Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 23 Απρ 2024, 17:25 ]



θα ξαναπερνατε Citroen?
Ναι 64%  64%  [ 130 ]
Οχι 8%  8%  [ 16 ]
Εξαρταται 28%  28%  [ 57 ]
Σύνολο ψήφων : 203
 
 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Οκτ 2006, 19:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
ειμαι ο μονος που ειχα τοσα προβληματα?
ναι στριψημο αλλα δυναμη? οσο για το ντιζαιν τι να πω? καθε περυσι και καλητερα...

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Οκτ 2006, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Και φαντασου οτι οσον αφορα το στριψημο υπιρχαν και καλητερες εποχες... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 17 Οκτ 2006, 11:30 
Άβαταρ μέλους
Απαντησα αναλογα..
Ειμαι λατρης και εγω των μικρων γρηγορων hatchback αλλα στην citroen μονο το C2 VTS ειναι τετοιο,το οποιο και εχω! ;)
Οποτε αν η citroen βγαλει κατι αναλογο στο μελλον γιατι οχι?Δεν εχω κανενα παραπονο δοξα τον Θεο!Αν οχι ομως θα κοιταζα οπωσδηποτε κατι γερμανικο αλλα και κατι αναλογο γαλλικο λογω κυριως κορυφαιας οδικης συμπεριφορας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 08:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Στο κορυφαία θα διαφωνήσω μέτρια προς καλή είναι η συμπεριφορά των μοντέλων της Citroen...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 15:50 
Άβαταρ μέλους
Κι ομως ειναι κορυφαια η οδικη συμπεριφορα των citroen...Απλα πρεπει να μαθεις το αμαξι και τα τερτιπια του στις στροφες!Ειδικα στο C2 λογω κοντου μεταξονιου!Μολις μαθεις εκει να τσιμπας το φρενο,να γυριζεις τον κωλο και να σημαδευεις ακριβως την εισοδο της επομενης στροφης εισαι αρχοντας και σε στροφες μπορεις να περασεις πολυ δυνατοτερα αυτοκινητα γιατι και μεσα στην στροφη ειναι τρενακια!Τωρα για τον οχι και τοσο ψαγμενο οδηγο ισως οντως τρομαζει αυτο το γλιστρημα και ξενιζει η οδικη συμπεριφορα,οπως και μενα στην αρχη,δεν το κρυβω... ;)
C2VTRRR δεν υποννοω τιποτα για σενα,γενικα μιλαω ε? :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Οκτ 2006, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Αμα θες να δεις κορυφη στο στριψημο, μπες σε υδροπνευματικο...
Ποια EVO και WRX... Απο μοτερ χανουμε... :s

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 09:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 07:11
Δημοσιεύσεις: 198
Ψήφισα ανάλογα γιατί σκοπεύω το επόμενο αυτοκίνητό μου να έχει την κίνηση στο σωστό αξονα-ες (πίσω,τετρακίνηση) και φυσίκά να έχει σπόρ χαρακτήρα και ως τώρα η Citroen δεν έχει κάτι αντίστοιχο, βλέπω όμως κάποια πειραματικά της να έχουν οπότε βλέπουμε.

crazywolf έγραψε:
Αμα θες να δεις κορυφη στο στριψημο, μπες σε υδροπνευματικο...
Ποια EVO και WRX... Απο μοτερ χανουμε... :s


Πιστεύω ότι υπερβάλεις EVO και WRX είναι κλάσεις ανώτερα σε στρίψιμο από οποιοδήποτε Citroen έχει υπάρξει και όχι μόνο (ειδικά το EVO). ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, το EVO ειδικότερα δεν πρέπει να συγκρίνεται με κοινα επιβατικά αυτοκίνητα καθώς πρόκειται στην ουσία για πολιτική έκδοση του αγωνιστικού.'Οπως έχω γράψει και αλλού σε αυτο το site κρίμα η Citroen να μην βγάζει κάτι αντίστοιχο για το C4 π.χ. (300 αλόγακια και οδική συμπεριφορά εξελιγμένη από το Λέμπ) ΜΑΚΑΡΙ!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 09:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 07:11
Δημοσιεύσεις: 198
Η υδροπνευματική πιστεύω ότι είναι κορυφαία στον τομέα του συνδυασμού Άνεσης - Κρατήματος με έμφαση στην Άνεση ως τώρα (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υστερεί σε κράτημα) και όχι στη σπόρ οδική συμπεριφορά


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 15:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Η υδροπνευματικη εχει οπως λες ρυθμιστει για ανεση...
Φαντασου να ρυθμιστει για χρηση αναλογη με του EVO...
Τα παντα ειναι θεμα ρυθμισεων, αλλωστε αν βαλεις στο σασι του EVO απλες αναρτισεις, αντε στριψε... (κοινως πολυτικο lancer αλλα με σασι EVO)

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:58
Δημοσιεύσεις: 1146
Τοποθεσία: Αμφιάλη
Καλά ρε, μην τα ισοπεδώσουμε και όλα...

Άντε βάλε και στο BX απλές αναρτήσεις και μετά σου λέω εγώ...
Βάρκα γυαλό πηγαίναμε... :fsss

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Να μην υπερβαλουμε και λιγο? :tong:
Παντος ισχιει οτι η υδροπνευματικη προσφερει προσφηση πανω απο τον μεσο ορο, προσφερωντας (πιστευω) την απολυτη ισοροποια αναμεσα στην ανεση και τα δυναμικα χαρακτιριστικα (κρατυμα κλπ), που χρειαζεται ενα αυτοκινητο. Τωρα αν το θελουμε πιο σπορτιβ, εχουμε την λυση (πιο σκληρες σφαιρες, και μπλοκε, μιας και ο εσωτερικος τροχος σπιναρει μονιμα, απο τα πολλα αλογα :ysteric :tong: ).
Αλλα φανταστειτε εναν συνδιασμο υδροπνευματικο, με τετρακινηση δηνατο μοτερ (ως εδω υπηρχε), και τουρμπο!!! με ενυσχισεις στο σασι, και γενικα ενα EVO με την αναρτηση αυτη... Κ@υλα...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Οκτ 2006, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 17:31
Δημοσιεύσεις: 2112
Τοποθεσία: ειμαι απλα και γαμω τα ατομα
παντως τωρα τελευταια που βλεπω μια διαφημιση της σιτροεν με το c4 wrc ριχνω τρελο γελοιο. Πρωτοι σε αξιοπιστια, πρωτοι σε επιδοσεις, πρωτοι γενικα σε πολλα πραγματα...και ολα αυτα τα εφαρμοζουμε στο καθημερινο αυτοκινητο σας...κατι τετοιο λεει η διαφημιση, αλλα εγω δεν το βλεπω στο καθημερινο μου αυτοκινητο(παιζει μαλλον επειδη καποιες μερες περνω λεοφορειο να μην τα βλεπω ολα αυτα).


παντως τα λιγοτερα προβληματα , εως και καθολου, εμφανιζονται στα 1600ρια με τις 16 βαλβιδες.

_________________
citroen c3 μαμα...ειχα

ανατροπη και πεναλτι στην γκομενα απεναντι :)

GET A FUCKING LIFE


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 06:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 20:14
Δημοσιεύσεις: 105
Τοποθεσία: Ηρακλειο
Ειναι γιατι ο TU5JP4 ειναι αλεξισφαιρος κινητηρας! :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 12:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 29 Σεπ 2006, 22:51
Δημοσιεύσεις: 72
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ
Ψήφισα και εγώ ναι.Αν και όπως και ο desmo είμαι μεγαλομένος με citroen.Φυσικά έχει προβλήματα η citroen όπως όλες οι μάρκες.Ζούμε σε εποχές που τα πάντα είναι αναλώσημα, και τα αυτοκίνητα έχουν ημερονηνία λήξης ποιό συντομη από τα ποιό παλία. Αλλά ¨οπως και να έχει CITROEN και μόνο CITROEN.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Οκτ 2006, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
μιλώντας για αναρτήσεις πιστεύω αντικειμενικά ότι η citroen είναι η κορυφαία.....το σήμα της έχει το σχήμα της πρώτης ανάρτησης που σχεδίασε.....αν ανατρέξουμε και στο παρελθόν θα δούμε και αυτοκίνητα που πηγαίναν με 3 ρόδες

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 23 [ 341 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen c4 προβλημα με ολα σχεδων τα λαμπακια αναμμενα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: borba
Απαντήσεις: 6
Citroen c2 vts
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 16
Σαλόνι Citroen Xsara
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: efmi13
Απαντήσεις: 2
Προβλημα με τα 2 εμπρος φλας (CITROEN C4 2008)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: xristoskout
Απαντήσεις: 0
CITROEN C4 - VIDEO GAME (free download)
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: souledge
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron