Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 04:35 ]



Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και προστασία στο περιβάλλον?
Κινητήρας εσωτερικής καύσης βενζίνης νέας τεχνολογίας 0%  0%  [ 0 ]
Κινητήρας εσωτερικής καύσης ντίζελ νέας τεχνολογίας 35%  35%  [ 9 ]
Υβριδικό 12%  12%  [ 3 ]
Ηλεκτρικό 4%  4%  [ 1 ]
Κυψελών υδρογόνου 46%  46%  [ 12 ]
Άλλο (αναφέρατε) 4%  4%  [ 1 ]
Σύνολο ψήφων : 26
 
 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 03:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
δέν τίθεται θέμα...υδρογόνο. βέβαια εκτός του προβλήματος του κοστους, το μεγαλύτερο πρόβλημα με το υδρογόνο ήταν η αποθήκευσή του αφού το υδρογόνο αποτελεί το μικρότερης διαμέτρου μόριο που υπάρχει και είναι ευκολο να διαπεράσει και μεγάλα πάχη δοχείων αποθήκευσης. για να αποθηκευτεί αυτό πρέπει να βρίσκεται υπο υψηλη πιεση και χαμηλη θερμοκρασία. γιαυτό απαιτούνται ρεζερβουάρ με τοιχώματα των οποίων τα υλικα να έχουν μικρή διαπερατότητα στο υδρογόνο, μεγάλη αντοχή σε πιεσεις και μικρη θερμική αγωγιμότητα. πλέον το προβλημα το έλυσε ένας ολλανδός φυσικός του οποιου δέν θυμάμαι καθόλου το όνομα που ανακάλυψε το πλέγμα του γραφενίου και πήρε το νομπελ αυτό τον χρόνο. (τα κάνουμε στο μετσόβιο αυτά γιαυτό τα ξέρω :D )

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 04:47 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε:
πλέον το προβλημα το έλυσε ένας ολλανδός φυσικός του οποιου δέν θυμάμαι καθόλου το όνομα που ανακάλυψε το πλέγμα του γραφενίου και πήρε το νομπελ αυτό τον χρόνο. (τα κάνουμε στο μετσόβιο αυτά γιαυτό τα ξέρω :D )


Το φετινό βραβείο απονεμήθηκε στους A. Geim και K. Novoselov για «πρωτοποριακά πειράματα σχετικά με το διδιάστατο υλικό γραφένιο» ("for groundbreaking experiments regarding the two-dimensional material graphene").
http://www.matersci.upatras.gr/node/727 :thumb

Ειμαι πολυ περιφανος για τη σχολη μου επισης! :mrgreen

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
ΔημοσίευσηΑυτή η δημοσίευση διαγράφηκε μέσω Blanc στις Παρ 26 Νοέμ 2010, 04:49.
Αιτία: Κατα λαθος, διπλο ποστ.
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 26 Νοέμ 2010, 17:17 
Χωρίς σύνδεση
Administrator
Administrator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 08 Σεπ 2006, 20:03
Δημοσιεύσεις: 1939
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη
Εικόνες: 86
Γιάννης Αγγελιδάκης έγραψε:
δέν τίθεται θέμα...υδρογόνο. βέβαια εκτός του προβλήματος του κοστους, το μεγαλύτερο πρόβλημα με το υδρογόνο ήταν η αποθήκευσή του αφού το υδρογόνο αποτελεί το μικρότερης διαμέτρου μόριο που υπάρχει και είναι ευκολο να διαπεράσει και μεγάλα πάχη δοχείων αποθήκευσης. για να αποθηκευτεί αυτό πρέπει να βρίσκεται υπο υψηλη πιεση και χαμηλη θερμοκρασία. γιαυτό απαιτούνται ρεζερβουάρ με τοιχώματα των οποίων τα υλικα να έχουν μικρή διαπερατότητα στο υδρογόνο, μεγάλη αντοχή σε πιεσεις και μικρη θερμική αγωγιμότητα. πλέον το προβλημα το έλυσε ένας ολλανδός φυσικός του οποιου δέν θυμάμαι καθόλου το όνομα που ανακάλυψε το πλέγμα του γραφενίου και πήρε το νομπελ αυτό τον χρόνο. (τα κάνουμε στο μετσόβιο αυτά γιαυτό τα ξέρω :D )



νομιζω και στα διαστημικα σκαφη δε χρησιμοποιουν κατι τετοιο;

_________________
e-mail: enginekiller@gmail.com


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 27 Νοέμ 2010, 06:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Οκτ 2007, 13:17
Δημοσιεύσεις: 2730
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
αποσο ξέρω το καυσιμο στα διαστημικά σκάφη είναι υδρογόνο και οξυγόνο σε υγρή μορφή και οι δεξαμενες τους φτιάχνονται απο αλουμίνιο ή λίθιο ή κράμα αυτών των δύο, μήν σου πώ και ψέματα.

_________________
CITROEN C4 Coupe 1.6i VTS
Εικόνα
μαρέσει η άστατη ζωή
γεννήθηκα αλάνι,
μαδυναμία σταυτοκίνητο
στόπλο και στο φουστάνι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond


Παράθεση:
Από τους συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης αδιαμφισβήτητα οι turbodiesel είναι αυτοί που μπορούν να χαρακτηριστούν αποδοτικότεροι.
Η εταιρία EcoMotors αναπτύσσει έναν νέο κινητήρα, ο οποίος θα είναι μικρότερος, ελαφρύτερος, πιο αποδοτικός και θα μπορεί να καταναλώσει πολλών ειδών καυσίμων σε σχέση με ένα τωρινό πετρελαιοκινητήρα.

Διευθύνων σύμβουλος τη εταιρίας είναι ο Peter Hofbauer, ένας μηχανικός οποίος έχει εργαστεί για πάνω από δύο δεκαετίας στην Volkswagen και την έχει βοηθήσει να αναπτύξει πολλά οχήματα όπως το VR6 καθώς και τον πρώτο πετρελαιοκινητήρας της. Στην προσπάθεια του συμμετέχει και ο John Coletti, πρώην “γκουρού” της Ford. Ο Coletti έχει εργαστεί πάνω στην ανάπτυξη οχημάτων όπως το 10 λίτρων BOSS Mustang concept καθώς και σε μερικά ακόμη προγράμματα επιδόσεων της Ford.

Λοιπόν οι δυο τους εργάζονται πλέον στην δημιουργία ενός κινητήρα, που τον έχουν ονομάσει OPOC (τα αρχικά των λέξεων opposed-piston opposed-cylinder). Ο κινητήρας αυτός είναι δίχρονος, διαθέτει τεχνολογία turbo και δύο κυλίνδρους με δύο πιστόνια σε κάθε κύλινδρο. Ναι καλά διάβασες, δύο πιστόνια ανά κύλινδρο. Τα πιστόνια είναι τοποθετημένα το ένα αντίθετα με το άλλο ώστε όταν το ένα βρίσκεται στο ανώτατο σημείο, το άλλο να βρίσκεται στο χαμηλότερο σημείο του. Αυτό σημαίνει ότι ένας κύκλος θα γίνεται δύο φορές γρηγορότερα από έναν συμβατικό κινητήρα. Η τεχνολογία αυτή κάνει τον κινητήρα αυτό να έχει διαστάσεις μόλις 1/4 ενός συμβατικού κινητήρα turbodiesel, να ζυγίζει 30% λιγότερο και να καταναλώνει 50% λιγότερο καύσιμο! Ως εκ τούτου τα αυτοκίνητα που θα εφοδιαζόταν με έναν τέτοιο κινητήρα θα μπορούσαν να είναι ελαφρύτερα και μικρότερα μειώνοντας και άλλο την κατανάλωση

Η εταιρία να χρηματοδοτείται με 23 εκατομμύρια δολάρια από την Khosla Ventures και τον Bill Gates ώστε να καταφέρουν να τον έχουνε έτοιμο έως το 2013. Ο κινητήρας θα είναι σε θέση να καταναλώσει βενζίνη, πετρέλαιο, φυσικό αέριο ή αιθανόλη με μέση κατανάλωση 2.35 λίτρων/100 χλμ. Ακούγεται σαν ο ιδανικός κινητήρας αλλά οι υπεύθυνοι δεν έχουνε ανακοινώσει ακόμη την ιπποδύναμη του.


Πηγη http://www.tro-ma-ktiko.gr/

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 19:18 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Πολυ καλο αυτο!
Αλλα βεβαια οι 2χρονοι δεν εχουν αντοχη στον χρονο σαν κινητηρες (εκτος των 2χρονων ντιζελ κινητηρων πλοιων, που εχουν τρομακτικη τεχνολογια στην ψυξη των πιστονιων), και εχουν "θεμα" με τους ρυπους.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Το βασικό είναι πως παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια ή το υδρογόνο. Αν π.χ. βάλεις ανεμογεννήτριες τότε και τα δυο αυτά δεν μολύνουν καθόλου το περιβάλλον.
Αν όμως καις λιγνίτη για να φορτίσεις το αμάξι τότε είναι χειρότερο ακόμα και απο τη βενζίνη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Φεβ 2011, 23:26 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
aiolos έγραψε:
Το βασικό είναι πως παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια ή το υδρογόνο. Αν π.χ. βάλεις ανεμογεννήτριες τότε και τα δυο αυτά δεν μολύνουν καθόλου το περιβάλλον.
Αν όμως καις λιγνίτη για να φορτίσεις το αμάξι τότε είναι χειρότερο ακόμα και απο τη βενζίνη.


Αυτο ακριβως εχω πει και εγω για τα αμιγως ηλεκτροκινητα αυτοκινητα και τα υβριδικα. Για αν απραχθει η ηλεκτιρκη τους ενεργεια πρεπει να κανει κατι αλλο ή να κουνηθει.
Αρα για το ελαντα ακομα ειναι νωρις για κατι τετοιο. Πρεπει πρωτα να γινουν υποδομες για φορτιση των αμιγως ηλεκτροκινητων και μετα να αρχισει να αγοραζει με τον σωρο ο κοσμος.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 06:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Μα στην Ελλαδα δε μπορουμε να αποδεσμευτουμε απο τον καταραμενο λιγνιτη!
Προσπαθειες γινονται, αλλα οταν εχεις και 10 αγραμματους ελληναρες που λενε οτι οι ανεμογενητριες καταστρεφουν το περιβαλλον, κανουν θορυβο, σκοτωνουν πτυνα και 1002 αλλα κακα, τι να σου κανει και το κρατος?

Συμφωνω με τον aiolo, αν θελουμε αυτοκινητα ηλεκτρικα, θα πρεπει να βρουμε αρχηκα απο που θα παιρνουμε αυτη την ενεργεια, γιατι οντως αν ειναι να καιμε παραπανω λιγνιτη κτλ, μεγαλυτερο κακο κανουμε, δεν κερδιζουμε κατι!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 22 Φεβ 2011, 17:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
billaras έγραψε:
aiolos έγραψε:
Το βασικό είναι πως παράγεται η ηλεκτρική ενέργεια ή το υδρογόνο. Αν π.χ. βάλεις ανεμογεννήτριες τότε και τα δυο αυτά δεν μολύνουν καθόλου το περιβάλλον.
Αν όμως καις λιγνίτη για να φορτίσεις το αμάξι τότε είναι χειρότερο ακόμα και απο τη βενζίνη.


Αυτο ακριβως εχω πει και εγω για τα αμιγως ηλεκτροκινητα αυτοκινητα και τα υβριδικα. Για αν απραχθει η ηλεκτιρκη τους ενεργεια πρεπει να κανει κατι αλλο ή να κουνηθει.
Αρα για το ελαντα ακομα ειναι νωρις για κατι τετοιο. Πρεπει πρωτα να γινουν υποδομες για φορτιση των αμιγως ηλεκτροκινητων και μετα να αρχισει να αγοραζει με τον σωρο ο κοσμος.


Για τα υβριδικά (οχι τα plug-in) δεν ισχύει γιατί εκεί απλά εκμεταλεύεσαι την ενέργεια που θα έχανες σαν θερμότητα στα φρένα.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 41 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Δες ποια ζαντα σου ταιριαζει (site)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: sotiris14
Απαντήσεις: 2
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: ΕΠΙΣΗΜΟΣ
Απαντήσεις: 25
Ποια αυτοκίνητα έχετε οδηγήσει;
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Invisible
Απαντήσεις: 136
το να δημιουργεις τεχνολογια-creative technologie
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: spp
Απαντήσεις: 12
Ποιά φίλτρα έχετε δοκιμάσει και πια η γνώμη σας?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 32
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια