Αν θες δυναμη στη ΖΧ σου ή βαζεις το μοτερ του Saxo 1.6 16V ή το γνωστο διλιτρο μοτερ με τα 167 αλογα που εμπαινε εργοστασιακα και στη ΖΧ και στην Xsara.
Ξεχνας προφανως δηλωσεις...οπως εχει κανει πολυς κοσμος.
Περισσοτερες πληροφοριες θα βρεις με μια αναζητηση, εχει συζητηθει το θεμα ξανα για τη ΖΧ.
Μελη που μπορεις να επικοινωνησεις με pm τα οποια εχουν κανει ηδη αυτες τις μετατροπες και θα μπορεσουν ελπιζω να σε βοηθησουν πιο αναλητικα:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=841391memberlist.php?mode=viewprofile&u=54memberlist.php?mode=viewprofile&u=887Φυσικα μετα τη μετατροπη βαζεις αλλα φρενα και αλλες αναρτησεις + εναν αξονα πισω με δισκοφρενα.
Το αυτοκινητο απο τα 75 αλογα μεχρι εκει που θα το φτασεις δε θα συγκρινεται με τιποτα απ'οτι ειχες συνηθισει στο παρελθον. Οποτε δε φτιαχνεις μονο ενα μοτερ, αλλα γενικα βαζεις μεσα το αυτοκινητο για γενικο ρετουσαρισμα...
Κανα € μαζεψε παντως γιατι εχει μαλλι αυτο που θες να κανεις.