Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 20 Απρ 2024, 01:20 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Mα Λοχια μου, 2.3 ειναι οι πιεσεις που δινει ο κατασκευαστης. Ετσι γραφει το ταμπελακι στην πορτα. Ετσι εκανα και στο C4, εβαζα τις πιεσεις που ελεγε και κοπαναγε πατοκορφα... Να υποθεσω οτι αυτες οι πιεσεις αφορουν καλο οδοστρωμα και ειναι υπολογισμενες ετσι ωστε το αμαξι να συμπεριφερεται σωστα και με απολυτη ασφαλεια στο δρομο και σε αρμονικη συνεργασια με τα ηλεκτρονικα του (ΕSP, ABS κλπ). Παντως σε καποιο τεστ του νεου Ibiza FR που διαβασα, η SEAT δινει 2 επιλογες πιεσεων. Μια με χαμηλες πιεσεις για καθημερινη, ανετη οδηγηση και μια με ανεβασμενες για δυναμικη οδηγηση. Απο εκει σκεφτηκα και εγω να χαμηλωσω τις πιεσεις. Τωρα το αμαξι εχει γινει οντως πιο πολιτισμενο. Παρακολουθω και θα αναφερω...
Νίκο μου το ξέρω πως συνιστούν 2.3. Το έχω δοκιμάσει κι εγώ, αλλά το κοπανημα είναι ανυπόφορο και το αμάξι γίνεται πολύ κουραστικό. Είμαι σταθερά σε 2-2.1 και η κύλιση είναι πολύ πιο άνετη. Έχει μάλιστα ξαναειπωθει σε κάποιο θέμα εδώ μέσα.

Στάλθηκε από το Galaxy S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ωραια, αρα βρηκαμε τη χρυσή τομή. Τελικά φαίνεται οτι τα χαμηλοπροφιλα λαστιχα θελουν ψαξιμο με τις πιεσεις. Βγηκα και σημερα για διαφορες δουλειες στους γνωστους καροδρομους και η βελτιωση της κυλισης ειναι εμφανης. Τουλαχιστον οι ταλαντωσεις και η συχνοτητα των κραδασμων και κοπανηματων ειναι αρκετα πιο ηπιες και σε σημειο που να μην ενοχλουν ιδιαιτερα το νευρικο μου συστημα. Ολα καλα, λοιπον. Μετα απο 3 χρονια, βρηκα επιτελους τι εφταιγε στο αμαξι :)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Μεχρι να ξανά σφίξουν τα κρύα!!

Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 14:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Νίκο μου, σκέψου ότι ανέβηκαν σήμερα οι θερμοκρασίες σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες και μαλάκωσαν και τα αμορτισέρ σου!

Υ.Γ.: Ακριβώς όπως τα είπε ο Νεκτάριος! Συγγνώμη, είδα το ποστ αφού είχα δημοσιεύσει!

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 15:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53
Δημοσιεύσεις: 3229
Απλά Νίκο, έχε υπόψιν ότι χαμηλό προφίλ, χαμηλή πίεση = μεγαλύτερη κατανάλωση, μεγαλύτερη φθορά ελαστικών, αύξηση της απόστασης φρεναρίσματος, ασάφεια στο στρίψιμο και πολύ πιο εύκολο να κοπεί το λάστιχο σε κάποια κακοτεχνία ή ακόμη και να χτυπηθεί η ζάντα και να πάθει ζημιά. Και όλα αυτά ακόμη χειρότερα αν έχεις και άλλα άτομα μέσα ή κάποιο φορτίο. Στην θέση σου θα σκεφτόμουν στην επόμενη αλλαγή να έβαζα κάποιο λάστιχο επώνυμο και αποδεδειγμένα μαλακό και όταν φτάσει ο καιρός για αμορτισέρ, top mount της καλύτερης διαθέσιμης ποιότητας όπως και αμορτισέρ. Εμένα με τα crossclimate έγινε κουδουνίστρα, μετά τις γιορτές που θα μπω σε ρυθμό θα αλλάξω ελαστικά και θα πάω σε Conti PC που τα έχω ξαναφορέσει και ήμουν πολύ ικανοποιημένος από την ησυχία κύλισης και το πόσο αθόρυβα ήταν στις ανωμαλίες του δρόμου ή θα πειραματιστώ με τα Ventus Prime.

Edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι πιο επιρρεπές στην υδρολίσθηση με χαμηλή πίεση το ελαστικό. Θα πεις 1-2 bar δεν είναι τίποτα, μην ξεχνάς όμως ότι σε ένα μήνα μπορεί να έχει χάσει άλλα 2-3 bar και αν κάνεις ταξίδι, υπάρξουν αρκετές μεταβολές στην θερμοκρασία των ελαστικών και για τον α-β λόγο δεν ελέγξεις τις πιέσεις στον μήνα και πάει στο 2μηνο και βάλε, μπορεί να βρεθείς σε μια κατάσταση που να μετανιώσεις που έκανες μια μικρή παραχώρηση στην ασφάλεια για την άνεση.

_________________
Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Μεσα στην πολη κινουμαι με 30-60 km και γενικα κανω πολυ στρωτη , ηρεμη και αγχολυτικη οδηγηση γιατι δεν εχει νοημα να κυνηγιεμαι με τους γυρω μου και να χωνωμαι οπου μπορω για να προλαβω το πορτοκαλι-κοκκινο. Επισης πλεον, προσπαθω να αποφευγω κακοτεχνιες και φρεατια οπου μπορω. Τα εχω υποψη μου ολα οσα αναφερεις Bill30f. Oι διαδρομες που κανω ειναι 80% μεσα στην πολη με τον τροπο που ανεφερα και το υπολοιπο 20% εθνικη οδο, επισης με ηρεμη οδηγηση. Ολες οι διαδρομες με 1-2 ατομα μεσα συνηθως και ελαχιστο βαρος στο πορτμπαγκαζ. Οι πιεσεις ελεγχονται τακτικα 1-2 φορες το μηνα και σαφως αν ειναι να μεταφερω περισσοτερο βαρος θα τις αυξησω. Οντως το αμαξι εχει γινει πιο πλαδαρο στη συμπεριφορα του αλλα δεν απαιτω να ειναι και δυναμικο ταυτοχρονα. Μου αρεσει που εχει αυτη την ενδοτικοτητα στα εγκαρσια γιατι αυτα ειναι που ταλαιπωρουν ολο το αμαξωμα. Δεν μου αρεσε ποτε, ουτε και μου αρεσουν τα αμαξια που διαβαζουν τα παντα στο δρομο. Κατα τη γνωμη μου αυτα ειναι για πιστες. Αν ημουν δυναμικος οδηγος θα επελεγα Alfa και οχι Citroen. Aφου εχω Citroen, θελω να ειναι ανετη και αθορυβη, στο βαθμο που μπορει.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 17:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
και πολύ πιο εύκολο να κοπεί το λάστιχο σε κάποια κακοτεχνία ή ακόμη και να χτυπηθεί η ζάντα και να πάθει ζημιά
το βασικοτερο!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Νίκο άκου άλλη μια δίκη μου ιστορία......πριν από ένα μήνα έκανα σέρβις το MX-5 NC του 2008. Αφού άλλαξα τα πάντα , είπα να αλλάξω και τα πίσω τακάκια που βέβαια ήταν ακόμη καινούργια. Εν παση περιπτώσει αφού τα αλλάζω όλα φεύγω με το αμάξι και αρχίζει ένα απίστευτο κοπανημα στον πίσω πολλαπλών συνδέσμων άξονα. Σημειωτέον ότι τα λάστιχα μου ήταν του 2013 Bridgestone και είχαν φάει για τα καλά τα ψωμιά τους αλλά περίμενα να έρθουν τα καινούργια γιατί ήθελα να παραμείνω σε Bridgestone. Να μην σου τα πολυλογώ , μετά από αλλεπάλληλες επισκέψεις στο συνεργείο για τον πίσω άξονα του μιατα , ήρθαν τα καινούργια λάστιχα μπήκαν πάνω και το αμάξι δεν ξαναέκανε κιχ αλλά και η κύλιση έγινε απίστευτη σε βαθμό που δεν το πίστευα , με ακριβώς ίδια λάστιχα αλλά καινούργια. Μου έγινε μάθημα.......μην υποτιμάς τα λάστιχα γιατί μπορεί να αλλάξεις το αμάξι όλο και να έχεις χειρότερα αποτελέσματα.


Sent from my iPad using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 11:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 05 Απρ 2011, 21:44
Δημοσιεύσεις: 405
Τοποθεσία: Λαρισα
Έχω μιλήσει με τον Νίκο.
Θα συμφωνήσω σε ότι γράφει για τα θέματα των θορύβων μιας και το δικό μου με αλλαγμένα αμορτισέρ Monroe reflex και ενός χρόνου Michelin primacy 3 παρουσιάζει τα ίδια συμπτώματα.
Βεβαίως έχουν ελεγχθεί τα πάντα απο κατω αλλά δεν έχει βρεθεί η αιτία των θορύβων.
Εχω μια επιφύλαξη μόνο για τα top mounts τα οποία δεν αλλάχτηκαν με την αλλαγή των αμορτισέρ.
Απο την άλλη το volvo που εχω για μέτρο σύγκρισης,με κατι ψιλοτελειωμενα pirelli P7 και με τα εργοστασιακά αμορτισέρ ακόμη δεν κάνει κιχ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 12:14 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Ευχαριστω για τις γνωμες και την βοηθεια! Το βασικο προβλημα που εχουν οι αναρτησεις σημερα ειναι η συμπεριφορα στα εγκαρσια χαντακια, κοψιματα, νεροφαγωματα, σαμαρακια κλπ. Τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν γινει αρκετα δυναμικα στην οδηγηση με μεγαλους τροχους, χαμηλοπροφιλα ελαστικα και σφιχτες αναρτησεις. Εχουν σαφως αυξημενη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια απο τα πιο παλια, χαρις στο στησιμο και στα ηλεκτρονικα τους. Θελει πολλή και σοβαρή μελετη για να μην κοπαναει μια αναρτηση στα εγκαρσια, αλλα προφανως λογω κοστους, αυτος δεν ειναι ο στοχος των κατασκευαστων για τα μικρομεσαια τους. Υπαρχουν βεβαια μικρομεσαια με αρκετα εξελιγμενες αναρτησεις, πλαισια και ακριβους τροπους στηριξης της αναρτησης στο αμαξωμα αλλα ειναι πιο ακριβα απο τα αλλα. Το Volvo (V40 να υποθεσω...) παταει επανω στο πατωμα του Focus που μαζι με του Golf ειναι τα πιο εξελιγμενα της κατηγοριας. Η Ford για παραδειγμα απο αυτα που διαβαζω χρονια τωρα ειναι απο τις πρωτες φιρμες που ασχοληθηκε σοβαρα με τον παραγοντα NVH (Noise, Vibration, Harshness). Στην PSA εχουν αντιστοιχο τμημα που δημιουργηθηκε μαλλον προσφατα, λογω της αποφασης του γκρουπ να ανεβουν σε ποιοτητα και να φτασουν την VW. Tελικα ολα ειναι θεμα κοστους και οικονομικης δυναμης του καθε γκρουπ αλλα και στοχευμενου marketing. Oπως εγραψα και σε πιο πανω ποστ, αυτη την περιοδο παιζω με τις πιεσεις και νομιζω βρηκα μια χρυση τομη που μου ταιρειαζει. Τα αμορτισερ θα αλαχθουν πολυ αργοτερα μιας και τωρα εχω μονο 57000κμ. Θα συνεχισω να χαιρομαι το αμαξι στον ανοιχτο δρομο και θα συμβιβαστω με την φθηνη πλατφορμα του και τους καροδρομους της πολης.

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 18:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
μην υποτιμάς τα λάστιχα γιατί μπορεί να αλλάξεις το αμάξι όλο και να έχεις χειρότερα αποτελέσματα.

:agree :agree :agree

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 21:29 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Μανθο το πηρα το μαθημα μου, σχετικα με τα λαστιχα... Τα επομενα θα ειναι Μισελέν. :thumb

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Δεκ 2017, 09:08 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Γιατι, για να σκληρηυνουν σε 1,5 ετος;

Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Δεκ 2017, 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5578
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Eνταξει ρα παιδια...με εχετε τρελλανει... Ο ενας αυτο, ο αλλος το αλλο.... :laugh :laugh :laugh

Πες μου Δημητρη μου εσυ ποιο θελεις να βαλω?

Επισης ειδα αυτη την ειδηση : https://www.autoblog.gr/2017/12/29/me-h ... s-a-class/

HMIAKAMΠΤΟΣ στην επομενη Α-Class. Hmiakamptos the Best or Nothing!!! :D :D :D :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh

Tα Κλεμπερακια θα μεινουν επανω μεχρι να λιωσουν. Οταν θα ερθει η ωρα της αλλαγης θα το ψαξω αρκετα...Ουτε αμορτισερ αλλαζω τωρα. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Δεκ 2017, 10:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 21:43
Δημοσιεύσεις: 1895
Νομίζω ότι για DS4 θα ήμουν ανάμεσα σε Premacy και Pilot


Sent from my iPad using Tapatalk

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 36 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ Ds3
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις DS3
Συγγραφέας: Aris Ds3
Απαντήσεις: 47
Τα λαστιχένια καλύμματα των πίσω αμορτισέρ!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: keltis
Απαντήσεις: 22
ΚΤΕΟ - ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΑΠΟΡΙΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: kaparo
Απαντήσεις: 8
Αμορτισερ εμπρος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Αντρεας12
Απαντήσεις: 24
αμορτισερ για καπο
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Χρηστοs
Απαντήσεις: 86
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια