Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:24 ]



Χρειάζονται τα σύγχρονα μοτέρ στρώσιμο ή όχι;
Ναί 80%  80%  [ 32 ]
Όχι 20%  20%  [ 8 ]
Σύνολο ψήφων : 40
 
 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 07:20 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή δεν είναι πλέον απαραίτητο λόγω εξέλιξης σε υλικά και τεχνολογία;

Εικόνα

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 08:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Ιαν 2010, 11:20
Δημοσιεύσεις: 2125
Τοποθεσία: Λάρισα
νομίζω οτι καθε μοτέρ πριν βγει στην παραγωγή το βάζουν να δουλεύει 24 ώρες με πολύ υψηλές στροφές. ;) όσο γι αυτο που λένε <<να συνηθίσουν τα μέταλλα στην αλλαγή της θερμοκρασίας>> μου θυμίζει την γιαγιά μου που έλεγε παιδί μου κλείσε την τηλεόραση να ξεκουραστεί λίγο. :mrgreen :lol θα ψηφίσω όχι.

_________________
Ζούμε σε μια κοινωνία που η πίτσα φτάνει στο σπίτι σου πριν από την αστυνομία

προσεχε οταν περνω απο κει
και μαζεψε το μπρικι
γιατι συνηθως βιαζομαι
και κανω παντιλικι

parakalo min grafete me agglikous xaraktires apagoreyete apo toys kanones tou forum


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 09:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 04 Φεβ 2008, 12:22
Δημοσιεύσεις: 2081
Τοποθεσία: Πεύκη Αττικής
Εικόνες: 0
:agree
όλα τώρα τα μοτέρια τα δουλεύουν και μετά βγαίνουν στην αγορά στρωμένα πια και "σκισμένα" !

_________________
Εικόνα CITROEN XANTIA 1.6 cc 1996 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Παιδες ακουστε λιγο πως γινεται γιατι το εχω δει με τα ματια μου.
Το μοτερ μπαινει στο παγκο,και σε εξομοιωτη περιβαλλοντος,γινεται το στρωσιμο του,αρχιζοντας απο τις 2.000 στροφες και αυξομοιωνοντας,στροφες και ταχυτητες.Το ολο σκηνικο θελει πανω απο τρεις εργασιμες μερες,γιατι το αφηνουν και να κρυωνει,με φυσικο τροπο.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: Λαρισα
Μπορεί να τα "στρώνουν" στο εργοστάσιο αλλά καλό είναι τα πρώτα 1500 χλμ να προσέχουμε για να έχουμε (κινητήρα).Αυτό άλλωστε προτείνει και ο κατασκευαστής γενικώς.Εκτός κι αν δεν μας ενδιαφέρει η διάρκεια ζωής του κινητήρα (εμείς το πήραμε για να το ξεσκίσουμε,λεφτά έχουμε,παίρνουμε άλλο) οπότε του δίνετε και καταλαβαίνει τι εστί βερίκοκο (δλδ έλληνας οδηγός) !!! χαχαχα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
M.M έγραψε:
Παιδες ακουστε λιγο πως γινεται γιατι το εχω δει με τα ματια μου.
Το μοτερ μπαινει στο παγκο,και σε εξομοιωτη περιβαλλοντος,γινεται το στρωσιμο του,αρχιζοντας απο τις 2.000 στροφες και αυξομοιωνοντας,στροφες και ταχυτητες.Το ολο σκηνικο θελει πανω απο τρεις εργασιμες μερες,γιατι το αφηνουν και να κρυωνει,με φυσικο τροπο.


Ε :? :scratch Εχεις παρακολουθησει απο κοντα την παραγωγικη διαδικασια :? :! :eek Θελω κι εγω :! :! :! :bounce :bounce :bounce


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 11:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Εγω ψηφισα ''οχι'' γιατι απ' τη στιγμη που ειναι στρωμενα απ' το εργοστασιο,πιστευω οτι θα ειναι ΟΚ...Τωρα βεβαια ο θειος μου που αγορασε πριν 2 χρονια αυτοκινητο (ντατσουν :lol ) το στρωσε για να ειναι ''μεσα''... :mrgreen


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 11:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Χρειάζονται στρώσιμο αλλά όχι τόσο ευλαβικό. 1500 χιλ. είναι οκ.


Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:17, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 05 Απρ 2009, 14:29
Δημοσιεύσεις: 702
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ
Από ντοκιμαντερ που εχω δει στη tv τα μοτερ γραφουν ωρες λειτουργιας επι παγκου στο εργοστασιο με λιπαντικό που ανανεώνετε και φυλτραρεται συνεχώς. οι ταπες εισαγωγης και εξαγωγής λαδιόυ ειναι συνδεδεμένες με δεξαμενή λιπαντικού. αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να απομακρύνονται τα τυχών γρέζια κατευθειαν και να φιλτραρονται στις δεξαμενες. αυτό ειναι το θετικό της υπόθεσης. το αρνητικό ειναι οτι ο κινητήρας στο εργοστάσιο δουλέυει πάντα με θερμοκρασία λαδιόυ χαμηλότερη απο τη θερμοκρασια λαδιού που αναπτύσετε σε συνθήκες κίνησης (κλειστό κύκλωμα).
για το λόγο αυτό πρέπει τα πρωτα χιλίομετρα να γινονται πιό χαλαρά.
το στρώσημο εξάλου δε γίνεται μόνο για το μοτέρ.

ΥΓ. κάπου είχα ακούσει οτι τα παραπάνω λάδια( στο εργοστάσιο) και το πρώτο γέμισμα γίνεται με ορυκτέλαιο και καλό ειναι να το κραταμε στο κινητήρα όσο περισσότερο γίνεται. Είναι λέει κλάσης ανώτερο απο οποιδήποτε λιπαντικό κυκλοφορρεί στο εμπόριο.

:ot αρκετοί μηχανόβιοι προτιμούν να βάζουν ορυκτέλαιο στα μοτόρια τους παρά συνθετικά ή ημισυνθετικά λάδια, παρόλο που οι αλλαγες ειναι πολύ πιο συχνές απότι στα αυτοκίνητα και στοιχίζουν πολύ περισσότερο απο τα συμβατικά λαδια

_________________
http://img714.imageshack.us/i/hpim1110.jpg/ http://img593.imageshack.us/i/vtsleft1.jpg/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 16 Οκτ 2007, 16:29
Δημοσιεύσεις: 126
Τοποθεσία: ΒΡΑΧΑΤΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ
κακο δεν κανει να σεβαστεις τουλαχιστον στα πρωτα 5000 χιλιομετρα τον κινητηρα απο τη στιγμη που κανενας μας δεν γνωριζει με ακριβεια τι ειδους διαδικασια στρωσιματος υπεστη στο εργοστασιο καθως ουτε τι ανοχες εχει αυτος σε βαθος χρονου .
παντως προσωπικη εμπειρια που εχω απο τρια citroen στα χερια μου ειναι πως τα αυτοκινητα αλλαζανε στον κινητηρα σταδιακα συμπεριφορα εως και τα 40000χλμ διχως να ειμαι υπερβολικος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Χρειάζεται επίσης 2-3 κανόνες τήρηση μέχρι τα 15.000 χιλ.
1ο Αλλάζουμε τα πρώτα λάδια στα 1500 χιλ.
2ο Βάζουμε απλά ορυκτέλαια για να συνεχιστεί το στρώσιμο κ όχι συνθετικά που δεν αφήνουν τα ελατήρια να στρώσουν.
4ο Βάζουμε συνθετικά μετά τα 15.000 χιλ. για την μακροζωία του κινητήρα - όχι όμως αγωνιστικά συνθετικά γιατί αυτά καίνε τις τσιμούχες βαλβίδων κ ξερνάνε απο τις φλάντζες κορμού του κινητήρα- ουσιαστικά καίνε τις φλάντζες.


Επίσης λίγη προσοχή περισσότερο θέλει μόνο το σασμάν. Εκεί τα πράγματα περιπλέκονται γιατί έχει να κάνει με σκληρά μέταλλα που απαιτούν συντονισμό με τον χειριστή τους. Για την μακροζωία τους συνίσταται για 5.000 χιλ. ευλαβικές αλλαγές ταχυτήτων κ όχι υψηλές στροφές κ όπισθεν χωρίς γκάζι κ στροφιλίκια.. Αλλιώς το σασμάν στα 60.000-80.000 κλωτσάει ταχύτητες, κάνει θόρυβο, παίρνει σκληρά τις ταχύτητες κ αφήνει γράζια ..που φαίνονται στην μαγνητική τάπα όταν αλλάζεις τις βαλβολίνες.
Πρόσφατα άλλαξα βαλβολίνες για 2η φορά σε 5.000 χιλ. στο ΑΧ μου (κάτι δε μου πήγαινε καλά) κ έχω εκπλαγεί όταν έβαλα 75-90W. Ενδιάμεσα το οδηγούσα βάζοντας άγαρμπα τις ταχύτητες κ είδα γρέζια στην τάπα.. Πλέον μπαίνουν σωστά οι ταχύτητες κ ..το ξαναστρώνω..


Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ζηση οποτε ξαναπαω Γαλλια πολυ ευχαριστως να σε παρω.Θα οδηγησεις ομως και λιγο ετσι δεν ειναι?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Gemi μηπως τα λες αναποδα?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Δηλ. ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
αα εννοώ ότι μετά τα 1500 χιλ. δε χρειάζεται στρώσιμο ο κινητήρας αλλά λάδια απλά μέχρι τα 15.000 χιλ. Το σασμάν θέλει λιγάκι προσοχή.. νομίζω το διευκρίνησα τώρα :)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 4 [ 48 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή μοτέρ σε Xsara Picasso
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Αλλαγή μοτέρ από 14αρι σε 16αρι
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: blackvtr
Απαντήσεις: 4
Βηματικό μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: geoxsa
Απαντήσεις: 10
Χρειάζονται αλλαγή; SOS
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: jorjo
Απαντήσεις: 16
Θόρυβος απο το μοτέρ εξαερισμού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια