Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 10:12 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 01:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ 2020, 16:34
Δημοσιεύσεις: 10
Μπαινω κατευεθειαν στο ψητο λοιπον! Αλλαξαμε αισθητηρα και βαζουμε μπροστα! Ανεβαζω σιγα σιγα στροφες μεχρι που αναψαν παλι τα λαμπακια καπου στις 4000 χιλιαδες στροφες! Αφηνω γκαζι σβηνουνε....ξαναπαταω αναβουνε! Λεω θα πατησω αποτομα ολο το γκαζι μεχρι να αναψουνε παλι! Δεν αναψαν! Ενω πηγε μεχρι τις 5+ Λεω του μηχανικου (κολλητου μου)...να το κανω αλλη μια φορα λιγο πιο εντονα;; για παμε μου λεει...ξαναπαταω τιποτα στο τερμα γκαζι! Τα λαμπακια αναβαν μονο οταν ανεβαζα στροφες με ευλαβεια! Παει το μοτερ στις 4-5 χιλιαδες στροφες και με 1 ποντο γκαζι! Το κανουμε παλι ετσι και αναβουν τα λαμπακια! Του λεω να το γκαζωσουμε παλι αλλη μια φορα με τερμα γκαζι αλλα αυτη τη φορα μεχρι τις 6 χιλιαδες στροφες και να το αφησω! Και εκει ειναι που ξεκινησε το πανηγυρι! Ακουσα ενα κριτσανιστο ηχο αφηνοντας πλεον γκαζι! Δεν καναμε κατι που να υποδηλωνει "καψιμο" σαν κατι αλλους που κολλανε το γκαζι στον κοφτη! Τρεις γκαζιες συνολικα μεχρι τα ορια του κοφτη και αφημα του γκαζιου επιτοπου και τα νερα στους 80 βαθμους! Την τελευταια φορα ισα που χτυπησε κοφτη και το αφησα επιτοπου! Δεν ειμαι καφτης γενικα αλλα επρεπε να μαθουμε ποτε το κανει!....ετσι κι αλλιως δεν εγινε στο παρκινκ της γειτονιας αλλα σε συνεργειο! Οτι και να προκυψει εκει ειναι για να το φτιαξουμε! Εσβησα λοιπον γρηγορα το αμαξι γιατι τα λαμπακια εμειναν μονιμα αναμμενα και ο ηχος που αρχισε να ακουγεται δεν ηταν καθολου καλος! Ενα τακα τακα εντονο μαζι με σουρσιμο! Σβηνουμε και αφου εχουμε φαει την ξενερα μας, το αφηνουμε λιγο να κρυωσει και το κοιταμε σε μιση ωρα! Παμε λοιπον και αλλαζουμε λαδια 10w 40 και μαζι και φιλτρο φυσικα! Τα λαδια;;; Οπως ακριβως το περιμενα ειχανε γινει νερο! Πρεπει να τα εχει αφησει τα ιδια λαδια τουλαχιστον 3 χρονια μεσα ο γερος μου και οπως φαινεται ηταν και η αιτια που βαρεσε το αμαξι! Βαζουμε μπροστα με τα καινουρια λαδια λοιπον με την ελπιδα οτι θα στρωσει τουλαχιστον λιγο! Τι να στρωσει αυτο αρχισε να βαραει με τετοιο ρυθμο που κοντευαμε να βαλουμε τα κλαματα! Ο ηχος που ακουγεται του μηχανικου του κανει περισσοτερο για μπιελα! Του λεω τι μπιελα ρε μαστορα μου λες τωρα!Μου λεει εφαγε τα μεταλα και το τετραγωνισμα που εχει κανει αυτη την στιγμη το κανει να ακουγεται ετσι επειδη χτυπαει πανω στο στροφαλο! Του λεω και τοτε γιατι αναβει το τσεκ του λαδιου αμα ειναι μπιελα! Θα σου εξηγησω αυριο που θα το ανοιξουμε μου λεει! Γιατι διαβαζει με λιγα λογια οτι καπου δεν λυπαινεται σωστα! Και αυτο ειναι πιθανοτατα ο τεταρτος κυλινδρος που αναψε και εφαγε το μεταλο της μπιελας που μοιαζει με μισοφεγγαρο....ετσι σας το λεω εγω γιατι δεν θυμαμαι το ονομα του! Του λεω φιλαρακι μου με τελειωσες τωρα! Ηρθα για αισθητηρα και βλεπουμε οτι δεν ειναι, τελικα παιζει να μην ειναι ουτε η αντλια λαδιου και τωρα μου λες οτι παιζει να βαρεσαι μπιελα;;; Παιδες παω να τρελαθω! Αυριο πρωι πρωι ξανα κατεβαινω στο μαγαζι να ανοιξουμε καρτερ να δουμε τι εχει συμβει γιατι σημερα ηταν αργα και απλα το αφησαμε! Γινεται η αντλια να βαρεσε τοσο πολυ που να μην ειναι πλεον σουρσιμο το φαινομενο της αλλα τακα τακα...μεταβαλλομενο και κατι που αλλαζει η ενταση του με τις στροφες;; Επισης μεχρι να φυγουμε που κρυωσε παλι λιγο οταν το εβαλα μπροστα δεν το εκανε για 10 δευτερολεπτα! Αν οντως ειναι μπιελα δεν θα επρεπε να χτυπησει με το μιζαρισμα;; Επισης αξιζει ενα τετοιο μοτερ να λυθει για μεταλα αν οντως βαρεσε μπιελα;; Πριν βιαστει καποιος να με κραξει που το γκαζωσαμε και αρα καναμε και την ζημια.....στην ζωη μου εχω δει να πηγαινει ο αλλος μισο λεπτο με κοφτη και αλλον παλι να εχει ενα μονο λιτρο λαδια στο μοτερ του και να του αλλαζει τα φωτα κι ομως μπιελα δεν χτυπησε! Ενα αμαξι σαν το ZX που δεν καιει σταγονα λαδι ουτε στο ελαχιστο δεν δικαιολογειται να βαρεσει μπιελα με τρεις γκαζιες! Δεχομαι ομως το ενδεχομενο να επαιξε η αντλια και η αντλια με την σειρα της να καψωσε τα μεταλα της μπιελας αν και αυτο το σεναριο θα ειναι οτι το χειροτερο! Οτι και να πω παιδες η γνωματευση θα ερθει μολις βγαλουμε το καρτερ αυριο! Απογευμα προς βραδακι θα σας πω τα μαντατα! Μακαρι να ειναι η αντλια που βγαζει αυτο τον τρομακτικο ηχο γιατι εχω ακουσω "κουρασμενη" αντλια απο Yaris και δεν εκανε τακα τακα αλλα κριτσανιζε σαν κατι να σουρνεται!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 10:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Έχω μείνει άναυδος με το γεγονός ότι "καθοσαστε και παίζατε" ενώ γνωρίζατε ότι τα λάδια είναι για πέταμα... Και το ξέρατε γιατί το είχαμε ήδη συζητήσει μια σελίδα πίσω πριν λίγες μερες. Καλά ξεμπερδεματα τώρα...

Μου κάνει επίσης εντύπωση ότι το αναφέρεις επίσημα τώρα, αφού άνοιγες με starlet και astra και ποιος ξερει τι άλλο έχει γίνει με λαδια-νερο, αφού πρώτα μας κατευθυνες ότι είναι θέμα ενδειξης στα αρχικά μηνύματα.

Είμαι πολύ περίεργος να δω την έκβαση της υπόθεσης.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Τα παιχνίδια στα φανάρια τα έχουν αυτά..., πόσο μάλλον όταν η "έκσταση" φέρνει ανακοπή σε ασυντηριτες γιαγιάδες...που φωνάζουν με λαμπάκια λαδιού ανοιχτά οι κακομοίρες...

Στάλθηκε από το CMR-AL09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 10:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ 2020, 16:34
Δημοσιεύσεις: 10
Έχετε απόλυτο δίκιο παίδες μου!! Όμως όταν έγιναν αυτα που γραφτηκαν στη πισω σελιδα δεν γνώριζα για τα τόσο πολυκαιρισμενα λαδια. Εμπιστεύτηκα έναν άνθρωπο που μου είπε ότι τα λάδια είναι ενταξει, τον πατέρα μου και ενώ πριν δύο μήνες δώσαμε λεφτά για καινούριο ψυγείο για λαδακια ούτε λογος...και για 15 ευρώ έσπασε ένα αμάξι!! Θα δούμε πόση είναι η ζημιά σε κάνα δυωρακι και θα σας ενημερώσω! Πάντως να μου γίνει μάθημα να μην εμπιστευομαι τόσο εύκολα ανθρώπους με τοσο εντονη ισχυρογνωμοσύνη...κοινώς κάκιστο εγωισμό!! Δεν θα συζητήσω το γεγονός ότι έπρεπε να τα έχουμε αλλάξει με τον κολλητό μου και να μην του πούμε κουβέντα του γέρου μου γιατί το συζητήσαμε ηδη.... Όμως ίσως να γνωρίζετε ότι άμα ο πατέρας σας λέει άσε το αμάξι όπως είναι και απλά οδήγα και μην πειράζεις τίποτα κάπως έτσι την πατάς!! Σας ενημερώνω για τα αποτελέσματα της βιοψιας εντός λίγων ωρών...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 11:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Συγγνώμη ρε φίλε, αλλά το αυτοκίνητο ξαφνικά το βρήκες μπροστά σου και άρχισες να παίζεις? Εσύ δε το οδηγούσες? Θα μου πεις 2.500km το χρόνο χρήση έχεις πει... Τόσα χρόνια το έχετε.. ξαφνικά πήρες τα κλειδιά και άρχισες να πατάς? Για τα λάδια το πατέρα σου περίμενες?
Και άσε τους κολλητούς και τις δοκιμες και βρες συνεργείο που ξέρει το αυτοκίνητο. Πάτα και πατα να δούμε αν ανάβει, αν είναι δυνατόν...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 11:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Εντάξει, George_Ioan, δεν το γνωρίζουμε γιατί ευτυχώς δεν το ζήσαμε, από παθόντες τα μαθαίνουμε κάτι τέτοια.
Και "καλά", εσείς είστε περίπτωση μοιραία, ο πατέρας σου γκαζάκιας και εσύ κοντράκιας όπου βρεις διαθέσιμο σε φανάρι, και ο πατέρας σου είπε "μη πειράξεις τίποτα και απλά οδήγα', αυτοκίνητο 30 ετών με τα ίδια λάδια παρατημένα μέσα για 2 ή και 3 χρόνια (!) που έχουν φτάσει κιόλας χιλιομετρικά στο 70% της ωφέλιμης ζωής τους με τέτοια σκληρή από γκάζια-κόντρες χρήση...
Αλλά, ο μηχανικός σου, που είναι και κολλητός σου, και αυτός που συντηρεί (...άρα ξέρει;) το αυτοκίνητο όπως είπες, δεν σε απέτρεψε και σένα και τον πατέρα σου;! Αυτός δεν θα έπρεπε με επιχειρήματα να το προλάβει πάση θυσία;! Και να μη δοκιμάζει κιόλας άσχετα υπό τέτοια κατάσταση το αυτοκίνητο με γκαζιές κοντά στον κόφτη αλλά να αλλάξει πρώτα λάδια-φίλτρο;!
Ο κάθε λογικός απορεί που αυτόν τον βγάζεις απέξω, και το ίδιο πράγμα που επισήμανε ο nonos σκέφτεται αμέσως...
Μήπως, επειδή δεν έχει πείρα, να τον κρατήσεις για κολλητό σου, και να βρεις και του αυτοκινήτου έναν γνώστη μηχανικό και δικό του κολλητό;

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 12:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Η αντίδραση όλων έχει να κάνει με το ΚΡΙΜΑ της όλης υπόθεσης σου. Τίποτα το προσωπικο.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 14:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ 2020, 16:34
Δημοσιεύσεις: 10
Μάγκες αφήστε το κράξιμο γιατί δεν βγάζει πουθενά....η ζημιά έγινε και πάει πισω 25 χρόνια όταν ο προηγούμενος κάτοχος χτύπησε το καρτερ και το άλλαξε όπου ο μάστορας του έβαλε απελπιστικά πολύ κόλλα.... Η κόλλα ξεράθηκε και τα κομμάτια έπεσαν μέσα. Έπειτα τα ρούφηξε η αντλία και όταν ξέμεινε από λάδι βάρεσε! Θα βαρούσε έτσι κι αλλιώς! Πολλά τα κακα διότι δεν ξεκίνησε μέσα σε μια στιγμή αλλά σίγουρα αυτό πάει πισω στο χρόνο! Και που να το ξερω;; σας είπα για τα λάδια και πεσατε να με φάτε και πολύ καλά κάνατε! Ήδη νιώθω πολύ άσχημα δεν μπορείτε να το κάνετε χειρότερο....! Όμως και πριν 3 χρόνια να έβαζα λάδια και κάθε 6 μήνες να έβαζα λάδια....πάλι το ίδιο δεν θα γινόταν;;; το αμάξι έχει χτυπήσει αργά και σταθερά εδώ και 5 χρόνια όταν κάποιες φορές κατά το ξεκίνημα άκουγες την κουρασμένη τρόμπα να γρατσουναει! Το αμάξι πέρασε από 4 μάστορες Αυτά τα 5 χρόνια....κανείς δεν έβρισκε από που ακούγεται αυτός ο ήχος....κανείς δεν πρότεινε να ανοιχτεί το καρτερ και κάποιος αλλος δήλωνε ότι δεν ακούει κανέναν ήχο περίεργο!! Τέλος πάντων Εγώ δυστυχώς δεν έχω να πω κάτι άλλο γιατί θα ήμουν με την μούρη κάτω αν έσπαγε όντως από τα ληγμένα λάδια ή αν ήταν όντως τρόμπα λαδιού! Απ την στιγμή που είναι κατι που υπάρχει από την πρώτη κιόλας στιγμή που πήρε ο πατέρας μου το αμάξι από τον προηγούμενο κάτοχο....να ζήσουμε εμείς καλά και να το θυμόμαστε!! Το αμάξι δεν θα το φτιάξω σύντομα....Και δεν ξέρω αν θα ασχοληθώ και με το μοτέρ αυτο! Όπως θα δείτε και στο λινκ που παραθέτω πέραν της κόλλας που υπάρχει στο καρτερ η οποία ήταν κολλημένη πάνω στην τρόμπα....υπάρχει και πολύ γρεζι χυμένο....βλέπουμε ότι έχει αρπάξει το κουζινετο του 3ου κυλίνδρου αλλά οπωσδήποτε το μπλοκ αυτό έχει ανάψει! Κραξτε όσο γουστάρετε για το ΚΡΙΜΑ όπως είπατε και γω μαζί σας....αλλά δεν θα χάσω και το ύπνο μου γι αυτο γιατί η κόλλα που ήταν ξεχειλισμενη από την μέσα πλευρά του καρτερ τι να πω....αυτο δεν το κανει ουτε ο πιο χαζος!! Το ευχαριστηθηκα σαν αμαξι και θα συνεχισω να το αγαπω και να λυπάμαι για αυτή την κατάληξη....Όμως όπως το ξανά ανέφερα δεν μπορώ να σκάσω από την στεναχώρια για κατι που 6 άτομα συνολικά ποτέ δεν υποπτευθηκαν και άφησαν τον πατέρα μου και κατ' επέκταση εμένα να κινούμαι με ένα αυτοκίνητο που ανά πασα στιγμή θα μπορούσε να μείνει παντού και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες!!
https://postimg.cc/gallery/9zdWKpf
Σας υπέρ ευχαριστώ για τις ανταποκρίσεις και των υπέρ και των κατά σχολίων... Και εις το επανιδείν είτε να βοηθήσω σε κάτι η εσείς εμένα!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
Αμα είσαι κοντά σε κανα μερακλή περιπτερά παίζει να έχει κανενα τέτοιο μοτέρ καβάτζα. Τραβα πάρτο, άπειρα διαθέσιμα στην γυρα :D Και τιμή όσο ένα πακέτο σοκοφρέτες :P

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 15:05 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Ένα ένα βγαινουνε στη φόρα και κάθε φορά προσαρμοζόμαστε.
Θα συμφωνήσω ότι με 350 το πολύ έχεις μεταχειρισμένο μοτέρ με νέα φλατζα πάνω.. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Αύγ 2020, 22:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
George, αν ήταν όντως αυτό που λες με την κόλλα, στις φωτογραφίες σου πάντως δεν φαίνεται καλά αυτό, δεν θα έκανε 25 χρόνια να χτυπήσει!
Κι αν ακόμη πούμε ότι πράγματι ήταν αυτό και τα τελευταία 5 χρόνια έγινε εμφανές το πρόβλημα, σαφώς και θα είχατε εντοπίσει κόλλες και γρέζια στα λάδια αν δεν τα αφήνατε 3 χρόνια και τα είχατε αλλάξει στην ώρα τους, και θα σας παρακινούσε να το ψάξετε εγκαίρως!
Δεν θέλει πολύ να γίνει το κακό, ούτε θέλει μόνο μια πηγή. Λίγο το ένα, λίγο το άλλο, και όλα μαζί και χώρια, και μάλλον πολύ περισσότερο οι μεγάλες επαναλαμβανόμενες αμέλειες στη συντήρηση (...πρώτη φορά έμεινε 2-3 χρόνια χωρίς να αλλάξει λάδια-φίλτρο;) σε συνδυασμό με την πιεστική χρήση, έφεραν το αποτέλεσμα αυτό. Αρπάζουν και πρώτα τα μέταλλα αν πολυδουλέψουν με σκοτωμένο λάδι και μάλιστα ακούγονται και ταμπούρλα και σουρσίματα και διάφορα, γεμίζοντας γρέζια και οξειδώσεις το κύκλωμα, φρακάρει και το φίλτρο λαδιού επίσης και δεν κυκλοφορεί επαρκώς λάδι με αποτέλεσμα να επιδεινώνεται η κατάσταση, δεν χρειάζεται απαραίτητα να φράξει μια και καλή η αντλία για να γίνει το κακό.
Ε, αλλαγές ανά τρέχα γύρευε, άρπαγμα από εδώ, κοπάνημα από εκεί, φράξιμο από την άλλη, κάποια στιγμή φτάνει εδώ που φτάσατε.
Εντάξει, τώρα όλα αυτά είναι ακαδημαϊκής αξίας. Μη το παίρνεις όμως ως κράξιμο! Οι ευθύνες είναι σοβαρές, και ο γνώστης μηχανικός απαραίτητος.
Τώρα, υγεία πάνω απ' όλα, ναι δεν αξίζει και να σκάσεις, καλά μυαλά πια, και λύση υπάρχει όπως είπαν τα παιδιά. Και μη την αφήσετε τη ZX... ;)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2020, 16:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Tί να έγινε άραγε αυτό το ΖΧάκι..;

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Οκτ 2020, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κι εγω έχω την απορία αλλά μάλλον δε θα μάθουμε ποτέ...

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2021, 00:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ 2020, 16:34
Δημοσιεύσεις: 10
Ποτέ μην λες ποτε φιλε μου!!! Λοιπον το zx βρικεται εν λειτουργια και εχει επισκευαστει! Το ιδιο μοτερ αλλα με καινουρια κουζινετα στροφαλου και μπιελων! Δεν βαρεσε για πανω απο μισο λεπτο και αυτο μας εσωσε!! Τα κουζινετα αλλαχτηκαν απο κατω. Για καλη μας τυχη ο στροφαλος δεν ειχε σημαδια ωστε να προκληθουν ξανα φθορες στα κουζινετα και ετσι δεν ανοιξαμε μοτερ καθως και η φλατζα ηταν σχετικα καινουρια, ειχε μολις 30 χιλιαδες χλμ που ειχε αλλαχτει, επισης θερμοκρασιες δεν εχει ανεβασει περαν του φυσιολογικου! Λαδι δεν καιει σταγονα με 10w40. Επισης εχει πλεον καινουρια τρομπα νερου, καινουριο ψυγειο νερου....ποιο μικρη βαλβιδα βεντιλατερ 90-85 εναντι της 92-97 (την κλασικη με το μπλε πλαστικο) που μας εδιναν (πηγαινοντας ταχα μου by the book)......και το αμαξι συνεχιζει στα χερια του πατερα μου ως ενα συμβατικο αμαξακι! Τα λαδια αλλαχτηκαν στα 1000χλμ για να κοιταξουμε για τυχον γρεζια! Μαγνητικη ταπα στο καρτερ....οπου βγηκε πεντακαθαρη και στην δευτερη αλλαγη λαδιων στα 7000χλμ. και φιλτρο πεντακαθαρο! Σκεφτειτε οτι δεν εχουν μαυρισει καν τα λαδια και πλεον εχει διανυσει 14 χιλιαδες χλμ! Σε 1000 χιλιομετρα ακομα οταν θα πιασουμε παλι τα 7χιλιαδες, παμε για 3η αλλαγη λαδιων και φιλτρου! Ολα θα ειναι και παλι τελεια καθως σταματησε ο ασωτος υιος να παιδευει την γρια του πατερα του χεχεχε! Του το εφτιαξα, ολα οσα ειπα ποιο πανω, με δικα μου λεφτα γιατι ετσι θεωρησα οτι επρεπε και πλεον σεβομαι την zx του πατερα μου! Υ.Γ Ψαχνω για αγορα zx 1.4 ωστοσο, οποτε σας το λεω να το ξερετε, ετσι ενημερωτικα! Γιατι ZX;; Γιατι με το αμαξι αυτο εχω μεγαλη καψουρα! Ιδιαιτερα με το 5πορτο! Πουλιεται στα 1200€ ενα πρασινο σκουρο 1.4 Monte Carlo S στον Πουλ@κη. Πηγα το ειδα το αμαξι. Ειναι αυτοκινητο ανταλλαγης που σημαινει οτι καποιος το αφησε και πηρε καποιο αλλο! Το αυτοκινητο εχει φαει γερο θα ελεγα τράκο στην πισω δεξια μερια (φτερο κυριως) και κατα συνεπεια προφυλακτηρα, πορτ παγκαζ......και εχει γινει πολυ κακη φανοποιια στο φτερο καθως εχει ξερασει η μπογια και εχει γεμισει ολο το φτερο κυριολεκτικα με μικρες χαρακιες οι οποιες εχουν εντονο βαθος! Οι αρμοι του πορτ παγκαζ δεν ειναι οπως πρεπει επισης! Στο αριστερο φτερο τωρα στο ιδιο σημειο οταν το κοιτας διαγωνια φαινεται ενα πολυ μικρο κυμα, ενα νευρωμα, απο το φινιστρινι εως χαμηλα στο τελειωμα του φτερου! Για να μην τα πολυλογω το αμαξι την εχει φαει πισω δεξια και ηταν τοσο εντονη οπου δημιουργηθηκε και ενα μικρο τραβηγμα στην αριστερη μερια του! Ωστοσο θεωρω κριμα οποιος το "εφτιαξε" το οτι δεν εκανε σωστη δουλιτσα! Τουλαχιστον να μην φαινεται τοοοσο αισθητα! Κατα τα αλλα ειναι ενα αψογα συντηρημένο zx! Γι αυτο ειναι κριμα μεγαλο που δεν φτιαχτηκε σωστα, γιατι τα δοκαρια του απο κατω δεν ειναι αρπαγμενα, οπως θα περιμενε κανεις! Πιθανοτατα την εφαγε απο το προφυλακτηρα και πανω! Παραθετω μια φωτο της γριας του πατερα μου και εις το επανιδειν παιδες! https://postimg.cc/30djKVXH


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 30 Σεπ 2021, 09:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κι αναρωτιομουν τι να εγινε με αυτη την ιστορια.. :hmm
Ολα καλα λοιπον :clap Σε παραδεχομαι που τα εβαλες και απο την τσεπη σου :thumb
Και να φανταστεις αυτο το πρασινο στον Πουλακη το ειχα προσεξει κι εγω στην αγγελια. Φολα λοιπον.
Εγω θα εβλεπα το ασημι monte carlo με τα λιγα χιλιομετρα απο ιδιωτη. Μοιαζει ευκαιρια.
Σου στελνω και ενα προσωπικο μηνυμα (πμ) τωρα. Λιγοι μειναμε παλαβοι με τα zx :D

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

ΛΑΔΙΑ!!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: GiannisR
Απαντήσεις: 3
Λάθος ενδείξεις στο ταμπλό κ.α. - Χρειάζομαι έλεγχο...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Diablos
Απαντήσεις: 2
ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΤΑΜΠΛΟ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Αλήθεια.. Γιατί Citroen C2? Και οχι κατι αλλο?
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Petros C2
Απαντήσεις: 10
Xsara 1 ταμπλό
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό Xsara
Συγγραφέας: Nick97
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια