Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 00:42 ]



Χρειάζονται τα σύγχρονα μοτέρ στρώσιμο ή όχι;
Ναί 80%  80%  [ 32 ]
Όχι 20%  20%  [ 8 ]
Σύνολο ψήφων : 40
 
 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 16:17 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Απλα και λακωνικα...ΟΧΙ!

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 16:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Eγω ψηφισα ναι γιατι πρωτoν το λεει το manual του αυτοκινητου και δευτερον επειδη οδηγοντας ηρεμα στρωνονται κι αλλα μερη του αυτοκινητου π.χ. σασμαν και φρενα!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 18:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Οταν το 2005 αφορασα μια μοτ/τα suzuki vstrom 650 το μανουαλ ελεγε μεχρι τα 1500 χλμ οχι πανω απο 4000 στροφες εως τα 3000 χλμ οχι πανω απο 5000 στροφες μεχρι τα 5000 χλμ οχι πανω απο 7000 στροφες και πανω 5000 χλμ ελευθερη χρηση.......
Το παραθετω γιατι πιστευω οτι για να το λεει ο κατασκευαστης κατι θα ξερει οποτε ειμαι υπερ στο στρωσιμο του κινητηρα........

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 19:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
To manual ths xsara λεει δυο πραγματα,μην οδηγατε με υψηλες στροφες και μην οδηγατε παρατεταμενα με σταθερες στροφες εως τα 1500 km.
Πολλες αλλες μαρκες δεν αναφερουν τιποτα για ρονταρισμα αντιθετα με παλια που ηταν αδιανοητο.
Εγω λεω οχι στο στρωσιμο αλλα και οχι στις κοντρες στα φαναρια,οχι στις τελικες,οχι στους κοφτες στα πρωτα χιλιομετρα.
Αλλοι προτειμουν στο πατροπαραδοτο στρωσιμο 15 λεπτα ελαφρο πατημα 15 λεπτα κρυωμα.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 20:58 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
zxpanos έγραψε:
εγω ειχα γραψει αλα ξεχασα να ψηφισω!!!!!!!!!!!καλο ε?αχαχχαχαχαχα


που εγραψες;;; :scratch

Προφανως και χρειαζεται στρωσιμο οπως ακομα και οτιδηποτε παρεις που εχει φθορες, ανοχες, συνδεσεις, αναπτυσει τρελες θερμοκρασιες, διαφορετικα υλικα που αλληλεπιδρουν κτλ. Πηρα ενα ανοιχτηρι προσφατα και ελεγε "δουλεψτε το καλα πριν το χρησιμοποιησετε" = στρωσιμο... Οσο και αν εχουν δουλεφθει ολα μονα τους (αν εχει γινει και αυτο, δεν ξερω κατα ποσο γινεται και οπως ειπαν και οι βασιληδες με τι τροπο γιατι παιζει προφανως ρολο) ειναι αρκετα διαφορετικο να δουλεψουν ολα μαζι, σε διαφορετικες συνθηκες (τις καθημερινες) να κανουν τους κυκλους θερμοτητας τους μερικες φορες κτλ.. και οντως κ εγω πιστευω οτι το σαζμαν ειναι αυτο που χρειαζεται αρκετο στρωσιμο περισσοτερο απο τα αλλα και αυτο δεν ξερω αν δουλευετε καν πριν βγει απο την παραγωγη οπως το μοτερ που λετε. Εγω το εστρωσα προσεκτικα γυρω στα 3000 και παρολαυτα μεχρι τα 30000χλμ εβλεπα διαφορα τι συζηταμε για τα πρωτα 1500;;; γιατι να μην εχω προσεξει σε αυτα για να εχω καλυτερη και ομαλοτερη λειτουργια, αποδοση και ισως καποιες βλαβεις λιγοτερες; απλα δε χρειαζεται τοσο πολυ οπως χρειαζοταν παλια λογω εξελιξης της τεχνολογιας & των υλικων κτλ... κατα τα αλλα οι σπειρεις θα θερισεις...
απορω πως δικαιολογουν τη γνωμη τους αυτοι που λενε οχι αν γνωριζουν τα παραπανω...

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2010, 22:28 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 14 Απρ 2009, 19:53
Δημοσιεύσεις: 7471
Τοποθεσία: Βόλος
Παιδιά κι εγώ ψήφισα ότι χρειάζεται.Αν όχι στρώσιμο τουλάχιστον απαλό οδήγημα γύρω στα πρώτα 1500-2000 χιλιόμετρα για να κάτσουν όλα που λέμε.Και να μην είναι τόσο αναγκαίο με τι καρδιά μπορείτε να λιώσετε ένα αμάξι που ακόμα μυρίζει καινούριο;Κρίμα είναι.Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προτιμούν στρώσιμο!Αυτοί ξέρουν... :lol

_________________
Αν ο παράδεισος είχε στροφές ο θεός θα είχε vts
ΕικόναΕικόνα
My Citroen C4


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 21:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 10 Ιούλ 2010, 20:21
Δημοσιεύσεις: 280
Εικόνες: 3
Και εγω θα πω οτι χρειάζεται στρώσιμο και γιατι το ζητάει ο κατασκευαστης αλλα και οπως προαναφερθηκε δεν είναι μονο ο κινητήρας αλλα και αλλα σημεία του αυτοκινητου. Αν και εγλω το οδηγω συνέχεια λες κα το στρώνω... :shift :lol
Ε ειμαι λιγο ιδιοτροπος τι να κανουμε... :cool

_________________
:loveCITROEN C2!!!! :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
jimnik έγραψε:
Αν και εγω το οδηγω συνέχεια λες κα το στρώνω... :shift :lol
Ε ειμαι λιγο ιδιοτροπος τι να κανουμε... :cool

Δεν εισαι ο μονος...και γω μια απο τα ιδια!
Βεβαια ωρες ωρες του πινω εως πολυ το αιμα, αλλα καπου καπου χρειαζεται και αυτο! :mrgreen

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 22:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Εγω τα παραπανω δεν τα 'ξερα...Βασιστηκα μονο σ' αυτο που εμαθα για την δουλεια που κανει το εργοστασιο οποτε αναθεωρω... :shy :shy :shy


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 23:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Οταν πας και περνεις ενα ζευγαρι παπουτσια, τα βαζεις αρχικα λιγο... μεχρι να παρουν την φορμα σου, και να σου ειναι ανετα. Αν αρχισεις να τρεχεις με αυτα, απλα θα σε χτυπησουν...

Βαλτε αντοιστιχια με τα μερη του αυτοκινητου. Φρενα, λαστοιχακια, σινεμπλοκ, και γενικα ολα τα κοινουμενα μερη του αυτοκινητου...
Δεν ειναι μονο το μοτερ το αυτοκινητο... Αν ηταν ετσι τα πραγματα θα περναμε ολοι honda...

Επησης στους κατωχους παλιων... ποσες φορες μας εχει τυχει να εχει κοπει μια βιδα, αλλα να κρατιεται αυτο το κατι που κραταγε η βυδα... Που καταλιγω? Το αμαξι οσο χρησιμοποιηται "δενει"... και μετα απο καποια χρωνια "λυνει" :P
Αρα ναι στο στροσιμο.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Οκτ 2010, 23:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Αύγ 2010, 18:14
Δημοσιεύσεις: 297
Τοποθεσία: Λαρισα
Ρε παιδιά,δεν χρειάζεται πολύ μυαλό.
Άν ΔΕΝ χρειάζονταν στρώσιμο,γιατί να το απαιτεί ο κατασκευαστής??? Είχε καμιά σκοτούρα άν εμείς θα το ξεσκίζουμε το αμάξι απ' το πρώτο χιλιόμετρο και το πάρουμε στο χέρι μια ώρα αρχήτερα ?(μάλλον,ίσα ίσα,από ΑΥΤΟ προσπαθεί να καλυφθεί,δλδ την καταστροφή του κινητήρα από "οδηγάρες" που θα του λεγαν "μάπα το καρπούζι,δεν πρόλαβα να πιάσω κόφτες και ο κινητήρας τά παιξε-ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ...500 χλμ ρε πούστη μου!"(!!!)... :gflag
Ή μήπως του στειλε γράμμα η κυρα Σταμάτα και διαμαρτυρήθηκε ότι ο γιός της μόλις πήρε το καινούριο αμάξι άρχισε να τρέχει σαν τρελός ?-"κάντε κάτι" τού πε,"δεν ακούει κανέναν!" :lol :lol :lol


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2010, 07:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
xantiamanolis έγραψε:
Οταν το 2005 αφορασα μια μοτ/τα suzuki vstrom 650 το μανουαλ ελεγε μεχρι τα 1500 χλμ οχι πανω απο 4000 στροφες εως τα 3000 χλμ οχι πανω απο 5000 στροφες μεχρι τα 5000 χλμ οχι πανω απο 7000 στροφες και πανω 5000 χλμ ελευθερη χρηση.......
Το παραθετω γιατι πιστευω οτι για να το λεει ο κατασκευαστης κατι θα ξερει οποτε ειμαι υπερ στο στρωσιμο του κινητηρα........

το δικο μου δεν εγραφε τπτ!δεν το εστρωσα ουτε αυτο βεβεα καν!

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2010, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Απρ 2009, 21:19
Δημοσιεύσεις: 848
Τοποθεσία: Κορινθος
Ειμαι υπερ του στρωσιματος.Για τα πρωτα 1500 τουλαχιστον..

_________________
Τι και αν δεν βάζω φώτα τα βράδια.Αφού τρέχω με ταχύτητα φωτός!!


Εικόνα
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2010, 12:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Παιδιά είναι λογικό να έχετε απορρίες σχετικά με το γιατί ο κατασκευαστής το ένα, γιατί το άλλο κλπ. διότι οι περισσότεροι από εσας είστε νέοι κ δεν γνωρίζετε πως στρώναν τα παλιά αυτοκίνητα. Να θυμίσω ότι το στρώσμο παλιά απαιτούσε 5.000 ευλαβικά χιλ. με αλλαγή ταχυτήτων 1-2-3 μέχρι τα 1.500 κ σταδιακά 4-5η (αν είχε 5η) στις 2.000 στροφές το πολύ. Αυτά χοντρικά. Όχι ανηφόρες όχι φόρτωμα, όχι γκάζια κλπ κλπ.. Δηλ. το αμάξι το πήγαινες σαν ανάπηρο κουτάβι ένα πράμα..lol.
Με αυτή την έννοια το στρώσιμο των καινούργιων αυτοκινήτων είναι γελοίο έναντι του παρελθόντος. Κ να το ξεσκίσεις στις γκαζιές με 0 χιλιόμετρα κ να δοκιμάσεις τελική, το αυτοκίνητο δε θα κάνει κιχ κ θα στα δώσει όλα. Παλιαιότερα αν το κανες αυτό έπαιρνες μπιέλα στο χέρι, άσε που αισθανόσουν πολύ σφιχτό τον κινητήρα κ δεν τελίκιαζε ούτε στα 2/3 του προβλεπόμενου..
Οδηγήστε άφοβα δηλ. απλά για 1.500 χιλ. μην κάνετε απότομες επιταχύνσεις τύπου κόντρας, ελέγχετε κ αλλάζετε τακτικά λάδια μέχρι 15.000 χιλ. απλά ορυκτέλαια, μετά συνθετικά κ ότι θεωρεί ο καθένας καλύτερο.. Άσε που μετά τα 1.500 χιλ. να πω ότι θέλει τις γκαζιές του για να μη μείνει σφιχτός ο κινητήρας, όχι ότι θα χάσει τελική απλά θα καίει κάτι τις περισσότερο κ θα έχει -1 άλογο..! Τόσο έτοιμα βγαίνουν σήμερα τα αμάξια από τα εργοστάσια κ όποιος κατάλαβε κατάλαβε :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιστεύετε οτι τα σύγχρονα μοτέρ χρειάζονται στρώσιμο ή όχι;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Οκτ 2010, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
xsararider έγραψε:
Ρε παιδιά,δεν χρειάζεται πολύ μυαλό.
Άν ΔΕΝ χρειάζονταν στρώσιμο,γιατί να το απαιτεί ο κατασκευαστής??? Είχε καμιά σκοτούρα άν εμείς θα το ξεσκίζουμε το αμάξι απ' το πρώτο χιλιόμετρο και το πάρουμε στο χέρι μια ώρα αρχήτερα ?(μάλλον,ίσα ίσα,από ΑΥΤΟ προσπαθεί να καλυφθεί,δλδ την καταστροφή του κινητήρα από "οδηγάρες" που θα του λεγαν "μάπα το καρπούζι,δεν πρόλαβα να πιάσω κόφτες και ο κινητήρας τά παιξε-ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΥΤΕ...500 χλμ ρε πούστη μου!"(!!!)... :gflag
Ή μήπως του στειλε γράμμα η κυρα Σταμάτα και διαμαρτυρήθηκε ότι ο γιός της μόλις πήρε το καινούριο αμάξι άρχισε να τρέχει σαν τρελός ?-"κάντε κάτι" τού πε,"δεν ακούει κανέναν!" :lol :lol :lol



Επίσης σε απάντηση του επιχειρήματος το φίλου, ..κ να το σκίσεις από την 1η μέρα, στα όρια που το δίνει ο κατασκευαστής (δηλ ΟΧΙ ΚΟΚΚΙΝΑ) το αμάξι δε παθαίνει τίποτα απολύτως..! Θα αντέξει το ίδιο όπως κ ένα στρωμένο, αρκεί να αλλάζουμε τα λάδια πιο τακτικά κ να τηρούμε τα service του. Όσο για τις αρχικές δοκιμές αν δείτε πως τα στρώνουν στην παραγωγή τις μηχανές τους, θα πάθετε πλάκα κ θα κλαίτε, το βάζουν ναλειτουργεί σχεδόν στα κόκκινα για να βγει τυχόν αστοχία υλικού κ για να "κάτσουν" τα μέταλλα σε 2-3 κύκλους θέρμανσης ψύξης.
Αυτοί οι κύκλοι είναι ένα άλλο μυστικό επίσης στο στρώσιμο όλων των μεταλικών μερών, ήτοι κινητήρας, σασμάν, φρένα κλπ. είναι οι κύκλοι θέρμανσης. Αυτό ισχύει κ όταν αλλάζουμε δισκόπλακες, ταμπούρα, σιαγόνες , συμπλέκτη-δίσκο κλπ.
Δηλ. Οδηγούμε σε διαδικασία σρωσίματος για 1-2 ώρες κάθε φορά κ το κρυώνουμ (το αφήνουμε στο πάρκιγκ) μέχρι την επόμενη μέρα, πού τα μέταλα κρυώνουν τελίως. Την άλλη μέρα ξανά. Για να καταλάβετε τί λέω, ψάξτε στο google περί "μνήμης μετάλλων"..
sorry για τα πολλά :gflag

www.mybike.gr/topic/8653-%CF%83%CF%84%C ... %84%CE%B1/

www.pitstop.gr/archive/index.php/t-4552.html

www.yarisclub.gr/forum/archive/index.php/t-739.html


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 4 [ 48 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή μοτέρ σε C3 Picasso
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: stasou_mygdala
Απαντήσεις: 6
Αλλαγή μοτέρ
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: panosC4vts
Απαντήσεις: 0
Μοτερ για ΑΧ
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: ax_lemans
Απαντήσεις: 10
Δυσεπίλυτη βλάβη σε μοτέρ C4 2011
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Apirathos
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ