Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Lohias^
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 10:47 |
|
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23 Δημοσιεύσεις: 5363
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε: Mα Λοχια μου, 2.3 ειναι οι πιεσεις που δινει ο κατασκευαστης. Ετσι γραφει το ταμπελακι στην πορτα. Ετσι εκανα και στο C4, εβαζα τις πιεσεις που ελεγε και κοπαναγε πατοκορφα... Να υποθεσω οτι αυτες οι πιεσεις αφορουν καλο οδοστρωμα και ειναι υπολογισμενες ετσι ωστε το αμαξι να συμπεριφερεται σωστα και με απολυτη ασφαλεια στο δρομο και σε αρμονικη συνεργασια με τα ηλεκτρονικα του (ΕSP, ABS κλπ). Παντως σε καποιο τεστ του νεου Ibiza FR που διαβασα, η SEAT δινει 2 επιλογες πιεσεων. Μια με χαμηλες πιεσεις για καθημερινη, ανετη οδηγηση και μια με ανεβασμενες για δυναμικη οδηγηση. Απο εκει σκεφτηκα και εγω να χαμηλωσω τις πιεσεις. Τωρα το αμαξι εχει γινει οντως πιο πολιτισμενο. Παρακολουθω και θα αναφερω... Νίκο μου το ξέρω πως συνιστούν 2.3. Το έχω δοκιμάσει κι εγώ, αλλά το κοπανημα είναι ανυπόφορο και το αμάξι γίνεται πολύ κουραστικό. Είμαι σταθερά σε 2-2.1 και η κύλιση είναι πολύ πιο άνετη. Έχει μάλιστα ξαναειπωθει σε κάποιο θέμα εδώ μέσα. Στάλθηκε από το Galaxy S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ Citroen C4 1.6 e-hdi
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 12:27 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ωραια, αρα βρηκαμε τη χρυσή τομή. Τελικά φαίνεται οτι τα χαμηλοπροφιλα λαστιχα θελουν ψαξιμο με τις πιεσεις. Βγηκα και σημερα για διαφορες δουλειες στους γνωστους καροδρομους και η βελτιωση της κυλισης ειναι εμφανης. Τουλαχιστον οι ταλαντωσεις και η συχνοτητα των κραδασμων και κοπανηματων ειναι αρκετα πιο ηπιες και σε σημειο που να μην ενοχλουν ιδιαιτερα το νευρικο μου συστημα. Ολα καλα, λοιπον. Μετα απο 3 χρονια, βρηκα επιτελους τι εφταιγε στο αμαξι
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 14:47 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Μεχρι να ξανά σφίξουν τα κρύα!!
Στάλθηκε από το Lenovo A7010a48 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 14:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Νίκο μου, σκέψου ότι ανέβηκαν σήμερα οι θερμοκρασίες σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες και μαλάκωσαν και τα αμορτισέρ σου!
Υ.Γ.: Ακριβώς όπως τα είπε ο Νεκτάριος! Συγγνώμη, είδα το ποστ αφού είχα δημοσιεύσει!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
Bill30f
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 15:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Μάιος 2011, 19:53 Δημοσιεύσεις: 3229
|
Απλά Νίκο, έχε υπόψιν ότι χαμηλό προφίλ, χαμηλή πίεση = μεγαλύτερη κατανάλωση, μεγαλύτερη φθορά ελαστικών, αύξηση της απόστασης φρεναρίσματος, ασάφεια στο στρίψιμο και πολύ πιο εύκολο να κοπεί το λάστιχο σε κάποια κακοτεχνία ή ακόμη και να χτυπηθεί η ζάντα και να πάθει ζημιά. Και όλα αυτά ακόμη χειρότερα αν έχεις και άλλα άτομα μέσα ή κάποιο φορτίο. Στην θέση σου θα σκεφτόμουν στην επόμενη αλλαγή να έβαζα κάποιο λάστιχο επώνυμο και αποδεδειγμένα μαλακό και όταν φτάσει ο καιρός για αμορτισέρ, top mount της καλύτερης διαθέσιμης ποιότητας όπως και αμορτισέρ. Εμένα με τα crossclimate έγινε κουδουνίστρα, μετά τις γιορτές που θα μπω σε ρυθμό θα αλλάξω ελαστικά και θα πάω σε Conti PC που τα έχω ξαναφορέσει και ήμουν πολύ ικανοποιημένος από την ησυχία κύλισης και το πόσο αθόρυβα ήταν στις ανωμαλίες του δρόμου ή θα πειραματιστώ με τα Ventus Prime.
Edit: Ξέχασα να αναφέρω ότι είναι πιο επιρρεπές στην υδρολίσθηση με χαμηλή πίεση το ελαστικό. Θα πεις 1-2 bar δεν είναι τίποτα, μην ξεχνάς όμως ότι σε ένα μήνα μπορεί να έχει χάσει άλλα 2-3 bar και αν κάνεις ταξίδι, υπάρξουν αρκετές μεταβολές στην θερμοκρασία των ελαστικών και για τον α-β λόγο δεν ελέγξεις τις πιέσεις στον μήνα και πάει στο 2μηνο και βάλε, μπορεί να βρεθείς σε μια κατάσταση που να μετανιώσεις που έκανες μια μικρή παραχώρηση στην ασφάλεια για την άνεση.
_________________ Μάθε γιατί εγώ και 28 εκατομμύρια ακόμη χρήστες λατρεύουμε τη Revolut. Κάνε εγγραφή με τον παρακάτω σύνδεσμο: https://revolut.com/referral/?referral- ... JUN1-23-AR
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 17:29 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Μεσα στην πολη κινουμαι με 30-60 km και γενικα κανω πολυ στρωτη , ηρεμη και αγχολυτικη οδηγηση γιατι δεν εχει νοημα να κυνηγιεμαι με τους γυρω μου και να χωνωμαι οπου μπορω για να προλαβω το πορτοκαλι-κοκκινο. Επισης πλεον, προσπαθω να αποφευγω κακοτεχνιες και φρεατια οπου μπορω. Τα εχω υποψη μου ολα οσα αναφερεις Bill30f. Oι διαδρομες που κανω ειναι 80% μεσα στην πολη με τον τροπο που ανεφερα και το υπολοιπο 20% εθνικη οδο, επισης με ηρεμη οδηγηση. Ολες οι διαδρομες με 1-2 ατομα μεσα συνηθως και ελαχιστο βαρος στο πορτμπαγκαζ. Οι πιεσεις ελεγχονται τακτικα 1-2 φορες το μηνα και σαφως αν ειναι να μεταφερω περισσοτερο βαρος θα τις αυξησω. Οντως το αμαξι εχει γινει πιο πλαδαρο στη συμπεριφορα του αλλα δεν απαιτω να ειναι και δυναμικο ταυτοχρονα. Μου αρεσει που εχει αυτη την ενδοτικοτητα στα εγκαρσια γιατι αυτα ειναι που ταλαιπωρουν ολο το αμαξωμα. Δεν μου αρεσε ποτε, ουτε και μου αρεσουν τα αμαξια που διαβαζουν τα παντα στο δρομο. Κατα τη γνωμη μου αυτα ειναι για πιστες. Αν ημουν δυναμικος οδηγος θα επελεγα Alfa και οχι Citroen. Aφου εχω Citroen, θελω να ειναι ανετη και αθορυβη, στο βαθμο που μπορει.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Δεκ 2017, 17:34 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
και πολύ πιο εύκολο να κοπεί το λάστιχο σε κάποια κακοτεχνία ή ακόμη και να χτυπηθεί η ζάντα και να πάθει ζημιά το βασικοτερο!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
stelios1
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 11:34 |
|
Εγγραφή: Τρί 05 Απρ 2011, 21:44 Δημοσιεύσεις: 405 Τοποθεσία: Λαρισα
|
Έχω μιλήσει με τον Νίκο. Θα συμφωνήσω σε ότι γράφει για τα θέματα των θορύβων μιας και το δικό μου με αλλαγμένα αμορτισέρ Monroe reflex και ενός χρόνου Michelin primacy 3 παρουσιάζει τα ίδια συμπτώματα. Βεβαίως έχουν ελεγχθεί τα πάντα απο κατω αλλά δεν έχει βρεθεί η αιτία των θορύβων. Εχω μια επιφύλαξη μόνο για τα top mounts τα οποία δεν αλλάχτηκαν με την αλλαγή των αμορτισέρ. Απο την άλλη το volvo που εχω για μέτρο σύγκρισης,με κατι ψιλοτελειωμενα pirelli P7 και με τα εργοστασιακά αμορτισέρ ακόμη δεν κάνει κιχ.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Δεκ 2017, 12:14 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5578 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Ευχαριστω για τις γνωμες και την βοηθεια! Το βασικο προβλημα που εχουν οι αναρτησεις σημερα ειναι η συμπεριφορα στα εγκαρσια χαντακια, κοψιματα, νεροφαγωματα, σαμαρακια κλπ. Τα περισσοτερα αυτοκινητα εχουν γινει αρκετα δυναμικα στην οδηγηση με μεγαλους τροχους, χαμηλοπροφιλα ελαστικα και σφιχτες αναρτησεις. Εχουν σαφως αυξημενη ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια απο τα πιο παλια, χαρις στο στησιμο και στα ηλεκτρονικα τους. Θελει πολλή και σοβαρή μελετη για να μην κοπαναει μια αναρτηση στα εγκαρσια, αλλα προφανως λογω κοστους, αυτος δεν ειναι ο στοχος των κατασκευαστων για τα μικρομεσαια τους. Υπαρχουν βεβαια μικρομεσαια με αρκετα εξελιγμενες αναρτησεις, πλαισια και ακριβους τροπους στηριξης της αναρτησης στο αμαξωμα αλλα ειναι πιο ακριβα απο τα αλλα. Το Volvo (V40 να υποθεσω...) παταει επανω στο πατωμα του Focus που μαζι με του Golf ειναι τα πιο εξελιγμενα της κατηγοριας. Η Ford για παραδειγμα απο αυτα που διαβαζω χρονια τωρα ειναι απο τις πρωτες φιρμες που ασχοληθηκε σοβαρα με τον παραγοντα NVH (Noise, Vibration, Harshness). Στην PSA εχουν αντιστοιχο τμημα που δημιουργηθηκε μαλλον προσφατα, λογω της αποφασης του γκρουπ να ανεβουν σε ποιοτητα και να φτασουν την VW. Tελικα ολα ειναι θεμα κοστους και οικονομικης δυναμης του καθε γκρουπ αλλα και στοχευμενου marketing. Oπως εγραψα και σε πιο πανω ποστ, αυτη την περιοδο παιζω με τις πιεσεις και νομιζω βρηκα μια χρυση τομη που μου ταιρειαζει. Τα αμορτισερ θα αλαχθουν πολυ αργοτερα μιας και τωρα εχω μονο 57000κμ. Θα συνεχισω να χαιρομαι το αμαξι στον ανοιχτο δρομο και θα συμβιβαστω με την φθηνη πλατφορμα του και τους καροδρομους της πολης.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Πράκτορας
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΓΙΑ DS4 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Δεκ 2017, 09:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03 Δημοσιεύσεις: 15531 Τοποθεσία: Θεσ/νικη
|
Γιατι, για να σκληρηυνουν σε 1,5 ετος;
Στάλθηκε από το LG-H960 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|