Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Μάιος 2015, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Φεβ 2015, 02:44
Δημοσιεύσεις: 46
Εικόνες: 0
Για να καταλαβετε πως προεκιψε η αγαπη μου για τα zx σας παραθετω την ιστορια μου.
θελω να μοιραστω μαζι σας φιλοι μου τισ αναμνησεις που εχω απο το citroen zx (μεγαλωσα σ'αυτο) την τραγωδια που περασα καθως και το ευτυχες τελος. Ολα ξεκινησαν οταν ο πατερας μου τον Φεβρουαριο του 1992 αγορασε ενα ολοκαινουριο κοκκινο citroen zx avantage 1400, εγω τοτε ημουν 9 ετων αλλα παρ'ολα αυτα ειχα γνωμη βλεπετε αγοραζω περιοδικα αυτοκινητου απ'το 1990 κι επειδη το προηγουμενο αυτοκινητο του ηταν ενα καινουριο γαλαζιο opel cadet 1,2 gl του 1987 ημουν της αποψης να αγορασει το opel astra, -ευτοιχως- τοτε δεν ακουσε ουτε εμενα ουτε και την μητερα μου που ειχαμε την ιδια αποψη. Απ' το zx μονο θετικες αναμνησεις εχω, βλεπετε ο πατερας μου ειναι των εκδρομων και εχουμε γυρισει ολη την Ελλαδα μ'αυτο διανιοντας συνολικα 87000 εντελως απροβληματιστα χιλιομετρα. Οταν λοιπον εφτασα τα 18 επειδη ο πατερας μου εργαζεται απο το 1997 σε μια πολυεθνικη φαρμακοβιομηχανια μεχρι και σημερα ειχε παντα αυτοκινητο της εταιριας με τη μορφη lising και καθε 4 χρονια επαιρνε ενα καινουριο με ολα τα εξοδα πληρωμενα οποτε το zxακι ηταν αραγμενο μονιμα στο σπιτι. Αυτο μου εδινε την ευκαιρια καθε τοσο να το ξεκουκουλωνω, να διαβαζω το ενχρωμο ενχειριδιο του κατασκευαστη που το εχω ακομα και σημερα μαζι με τα χαρτια του σε καινουρια κατασταση καθως και να το βαζω μπροστα και να ακουω μουσικουλα απο το υπεροχο pioneer που ειχε βαλει ο πατερας μου ειδικη παραγγελια μαζι με 4 ηχεια απο την αγορα του. Αυτο ηταν το πρωτο μου αυτοκινητο συνχωροντας μου τα οποια οδηγικα λαθη εκανα λογο απειριας και χαριζοντας μου αξιοζηλευτη οδικη συμπεριφορα, ανεση στο δρομο, τεραστια οικονομια στα καυσιμα καθως και ευχριστια. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο επειδη μεγαλωσα μεσα σ'αυτο το θεωρουσα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ισοτιμο μελος της οικογενειας μου και οχι ενα αψυχο αντικειμενο. Δυστοιχως μια Παρασκευη στις 23 Φεβρουαριου του 2001 εκανα κοπανα απο το σχολειο Γ'Λυκειου και απο το Περιστερι ξεκινησα παρεα με 3 φιλους μου μια ορεινη βολτα και μετα απο μια τεραστια νεανικη επιπολεοτητα στον Διοννησο το αυτοκινητο μου φευγει απο την πορεια του αλλα ευτοιχως το μαζεψα (αυτη η παθητικη τετραδιευθυνση κανει θαυματα), αλλα επειδη δεν μπορουσα να οδηγισω λογο του σοκ που υπεστην θεωρισα σωστοτερο μετα κι απο παρακληση του ιδιου να δωσω το αγαπημενο μου zxακι σε εναν εκ των φιλων μου που οδηγουσε 5 χρονια και ειχε μεγαλυτερη εμπειρια απο εμενα. Φιλοι μου δεν ξερω μαλλον εκεινη την ημερα ηταν για να γινει το κακο καθως λες και μπηκε ο διαβολος μεσα του κι ενω ειχε συμβει αυτο με εμενα αυτος οδηγουσε ακομα πιο επιθετικα και ετσι δυστοιχως παρα τις παροτρινσεις μου εμενα και των υπολοιπων 2 φιλων μου να μειωσει ταχυτητα η' ακομα και να μου το δωσει σε'μενα το αυτοκινητο αυτος συνεχισε με αμειοτο ριθμο βλεπετε ειχε ενθουσιαστει με την οδικη συμπεριφορα του αυτοκινητου και δεν λογαριαζε τιποτα. Τελικα σε μια στροφη του φευγει κι εκεινου το αυτοκινητο εγω καθομουν πισω αριστερα και κανει απιστευτα τετακε σε πλατος δρομου 8 μετρων περιπου και απο κατω βραχοδης γκρεμος 200 περιπου μετρων χωρις μπαριερες εκεινη την εποχη!!!!ευτοιχως τραβηξα το χειροφρενο και το αυτοκινητο πηγε δεξια στα βραχια και οχι αριστερα στον γκρεμο, προσκρουει σε μια μικρη προειδοποιητικη πινακιδα και ανατρεπεται 3 φορες. Οταν λοιπον σταματισαν οι τουμπες το αυτοκινητο ηρθε στα ισια του εκλεισε και τις δυο κατευθυντιριες λοριδες του βουνου και χρειαστικε γερανος για να μετακινηθει. Απο τη σφοδρη συγκρουση με τα βραχια ολη η πλευρα απο τη μεση και δεξια υποχωρισε σημαντικα σε σημειο που οι φιλοι μου που καθονταν στα δεξια να τραυματιστουν απο την οροφη, επισης απο τις τουμπες εφυγε στον γκρεμο η εταζερα καθως και εγινε θριψαλα το πορτμπαγκαζ που ολοι γνωριζεται οτι δεν ειναι μεταλλικο, τελος ο πισω αξονας αποκολιθηκε πληρως απο το αυτοκινητο λογο της σφοδροτητας της συγκρουσης. Ο οδηγος κι εγω δεν παθαμε απολυτως τιποτα. Βλεπετε ακομη και στην ιστατη στιγμη το zxακι μας προστατεψε ολοκληρωτικα και το συγκεκριμενο αυτοκινητο εγινε αμορφη μαζα. Οποιος αμφιβαλει υπαρχει ακομα σε ενα χωραφι της περιοχης, βλεπετε δεν θελισα να το πεταξω. Εκ τοτε εφερα καποιους φανοποιους να το δουνε γιατι ημουν διατεθιμενος να το φτιαξω ακομα και αν πληρωνα την αξια του σαν καινουριο αλλα δυστοιχως δεν επιδιορθωνοταν καθως εχει καταστραφει ανεπανορθωτα. Εκ τοτε αυτο ηταν πληγωμα στην ψυχη μου επειδη εφυγε τοσο αδικα απο τα χερια μου το συγκεκριμενο αυτοκινητο και μετα απο πολλα χρονια και παρα πολλα αυτοκινητα βλεπετε ειμαι αξιωματικος του εμπορικου ναυτικου και η δουλεια μου με βοηθησε να κανω την τρελα μου: peugeot 307 xt premium 1600-opel astara g 1.4 16v elegance-peugeot 106 rallye 16v-bmw 316 e46 coupe 8v-bmw 318 e46 coupe 8v-bmw 318 cabrio e36-bmw 318 e46 cabrio m pack-bmw 325 e46 cabrio-bmw 316 e46 coupe valvetronic-peugeot 307 cc 2.0 και παραλληλα με αυτο ειχα citroen xsara 1.6 exclusive my 2004-bmw 318 e46 cabrio facelift m pack παραλληλα με αυτο ειχα bmw 318 is e36 coupe individual Τελος πηρα το αυτοκινητο που εχω σημερα mercedes clk cabrio avantgarde amg look του 2005 και παραλληλα απεκτησα ενα βυσσινι πενταθυρο citroen zx monte carlo s του 1996 απο εναν ηλικιομενο ανθρωπο με 56000 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χιλιομετρα αλλα πολυ ταλαιπωριμενο εξωτερικα απο εκδορες κι αφου το εβαψα πληρως και το αναπαλεωσα το εχω και το καμαρωνω. Φιλοι μου ενα θα σας πω στα 31 μου χρονια εχω οδηγισει παρα πολλα αυτοκινητα και μηχανες αλλα οδηγοντας το συγκεκριμενο zxακι ακομα το ευχαριστιεμαι παρα πολυ και πραγματικα ειναι ενα πολυ καλο αυτοκινητο στην οδηγιση πολυ καλυτερο απο τα περισσοτερα σημερινα αυτοκινητα. Φανταστειτε η τρελα μου με τα zx ειναι τετοια που εχω αποκτησει καρφιτσες καθως ολες τις μινιατουρες που εβγαιναν σε κλιμακες 1/18 και 1/43 για το συγκεκριμενο αυτοκινητο καθως εχω στην κατοχη μου το ελληνικο διαφημιστικο φυλλαδιο του 1991 που ειχε παρει ο πατερας μου απο την αντιπροσωπεια και εκ των υστερων αγορασα απ'το e-bay το διαφημιστικο φυλλαδιο του 1996 που ειχε το δικο μου zx monte carlo s σε βυσσινι χρωμα. Ζηταω ταπεινα συγνωμη αν σας κουρασα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος 2015, 06:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
:clap :clap :clap

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος 2015, 09:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 04 Σεπ 2014, 15:41
Δημοσιεύσεις: 348
Εικόνες: 0
Να τη χαίρεσαι για πολλά πολλά χρόνια ακόμα! :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος 2015, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Sorry, αλλά πρέπει να το κάνω

Εικόνα

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος 2015, 22:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Φεβ 2015, 02:44
Δημοσιεύσεις: 46
Εικόνες: 0
Φιλε The Ace αυτο που εστειλες δεν ισχυει στην περιπτωση μου, σας ευχαριστω για τα μηνυματα σας παιδια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Μάιος 2015, 23:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
ZXαρα αθανατη ακομα εχεις οπαδους!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Μάιος 2015, 08:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
ZX FANATIC έγραψε:
Φιλε The Ace αυτο που εστειλες δεν ισχυει στην περιπτωση μου, σας ευχαριστω για τα μηνυματα σας παιδια.


Αν χάλασε από copy-paste ή πόσταρες π.χ. από κινητό, τότε ΟΚ :thumb

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Μάιος 2015, 01:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Φεβ 2015, 02:44
Δημοσιεύσεις: 46
Εικόνες: 0
Eγω ειμαι απο τα παιδικα μου χρονια και θα ειμαι οπαδος της zx για παντα!!!!Αξεχαστο και αξεπεραστο αυτοκινητο για'μενα θεωρω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Μάιος 2015, 23:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Δε ξερω στην ιστορία της citroen τί θέση εχει η ΖΧ ,αλλά νομιζω η πραγματική της διάσταση ηταν ενα τιμιο αυτοκινητο με γαλλική συμπεριφορά και κάπως ιδιαίτερο στύλ. Αν μιλάμε για το 90% των αγορασμένων. Αν μιλάμε για τις καλές 2λιτρες, τοτε απο οσο ξέρω θεωρουνταν και ενα σωστό αυτοκινητο για τον Π.Ο. Τοσο σωστό που μπορει να σταθει σε συγκριση και με το σημερα χωρις να εχει αναγκη συναισθηματική ενισχυση.
Ουτως ή αλλως, οποιος εχει "γιαγιά", πρέπει και οφείλει να την προσέχει/"γηροκομεί" για να χαίρονται και οι..δυο.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2015, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Στα ουσιαστικα αλλα και overall η zx 1.4 που ηταν η κυρια εκδοση την εποχη της ηταν μαλλον το καλυτερο αυτοκινητο στη κατηγορια του μαζι με το 306.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2015, 19:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 26 Σεπ 2014, 16:40
Δημοσιεύσεις: 391
Τοποθεσία: Ελλάδα
Oδηγικά νομιζω ηταν οντως κορυφη στην κατηγορία τους. Και τα δυο που λές. Δεν υπήρχαν και πολλά μοντέλα με καλη συμπεριφορά τότε, και αυτα που ηταν ξεχώριζαν σαν τη μυγα μες το γάλα.

_________________
The Italian Job.gr
Passione Stile Velocita


Alfa 156 GTA Selespeed-Fiat Barchetta E.L- Porsche Boxster 987 - Mercedes Benz E200kompressor W211- Bmw 316i E30-Citroen C3 Pluriel Sensodrive
...1 of 348 made........... 1 of 1900 made

www.drpatsis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2015, 20:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Φεβ 2015, 02:44
Δημοσιεύσεις: 46
Εικόνες: 0
Λοιπον παιδες απο το 1991 και μεχρι και το 1994 για το πενταθυρο zx ο ειδικος τυπος ελεγε: "Οσο μικροτερα κυβικα εχει τοσο καλυτερο ειναι αυτο το αυτοκινητο πλην του κινητηρα των 1100 κυβικων που δεν εισιχθει ποτε στην Ελλαδα" και καταληγοντας μεχρι και το 1994 ελεγε πως το zx με τον κινητηρα των 1400 κυβικων ηταν πραγματι το καλυτερο στην κατηγορια του βλεπε golf-corolla-astra-sunny-33-146-306-lancer-214-323-escort-19-tipo-civic. Μεχρι και σημερα στην μικρομεσαια κατηγορια κανενα citroen δεν εχει καταφερει να αποσπασει αυτη τη διακρηση παρα μονο το αδελφο peugeot 307 που παρουσιαστηκε το 2001 και ξεπεραστικε το 2004. Οσο για το 2.0 coupe 16v οταν παρουσιαστηκε η citroen ελεγε οτι εβγαζε 155 ιππους ο κινητηρας του και ο ειδικος τυπος ελεγε πως απεχει απο αυτο το νουμερο πολυ και πως οι επιδοσεις του ηταν συγκρισιμες με το renault 19 16v 1800 με τα 135 αλογα. Σε αυτη την κατηγορια το zx coupe διακρινοταν για την οδικη του συμπεριφορα, την συμφερουσα τιμη του, τον εξοπλισμο του και για την ελαστικοτητα του κινητηρα του παρολο που ηταν 16v. Ομως οι ανταγωνιστες του σ'αυτη την κατηγορια ηταν καλυτεροι. Το volkswagen golf 3 gti με 155 πραγματικους ιππους στα 2000 κιβυκα ηταν ο ηγετης και δευτερο ηταν το opel astra gsi. Τριτο ηταν το peugeot 306 gti kai τεταρτο ηταν το ford escort rs cosworth. Μολις το zx εκανε phase lift ανανεωσε και τον διλιτρο κινητηρα εχοντας ιπποδυναμη 167 ιππων και στον δρομο ηταν αρκετα πιο ψυχομενο απο το προηγουμενο που αντικατεστησε αλλα και παλι ηταν στην σκια το εκπλικτικου αδερφου του με το φοβερο εξαρι σαζμαν peugeot 306 gti race.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2015, 20:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Φεβ 2015, 02:44
Δημοσιεύσεις: 46
Εικόνες: 0
Το peugeot 306 που αντικατεστησε το εμπορικα αποτυχημενο και αρκετα αδικιμενο 309 στα 1400 και στα 1600 κιβυκα ηταν απο τα κορυφαια μικρομεσαια αλλα οχι το κορυφαιο λογω του αυξημενου βαρους του σε σχεση με το zx που ηταν ελαφρυτερο, με καλυτερες επιδοσεις, αρκετα μικροτερη καταναλωση, καλυτερη οδικη συμπεριφορα στα σημεια, καλυτερη εκμεταλευση των εσωτερικων χωρων και καλυτερο στανταρ εξοπλισμο με φθηνοτερη τιμη αγορας. Στο μονο που υπεριχε ηταν η ποιοτητα κατασκευης καθως και οτι το αμαξωμα του ηταν λιγο πιο στιβαρο. Μιλαω για τα 1400 και 1600 κυβικα παντα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Μάιος 2015, 21:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Φεβ 2015, 02:44
Δημοσιεύσεις: 46
Εικόνες: 0
Το zx παρουσιαστικε το 1991, το 1992 μαλιστα ηταν το αυτοκινητο που ειχε και τις μεγαλυτερες πωλησεις στην κατηγορια του στην Ελλαδα και μεχρι το 1997 που τερματισε η καριερα του ηταν αρκετα ψηλα στις πωλησεις. Σαν μεταχειρισμενο δεν ειχε την αντιμετωπιση που του αρμοζε και ειχε μεγαλη πτωση η μεταπωλιτικη του αξια, αδικα θεωρω εγω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Μάιος 2015, 13:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
να πω και γω με την σειρα μου ηταν το μοναδικο αυτοκινητο το οποιο ειχε την τελεια αναλογια συνολο αυτοκινητου/τιμης ....
ο ειδικος τυπος ειχε την απορια πια εταιρια αντεγραψε πια η οπελ η σιτροεν μιας και τα 2 αμαξια της εποης ειχαν ιδιο σχεδιασμο.....
να πουμε για το γκολφ με τα 1400 κυβικα με τα 60 αλογα? δεν πηγαινε μια....
το 33 ξεπερασμενο πλεον .....
το 309 ειχε πλεον γερασει μιας και ειχε παρουσιαστεί πριν το 90
το τιπο εντυπωσιακο μεν σαν καντραν και σχεδιαστικα σαν συνολο αλλα φιατ με τα προβλήματα εποχης...
το σιβικ μεν δε σπαει σε χαλαει από μοτερ το καλυτερο από παθητικη ενεργητικη ασφαλεια ασε καλυτερα....
το 323 και ειδικα το F ακριβο γσε συγκριση με το ΖΧ
κανενα από αυτά δεν εστριβε όπως αυτό...
κανενα από αυτά δεν ειχε την ανεση όπως αυτό...
ειχαν γραψει επισης ότι ηταν το πρωτο σιτροεν με γερμανικο κλεισιμο στις πορτες...
αλλα ο ειδικος τυπος στην ελλαδα 4τροχοι οτο μοτορ εντ σπορ το αντιμετοπισαν σαν κατι δευτερο...
οι 4τροχοι καθαρα ιταλικων συμφερόντων περιοδικο
το άλλο καθαρα γερμανικων συμφερόντων περιοδικο....
αλλα δες...ποσα αστρα φορντ 323 κλπ ανταγωνισμου κυκλοφοραν ακομα?
λιγα ποσα ΖΧ? ΠΟΛΛΑ!!!! και αυτό είναι που μετραει......
σε ένα τεστ με 120.000 χλμτρα χωρις να ανοιχτει καπω και ανοιχτικε ο κινητήρας και δεν ειχε καμια παραπανω φυσιολογικη φθορα....
και αυτό μεσω συμβολαιογραφου και το καπω με μολυβδοσφραγιδα....δεν ειχε γινει τετοιο τεστ σε άλλο αυτοκινητο εποχης....γιατι?
καπου εχω τεο περιοδικο..

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 24 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

H ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ ΜΟΥ CITROEN ZX
Δ. Συζήτηση: Περιποίηση Αυτοκινήτου
Συγγραφέας: ZX FANATIC
Απαντήσεις: 12
Η Ιστορία των Citroen DS και 2CV
Δ. Συζήτηση: Βιβλιογραφία και links για ιστορικά μοντέλα.
Συγγραφέας: vagosvtr
Απαντήσεις: 9
Η ιστορία της Citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Giorgos
Απαντήσεις: 32
Ιστορία της Citroen
Δ. Συζήτηση: Βιβλιογραφία και links για ιστορικά μοντέλα.
Συγγραφέας: panc4
Απαντήσεις: 1
ΙΣΤΟΡΙΑ CITROEN
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια