Drakonakis έγραψε:
xantiamanolis έγραψε:
αστο οπως ειναι...η απλα βρες απο εξωτερικο ενα βολκαν 1900 φερτο ανταλακτικα και κανε τραμπα τα πραγματα κατι πολυ κοστοβορο η απλα σε παρανομια αλλαξε πλαισια δηλωσετο και προχωρα..αλλα...
με τοσα λιγα χλμτρα ειναι κριμα να χαλασεις το αμαξι...η απλα παρε ενα ξαρα 1 με 1500 2λιτρο πιο συγχρονο και στα ιδια μετρα και σταθμα και καλυτερο απο το ΖΧ
Αν βρεις σωστό 19άρι ολόκληρο θα είναι όντως καλή περίπτωση αρκεί να μη χρειαστείς κάνοντας την μετατροπή κάτι από τα πολλά εξαρτήματα που είναι εκτός παραγωγής πλέον, πχ κάποιο κολλάρο νερού ή λαδιού γιατί στην καλύτερη θα μείνεις μερικές βδομάδες χωρίς αμάξι..
Προσωπικά προτιμώ ΖΧ από XSARA αλλά αυτό δεν θα το καταλάβουν πολλοί κι ας έχω τους λόγους μουΔε θα σταθώ στα τεχνικά των αυτοκινήτων διότι δεν τα κατέχω,είμαι στη φάση του να μαθαίνω διαβάζοντας.
Θα συμφωνήσω μαζί όμως ότι το ZX δίνει μια αίσθηση του κλασσικού,το Xsara είναι εξωτερικά πάντα κάπως πιο νεωτεριστικό.
Εγώ προσωπικά προτιμώ σχεδιαστικά τα παλιά κλασσικά '90s αυτοκίνητα,ανεξαρτήτως κατασκευαστή.