alexcitroen έγραψε:
Καλησπερα παιδια εχω ημιαυτοματο ds4 167000χλμ και με αφησε δεν εμπαιναν οι ταχυτητες.... Το πηγα με οδικη συνεργειο και μου ειπαν οτι ειναι δισκο πλατο -ρουλεμαν με εργασια 800 και λενε υπαρχει πιθανοτητα να θελει και βολαν αλλα 800 αλλα πρεπει να ανοιξουν πρωτα το σασμαν .... Εχει κανεις ιδέα αν στεκουν ολα αυτα; εγω νομιζα με 300-400 θα αλλαζα και τελος. Αυτα απο αντιπρωσοπεια.... Εχετε καμια αποψη για το θεμα; Γνωριζει κανενας για θεσσαλονικη αξιόπιστο συνεργειο να βαζει χερι σε ημιαυτοματο ds???
Ευχαριστω πολυ!
Ακριβώς το ίδιο ημί-αυτόματο έχω και γω στο C4 μου με 230.000 χλμ.
Την προηγούμενη εβδομάδα, ήμουν έτοιμος για αλλαγή μιας και έκανε απότομα ξεκινήματα. Αλλά έστρωσε και δεν ασχολήθηκα ξανά.
Παρόλα αυτά, επειδή το έψαξα το θέμα..
Σετ δίσκο - πλατό, υδραυλικό ρουλεμάν συμπλέκτη και βολάν διπλής μάζας {σίγουρα θα χρειαστείς}, κοστίζουν όλα μαζί 605 ευρώ σε μάρκα Luk.
Εργατικά, γύρω στα 150 και θέλει και αρχικοποίηση και εκμάθηση κιβωτίου, το οποίο γίνεται μόνο με γνήσιο διαγνωστικό Diagbox.
Βαλβολίνες θέλεις σίγουρα αλλαγή, αν δεν έχεις αλλάξει ποτέ, τα 2 λίτρα 75W στα 38-40 ευρώ.
Και βάζεις στο τέλος και δύο τσιμούχες ημιαξονίων (τις αλλάζεις απαραιτήτως) για να κλείσεις πανηγυρικά, καμιά 30 ευρώ.
Αυτοί σου είπαν τιμές για γνήσια ανταλλακτικά Citroen και είναι οι σωστές. Τόσο πάνε.
Το 1000ρικο έχει φύγει...
Υ.Γ.: Πρότασή μου, να αλλάξεις και το υγρό για τον ηλεκτρικό συμπιεστή των ταχυτήτων. Μπαίνει μόνο γνήσιο Citroen, περίπου λίτρο και κοστίζει το μπουκαλάκι γύρω στο 50ρικο.