δέν τίθεται θέμα...υδρογόνο. βέβαια εκτός του προβλήματος του κοστους, το μεγαλύτερο πρόβλημα με το υδρογόνο ήταν η αποθήκευσή του αφού το υδρογόνο αποτελεί το μικρότερης διαμέτρου μόριο που υπάρχει και είναι ευκολο να διαπεράσει και μεγάλα πάχη δοχείων αποθήκευσης. για να αποθηκευτεί αυτό πρέπει να βρίσκεται υπο υψηλη πιεση και χαμηλη θερμοκρασία. γιαυτό απαιτούνται ρεζερβουάρ με τοιχώματα των οποίων τα υλικα να έχουν μικρή διαπερατότητα στο υδρογόνο, μεγάλη αντοχή σε πιεσεις και μικρη θερμική αγωγιμότητα. πλέον το προβλημα το έλυσε ένας ολλανδός φυσικός του οποιου δέν θυμάμαι καθόλου το όνομα που ανακάλυψε το πλέγμα του γραφενίου και πήρε το νομπελ αυτό τον χρόνο. (τα κάνουμε στο μετσόβιο αυτά γιαυτό τα ξέρω )
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
Blanc
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
πλέον το προβλημα το έλυσε ένας ολλανδός φυσικός του οποιου δέν θυμάμαι καθόλου το όνομα που ανακάλυψε το πλέγμα του γραφενίου και πήρε το νομπελ αυτό τον χρόνο. (τα κάνουμε στο μετσόβιο αυτά γιαυτό τα ξέρω )
Το φετινό βραβείο απονεμήθηκε στους A. Geim και K. Novoselov για «πρωτοποριακά πειράματα σχετικά με το διδιάστατο υλικό γραφένιο» ("for groundbreaking experiments regarding the two-dimensional material graphene"). http://www.matersci.upatras.gr/node/727
Ειμαι πολυ περιφανος για τη σχολη μου επισης!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω Blanc στις Παρ 26 Νοέμ 2010, 04:49.
Αιτία:Κατα λαθος, διπλο ποστ.
enginekiller
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
δέν τίθεται θέμα...υδρογόνο. βέβαια εκτός του προβλήματος του κοστους, το μεγαλύτερο πρόβλημα με το υδρογόνο ήταν η αποθήκευσή του αφού το υδρογόνο αποτελεί το μικρότερης διαμέτρου μόριο που υπάρχει και είναι ευκολο να διαπεράσει και μεγάλα πάχη δοχείων αποθήκευσης. για να αποθηκευτεί αυτό πρέπει να βρίσκεται υπο υψηλη πιεση και χαμηλη θερμοκρασία. γιαυτό απαιτούνται ρεζερβουάρ με τοιχώματα των οποίων τα υλικα να έχουν μικρή διαπερατότητα στο υδρογόνο, μεγάλη αντοχή σε πιεσεις και μικρη θερμική αγωγιμότητα. πλέον το προβλημα το έλυσε ένας ολλανδός φυσικός του οποιου δέν θυμάμαι καθόλου το όνομα που ανακάλυψε το πλέγμα του γραφενίου και πήρε το νομπελ αυτό τον χρόνο. (τα κάνουμε στο μετσόβιο αυτά γιαυτό τα ξέρω )
νομιζω και στα διαστημικα σκαφη δε χρησιμοποιουν κατι τετοιο;
αποσο ξέρω το καυσιμο στα διαστημικά σκάφη είναι υδρογόνο και οξυγόνο σε υγρή μορφή και οι δεξαμενες τους φτιάχνονται απο αλουμίνιο ή λίθιο ή κράμα αυτών των δύο, μήν σου πώ και ψέματα.
_________________ CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS μαρέσει η άστατη ζωή γεννήθηκα αλάνι, μαδυναμία σταυτοκίνητο στόπλο και στο φουστάνι
crazywolf
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
Από τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης αδιαμφισβήτητα οι turbodiesel είναι αυτοί που μπορούν να χαρακτηριστούν αποδοτικότεροι. Η εταιρία EcoMotors αναπτύσσει έναν νέο κινητήρα, ο οποίος θα είναι μικρότερος, ελαφρύτερος, πιο αποδοτικός και θα μπορεί να καταναλώσει πολλών ειδών καυσίμων σε σχέση με ένα τωρινό πετρελαιοκινητήρα.
Διευθύνων σύμβουλος τη εταιρίας είναι ο Peter Hofbauer, ένας μηχανικός οποίος έχει εργαστεί για πάνω από δύο δεκαετίας στην Volkswagen και την έχει βοηθήσει να αναπτύξει πολλά οχήματα όπως το VR6 καθώς και τον πρώτο πετρελαιοκινητήρας της. Στην προσπάθεια του συμμετέχει και ο John Coletti, πρώην “γκουρού” της Ford. Ο Coletti έχει εργαστεί πάνω στην ανάπτυξη οχημάτων όπως το 10 λίτρων BOSS Mustang concept καθώς και σε μερικά ακόμη προγράμματα επιδόσεων της Ford.
Λοιπόν οι δυο τους εργάζονται πλέον στην δημιουργία ενός κινητήρα, που τον έχουν ονομάσει OPOC (τα αρχικά των λέξεων opposed-piston opposed-cylinder). Ο κινητήρας αυτός είναι δίχρονος, διαθέτει τεχνολογία turbo και δύο κυλίνδρους με δύο πιστόνια σε κάθε κύλινδρο. Ναι καλά διάβασες, δύο πιστόνια ανά κύλινδρο. Τα πιστόνια είναι τοποθετημένα το ένα αντίθετα με το άλλο ώστε όταν το ένα βρίσκεται στο ανώτατο σημείο, το άλλο να βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο του. Αυτό σημαίνει ότι ένας κύκλος θα γίνεται δύο φορές γρηγορότερα από έναν συμβατικό κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή κάνει τον κινητήρα αυτό να έχει διαστάσεις μόλις 1/4 ενός συμβατικού κινητήρα turbodiesel, να ζυγίζει 30% λιγότερο και να καταναλώνει 50% λιγότερο καύσιμο! Ως εκ τούτου τα αυτοκίνητα που θα εφοδιαζόταν με έναν τέτοιο κινητήρα θα μπορούσαν να είναι ελαφρύτερα και μικρότερα μειώνοντας και άλλο την κατανάλωση
Η εταιρία να χρηματοδοτείται με 23 εκατομμύρια δολάρια από την Khosla Ventures και τον Bill Gates ώστε να καταφέρουν να τον έχουνε έτοιμο έως το 2013. Ο κινητήρας θα είναι σε θέση να καταναλώσει βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή αιθανόλη με μέση κατανάλωση 2.35 λίτρων/100 χλμ. Ακούγεται σαν ο ιδανικός κινητήρας αλλά οι υπεύθυνοι δεν έχουνε ανακοινώσει ακόμη την ιπποδύναμη του.
Πολυ καλο αυτο! Αλλα βεβαια οι 2χρονοι δεν εχουν αντοχη στον χρονο σαν κινητηρες (εκτος των 2χρονων ντιζελ κινητηρων πλοιων, που εχουν τρομακτικη τεχνολογια στην ψυξη των πιστονιων), και εχουν "θεμα" με τους ρυπους.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
aiolos
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
Το βασικό είναι πως παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια ή το υδρογόνο. Αν π.χ. βάλεις ανεμογεννήτριες τότε και τα δυο αυτά δεν μολύνουν καθόλου το περιβάλλον. Αν όμως καις λιγνίτη για να φορτίσεις το αμάξι τότε είναι χειρότερο ακόμα και απο τη βενζίνη.
billaras
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
Το βασικό είναι πως παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια ή το υδρογόνο. Αν π.χ. βάλεις ανεμογεννήτριες τότε και τα δυο αυτά δεν μολύνουν καθόλου το περιβάλλον. Αν όμως καις λιγνίτη για να φορτίσεις το αμάξι τότε είναι χειρότερο ακόμα και απο τη βενζίνη.
Αυτο ακριβως εχω πει και εγω για τα αμιγως ηλεκτροκινητα αυτοκινητα και τα υβριδικα. Για αν απραχθει η ηλεκτιρκη τους ενεργεια πρεπει να κανει κατι αλλο ή να κουνηθει. Αρα για το ελαντα ακομα ειναι νωρις για κατι τετοιο. Πρεπει πρωτα να γινουν υποδομες για φορτιση των αμιγως ηλεκτροκινητων και μετα να αρχισει να αγοραζει με τον σωρο ο κοσμος.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Blanc
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
Μα στην Ελλαδα δε μπορουμε να αποδεσμευτουμε απο τον καταραμενο λιγνιτη! Προσπαθειες γινονται, αλλα οταν εχεις και 10 αγραμματους ελληναρες που λενε οτι οι ανεμογενητριες καταστρεφουν το περιβαλλον, κανουν θορυβο, σκοτωνουν πτυνα και 1002 αλλα κακα, τι να σου κανει και το κρατος?
Συμφωνω με τον aiolo, αν θελουμε αυτοκινητα ηλεκτρικα, θα πρεπει να βρουμε αρχηκα απο που θα παιρνουμε αυτη την ενεργεια, γιατι οντως αν ειναι να καιμε παραπανω λιγνιτη κτλ, μεγαλυτερο κακο κανουμε, δεν κερδιζουμε κατι!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
aiolos
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
Το βασικό είναι πως παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια ή το υδρογόνο. Αν π.χ. βάλεις ανεμογεννήτριες τότε και τα δυο αυτά δεν μολύνουν καθόλου το περιβάλλον. Αν όμως καις λιγνίτη για να φορτίσεις το αμάξι τότε είναι χειρότερο ακόμα και απο τη βενζίνη.
Αυτο ακριβως εχω πει και εγω για τα αμιγως ηλεκτροκινητα αυτοκινητα και τα υβριδικα. Για αν απραχθει η ηλεκτιρκη τους ενεργεια πρεπει να κανει κατι αλλο ή να κουνηθει. Αρα για το ελαντα ακομα ειναι νωρις για κατι τετοιο. Πρεπει πρωτα να γινουν υποδομες για φορτιση των αμιγως ηλεκτροκινητων και μετα να αρχισει να αγοραζει με τον σωρο ο κοσμος.
Για τα υβριδικά (οχι τα plug-in) δεν ισχύει γιατί εκεί απλά εκμεταλεύεσαι την ενέργεια που θα έχανες σαν θερμότητα στα φρένα.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση