Σελίδα 1 από 23

Θα ξαναπαίρνατε Citroen?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 18:51
από smpokos
θα ξαναπαίρνατε σιτροεν? δικαιολογήστε την απαντηση σας (λολ σαν δασκαλος ακουγεται)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 18:56
από smpokos
εγω επελεξα αναλογα. ο λογος ειναι πως ηδη το πρωτο μου σιτροεν με ταλαιπωρησε αρκετα και μου εβγαλε αρκετα προβληματα. αν η σιτροεν αυξανε τον χρονο εγγυησης στα 5 χρονια αλλα και αν εβγαζε στην παραγωγη και καποια περισσοτερο σπορ, δυνατα και πανω απο ολα αξιοπιστα αυτοκινητα θα το σκεφτομουν αρκετα! επισης ενα πισωκινητο μοντελο με στριψημο γαλλικου θα εδινε ρεστα...


αφου σκεφτομαι πως οι περρισοτεροι καταληγουν παλι σε σιτροεν, λογω του οτι περνουν την καλυτερη τιμη απο τις επιμερους αντιπροσωπειες τις σιτροεν οταν πανε να αλλαξουν αυτοκινητο. μπαινουν στο τριπακι κοινος.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Οκτ 2006, 21:09
από souledge
Θα συμφωνήσω με τον smpoko. Αμ τα αυτοκίνητα της Citroen ήταν πιο αξιόπιστα και με λιγότερα προβλήματα τοτε ναι ενδεχωμένως να ξαναέπερνα. Πάντως επειδή προέρχομαι απο Ιαπωνικό χώρο (Honda Civic) η μετάβαση στην Γαλλική σχολή με προβλήμάτισε αρκετά. :s

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 07:00
από desmo
Ψηφισα ναι γιατι στην οικογενεια μου απο τοτε που γεννηθηκα εχουμε citroen, Συνολικα εχουν περασει απ΄το γκαραζ μας 7 αυτοκινητα (καποια υπαρχουν ακομα) ολα citroen! Οπως καταλαβαινετε οι 'κακες' συνηθειες δυσκολα κοβονται!! :iconcool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 10:31
από madman
είμουν ανάμεσα στο ανάλογα κ στο ναι!
Τελικά επέλεξα ναι, μιας κ στην ευτύτερη οικογένεια έχουν περάσει από dyanne & 2CV έως CX GTi κ ότι ενδιάμεση κατηγορία υπάρχει! κ μάλιστα μεγαλώνοντας ένα C5 brake Turbo diesel Automatic νομίζω ότι θα 'έλυνε" πολλά "προβλήματα" ;-)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 11:45
από KarlBarks
ανετα το επομενο θα ειναι citroen για την ωρα παραπονο δεν εχω

ενα υδροπνευματικο θα ηθελα .



και πλεον απορω γιατι ολος ο κοσμος γιατι δεν εχει υδροπνευματικα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 11:52
από crazywolf
Ναι, αν και δεν θα απεριπτα καποιο αλλο...
Το κακο ειναι οτι η citroen δεν βγαζει καποιο μη απολυτα οικογενιακο υδροπνευματικο. Πχ ενα C4 υδροπνευματικο θα ητνα οτι πρεπει...
Θα δισκολευτω πολυ να αποχωριστω την υδροπνευματικη, οποτε, ναι.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 12:03
από AleZ750
Αν κάποια στιγμή έβγαζε το C4 2λιτρο TURBO ή με κανένα V6 3λιτρο μοτέρ ναι θα το έπαιρνα και με κλειστά τα μάτια, και αυτό γιατί όλες οι άλλες εταιρίες βγάζουν ένα κάρο μικρά με 1800 κυβικά και 200 άλογα και ένα σασμαν που η 5η και 6η ανοίγουν μέχρι το θεό γι’αυτό βαλε ένα 3 λιτρο μοτέρ επάνω να δούμε χαρά.
Φιλικά Αλέξανδρος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 18:55
από V_T_S
μα φυσικά ναί αφού το c2 είναι το 2ο αμάξι μου και είναι citroen όπως και το 1ο.Ήταν ένα σάξο 1,1 το οποίο το έχει ο αδερφός μου με 82000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 19:40
από KarlBarks
λυκε τι λες για ενα "C4 activa"

ετσι δεν τα λεγαν τα xsanthia


Πιστευω οτι ενα hydractive C4 εστω και προερετικο σαν εξοπλίσμο θα πουλουσε χαλαρα .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 21:45
από larry_tsoukou
εγω αν ξαναεπαιρνα citroen και μιας και ειμαι καταναλωτης των μικρων κατηγοριων θα επειρνα μονο το c2 vts!εξαλλου c1,c2,c3 υπαρχουν στις μικρες κατηγοριες οποτε οι επιλογες ειναι περιορισμενες.αλλα χλωμο να ξαναπαρω το ιδιο αμαξι.ισως καποιο γερμανικο.απο γαλλικα το clio πιστευω μια χαρα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 22:05
από agiorgitis
Εγώ θα έπαιρνα Lexus... Εικόνα

Aν φυσικά είχα τα λεφτά... :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 22:31
από KarlBarks
εγω το c4 του agiorgitis αμα φυσικα ειχε τα χρηματα να παρει lexus











που ξερεις μπορει και να μου το χαριζε :fsss

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Οκτ 2006, 23:12
από n_olympios
Ψήφισα ναι. Υπό προϋποθέσεις. Τουτέστιν, υπάρχουν μοντέλα στη γκάμα της Citroen που σίγουρα θα με ενδιέφεραν για αγορά τώρα ή αργότερα. Λόγω αυτού έβαλα ναι.

Από την άλλη, σαφώς κάποιες επιλογές της εταιρείας δε με βρίσκουν σύμφωνο (κυρίως όσον αφορά την ανάρτηση). Πχ, η αλλαγή των υστερούντων βραχιόνων για ημιάκαμπτο, και η μεγάλη διαφοροποίηση της υδροπνευματικής (αν το θεωρούν εξέλιξη τότε θα απαντήσω πως η Xantia ήταν σαφώς πιο ισορροπημένη από τη C5 αναρτησιακά - sic - οπότε δε θεωρώ τη λιγότερο σκληρή ρύθμιση εξέλιξη).

Από θέματα αξιοπιστίας το γκρουπ έχει επιδείξει τελευταία πολλά καλά δείγματα, όπως με τους 1.6 16v TU, τόσο των 106 Rallye/GTi-Saxo VTS όσο και αυτών χωρίς το S στον κωδικό τους (Xsara/307/C4). Και έπεται συνέχεια. :iconcool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 10:33
από helliman
Υπο προυποθεσεις ναι μια και η εμπειρια μου απο saxo και xsara ειναι πολυ καλη.Θα ηθελα παραπανω ισχυ στα οικογενειακα βαρια αυτ/τα και μια αλλαγη στον ημιακαμτο πισω.Ο κινητηρας 1.6(150PS) εκτος απο το 207 θα τοποθετηθει σε αυτοκινητο citroen?