dimitrisc4vts
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 08:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20 Δημοσιεύσεις: 2125 Τοποθεσία: Λάρισα
|
νομίζω οτι καθε μοτέρ πριν βγει στην παραγωγή το βάζουν να δουλεύει 24 ώρες με πολύ υψηλές στροφές. όσο γι αυτο που λένε <<να συνηθίσουν τα μέταλλα στην αλλαγή της θερμοκρασίας>> μου θυμίζει την γιαγιά μου που έλεγε παιδί μου κλείσε την τηλεόραση να ξεκουραστεί λίγο. θα ψηφίσω όχι.
_________________ Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία
προσεχε οταν περνω απο κει και μαζεψε το μπρικι γιατι συνηθως βιαζομαι και κανω παντιλικι
parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 10:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Παιδες ακουστε λιγο πως γινεται γιατι το εχω δει με τα ματια μου. Το μοτερ μπαινει στο παγκο,και σε εξομοιωτη περιβαλλοντος,γινεται το στρωσιμο του,αρχιζοντας απο τις 2.000 στροφες και αυξομοιωνοντας,στροφες και ταχυτητες.Το ολο σκηνικο θελει πανω απο τρεις εργασιμες μερες,γιατι το αφηνουν και να κρυωνει,με φυσικο τροπο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
xsararider
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 11:09 |
|
Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14 Δημοσιεύσεις: 297 Τοποθεσία: Λαρισα
|
Μπορεί να τα "στρώνουν" στο εργοστάσιο αλλά καλό είναι τα πρώτα 1500 χλμ να προσέχουμε για να έχουμε (κινητήρα).Αυτό άλλωστε προτείνει και ο κατασκευαστής γενικώς.Εκτός κι αν δεν μας ενδιαφέρει η διάρκεια ζωής του κινητήρα (εμείς το πήραμε για να το ξεσκίσουμε,λεφτά έχουμε,παίρνουμε άλλο) οπότε του δίνετε και καταλαβαίνει τι εστί βερίκοκο (δλδ έλληνας οδηγός) !!! χαχαχα
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 11:26 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
Εγω ψηφισα ''οχι'' γιατι απ' τη στιγμη που ειναι στρωμενα απ' το εργοστασιο,πιστευω οτι θα ειναι ΟΚ...Τωρα βεβαια ο θειος μου που αγορασε πριν 2 χρονια αυτοκινητο (ντατσουν ) το στρωσε για να ειναι ''μεσα''...
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 11:41 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Χρειάζονται στρώσιμο αλλά όχι τόσο ευλαβικό. 1500 χιλ. είναι οκ.
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
timman
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:13 |
|
Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29 Δημοσιεύσεις: 702 Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
|
Από ντοκιμαντερ που εχω δει στη tv τα μοτερ γραφουν ωρες λειτουργιας επι παγκου στο εργοστασιο με λιπαντικό που ανανεώνετε και φυλτραρεται συνεχώς. οι ταπες εισαγωγης και εξαγωγής λαδιόυ ειναι συνδεδεμένες με δεξαμενή λιπαντικού. αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να απομακρύνονται τα τυχών γρέζια κατευθειαν και να φιλτραρονται στις δεξαμενες. αυτό ειναι το θετικό της υπόθεσης. το αρνητικό ειναι οτι ο κινητήρας στο εργοστάσιο δουλέυει πάντα με θερμοκρασία λαδιόυ χαμηλότερη απο τη θερμοκρασια λαδιού που αναπτύσετε σε συνθήκες κίνησης (κλειστό κύκλωμα). για το λόγο αυτό πρέπει τα πρωτα χιλίομετρα να γινονται πιό χαλαρά. το στρώσημο εξάλου δε γίνεται μόνο για το μοτέρ. ΥΓ. κάπου είχα ακούσει οτι τα παραπάνω λάδια( στο εργοστάσιο) και το πρώτο γέμισμα γίνεται με ορυκτέλαιο και καλό ειναι να το κραταμε στο κινητήρα όσο περισσότερο γίνεται. Είναι λέει κλάσης ανώτερο απο οποιδήποτε λιπαντικό κυκλοφορρεί στο εμπόριο. αρκετοί μηχανόβιοι προτιμούν να βάζουν ορυκτέλαιο στα μοτόρια τους παρά συνθετικά ή ημισυνθετικά λάδια, παρόλο που οι αλλαγες ειναι πολύ πιο συχνές απότι στα αυτοκίνητα και στοιχίζουν πολύ περισσότερο απο τα συμβατικά λαδια
_________________ http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/
|
|
|
|
|
stelios
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:15 |
|
Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29 Δημοσιεύσεις: 126 Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
|
κακο δεν κανει να σεβαστεις τουλαχιστον στα πρωτα 5000 χιλιομετρα τον κινητηρα απο τη στιγμη που κανενας μας δεν γνωριζει με ακριβεια τι ειδους διαδικασια στρωσιματος υπεστη στο εργοστασιο καθως ουτε τι ανοχες εχει αυτος σε βαθος χρονου . παντως προσωπικη εμπειρια που εχω απο τρια citroen στα χερια μου ειναι πως τα αυτοκινητα αλλαζανε στον κινητηρα σταδιακα συμπεριφορα εως και τα 40000χλμ διχως να ειμαι υπερβολικος
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Χρειάζεται επίσης 2-3 κανόνες τήρηση μέχρι τα 15.000 χιλ. 1ο Αλλάζουμε τα πρώτα λάδια στα 1500 χιλ. 2ο Βάζουμε απλά ορυκτέλαια για να συνεχιστεί το στρώσιμο κ όχι συνθετικά που δεν αφήνουν τα ελατήρια να στρώσουν. 4ο Βάζουμε συνθετικά μετά τα 15.000 χιλ. για την μακροζωία του κινητήρα - όχι όμως αγωνιστικά συνθετικά γιατί αυτά καίνε τις τσιμούχες βαλβίδων κ ξερνάνε απο τις φλάντζες κορμού του κινητήρα- ουσιαστικά καίνε τις φλάντζες.
Επίσης λίγη προσοχή περισσότερο θέλει μόνο το σασμάν. Εκεί τα πράγματα περιπλέκονται γιατί έχει να κάνει με σκληρά μέταλλα που απαιτούν συντονισμό με τον χειριστή τους. Για την μακροζωία τους συνίσταται για 5.000 χιλ. ευλαβικές αλλαγές ταχυτήτων κ όχι υψηλές στροφές κ όπισθεν χωρίς γκάζι κ στροφιλίκια.. Αλλιώς το σασμάν στα 60.000-80.000 κλωτσάει ταχύτητες, κάνει θόρυβο, παίρνει σκληρά τις ταχύτητες κ αφήνει γράζια ..που φαίνονται στην μαγνητική τάπα όταν αλλάζεις τις βαλβολίνες. Πρόσφατα άλλαξα βαλβολίνες για 2η φορά σε 5.000 χιλ. στο ΑΧ μου (κάτι δε μου πήγαινε καλά) κ έχω εκπλαγεί όταν έβαλα 75-90W. Ενδιάμεσα το οδηγούσα βάζοντας άγαρμπα τις ταχύτητες κ είδα γρέζια στην τάπα.. Πλέον μπαίνουν σωστά οι ταχύτητες κ ..το ξαναστρώνω..
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ζηση οποτε ξαναπαω Γαλλια πολυ ευχαριστως να σε παρω.Θα οδηγησεις ομως και λιγο ετσι δεν ειναι?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:21 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Gemi μηπως τα λες αναποδα?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|