Ionas_125
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2006, 11:30 |
|
|
Απαντησα αναλογα..
Ειμαι λατρης και εγω των μικρων γρηγορων hatchback αλλα στην citroen μονο το C2 VTS ειναι τετοιο,το οποιο και εχω!
Οποτε αν η citroen βγαλει κατι αναλογο στο μελλον γιατι οχι?Δεν εχω κανενα παραπονο δοξα τον Θεο!Αν οχι ομως θα κοιταζα οπωσδηποτε κατι γερμανικο αλλα και κατι αναλογο γαλλικο λογω κυριως κορυφαιας οδικης συμπεριφορας.
|
|
|
|
|
ViTeSe
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 08:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12 Δημοσιεύσεις: 1467 Τοποθεσία: ΝΠ
|
Στο κορυφαία θα διαφωνήσω μέτρια προς καλή είναι η συμπεριφορά των μοντέλων της Citroen...
|
|
|
|
|
Ionas_125
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 15:50 |
|
|
Κι ομως ειναι κορυφαια η οδικη συμπεριφορα των citroen...Απλα πρεπει να μαθεις το αμαξι και τα τερτιπια του στις στροφες!Ειδικα στο C2 λογω κοντου μεταξονιου!Μολις μαθεις εκει να τσιμπας το φρενο,να γυριζεις τον κωλο και να σημαδευεις ακριβως την εισοδο της επομενης στροφης εισαι αρχοντας και σε στροφες μπορεις να περασεις πολυ δυνατοτερα αυτοκινητα γιατι και μεσα στην στροφη ειναι τρενακια!Τωρα για τον οχι και τοσο ψαγμενο οδηγο ισως οντως τρομαζει αυτο το γλιστρημα και ξενιζει η οδικη συμπεριφορα,οπως και μενα στην αρχη,δεν το κρυβω...
C2VTRRR δεν υποννοω τιποτα για σενα,γενικα μιλαω ε?
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 16:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Αμα θες να δεις κορυφη στο στριψημο, μπες σε υδροπνευματικο...
Ποια EVO και WRX... Απο μοτερ χανουμε...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
stealth
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 09:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 07:11 Δημοσιεύσεις: 198
|
Ψήφισα ανάλογα γιατί σκοπεύω το επόμενο αυτοκίνητό μου να έχει την κίνηση στο σωστό αξονα-ες (πίσω,τετρακίνηση) και φυσίκά να έχει σπόρ χαρακτήρα και ως τώρα η Citroen δεν έχει κάτι αντίστοιχο, βλέπω όμως κάποια πειραματικά της να έχουν οπότε βλέπουμε.
crazywolf έγραψε: Αμα θες να δεις κορυφη στο στριψημο, μπες σε υδροπνευματικο... Ποια EVO και WRX... Απο μοτερ χανουμε...
Πιστεύω ότι υπερβάλεις EVO και WRX είναι κλάσεις ανώτερα σε στρίψιμο από οποιοδήποτε Citroen έχει υπάρξει και όχι μόνο (ειδικά το EVO). ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, το EVO ειδικότερα δεν πρέπει να συγκρίνεται με κοινα επιβατικά αυτοκίνητα καθώς πρόκειται στην ουσία για πολιτική έκδοση του αγωνιστικού.'Οπως έχω γράψει και αλλού σε αυτο το site κρίμα η Citroen να μην βγάζει κάτι αντίστοιχο για το C4 π.χ. (300 αλόγακια και οδική συμπεριφορά εξελιγμένη από το Λέμπ) ΜΑΚΑΡΙ!!!!
|
|
|
|
|
stealth
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 09:24 |
|
Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 07:11 Δημοσιεύσεις: 198
|
Η υδροπνευματική πιστεύω ότι είναι κορυφαία στον τομέα του συνδυασμού Άνεσης - Κρατήματος με έμφαση στην Άνεση ως τώρα (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υστερεί σε κράτημα) και όχι στη σπόρ οδική συμπεριφορά
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 15:09 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Η υδροπνευματικη εχει οπως λες ρυθμιστει για ανεση...
Φαντασου να ρυθμιστει για χρηση αναλογη με του EVO...
Τα παντα ειναι θεμα ρυθμισεων, αλλωστε αν βαλεις στο σασι του EVO απλες αναρτισεις, αντε στριψε... (κοινως πολυτικο lancer αλλα με σασι EVO)
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
tony78
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 15:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58 Δημοσιεύσεις: 1146 Τοποθεσία: Αμφιάλη
|
Καλά ρε, μην τα ισοπεδώσουμε και όλα...
Άντε βάλε και στο BX απλές αναρτήσεις και μετά σου λέω εγώ...
Βάρκα γυαλό πηγαίναμε...
_________________
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 16:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Να μην υπερβαλουμε και λιγο?
Παντος ισχιει οτι η υδροπνευματικη προσφερει προσφηση πανω απο τον μεσο ορο, προσφερωντας (πιστευω) την απολυτη ισοροποια αναμεσα στην ανεση και τα δυναμικα χαρακτιριστικα (κρατυμα κλπ), που χρειαζεται ενα αυτοκινητο. Τωρα αν το θελουμε πιο σπορτιβ, εχουμε την λυση (πιο σκληρες σφαιρες, και μπλοκε, μιας και ο εσωτερικος τροχος σπιναρει μονιμα, απο τα πολλα αλογα ).
Αλλα φανταστειτε εναν συνδιασμο υδροπνευματικο, με τετρακινηση δηνατο μοτερ (ως εδω υπηρχε), και τουρμπο!!! με ενυσχισεις στο σασι, και γενικα ενα EVO με την αναρτηση αυτη... Κ@υλα...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
V_T_S
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 21:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09 Δημοσιεύσεις: 680 Τοποθεσία: πειραιάς
|
μιλώντας για αναρτήσεις πιστεύω αντικειμενικά ότι η citroen είναι η κορυφαία.....το σήμα της έχει το σχήμα της πρώτης ανάρτησης που σχεδίασε.....αν ανατρέξουμε και στο παρελθόν θα δούμε και αυτοκίνητα που πηγαίναν με 3 ρόδες
_________________ c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|