Manolo 69 έγραψε:
10-40 συνθετικο για 10.000...
Για την θερμοκρασια έχεις δίκιο..πάντα δούλευε πάνω από τους 90. Αλλά από άλλους φίλους με zx διαβάζω ότι είναι ή ήταν στους 90 χειμώνα καλοκαίρι.
Αν δε το πινει καθολου, μεινε σε αυτο το νουμερο, καλο ειναι.
Το διαστημα αλλαγης σου επισης καλο ειναι.
Οι αλλοι ΖΧ κατοχοι δεν ξερω αν εχουν ΖΧ ΖΧ, εγω και συ παντως που τα εχουμε απο καινουργια μου φτανει που επιβεβαιωνουμε οτι οντως ετσι ηταν, ειναι και θα ειναι. Το μοτερ της ετσι δουλευε απο την πρωτη μερα.
Εδω τη θυμαμαι απο πιτσιρικος που καναμε μακρινα ταξιδια οικογενειακως, φουλ φορτωμενη, με το a/c να δουλευει ασταματητα και η ΖΧουλα ηταν καρφωμενη παντα στους 90 και μολις ειχες μπροστα σου αναβαση πηγαινε και 95 πες χοντρικα, αλλα μεχρι εκει. Ποτε δεν πηγε στα κοκκινα.
Και σε καταβαση με υψηλη σχεση μεσα στο κιβωτιο, εβλεπες τη θερμοκρασια να πεφτει και κατω απο 90.
Και ολα αυτα χωρις κανενα προβλημα απο θερμοστατες, βεντιλατερ κτλ...απλα ετσι δουλευε.
Και ακομα και σημερα το ιδιο κανω αν την βλεπω να ανεβαζει θερμοκρασια, παω λιγο πιο χαλαρα, ριχνω τις στροφες με μια σχεση πανω και την βλεπω και με τη σειρα της να κατεβαζει θερμοκρασια.
Το μοτερ μας ειναι τοσο παλιας κοπης οσο δεν παει, για το αυτοκινητο. Οι γαλλοι του τοτε...
Εχω 185 χιλιαδες σε 19 χρονια και μια αριστη μεταχειριση ολο αυτο τον καιρο. Αγοραστηκε καινουργια, μεγαλωσα μεσα σε αυτο το αμαξι και τωρα που περασε στην κατοχη μου δεν ξεκαβαλαω απο αυτη με τιποτα. Οπως και συ φανταζομαι...