Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 08:17 ]



Χρειάζονται τα σύγχρονα μοτέρ στρώσιμο ή όχι;
Ναί 80%  80%  [ 32 ]
Όχι 20%  20%  [ 8 ]
Σύνολο ψήφων : 40
 
 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
M.M έγραψε:
Ζηση οποτε ξαναπαω Γαλλια πολυ ευχαριστως να σε παρω.Θα οδηγησεις ομως και λιγο ετσι δεν ειναι?


Εχεις παρακολουθησει την γραμμη παραγωγης της Citroen και οχι καποιας αλλης Γαλλικης???? :eek :eek :eek Ωραιος!!!Σαφως και θα οδηγαω...Συναιχεια εγω :! :lol :tongue


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γιαννη εχω ξαναγραψει οτι τα πρωτα λαδια πρεπει να αλλαζονται στα πρωτα 500-1000 χλμ.Εαν τα συνεχισεις οι ανοχες των μεταλλων θα πανε κατα διαολου.Αν ποτε διαβασεις πιστοποιησεις λιπαντικων στρωσιματος και τις συγκρινεις με τις πιστοποιησεις λιπαντικων passenger car θα δεις τι τεραστιες διαφορες υπαρχουν.Οσον αφορα τα σαζμαν το θεμα τους βρισκεται στην θερμοκρασια και οχι στο στροφαρισμα οπως τα μοτερ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Και της peugeot.Ειναι ακριβως οι ιδιες.Δεν διαφερουν ουτε στο ελαχιστο.Με μεγαλη μου χαρα να ερθεις μαζι μου.Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα παμε με γραναζια 5ης μακρια .

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
M.M έγραψε:
Και της peugeot.Ειναι ακριβως οι ιδιες.Δεν διαφερουν ουτε στο ελαχιστο.Με μεγαλη μου χαρα να ερθεις μαζι μου.Το μονο σιγουρο ειναι οτι θα παμε με γραναζια 5ης μακρια .


Το ξερω οτι ειναι ιδιες! :thumb Καταλαβα...Θα κερασουμε πολλα τσαγια στον δρομο :! :lol


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:thumb

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
M.M έγραψε:
Οσον αφορα τα σαζμαν το θεμα τους βρισκεται στην θερμοκρασια και οχι στο στροφαρισμα οπως τα μοτερ.


Μαλλον ο Γιαννης, εννοει οτι στις ψηλες στροφες ειναι πιο "δυσκολο" να συγχρωνιστουν τα γραναζια σε σχεση με τις χαμηλες στροφες, και οταν αλλαζεις ταχυτητα σε υψηλες στροφες και γρηγορα "πιεζεις" τα συγχρονιζε και τα γραναζια να κουμπωνουν και να συγχρονιζονται πιο γρηγορα και πιο αποτομα.
Εδω θελουν στρωσιμο μεχρι και οι εξατμησεις, οταν π.χ. βαζουμε inox σε σχεση με την εργοστασιακη. Πρεπει να αναπτυξει σιγα σιγα θερμοκρασια ομοιομορφη σε ολο το μηκος της χωρις να εχει αναψει σε καποια σημεια και να ιασει ενα ομοιομορφο στρωμα καπνου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αυτο που λεει ο Τιμος και ο Μανθος, οντως ισχυουν!!! :bsmile

Εκτος και αν ολα αυτα τα ντοκιμαντερ (γιατι δεν εχω βρεθει ποτε κοντα σε εργοστασιο για να μου αναλυσει καποιος τη γραμμη παραγωγης) μας λενε ψεματα.
Βεβαια πιστευω θα συμφωνησετε ολοι, οτι ειναι πολυ διαφορετικο να δουλευει μια μηχανη πανω σε εναν παγκο, παρα να σερνει 1,5 τονο αμαξι!!!

Η απαντηση στην ερωτηση για μενα ειναι οτι, ναι χρειαζονται, αλλα πολυ διαφορετικο στρωσιμο απ οτι εκαναν πριν 20 χρονια!
Συνεχιζω να πιστευω οτι το ποστ του Προκοπη ειναι το "ευαγγελιο" του στρωσιματος! :bsmile

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μα σε αυτο συμφωνουμε ολοι νομιζω. Και φυσικα χρειαζεται στρωσιμο ενα μοτερ, το κιβωτιο, τα ιμιξονια, αλλα οχι τοσο προσεκτικο οπως χρονια πριν. Αλλα δεν σημαινει οτι με το που το παρεις απο την αντιπροσωπεια, να το σκισεις οσο δεν παει οπως λεει ο Πανος.... Αν ειανι για ενα αμαξι που το θες για 2-3 χρονια και μετα σε εποπμενο "τυχαιρο" ιδιοκτητη, ΟΚ ας κανει οτι θελει. Εγω που το θελω να μου βγαλει χρονια και χρονια, θα το στρωσω με παρα πολυ μεγαλη προσοχη και ευλαβεια. Ειναι στο χερι του καθενος.
Εχω την εντυπωση οτι τα μοτερ στα εργοστασια δεν τα σρωνουν εν λειτουργια καυσης, αλλα βαζουν κινηση στο βολαν με ηλεκτροκινητηρα.... :scratch

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Το βιντεο απο την προετοιμασια της DS3 WRC το ειδες ολο? Αν ναι, βαλε ολα αυτα που εκαναν στο μοτερ απο "λευκο χαρτι", οπως λεει χαρακτηριστικα...απλα σε μικροτερο βαθμο βεβαια, μιας και το αυτοκινητο προοριζεται για καθημερινο και οχι για ραλλυ! ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 14:23 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το μοτερ της DS3 WRC πρεπει να δουλευει με το 100% της πραγματικης ισχυς της απο το πτρωτο δευτερολεπτο, και οχι να περιμενει 1000-1500-2000 χιλιομετρα για να δωσει το 100%.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εγω τι ειπα? Ρε bill διαβαζεις καθολου τα ποστ ή ποσταρεις απλα για να ποσταρεις?
Ειπα: "Σε μικροτερο βαθμο βεβαια, δεν προοριζεται για ραλλυ"

Τι να πω... :erm

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Την αποψη μου την ειχα γραψει στο θεμα με τη ds3 λιγες μερες πριν.. Η ουσια ειναι οτι στρωσιμο χρειαζονται ολα τα νεα μοτερ απλα για λιγες χιλιαδες χιλιομετρα και σε πολυ μιρκοτερο βαθμο γενικοτερα απ οτι παλιοτερα.. Φυσικα ψηφιζω ΝΑΙ.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 15:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Προφανώς χρειάζονται στρώσιμο. Άλλωστε το λέει και η citroen στο manual. Σίγουρα λιγότερο απο οτι παλιότερα, αλλά οχι οτι δεν χρειάζονται. Επιπλέον θέλει στρώσιμο το κιβώτιο, οι αναρτήσεις, γενικά όλα τα μηχανικά μέρη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 16:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
ΟΚ παρτο πισω για τις αναρτησεις...πως στρωνεις αναρτησεις στην Ελλαδα? :lol

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 16:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
εγω ειχα γραψει αλα ξεχασα να ψηφισω!!!!!!!!!!!καλο ε?αχαχχαχαχαχα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 4 [ 48 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

HDI μοτέρ: σωστή συντήρηση και αποφυγή σοβαρών προβλημάτων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Πράκτορας
Απαντήσεις: 22
Αλλαγή μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: panosC4vts
Απαντήσεις: 0
Δεν παίρνει μπροστά το μοτέρ.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: alejandros1967
Απαντήσεις: 14
ΜΟΤΕΡ 16ν
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Saxo
Συγγραφέας: pavlos
Απαντήσεις: 14
Αναβάθμιση μοτέρ c3 από 1,1 σε 1,4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια