Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:43 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Αύγ 2020, 17:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ 2020, 16:34
Δημοσιεύσεις: 10
Γεια σας παλικαρια μου! Ειμαι ο Γιωργος, νεος εδω και οδηγω το zx του πατερα μου ο οποιος μεγαλωνοντας το εχει αφησει σε μενα να το προσεχω! 1.4i του 93 μοντελο το Reflex. Το αμαξι ειναι σε πολυ καλη κατασταση για τα χρονια του αλλα προεκυψε κατι σε μια μικρη μου βολτα και θελω την βοηθεια σας πριν το παω στο μαστορα μηπως ειναι κατι ευκολο και λυθει απο μενα καθως ασχολουμαι και μονος μου αρκετα με το αμαξι ! Η βολτα ηταν διαρκειας 20 λεπτων και ισα που πηρε μια φορα το βεντιλατερ μεχρι να γυρισω παλι σπιτι. Κατα την διαρκεια της διαδρομης μου, μου ετυχε να παιξω απο φαναρι με ενα Opel Astra 1.4 16v του 2003 τον οποιο και περασα προς εκπληξη μου. Πηγαμε πρωτες δευτερες και επειτα ο καθενας τον δρομο του...! Για το σπιτι ειχα αλλα 5 λεπτα και γυρισα πολυ νορμαλ, ομως τα τελευταια 2 λεπτα αρχισαν να τρεμοπαιζουν οι ενδειξεις λαδιου και νερου ταυτοχρονα, οι οποιες στο συγκεκριμενο μοντελο ειναι μονο φωτακι* διοτι ειναι το Reflex. Μεχρι να φτασω σπιτι το τρεμοπαιγμα συνεβαινε ασυγχρονιστα και την μια αναβαν για μια στιγμη και την αλλη για ενα δευτερολεπτο. Παντα ομως και τα δυο μαζι δηλαδη και λαδια και νερα. Στο αμαξι εχει βαλει ο μερακλης ο πατερας μου οργανακι για τα νερα και την στιγμη που συνεβαινε αυτο τα νερα ηταν στους 93 βαθμους δηλαδη νορμαλ καθως ο θερμικος διακοπτης ειναι ο 92-97. Εφτασα σπιτι, παρκαρα και εσβησα! Το εβαλα μπροστα επιτοπου και δεν ξανα ειδα τα λαμπακια να αναβουν. Το εσβησα λοιπον και μετα απο 5 λεπτα μετρησα την σταθμη των λαδιων η οποια ηταν εκει που ειναι παντα! Το αμαξι αυτο δεν καιει καθολου λαδια, εχει 230 χιλιαδες χλμ. και οσα λαδια βαζεις μετα απο 7 με 8 χιλιαδες χλμ που τα βγαζω η σταθμη ειναι παντα η ιδια! Οπως και τα νερα ολα καλα γεμισμενο μονο με παραφλου! Επισης να αναφερω οτι πριν απο 6 μηνες αλλαξα ψυγειο νερου και κολαρα νερου σχεδον ολα και οτι δυστυχως εχω δει μια φορα να αναβει η ενδειξη των νερων λογω του οτι ειχα μια ξαφνικη τρυπα στο κολαρο του καλοριφερ.....αδειασαν τα μισα νερα μεχρι να το καταλαβω και μολις αναψε η ενδειξη εκανα στην ακρη και εσβησα για να μην γινει ζημια! Αρα θελω να πω οτι η ενδειξη των νερων αναψε μονη της! Δεν ειναι λοιπον συνδεδεμενη ταυτοχρονα με την ενδειξη των λαδιων. Θα μπορουσε να ηταν μια εσφαλμενη ενδειξη το τρεμοπαιγμα απο καποιο σωμα η φισα;; Και αν ναι που να κοιταξω;; Υποψιαζομαι οτι ειναι κατι ηλεκτρονικο διοτι τρεμοπαιζαν και τα δυο μαζι ταυτοχρονα. Παρακαλω τα φωτα σας!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2020, 08:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Καλημέρα. Πρωτον χαιρομαι που εμφανιστηκε και δευτερη νεα zx στη παρεα :thumb
Επειδή αυτό είναι reflex και δεν εχει οργανο λεπτομερούς μετρησης της θερμοκρασίας στο καντραν αλλα μονο ενδειξη, εχει αισθητηρα θερμοκρασίας πανω στον κορμο της μηχανης? Φανταζομαι πως ναι γιατι και η ενδειξη αυτή από καπου πρεπει να παιρνει. Αν θυμαμαι καλα πρεπει να είναι η πρασινου χρωματος. ΙΣΩΣ μια αλλαγη της να ενδείκνυται, αλλα είναι μια εικασια. Παντως δεν είναι πραγματικο πρόβλημα, μη σε ανησυχει. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: George_Ioan
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2020, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ 2020, 16:34
Δημοσιεύσεις: 10
Σ'ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου! Αν και θα ηθελα να υπαρξει κι αλλη συντομα μηπως καποιος φιλος ξερει πιο συγκεκριμενα! Σιγουρα δεν ανησυχησα με το τρεμοπαιγμα διοτι οπως ειπα ηταν και τα δυο λαμπακια ταυτοχρονα! Οποτε παει το μυαλο μου οτι ειναι καπου στο ταμπλο η σε καποια φισα η σε καποιο καλωδιο το προβλημα και οχι στον αισθητηρα διοτι αν μας εκανε προβλημα ο αισθητηρας το λογικο θα ηταν να αναψει ενα απο τα δυο! Και οχι και νερα και λαδια ταυτοχρονα! Ισως να εχει να κανει με το startup του οχηματος που ειναι ηδη αναμμενες αυτες οι ενδειξεις στην πρωτη σκαλα του διακοπτη! Ισως το κλειδι οπως λεει ο πατερας μου που εχει φθαρει αλλα δεν πιστευω σε αυτο...! Πριν 5 χρονια αλλαξαμε μερος της πλεξουδας απο τον καθρεφτη εως την εισαγωγη γιατι ειχαν ξεραθει οι μονωσεις! Ειμαι γεννημενος το 90....οτι και να παθει αυτο το αμαξι εχω ερωτα μαζι του! Στα χερια μας ηρθε οταν ημουν 10 χρονων και το εζησα το αμαξι με εναν πατερα γκαζακια γιατι ειναι μεγαλη υποθεση να πας απο fiat 127 στην ZX...! Χαιρομαι που επιτελους εκανα εγγραφη γιατι πολλα χρονια παρακολουθω το site αλλα τωρα ειμαι ετοιμος να μοιραστω το οτιδηποτε μαζι σας! Επισης να τονισω οτι ο πατερας μου στα 60 του ακομα δεν μου εχει δωσει πληρως την σκυταλη ωστε να ειναι μονο δικο μου το αυτοκινητο γιατι δυσκολα αποχωριζεσαι μια ZX! Αν δεν τα καταφερω να ειστε σιγουροι οτι θα βρω ενα ιδιο και θα του το φερω απο κατω να τα κανουμε δυο!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2020, 13:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Εμένα στο 106, μια φορά άναψαν ταυτόχρονα το σήμα του χειρόφρενου και η μπαταρία. Τελικά ήθελε.... τακάκια!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Αύγ 2020, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το '89 είμαι εγώ Γιώργο, σε καταλαβαίνω. Την έχω κοντά 12 χρόνια και αντικατεστησε άλλη zx. Έμαθε και ο αδελφός να οδηγεί πάνω της και έφερε εις πέρας κάθε αποστολή. Ακόμα με το εργοστασιακό δισκοπλατω!

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 05:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Καλημέρα, αν ανάβουν και τα δυο μαζί κοιτάς πρώτα τα λάδια. Αν από λάδια φίλτρο και πίεση λαδιού είναι σωστό το πρόβλημά σου πρέπει να είναι στον αισθητήρα πίεσης λαδιού ή στην ένωσή του με την πλεξούδα (πριζάκι-καλώδιο κλπ)

_________________
www.drakonakis.gr


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Drakonakis για την δημοσίευση του/της: George_Ioan
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ 2020, 16:34
Δημοσιεύσεις: 10
Drakonakis έγραψε:
Καλημέρα, αν ανάβουν και τα δυο μαζί κοιτάς πρώτα τα λάδια. Αν από λάδια φίλτρο και πίεση λαδιού είναι σωστό το πρόβλημά σου πρέπει να είναι στον αισθητήρα πίεσης λαδιού ή στην ένωσή του με την πλεξούδα (πριζάκι-καλώδιο κλπ)



Καλησπερα και σας ευχαριστω για το ενδιαφερον σας παιδες μου! Μαλλον βρηκαμε το προβλημα! Εχω παραγγειλει ηδη αισθητηρα....τον εχει ακριβως κατω απο το χταποδι! Μαλλον τα επαιξε τελειως, τωρα εκτος απο τρεμοπαιγμα, μετα τις 4 χιλιαδες στροφες διαβαζει λαθος και μου αναβει τα λαμπακια μονιμα! Ο μηχανικος μου ειναι και ο κολλητος μου και ειχα την ευκαιρια εχθες να του δειξω τι συμβαινει και το θεωρησε παραλογο να ειναι τρομπα λαδιου γιατι θα επρεπε να συμβαινει το αντιθετο μου ειπε! Δηλαδη να αναβουν τα λαμπακια οταν δεν εχει πιεση το συστημα και να σβηνουν στο γκαζι! Ομως αυτα αναβουν μετα απο καποιες στροφες και υποθετουμε οτι ειναι ο αισθητηρας! Επισης το μοτερ δεν καιει σταγονα λαδι. Για παραπανω πληροφοριες θα σας ενημερωσω αυριο βραδυ που θα τον εχουμε βαλει! Επισης το αμαξι θα χρειαστει λαδακια και σκεφτομαστε με τον κολλητο μου να παμε ενα νουμερακι πανω γιατι μεχρι τωρα του βαζουμε τα 10w 40 που γραφει το βιβλιο! Το μοτερ αν με ρωτησετε αν ακουγονται οι παραπανω ανοχες που εχει σε σχεση με πριν απο 20 χρονια ναι, εχει γινει σιγουρα πιο θορυβωδες. Τι λαδακι θα προτεινατε για την περιπτωση αυτη; εγω θεωρω οτι και το 20w 50 μια χαρα θα το δουλεψει! Ο κολλητος μου προς αποφυγη ευθυνων μου προτεινε το 15w 40.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 14:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Μόνο 10w40 θα βάλεις, και με την πιστοποίηση της psa

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 15:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Εγω με τη σειρα μου να ζητησω συγγνωμη για τη λαθος διαγνωση. Μαθαμε και κατι :thumb
Κι εγω προτείνω σωστα 10-40 και αλλαγη 7.500km. Ιδιως από τη στιγμη που δεν εχεις και καταναλωση λαδιου δε βρισκω το λογο ν αλλαξεις το ιξωδες. Γενικα ο θορυβος που μπορει να σου φαινεται διαφορετικος ισως είναι από το monopoint που συχνα μας μπερδευει και νομιζουμε ότι είναι από ρυθμιση βαλβιδων. Μονο καλο θα του κανει μια ρυθμιση βαλβιδων βεβαια ιδιως αν εχεις να κανεις εδώ και πολλα km και σιγουρα θα γινει και πιο γλυκος ο ηχος του αν ο ηχος που σε απασχολει είναι τελικα από εκει.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 15:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Αχ αυτό το monopoint...ένα παράπονο έχω απ' αυτό το μοτέρ, ένα..

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 17:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Αύγ 2020, 16:34
Δημοσιεύσεις: 10
nonos δεν εκανες λαθος διαγνωση! Ηταν το πρωτο που ειπες για αισθητηρα! Ελπιζουμε λοιπον να ειναι αυτο! Αυριο βραδυ το αργοτερο μεθαυριο θα σας εχω ενημερωσει! Οσο για το monopoint χωρις να γνωριζω τα παντα, νομιζω μου αρεσει περισσοτερο απο τα 4 ξεχωριστα μπεκ! Και ειμαι απ τους λιγους που δηλωνουν οτι το monopoint ειναι πιο πλουσιο σε καυση και αφετερου πιο καλο σε αποδοση! Μεσα σε μια εβδομαδα μου ετυχε να παιξω με δυο αυτοκινητα! Το ενα ειναι του κολλητου μου ενα διπορτο Toyota Starlet το ep82 το 12v με τα 82 αλογα και τα 765 κιλα του! Παιξαμε για 4 φαναρια! Και στα 4 η ZXαρα ηταν μπροστα δυο αμαξια μεχρι το βαλσιμο της 4ης ταχυτητας! Ηταν ενα πολυ φιλικο πατημα για να δουμε τι κανει το zx. Εβλεπα το νευρο που εχει και οτι σπινιαρει την 1η χωρις καν να το συμπλεκταρεις και με ετρωγε η περιεργια να μαθω τι κανω συγκριτικα με αλλα αμαξια! Τελικα την παραδεχτηκε την "γρια" (ετσι την λεει ο κολλητος μου και μηχανικος του αυτοκινητου). Δευτερη φορα που συνεβη εντελως τυχαια ηταν με το Opel Astra του 2003 το 1.4 16v με 90 αλογα και 1060 κιλα. Πηγαμε απο φαναρι και η διαφορα μας ηταν ενα αυτοκινητο μεχρι τα 100 χλμ, μετα κοψαμε και ο καθενας τραβηξε το δρομο του! Η κοπελα μου γυρισε εκστασιασμένη και μου ειπε: Τον εσκισες!! χαχαχα!!! Αναρωτιεμαι λοιπον τι ειναι αυτο που κανει την ZX τοσο σπιρταδικη! Μηπως ειναι το monopoint;;; Επισης να σας αναφερω οτι το αμαξι στα 200Κ χλμ εκανε πλανη στο καπακι και αλλαχτηκε μια μη στεγανη βαλβιδα. Επισης ο συμπλεκτης αλλαχτηκε στα 220Κ ο οποιος ηταν ακομα ο μαματος και πλεον το αμαξι βρισκεται στα 229 χιλιαδες χλμ. Ο συμπλεκτης ειναι ξυραφι τρομερη αλλαγη γιατι στα χερια του πατερα μου δεν φαινοταν ο φθαρμενος δισκος! Μολις αρχισα να το οδηγαω εγω αρχισε τα παραπονα! Δεν γνωριζα επισης οτι το monopoint προκαλει θορυβο! Εχει γουστο να ειναι αυτος ο ηχος που ακουω χρονια τωρα απο παιδι απ οταν ειχε ο παππους μου την BX και την ακουγα και ελεγα οτι μεσα σε αυτο το μοτερ τηγανιζονται πατατες χαχαχαχα Οι βαλβιδες ειναι ενας χρονος που τις ρυθμισα γιατι αλλαξα φλατζα στο ψευτοκαπακο και μιας και ανοιξα καναμε και ενα ρυθμισμα. Οσο για τα λαδια θα σας ακουσω και τους δυο και θα βαλω παλι 10w 40. Και αυτο οχι γιατι το αμαξι εχει πιασει τα 7500 χλμ αλλα επειδη τα λαδια εκλεισαν 2 χρονια με 5000 χλμ! Προσφατα εμαθα οτι η ληξη τους ειναι και αυτη σημαντικη στο να τα αλλαξεις! Για τελος να πω οτι το αμαξι τα τελευταια 3 χρονια το συμμαζευω! Σειρα εχουν η κατω βαση μηχανης και το μεσαιο καζανακι που εχει ανοιξει στην εισοδο απ το καζανι και λεγαμε με τον κολλητο μου και τον πατερα μου να μην το αντικαταστησουμε αλλα να βαλουμε σκετη σωληνα! Το τελικο μπηκε μαματο καινουριο πριν ενα χρονο! Δεν νομιζω να εχει πολυ διαφορα ακουστικα και επιπλεον πιστευω οτι θα του κανει καλο αντι για κακο! Οσο για τον αισθητηρα ας ευχηθουμε να ειναι αυτος η ζημια και να μην χρειαζεται να ανοιξουμε καρτερ για τρομπα λαδιου! Αυριο βραδυ η μεθαυριο θα εχετε νεα μου! Σας ευχαριστω για το ενδιαφερον σας και οσο μπορω θα ειμαι κοντα σας καθως ειμαι φαν κι αλλων γαλλοάμαξων! Με συγχωρειτε για τα μεγαλα κειμενα! Ως ψαρακλας στο φορουμ μιλαω πολυ θα το διορθωσω χαχαχαχα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 17:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Αυτοί οι 8βαλβιδοι TU για κάποιο λόγο αποδίδουν σα να έχουν περισσότερα άλογα απ' τα δηλωθεντα. Προφανώς και δεν έχουν βέβαια. Και ο 1.1, στα χρόνια του, πολύ νεύρο για τα δεδομένα.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 23:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
nontaskatsaras έγραψε:
Αχ αυτό το monopoint...ένα παράπονο έχω απ' αυτό το μοτέρ, ένα..

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Πες το όμως το παράπονο, από τα χείλη σου κρεμόμαστε...

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Αύγ 2020, 23:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Drakonakis έγραψε:
nontaskatsaras έγραψε:
Αχ αυτό το monopoint...ένα παράπονο έχω απ' αυτό το μοτέρ, ένα..

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Πες το όμως το παράπονο, από τα χείλη σου κρεμόμαστε...
Ουστ ρε!

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γιατι τρεμόπαιξαν οι ενδείξεις του ταμπλό; Λάδια-Νερά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 26 Αύγ 2020, 08:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Να το αντικαταστήσεις το μεσαίο καζανάκι ,να μη το καταργήσεις, για ευνόητους λόγους..

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 30 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

Νερά στα καλώδια του εγκεφάλου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: xrpana
Απαντήσεις: 4
Θαμπαδα μετά από καθαρισμό του ταμπλό.
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: Ayala c4
Απαντήσεις: 3
Προβλημα με νερα sos help
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: joxsara
Απαντήσεις: 15
Γιατί σταματάει το cruise control και ABS/EPS
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: citrobacter
Απαντήσεις: 16
Που πήγαν τα λάδια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 45
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ