Συγγραφέας |
Μήνυμα |
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 10:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
θα συμφωνησω στο κομματι οτι μετα απο 30 χρονια θα υπαρχει ενα προβλημα με τα ηλεκτρονικα του αυτοκινητου ομως λεω εαν βρεθει καποιος που σε 15 χρονια σε ενα σε4 μοντελο 2005 που θα εχει κρατησει βρει αλλα 2 3 αυτοκινητα με τιμη κανα 700αρι ευρω 15ετιας και εχει χωρο να τα κρατησει διαλυμενα ναι θα μπορεσουν να γινουν ιστορικα αλλα πιστυω οτι μεχρι να γινει το σε4 ιστορικο θα εχουν αλλαξει και τα χρονια ηλικιας που απαιτουνται για να γινουν ιστορικα, επισης οι κανονες θα ειναι πιο αυστηροι και θα ζητανε τα αυτοκινητα να ειναι τοσο πιο κοντα οπως τα εβγαλε το εργοστασιο πραγμα δυσκολο για τα σημερινα αυτοκινητα.....και μην ξεχνατε σημερα κατασκευαζονται πιο πολλα αυτοκινητα αριθμητικα απο οτι παλια οποτε ειναι και αυτο ενα μειον.....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 14:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
zxpanos έγραψε: antonios16v έγραψε: Μηπως μπερδεψαμε την εννοια κλασικο ιστορικο(διαχρονικο) με το σκετο ιστορικο,γιατι και το YUGO της κυρα Μαρικας που το ειχε μονο για ψωνια και δεν εγραφε χιλιομετρα ιστορικο ειναι. το yugo της κυρα μαρικας εχει τρεξει απηρους αγωνες εχει νικισει και εχει κατεβει και σε πολα μοντε!!!!!οποτε εχει μια ιστορια α.αλεξ δεν νομιζω οτι η σειρα χ χαλασε την φιρμα,και επισεις δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενα ax μπορει και ενα zx οχι?οκ με ξαρα και ξανθιες δεν προκιτε με τπτ,και ναι πρεπει να περασουν 30 χρονια το λεω και εγω αλα ομως θα διαφονισω καθετα σε κατι.το visa για μενα ηταν ενα κακασχιμο αμαξι χωρις να εχει ν α προσφερει και κατι το ηδιετερο ενα κουβαδακι με ροδες ηταν αυτο γιατι να γινει?το 2cv μαλον εγινε ιστορικο για την αυτοκινηση απο την μερα 1,και η ds το ηδιο το δικο του για διαφορετικο ρολο.ας πουμε μια gs θα την ελεγες ιστορικη?και αν ναι γιατι?ηταν ενα μετριο προς το κακο αυτοκινητο με αρκετα προβληματα που δεν προσεφερε απολιτος τπτ στην αυτοκινηση.στους κανονισμους της ελπα λαιει οτι τα ιστορικα αμαξια χωριζοντε σε 2 κατηγοριες.τα ιστορικα αγωνηστικα και τα ιστορικα καθημερινα,τα μεν εχουν αξια και μπορουν να κανουν και πρωταθληατικους αγωνες τα δε καμια,απλα διατηρημενα αμαξια που κανουν αγωνες ρεγκιουλαριτη και τπτ αλο.το θεμα ειναι για μενα οτι ιστορικα αμαξια γινοντε τα αμαξια που ειναι διατηρημενα αψογα και ηπαρχουν πολα εως παρα πολα διατηρημενα μετα απο 30 χρονια.προσωπικα δεν βλεπω καποιον να κραταει ξαρα 30 χρονια η ξανθια αλα σιγουρα ξερω πολους που θα εχουν zx καλοδιατηρημενα σε 30 χρονια Ο λογος που ενα ΑΧ και Visa θα μπορουσαν να εινια ιστορικα αγωνιστηκα (οχι σαν μοντελο) εινια οτι διεψαν στους αγωνε σαν εξελιξη του Gti μοντελου τους. Οχι σαν κατι τελειως διαφορετικο οπως ηταν τα rally raid, και τα g.b. Τα kit car κατι πανε να κανουν αλλα ειναι ακραια περιπτωση και αυτα. Απο κει και περα ενα gs σιγουρα ειναι ιστορικο, καθως προσεφερε πολλες καινοτομειες για την εποχη του, και για το κοινω του, οπως η αναρτηση του πχ. Μπορει να την αντιπαθεις, αλλα αντικειμενικα ειναι καινοτομα. Απο κει και περα τα gs δημιουργισαν φανατικο κοινο της citroen μεγαλητερο απο τα "Χ". Ξεκαθυαριζω οτι αναφερωμαι σε μοντελα, οχι εκδοσεις. Δηλ οχι να κρηνουμε το ΖΧ απο το 2.0 volcan, ή το GTi. Παντος σε 30 χρονια οτι εχει ζησει ιστορικο θια ειναι
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 16:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16612 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Αρχικα να πω μερικα πραγματακια πανω στις αποψεις του ΠΑνου. Η gs ηταν οτι ΚΑΛΥΤΕΡΟ την εποχη της, μαζι με τις sud και τα 128.. 4 δισκοφρενα,κρατημα,υδροπνευματικη ,φρενα απο αλλο πλανητη, φρενα πανω στο κιβωτιο, χωροι ,σχεδιαση, αεροδυναμικη ακομα και επιδοσεις σε σχεση με τον ανταγωνσιμο της εποχης που ειχαν αμεση σχεση με την αεροδυναμικη της..Εξαιρετικο αυτοκινητο και ο λογος που ο πατερας μετα απο μια corolla και μια sud κολλησε με τη μαρκα.. Τωρα για την activa σιγουρα και λογω σπανιοτητας θα θεωρηθει ιστορικο..Εξαιρετικα καινοτομα, με οδικη συμπεριφορα μια δεκαετια μπροστα..ΚΑι μαλλον το νο1 ολοκληρωμενο οικογενειακο αφου ηταν στην κορυφη σε καθε σχεδον τομεα.. Ασχετα αν την αντιπαθεις και λογω σπανιοτητας και μονο οσες επιβιωσουν ανετα θα μπουν στο hall of fame.. Σε οτι αφορα τα μοντελα του τοπικ.. γενικα πρεπει να περιμενεις πολυ καιρο για να αρχισει να γερναει ενα μοντελο και να δεις πως κραταει σχεδιαστικα και ποιοτικα-μηχανικα στο χρονο για να δεις αν μπορει να θεωρηθει ιστορικο..Αλλωστε καθε μοντελο ανω της 30ετιας μπορει να θεωρηθει ιστορικο με τις πινακιδες τα πιστοποιητικα και τα σχετικα.. Υπαρχουν ανρθωποι που κρατανε τετοια αυτοκινητα χωρις καμια αξια ως προς κανενα τομεα απο την εποχη ακομα ακομα που παρουσιαστηκαν.. Εχουν ομως συναισθηματικη αξια.. Αυτο πρεπει να το ξεκαθαρισουμε και να το βγαλουμε απο τη μεση..Εδω ψαχνουμε αυτα τα 3 μοντελα με αυστηρα κριτηρια και οχι συναισθηματισμους.. Ετσι.. Αρχικα για τη c4 ειναι παρα πολυ νωρις για να εχω αποψη..Σιγουρα το σχημα και το εσωτερικο της 3θυρης εχει προοπτικες.. Οι zx-xsara δεν ειναι κατι ιδιαιτερο σχεδιαστικα, ιδιως οι xsara.. Εχω την αποψη οτι μονο οι ειδικες τους εκδοσεις θα εχουν ενδιαφερον για τον χωρο..volcane,2λιτρες κτλπ..Ωστοσο αν καποιο απο τα 3 εχει τις πιο πολλες πιθανοτητες συνολικα ειναι μαλλον η zx κι αυτο γιατι ηταν μαλλον το καλυτερο στη γενια του και σε σχεση με τον ανταγωνσιμο του.. Οχι επειδη ειμαι κατοχος (αλλωστε και xsara και ξανθουλες εχουμε ) Τις xsara-c4 τις ειχαν φτασει ορισμενα μοντελα και καποια τις ειχαν ξεπερασει σε επιμερους τομεις.. Απο εκει και περα ο καθενας μας εχει το δικαιωμα να ειναι δεμενος συναισθηματικα με το αυτοκινητο του και να θελει να το κρατησει για παντα μαζι του..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 17:11 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
nonos έγραψε: Απο εκει και περα ο καθενας μας εχει το δικαιωμα να ειναι δεμενος συναισθηματικα με το αυτοκινητο του και να θελει να το κρατησει για παντα μαζι του..
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 23:22 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
O setright έλεγε πως μια κλασική Citroen καταφέρνει στο δρόμο να κινείται πιο γρήγορα από αντίστοιχης ή και μεγαλύτερης ιπποδύναμης αυτοκίνητα και παράλληλα να προσφέρει κορυφαία άνεση στους επιβάτες της. Από τα ΖΧ, Xsara, C4, η ΖΧ το καταφέρνει αυτό σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Ιστορικά η ΖΧ αποτελεί το πρώτο σύγχρονο μικρομεσαίο της Citroen, αλλά και το μόνο από τα παραπάνω που διατηρεί κάποια γονίδια των παλιών μοντέλων της φίρμας. Παράλληλα είναι το τελευταίο Citroen (μαζί με την Xantia) της παλιάς εποχής. Να θεωρηθεί κλασικό στα μέτρα μιας DS, SM, CX αποκλείεται να συμβεί γιατί είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να κατασκευαστούν τέτοια αυτοκίνητα. Δεν παύει όμως να έχει χαρακτήρα γι’ αυτό και θα γίνει κλασική, παρόλο που κατακρίθηκε για τον σχεδιασμό της που δεν ακολουθεί τις αντισυμβατικές γραμμές των προγόνων της. Η Xsara ως συνέχεια το 1997 βγήκε στην παραγωγή για να ανταγωνιστεί τo νέo golf που παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά. Κάπου όμως χάλασε η συνταγή (κατανομή βάρους…) εξάλλου δεν είναι αμιγώς νέο μοντέλο αλλά μπροστά στην C4 αναρτησιακά είναι πολύ μπροστά, ειδικά όταν ο δρόμος είναι ‘γνήσιος Ελληνικός’ και αυτό μπορεί να το διαπιστώσει ο καθένας. Η C4 δυστυχώς πέρα από το φανταζί σχέδιο (που η ιστορία ξεκίνησε από το megane II και στο μέλλον μέχρι και τα …Nissan γουστόζικα θα είναι) δεν προσέφερε ‘το κάτι’ έναντι του ανταγωνισμού και παράλληλα απομακρύνθηκε ως προς την ουσία από τις αρχές της φίρμας. Ειδικά τώρα που φτάνει στο τέλος της παραγωγής της, παραμένει στην σκιά του ‘άχαρου’ 308. Επουδενί δεν εννοώ πως είναι κακό αυτοκίνητο, ειδικά η VTS Τέλος, η activa πιστεύω πως δεν θα γίνει κλασική..γιατί είναι ήδη!
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Νοέμ 2010, 23:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
sotoszx έγραψε: O setright έλεγε πως μια κλασική Citroen καταφέρνει στο δρόμο να κινείται πιο γρήγορα από αντίστοιχης ή και μεγαλύτερης ιπποδύναμης αυτοκίνητα και παράλληλα να προσφέρει κορυφαία άνεση στους επιβάτες της. Από τα ΖΧ, Xsara, C4, η ΖΧ το καταφέρνει αυτό σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Ιστορικά η ΖΧ αποτελεί το πρώτο σύγχρονο μικρομεσαίο της Citroen, αλλά και το μόνο από τα παραπάνω που διατηρεί κάποια γονίδια των παλιών μοντέλων της φίρμας. Παράλληλα είναι το τελευταίο Citroen (μαζί με την Xantia) της παλιάς εποχής. Να θεωρηθεί κλασικό στα μέτρα μιας DS, SM, CX αποκλείεται να συμβεί γιατί είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να κατασκευαστούν τέτοια αυτοκίνητα. Δεν παύει όμως να έχει χαρακτήρα γι’ αυτό και θα γίνει κλασική, παρόλο που κατακρίθηκε για τον σχεδιασμό της που δεν ακολουθεί τις αντισυμβατικές γραμμές των προγόνων της. Η Xsara ως συνέχεια το 1997 βγήκε στην παραγωγή για να ανταγωνιστεί τo νέo golf που παρουσιάστηκε την ίδια χρονιά. Κάπου όμως χάλασε η συνταγή (κατανομή βάρους…) εξάλλου δεν είναι αμιγώς νέο μοντέλο αλλά μπροστά στην C4 αναρτησιακά είναι πολύ μπροστά, ειδικά όταν ο δρόμος είναι ‘γνήσιος Ελληνικός’ και αυτό μπορεί να το διαπιστώσει ο καθένας. Η C4 δυστυχώς πέρα από το φανταζί σχέδιο (που η ιστορία ξεκίνησε από το megane II και στο μέλλον μέχρι και τα …Nissan γουστόζικα θα είναι) δεν προσέφερε ‘το κάτι’ έναντι του ανταγωνισμού και παράλληλα απομακρύνθηκε ως προς την ουσία από τις αρχές της φίρμας. Ειδικά τώρα που φτάνει στο τέλος της παραγωγής της, παραμένει στην σκιά του ‘άχαρου’ 308. Επουδενί δεν εννοώ πως είναι κακό αυτοκίνητο, ειδικά η VTS Τέλος, η activa πιστεύω πως δεν θα γίνει κλασική..γιατί είναι ήδη! Αυτο με την C4 το ψιλοεχασα...Εννοεις οτι ειναι αντιγραφη του megane II σχεδιαστικα
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Νοέμ 2010, 00:04 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
sotoszx έγραψε: Όχι, αλλά πως πρώτο το megane έσπασε το καλούπι της συγκεκριμένης κατηγορίας και μάλιστα το πείραμα πέτυχε (σ.σ. πρώτο σε πωλήσεις για 2 χρόνια στην Ευρώπη αν θυμάμαι καλά)... και ακολούθησε η Σιτροέν παρουσιάζοντας ένα πολύ ενδιαφέρον σχεδιαστικά C4. Α οκ τοτε!Αλλο ειχα καταλαβει!
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τα ZX, Xsara, C4 θα χαρακτηριστουν ποτε σαν ιστορικα; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Νοέμ 2010, 14:05 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
zxpanos έγραψε: το yugo της κυρα μαρικας εχει τρεξει απηρους αγωνες εχει νικισει και εχει κατεβει και σε πολα μοντε!!!!!οποτε εχει μια ιστορια α. Sorry off topic σβηστετο. ρε παιδια δεν ξερω αλλα οταν διαβασα το ποστ το παναγιωτη μου ηρθε στον νου και γελασα αυτο το βιντεο που ειχα παλια σε ενα κινητο.Και παλι σορρυ!! http://www.youtube.com/watch?v=czA7Jsg4Pa4
_________________
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|