Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Edmond Dantès
|
Θέμα δημοσίευσης: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ 2020, 10:10 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2020, 12:40 Δημοσιεύσεις: 37
|
Παιδιά καλημέρα. Αναφέρομαι σε παλιά avantage 1.4i με χλμ λιγότερα των 40 χιλιάδων που πρωτοπήρε πινακίδα το '92 και βγήκε από εργοστάσιο της Ρέννης στη Γαλλία κάπου στο '90. Τα άλογα είναι 75,ο κινητήρας στα 1360 και μιας και το φορολογούν στα τέλη κυκλοφορίας μόλις 25€ λιγότερο από το οικογενειακό Avensis των 110 αλόγων,μπήκα στον πειρασμό να σκεφτώ να επισκεφτώ κάποιον που κάνει επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου και να πάρω 8-11 άλογα παραπάνω μιας που πληρώνω που πληρώνω μεγάλα τέλη αναλογικά με το μέγεθος του αυτοκινήτου. Επειδή άρχισα να το ψάχνω το πράγμα και να ρωτάω μηχανικούς και να διαβάζω και εδώ στο φόρουμ και σε άλλα αγγλόφωνα,κατέληξα στο συμπέρασμα ότι θα καταστρέψω το αμάξι στις χαμηλές στροφές και θα έχω κάτι παραπάνω στις υψηλές τις αρκετά λίγες φορές που θα έβγαινα εθνική ή αττική ή περιφερειακό υμηττού κτλπ κτλπ. Μηχανικός μου πρότεινε να αυξήσω των όγκο των κυλίνδρων με κόστος περί τα 1500€ και να πάρω έτσι ιπποδύναμη,είτε να μείωνα τον όγκο τους και να έκανα υποκυβισμό για να πληρώνα μικρότερο τέλος κυκλοφορίας,το τελευταίο όμως δεν κατάφερα να αποσπάσω απάντηση ως προς την τιμή. Υπάρχει και άλλο πλάνο,να βάλουμε μηχανή από άλλο αυτοκίνητο,κάποιο Xsara ή Saxo,έχω δει εδώ και άλλα παιδιά είχαν επιδιώξει αντίστοιχα σχέδια αλλά εκεί πάμε στα 5000€ απ'ότι έχω καταλάβει. Τείνω στο να αφήσω το αμάξι ως έχει και να πληρώνω το κερατιάτικο τέλος κυκλοφορίας των 225€,παρά το μικρό μέγεθος του αυτοκινήτου... Επαναλαμβάνω όπως και σε άλλα thread,ότι είμαι άσχετος και τώρα μαθαίνω για αυτοκίνητα...πάρτε με με το μαλακό. Όποιος έχει την όρεξη ας δώσει τη συμβουλή του.
Τελευταία επεξεργασία από Edmond Dantès και Σάβ 24 Οκτ 2020, 09:15, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ 2020, 10:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Το είχα ψάξει όταν είχα τη ΖΧ καινούρια, ίδιο μοτέρ σε Monte Carlo. Ότι μα ότι και να κάνεις σε ατμοσφαιρικές μόντες πάνω σε αυτό το μοτέρ, πάνω από 8-10 άλογα δεν θα δεις, και πιθανότατα να έχεις άλλα προβλήματα. Υπερκυβισμοί, αλλαγές δομικών στοιχείων κλπ, δεν προτείνονται, γιατί (α) δεν θα πάρει πολλά, αλλά (β) θα κοστίσει πολλά. Το μοναδικό που μου είχαν πει τότε ότι έχει νόημα είναι το 1.9 από το Volcane, πολύ περισσότερα χρήματα αλλά και πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. Βέβαια μετά ήθελες ακόμα περισσότερα χρήματα για να φτιάξεις τα υπόλοιπα, κυρίως φρένα και ανάρτηση, οπότε το παράτησα όπως ήταν, κάποια στιγμή το έδωσα και πήρα ένα Civic VTi και βρήκα την υγειά μου!!
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ 2020, 12:55 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
Εκείνη την εποχή που το έψαξα εγώ (1994) δεν υπήρχε απολύτως τίποτα για turbo, ούτε νομίζω ότι υπήρχε κάποια εργοστασιακή μορφή turbo για αυτό το μοτέρ. Άρα θα είναι υπόθεση ψάξτο-να-το-βρεις, trial-n-error και όλα αυτά τα θετικά και αισιόδοξα. Δεν ξέρω τι θα κοστίσει, πιθανότατα πάνω από 1500€ με μεταχειρισμένα, και το τελικό αποτέλεσμα θα είναι στην καλύτερη περίπτωση, 110-120 άλογα.
Απλά δεν είναι καλό μοτέρ για επιδόσεις, γιατί από αντοχή είναι μοναδικό...
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Παρ 23 Οκτ 2020, 20:29 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
The Ace έγραψε: κάποια στιγμή το έδωσα και πήρα ένα Civic VTi και βρήκα την υγειά μου!! μπα σε καλό μας βραδυατικα
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 05:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
ΟΚ τα vti ήταν πιο γρήγορα (ή μάλλον η μέρα με τη νύχτα) από το 14άρι ΖΧ αλλά είχε όσο το δίλιτρο ΖΧ ή και παραπάνω χωρίς να υπάρχει επαφή πουθενά των δύο στον δρόμο. Με το δικό μου ΖΧ 1,6 16ν απλά δεν ασχολούμαι με VTI eg και ek. Μη κολλάτε και μασάτε τόσο με τα τέλη 4-5 ευρώ την βδομάδα είναι αν κάτσεις και σκεφτείς που αλλού πετάμε χρήματα, επίσης και αμάξι χωρίς τέλη να πάρεις πέρα από το ότι μπορεί να αλλάξει σε μια νύχτα αυτό δεν κάνει service με τα χρήματα που κάνει το ZX αλλά θες και μερικές χιλιάδες ευρώ για ένα πιο σύγχρονο και μάλλον πιο ασφαλές αυτοκίνητο από το ΖΧ Αν το ΖΧ έχει τόσο λίγα χιλιόμετρα μη κάνεις τίποτα το πολύ πολύ βάλε αεριζόμενα φρένα μπροστά να φρενάρεις όπως πρέπει και μείνε εκεί, αυτό θα πρέπει να το κάνεις έτσι και αλλιώς αν θες να βελτιώσεις. Όσο για το πρόγραμμα πιστεύω ότι ίσως δεις ελάχιστη διαφορά αλλά όχι στις στροφές που χρειάζεσαι.
_________________ www.drakonakis.gr
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Drakonakis για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
|
|
|
|
|
Edmond Dantès
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 09:12 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2020, 12:40 Δημοσιεύσεις: 37
|
Ποια είναι η εκτίμησή σας αν αλλάξω λάστιχα σε 3-4 χρόνια πάω από το εργοστασιακό 165/70R13 στο 185/60R14 αφήνοντας τα πάντα ίδια ως προς τον κινητήρα του αυτοκινήτου;
Θα πάρω καλύτερα πατήματα για το αυτοκίνητο,θα το επηρεάσω ιδιαίτερα αρνητικά ως προς την απόδοση όμως;
Καταλήγω στο να αφήσω απείραχτη τη μηχανή και να πειράξω ίσως αμορτισέρ και φρένα,πράγματα που ούτως ή άλλως ο μηχανικός μου είπε ότι μετά από κάποιο καιρό θα έπρεπε να τα αλλάξω.
Τελευταία επεξεργασία από Edmond Dantès και Σάβ 24 Οκτ 2020, 09:20, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Edmond Dantès
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 09:16 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2020, 12:40 Δημοσιεύσεις: 37
|
Bill30f έγραψε: Τούρμπισμα;
Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Για εξήγησέ μου τι σημαίνει πρακτικά αυτό,αν έχεις το χρόνο.
|
|
|
|
|
The Ace
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 10:12 |
|
Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12 Δημοσιεύσεις: 1760 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 15
|
nonos έγραψε: The Ace έγραψε: κάποια στιγμή το έδωσα και πήρα ένα Civic VTi και βρήκα την υγειά μου!! μπα σε καλό μας βραδυατικα Μπράβο μικρέ, μόλις μεγαλώσεις λίγο θα μάθεις Drakonakis έγραψε: ...αλλά είχε όσο το δίλιτρο ΖΧ ή και παραπάνω χωρίς να υπάρχει επαφή πουθενά των δύο στον δρόμο. Δύσκολο, το καλό δίλιτρο ίσως το παλεύει στα ίσια αλλά μέχρι εκεί. Drakonakis έγραψε: Με το δικό μου ΖΧ 1,6 16ν απλά δεν ασχολούμαι με VTI eg και ek. Ή δεν διαβάζεις σωστά τα ταμπελάκια ή είναι κουλομαρίες ή αυτοί δεν ασχολούνται μαζί σου, το αντίθετο ισχύει, με 1.6 και 1.9 οι διαφορές ήταν καρότσες. Και για να πούμε κάτι σοβαρό, μην ασχολείσαι φίλε OP με βελτίωση αυτού του μοτέρ, φτιάξε αν θες 1-2 πραγματάκια γύρω-γύρω, ένα φιλτράκι και ένα τελικό για το ψυχολογικό και τίποτα άλλο...
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε The Ace για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 18:21 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
The Ace έγραψε: nonos έγραψε: The Ace έγραψε: κάποια στιγμή το έδωσα και πήρα ένα Civic VTi και βρήκα την υγειά μου!! μπα σε καλό μας βραδυατικα Μπράβο μικρέ, μόλις μεγαλώσεις λίγο θα μάθεις Drakonakis έγραψε: ...αλλά είχε όσο το δίλιτρο ΖΧ ή και παραπάνω χωρίς να υπάρχει επαφή πουθενά των δύο στον δρόμο. Δύσκολο, το καλό δίλιτρο ίσως το παλεύει στα ίσια αλλά μέχρι εκεί. Drakonakis έγραψε: Με το δικό μου ΖΧ 1,6 16ν απλά δεν ασχολούμαι με VTI eg και ek. Ή δεν διαβάζεις σωστά τα ταμπελάκια ή είναι κουλομαρίες ή αυτοί δεν ασχολούνται μαζί σου, το αντίθετο ισχύει, με 1.6 και 1.9 οι διαφορές ήταν καρότσες. Και για να πούμε κάτι σοβαρό, μην ασχολείσαι φίλε OP με βελτίωση αυτού του μοτέρ, φτιάξε αν θες 1-2 πραγματάκια γύρω-γύρω, ένα φιλτράκι και ένα τελικό για το ψυχολογικό και τίποτα άλλο... Το παλιό με το acav μπορεί από κινητήρα και μόνο να υστερεί αλλά κερδίζει από κιβώτιο κλπ, το άλλο με τα 167 δεν το βλέπει πουθενά ο Ιάπωνας.. Τα 3-4 civic που δοκιμάσανε τα ήξερα πολύ καλά και αυτούς που τα είχανε, τα ΕΚ δεν καθόντουσαν ούτε στην πρώτη δίπλα μου... Παίζει βέβαια κι εσύ να νομίζεις ότι το ΖΧ μου είναι ρέμα ενώ το δικό σου vti πιστόλι αλλά αυτό μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ..
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 18:23 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
Edmond Dantès έγραψε: Bill30f έγραψε: Τούρμπισμα;
Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Για εξήγησέ μου τι σημαίνει πρακτικά αυτό,αν έχεις το χρόνο. Καλύτερα να μη στο εξηγήσει κανείς όυτε και να το ξανασκεφτείς...
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
Edmond Dantès
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Οκτ 2020, 19:43 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2020, 12:40 Δημοσιεύσεις: 37
|
Drakonakis έγραψε: Edmond Dantès έγραψε: Bill30f έγραψε: Τούρμπισμα;
Στάλθηκε από το DUB-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Για εξήγησέ μου τι σημαίνει πρακτικά αυτό,αν έχεις το χρόνο. Καλύτερα να μη στο εξηγήσει κανείς όυτε και να το ξανασκεφτείς...
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Οκτ 2020, 16:40 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8104 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
αστο οπως ειναι...η απλα βρες απο εξωτερικο ενα βολκαν 1900 φερτο ανταλακτικα και κανε τραμπα τα πραγματα κατι πολυ κοστοβορο η απλα σε παρανομια αλλαξε πλαισια δηλωσετο και προχωρα..αλλα... με τοσα λιγα χλμτρα ειναι κριμα να χαλασεις το αμαξι...η απλα παρε ενα ξαρα 1 με 1500 2λιτρο πιο συγχρονο και στα ιδια μετρα και σταθμα και καλυτερο απο το ΖΧ
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε xantiamanolis για την δημοσίευση του/της: Edmond Dantès
|
|
|
|
|
Edmond Dantès
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Οκτ 2020, 14:40 |
|
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2020, 12:40 Δημοσιεύσεις: 37
|
xantiamanolis έγραψε: αστο οπως ειναι...η απλα βρες απο εξωτερικο ενα βολκαν 1900 φερτο ανταλακτικα και κανε τραμπα τα πραγματα κατι πολυ κοστοβορο η απλα σε παρανομια αλλαξε πλαισια δηλωσετο και προχωρα..αλλα... με τοσα λιγα χλμτρα ειναι κριμα να χαλασεις το αμαξι...η απλα παρε ενα ξαρα 1 με 1500 2λιτρο πιο συγχρονο και στα ιδια μετρα και σταθμα και καλυτερο απο το ΖΧ Μάλλον θα το αφήσω ως έχει για κάμποσο καιρό και βλέπουμε. Με δίλιτρα δε μπλέκω πάντως,το πολύ να έβαζα κάτι που θα ήταν 1600-1800. Έχω δει κόσμο και κοσμάκη που την πάτησε με τα τέλη και φόρους πολυτελείας,από τις εποχές που έδιναν κίνητρα να πάρεις καινούριο. Και δίλιτρο και 30ετίας από ασφαλιστικής άποψης δε λέει,καθότι ως χώρα εισαγωγέων πρέπει παλιά αμάξια που κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους να τα πετάμε για να αγοράζουμε καινούριες λαμαρίνες να δουλεύει η βιομηχανία τρίτων χωρών...ξέρω κάποιοι τη βρίσκουν με τη φάση,όχι εγώ όμως. Το ξαρά το σκέφτομαι πολύ πάντως να ξέρεις αν ποτέ φτάσω το παρόν στα όριά του...και το σάξο.
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Τελικά αξίζει να αναβαθμίσει κανείς το ZX του; Δημοσιεύτηκε: Τρί 27 Οκτ 2020, 07:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
xantiamanolis έγραψε: αστο οπως ειναι...η απλα βρες απο εξωτερικο ενα βολκαν 1900 φερτο ανταλακτικα και κανε τραμπα τα πραγματα κατι πολυ κοστοβορο η απλα σε παρανομια αλλαξε πλαισια δηλωσετο και προχωρα..αλλα... με τοσα λιγα χλμτρα ειναι κριμα να χαλασεις το αμαξι...η απλα παρε ενα ξαρα 1 με 1500 2λιτρο πιο συγχρονο και στα ιδια μετρα και σταθμα και καλυτερο απο το ΖΧ Αν βρεις σωστό 19άρι ολόκληρο θα είναι όντως καλή περίπτωση αρκεί να μη χρειαστείς κάνοντας την μετατροπή κάτι από τα πολλά εξαρτήματα που είναι εκτός παραγωγής πλέον, πχ κάποιο κολλάρο νερού ή λαδιού γιατί στην καλύτερη θα μείνεις μερικές βδομάδες χωρίς αμάξι.. Προσωπικά προτιμώ ΖΧ από XSARA αλλά αυτό δεν θα το καταλάβουν πολλοί κι ας έχω τους λόγους μου
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|