Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 14:47 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: help!!!xanthia 2000 turbo σε zx
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Δεκ 2006, 20:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
Ψαχνωντας για μοτερ βρηκα σε εναν παλιατζη μια κομπλε μετατροπη απο xanthia 2.0 turbo.ολοι λενε οτι μπαινει κουτι στο δικο μου τουλαχιστον απο ηλεκτρικα και βασεις.το θεμα ειναι εχει οδηγησει κανενας τετοιο αμαξι?ξερει κανεις να μου πει αν εινε αξιοπιστο,τι turbo φοραει,τι πιεση δουλευει?αν εχει map η maff?καθε νεο πολυτιμο!!!! :-?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Δεκ 2006, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Το μοτερ που θες ειναι το XU10J2E
Ειναι με map και φοραει τον BOSCH Motronic MP 3.2
Την τουρμπινα δεν μπορω βρω αλλα παντως ειναι πολυ μικρη αφου εχει σκοπο να τουρμπιζει απο χαμηλα και μπορει να μην εχει περιθορια να ανεβασεις πιεση με προγραμμα.
Παντως απο αξιοπιστια μερικα μπατσικα εγραψαν και 300000χλμ πριν τα πεταξουν :thumbup :thumbup :

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 10 Δεκ 2006, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
σε ευχαριστω πολη!!!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Δεκ 2006, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
Βαρύς κινητήρας και με ρύθμιση light turbo με έμφαση όχι τόσο στη δύναμη όσο στην ομαλή λειτουργία και τη ροπή χαμηλά. Αν η τιμή και η κατάστασή του είναι σωστές όμως, αξίζει και με το παραπάνω. :iconcool

Σίγουρα θα είσαι από τους λίγους με τέτοιο μοτέρ στο ΖΧ, καθώς δεν είχαν κυκλοφορήσει πολλά ώστε να υπάρχουν διαθέσιμα για μετατροπές. Οι περισσότεροι είτε βρίσκουν το δίλιτρο από τα ZX/306/Xsara με τους 167 ίππους είτε τον 1.6 από τα Saxo VTS/106 Rallye - GTi.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Δεκ 2006, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
τελικα οσο ψαχνεις βρισκεις!!βρηκα εναν 16v 2.0lt με 150 ps σε οχι και τοσο καλη τιμη αλλα αψογη καταστηαση!!!τιμη αυτου 1000 με πλεξουδα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Δεκ 2006, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
τουρμπο περνει? :twisted:

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 12 Δεκ 2006, 18:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
crazywolf εισε μεσα στο μιαλο μου?σιζιταω με το ρεκτιφιε να δω το κοστολογιο.ενδικτηκα αναφερω πως υπαρχουν και σφηριλατα και μπιελες αλλα το κοστος ανεβενει πολλη ωμος στα ηλεκτρονικα.θελει αγραφο για να δουλευει καλα και να ειμε 200ps+


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Δεκ 2006, 01:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
:thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 13 Δεκ 2006, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 12:45
Δημοσιεύσεις: 47
Τοποθεσία: Μεγάλο λιμάνι
Όρμα Τζακ! εεε...Πάνο εννοώ :tong:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 21:02 
Άβαταρ μέλους
Είναι μακράν ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στο ΖΧ. Το κακό είναι ότι με την εξαγωγή πίσω και την τουρμπίνα χαμηλά, δε μπορείς να βάλεις κάτι μεγαλύτερο εκεί... Εκτός και αν φτιάξεις χταπόδι...

Κάνε την κίνηση... Εγώ στο δικό μου ΖΧ έχω το δίλιτρο οκαταβάλβιδο σε ατμοσφαιρική έκδοση, και αν δεν κάνω το καλό, θα πάω να πάρω μια Xanthia 2,0Τ, και βλέπουμε. Προτιμω το ΖΧ όμως...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:32 
Άβαταρ μέλους
πολυ καλα θα πηγαινει...ειναι και πιο ελαφρι το zx... ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 22:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26
Δημοσιεύσεις: 160
Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
2.0 16V με 150 άλογα δεν υπάρχει!
Η 2.0 16 με 167 ή με 135 ή 2.0 τούρμπο με 145.

Αυτός που βρήκες είναι ο δεκαεξαβαλβιδος της πρωτης Χανθιας με την "εντυπωσιακή" εισαγωγή, ο οποίος είναι μία μούφα και μισή! Απόφυγέ τον...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 17:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40
Δημοσιεύσεις: 1200
Τοποθεσία: Athenshire
XU10 J4D/Z 150 PS (147 hp/110 kW)

Η ιπποδύναμή του συνήθως αναφέρονταν στα χαρτιά ως 155 ίπποι.

Από τις τελευταίες εκδόσεις των 405 Μi16, τις πρώτες ΖΧ 16v ή τις (πρώτες) Xantia 2.0 16v.

Ενώ ήταν βασισμένος στο μπλοκ του XU9, με κυβισμό 1905 κυβ. εκατοστά ο οποίος ήταν εκπληκτικός κινητήρας, ο XU10 στη συγκεκριμένη έκδοση ήταν απαίσιος κινητήρας. Ο 8βάλβιδος όμως (με 123 ίππους) ήταν εξαίσιος.

_________________
oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

TURBO.....γενικά.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 28
Xsara Picasso - 1.8 - 2000 (Ελέφαντας)
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 1249
1.6 16V TURBO
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: PANOSP
Απαντήσεις: 3
Citroen Xsara Picasso 1.8 2000 blue dino
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: psaρας
Απαντήσεις: 7
Xsara-1.6-2000
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: Vaggelis12016v
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια