Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 03:34 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με το φλοτέρ και την ένδειξη αποθεμάτων καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2020, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2020, 12:40
Δημοσιεύσεις: 37
Τοποθετήθηκε το καινούριο φλοτέρ και η ένδειξη με τα αποθέματα καυσίμου λειτουργεί κανονικά πλέον,απλά να αναφέρω ότι αν κάποιο παιδί αντιμετωπίσει αντίστοιχο πρόβλημα και αγοράσει της παραπάνω εταιρείας να περιμένει να είναι κάπως σφικτό το μεταλλικό πλαίσιο που ανεβοκατεβαίνει στη μεταβλητή αντίσταση,με αποτέλεσμα μόλις πρωτομπήκε στο αυτοκίνητο να ανεβαίνει αργά ο δείκτης στο καντράν με το φουλαρισμένο ντεπόζιτο.

Παράλληλα θα καθαρίσω και το παλιό φλοτέρ με το διαλυτικό νίτρου μήπως ποτέ και χρειαστεί υπό τον όρο ότι θα είναι λειτουργικό βέβαια.


Ευχαριστώ όλους όσους προσφέρατε τη βοήθειά σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με το φλοτέρ και την ένδειξη αποθεμάτων καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Οκτ 2020, 23:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες που έχεις μοιραστει :clap :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με το φλοτέρ και την ένδειξη αποθεμάτων καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Οκτ 2020, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Κανονικά σφιχτό πρέπει να είναι γιατί το καύσιμο μετακινείται συνέχεια σε στροφές, λακούβες κλπ κλπ και ο δείκτης δεν πρέπει να το ακολουθεί. Οι μεταβολές πρέπει να είναι αργές για να έχει σωστή ένδειξη και να μην χοροπηδάει σαν το στροφόμετρο σε παλιά mercedes. :D


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε aiolos για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με το φλοτέρ και την ένδειξη αποθεμάτων καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Οκτ 2020, 11:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2020, 12:40
Δημοσιεύσεις: 37
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Μετά από παρακολούθηση της λειτουργίας του εξαρτήματος παρατηρήθηκε ότι η ένδειξη ανεβαίνει λίγο προς τα πάνω ή λίγο προς τα κάτω ανάλογα με την κλίση του οδοστρώματος.Πιο συγκεκριμένα,σε μεγάλες ανηφόρες ο αισθητήρας τείνει να δείχνει ότι έχει λίγο παραπάνω απόθεμα καυσίμου και σε κατηφόρες το ακριβώς αντίστροφο.Λόγω του γεγονότος ότι ο βραχίονας ήταν σφιχτός,πιο ακριβή αντίληψη για το ακριβές απόθεμα έχει κάποιος όταν ανάβει το αυτοκίνητο έπειτα από στάθμευση σε "κανονικό" δρόμο,όσο κανονικοί μπορεί να είναι οι δρόμοι στην αθήνα με τα υψόμετρα και το ανώμαλο που χαρακτηρίζει γεωγραφικά το χερσαίο της χώρας γενικώς.

Γενικά έχω μείνει ικανοποιημένος,αν και δεν είμαι ειδικός για να έχει ειδικό βάρος η γνώμη μου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με το φλοτέρ και την ένδειξη αποθεμάτων καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2020, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8104
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Edmond Dantès έγραψε:
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Μετά από παρακολούθηση της λειτουργίας του εξαρτήματος παρατηρήθηκε ότι η ένδειξη ανεβαίνει λίγο προς τα πάνω ή λίγο προς τα κάτω ανάλογα με την κλίση του οδοστρώματος.Πιο συγκεκριμένα,σε μεγάλες ανηφόρες ο αισθητήρας τείνει να δείχνει ότι έχει λίγο παραπάνω απόθεμα καυσίμου και σε κατηφόρες το ακριβώς αντίστροφο.Λόγω του γεγονότος ότι ο βραχίονας ήταν σφιχτός,πιο ακριβή αντίληψη για το ακριβές απόθεμα έχει κάποιος όταν ανάβει το αυτοκίνητο έπειτα από στάθμευση σε "κανονικό" δρόμο,όσο κανονικοί μπορεί να είναι οι δρόμοι στην αθήνα με τα υψόμετρα και το ανώμαλο που χαρακτηρίζει γεωγραφικά το χερσαίο της χώρας γενικώς.

Γενικά έχω μείνει ικανοποιημένος,αν και δεν είμαι ειδικός για να έχει ειδικό βάρος η γνώμη μου.

σωστα σου βγαζει μεταβολη ενδειξης σε ανηφορα κατηφορα διοτι εχεις μετατοπιση καυσιμου ακρως φυσιολογικο 100%

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Σχετικά με το φλοτέρ και την ένδειξη αποθεμάτων καυσίμου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Οκτ 2020, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Edmond Dantes αυτό είναι φυσιολογική λειτουργία του γελοιας ακριβείας οργάνου καυσίμου στα zx
Μην ασχολείσαι.. έτσι είναι.. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε nonos για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 21 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Ενδειξη πίεσης ελαστικών ...
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 40
Ένδειξη στην οθόνη
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Android_cd47
Απαντήσεις: 9
Ένδειξη συστήματος αντιρύπανσης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: nikos2k7b
Απαντήσεις: 2
Ένδειξη Temperature too high.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: LAS
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια