NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 16:39 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Eγω ψηφισα ναι γιατι πρωτoν το λεει το manual του αυτοκινητου και δευτερον επειδη οδηγοντας ηρεμα στρωνονται κι αλλα μερη του αυτοκινητου π.χ. σασμαν και φρενα!!
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 18:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Οταν το 2005 αφορασα μια μοτ/τα suzuki vstrom 650 το μανουαλ ελεγε μεχρι τα 1500 χλμ οχι πανω απο 4000 στροφες εως τα 3000 χλμ οχι πανω απο 5000 στροφες μεχρι τα 5000 χλμ οχι πανω απο 7000 στροφες και πανω 5000 χλμ ελευθερη χρηση....... Το παραθετω γιατι πιστευω οτι για να το λεει ο κατασκευαστης κατι θα ξερει οποτε ειμαι υπερ στο στρωσιμο του κινητηρα........
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
enginekiller
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 20:58 |
|
Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03 Δημοσιεύσεις: 1939 Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη Εικόνες: 86
|
zxpanos έγραψε: εγω ειχα γραψει αλα ξεχασα να ψηφισω!!!!!!!!!!!καλο ε?αχαχχαχαχαχα που εγραψες;;; Προφανως και χρειαζεται στρωσιμο οπως ακομα και οτιδηποτε παρεις που εχει φθορες, ανοχες, συνδεσεις, αναπτυσει τρελες θερμοκρασιες, διαφορετικα υλικα που αλληλεπιδρουν κτλ. Πηρα ενα ανοιχτηρι προσφατα και ελεγε "δουλεψτε το καλα πριν το χρησιμοποιησετε" = στρωσιμο... Οσο και αν εχουν δουλεφθει ολα μονα τους (αν εχει γινει και αυτο, δεν ξερω κατα ποσο γινεται και οπως ειπαν και οι βασιληδες με τι τροπο γιατι παιζει προφανως ρολο) ειναι αρκετα διαφορετικο να δουλεψουν ολα μαζι, σε διαφορετικες συνθηκες (τις καθημερινες) να κανουν τους κυκλους θερμοτητας τους μερικες φορες κτλ.. και οντως κ εγω πιστευω οτι το σαζμαν ειναι αυτο που χρειαζεται αρκετο στρωσιμο περισσοτερο απο τα αλλα και αυτο δεν ξερω αν δουλευετε καν πριν βγει απο την παραγωγη οπως το μοτερ που λετε. Εγω το εστρωσα προσεκτικα γυρω στα 3000 και παρολαυτα μεχρι τα 30000χλμ εβλεπα διαφορα τι συζηταμε για τα πρωτα 1500;;; γιατι να μην εχω προσεξει σε αυτα για να εχω καλυτερη και ομαλοτερη λειτουργια, αποδοση και ισως καποιες βλαβεις λιγοτερες; απλα δε χρειαζεται τοσο πολυ οπως χρειαζοταν παλια λογω εξελιξης της τεχνολογιας & των υλικων κτλ... κατα τα αλλα οι σπειρεις θα θερισεις... απορω πως δικαιολογουν τη γνωμη τους αυτοι που λενε οχι αν γνωριζουν τα παραπανω...
_________________ e-mail: enginekiller@gmail.com
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 21:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
jimnik έγραψε: Αν και εγω το οδηγω συνέχεια λες κα το στρώνω... Ε ειμαι λιγο ιδιοτροπος τι να κανουμε... Δεν εισαι ο μονος...και γω μια απο τα ιδια! Βεβαια ωρες ωρες του πινω εως πολυ το αιμα, αλλα καπου καπου χρειαζεται και αυτο!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 23:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Οταν πας και περνεις ενα ζευγαρι παπουτσια, τα βαζεις αρχικα λιγο... μεχρι να παρουν την φορμα σου, και να σου ειναι ανετα. Αν αρχισεις να τρεχεις με αυτα, απλα θα σε χτυπησουν...
Βαλτε αντοιστιχια με τα μερη του αυτοκινητου. Φρενα, λαστοιχακια, σινεμπλοκ, και γενικα ολα τα κοινουμενα μερη του αυτοκινητου... Δεν ειναι μονο το μοτερ το αυτοκινητο... Αν ηταν ετσι τα πραγματα θα περναμε ολοι honda...
Επησης στους κατωχους παλιων... ποσες φορες μας εχει τυχει να εχει κοπει μια βιδα, αλλα να κρατιεται αυτο το κατι που κραταγε η βυδα... Που καταλιγω? Το αμαξι οσο χρησιμοποιηται "δενει"... και μετα απο καποια χρωνια "λυνει" :P Αρα ναι στο στροσιμο.
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2010, 07:36 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
xantiamanolis έγραψε: Οταν το 2005 αφορασα μια μοτ/τα suzuki vstrom 650 το μανουαλ ελεγε μεχρι τα 1500 χλμ οχι πανω απο 4000 στροφες εως τα 3000 χλμ οχι πανω απο 5000 στροφες μεχρι τα 5000 χλμ οχι πανω απο 7000 στροφες και πανω 5000 χλμ ελευθερη χρηση....... Το παραθετω γιατι πιστευω οτι για να το λεει ο κατασκευαστης κατι θα ξερει οποτε ειμαι υπερ στο στρωσιμο του κινητηρα........ το δικο μου δεν εγραφε τπτ!δεν το εστρωσα ουτε αυτο βεβεα καν!
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2010, 12:35 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Παιδιά είναι λογικό να έχετε απορρίες σχετικά με το γιατί ο κατασκευαστής το ένα, γιατί το άλλο κλπ. διότι οι περισσότεροι από εσας είστε νέοι κ δεν γνωρίζετε πως στρώναν τα παλιά αυτοκίνητα. Να θυμίσω ότι το στρώσμο παλιά απαιτούσε 5.000 ευλαβικά χιλ. με αλλαγή ταχυτήτων 1-2-3 μέχρι τα 1.500 κ σταδιακά 4-5η (αν είχε 5η) στις 2.000 στροφές το πολύ. Αυτά χοντρικά. Όχι ανηφόρες όχι φόρτωμα, όχι γκάζια κλπ κλπ.. Δηλ. το αμάξι το πήγαινες σαν ανάπηρο κουτάβι ένα πράμα..lol. Με αυτή την έννοια το στρώσιμο των καινούργιων αυτοκινήτων είναι γελοίο έναντι του παρελθόντος. Κ να το ξεσκίσεις στις γκαζιές με 0 χιλιόμετρα κ να δοκιμάσεις τελική, το αυτοκίνητο δε θα κάνει κιχ κ θα στα δώσει όλα. Παλιαιότερα αν το κανες αυτό έπαιρνες μπιέλα στο χέρι, άσε που αισθανόσουν πολύ σφιχτό τον κινητήρα κ δεν τελίκιαζε ούτε στα 2/3 του προβλεπόμενου.. Οδηγήστε άφοβα δηλ. απλά για 1.500 χιλ. μην κάνετε απότομες επιταχύνσεις τύπου κόντρας, ελέγχετε κ αλλάζετε τακτικά λάδια μέχρι 15.000 χιλ. απλά ορυκτέλαια, μετά συνθετικά κ ότι θεωρεί ο καθένας καλύτερο.. Άσε που μετά τα 1.500 χιλ. να πω ότι θέλει τις γκαζιές του για να μη μείνει σφιχτός ο κινητήρας, όχι ότι θα χάσει τελική απλά θα καίει κάτι τις περισσότερο κ θα έχει -1 άλογο..! Τόσο έτοιμα βγαίνουν σήμερα τα αμάξια από τα εργοστάσια κ όποιος κατάλαβε κατάλαβε
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2010, 12:47 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
xsararider έγραψε: Ρε παιδιά,δεν χρειάζεται πολύ μυαλό. Άν ΔΕΝ χρειάζονταν στρώσιμο,γιατί να το απαιτεί ο κατασκευαστής??? Είχε καμιά σκοτούρα άν εμείς θα το ξεσκίζουμε το αμάξι απ' το πρώτο χιλιόμετρο και το πάρουμε στο χέρι μια ώρα αρχήτερα ?(μάλλον,ίσα ίσα,από ΑΥΤΟ προσπαθεί να καλυφθεί,δλδ την καταστροφή του κινητήρα από "οδηγάρες" που θα του λεγαν "μάπα το καρπούζι,δεν πρόλαβα να πιάσω κόφτες και ο κινητήρας τά παιξε-ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ...500 χλμ ρε πούστη μου!"(!!!)... Ή μήπως του στειλε γράμμα η κυρα Σταμάτα και διαμαρτυρήθηκε ότι ο γιός της μόλις πήρε το καινούριο αμάξι άρχισε να τρέχει σαν τρελός ?-"κάντε κάτι" τού πε,"δεν ακούει κανέναν!" Επίσης σε απάντηση του επιχειρήματος το φίλου, ..κ να το σκίσεις από την 1η μέρα, στα όρια που το δίνει ο κατασκευαστής (δηλ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΑ) το αμάξι δε παθαίνει τίποτα απολύτως..! Θα αντέξει το ίδιο όπως κ ένα στρωμένο, αρκεί να αλλάζουμε τα λάδια πιο τακτικά κ να τηρούμε τα service του. Όσο για τις αρχικές δοκιμές αν δείτε πως τα στρώνουν στην παραγωγή τις μηχανές τους, θα πάθετε πλάκα κ θα κλαίτε, το βάζουν ναλειτουργεί σχεδόν στα κόκκινα για να βγει τυχόν αστοχία υλικού κ για να "κάτσουν" τα μέταλλα σε 2-3 κύκλους θέρμανσης ψύξης. Αυτοί οι κύκλοι είναι ένα άλλο μυστικό επίσης στο στρώσιμο όλων των μεταλικών μερών, ήτοι κινητήρας, σασμάν, φρένα κλπ. είναι οι κύκλοι θέρμανσης. Αυτό ισχύει κ όταν αλλάζουμε δισκόπλακες, ταμπούρα, σιαγόνες , συμπλέκτη-δίσκο κλπ. Δηλ. Οδηγούμε σε διαδικασία σρωσίματος για 1-2 ώρες κάθε φορά κ το κρυώνουμ (το αφήνουμε στο πάρκιγκ) μέχρι την επόμενη μέρα, πού τα μέταλα κρυώνουν τελίως. Την άλλη μέρα ξανά. Για να καταλάβετε τί λέω, ψάξτε στο google περί "μνήμης μετάλλων".. sorry για τα πολλά www.mybike.gr/topic/8653-%CF%83%CF%84%C ... %84%CE%B1/www.pitstop.gr/archive/index.php/t-4552.htmlwww.yarisclub.gr/forum/archive/index.php/t-739.html
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|