Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 08 Δεκ 2006, 21:42 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
Το μοτερ που θες ειναι το XU10J2E
Ειναι με map και φοραει τον BOSCH Motronic MP 3.2
Την τουρμπινα δεν μπορω βρω αλλα παντως ειναι πολυ μικρη αφου εχει σκοπο να τουρμπιζει απο χαμηλα και μπορει να μην εχει περιθορια να ανεβασεις πιεση με προγραμμα.
Παντως απο αξιοπιστια μερικα μπατσικα εγραψαν και 300000χλμ πριν τα πεταξουν :
_________________
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Δεκ 2006, 12:09 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
Βαρύς κινητήρας και με ρύθμιση light turbo με έμφαση όχι τόσο στη δύναμη όσο στην ομαλή λειτουργία και τη ροπή χαμηλά. Αν η τιμή και η κατάστασή του είναι σωστές όμως, αξίζει και με το παραπάνω.
Σίγουρα θα είσαι από τους λίγους με τέτοιο μοτέρ στο ΖΧ, καθώς δεν είχαν κυκλοφορήσει πολλά ώστε να υπάρχουν διαθέσιμα για μετατροπές. Οι περισσότεροι είτε βρίσκουν το δίλιτρο από τα ZX/306/Xsara με τους 167 ίππους είτε τον 1.6 από τα Saxo VTS/106 Rallye - GTi.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 11 Δεκ 2006, 20:14 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
τελικα οσο ψαχνεις βρισκεις!!βρηκα εναν 16v 2.0lt με 150 ps σε οχι και τοσο καλη τιμη αλλα αψογη καταστηαση!!!τιμη αυτου 1000 με πλεξουδα
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 12 Δεκ 2006, 18:33 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
crazywolf εισε μεσα στο μιαλο μου?σιζιταω με το ρεκτιφιε να δω το κοστολογιο.ενδικτηκα αναφερω πως υπαρχουν και σφηριλατα και μπιελες αλλα το κοστος ανεβενει πολλη ωμος στα ηλεκτρονικα.θελει αγραφο για να δουλευει καλα και να ειμε 200ps+
|
|
|
|
|
UnderTaker
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 21:02 |
|
|
Είναι μακράν ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις στο ΖΧ. Το κακό είναι ότι με την εξαγωγή πίσω και την τουρμπίνα χαμηλά, δε μπορείς να βάλεις κάτι μεγαλύτερο εκεί... Εκτός και αν φτιάξεις χταπόδι...
Κάνε την κίνηση... Εγώ στο δικό μου ΖΧ έχω το δίλιτρο οκαταβάλβιδο σε ατμοσφαιρική έκδοση, και αν δεν κάνω το καλό, θα πάω να πάρω μια Xanthia 2,0Τ, και βλέπουμε. Προτιμω το ΖΧ όμως...
|
|
|
|
|
sergeant
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 22:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 25 Σεπ 2006, 19:26 Δημοσιεύσεις: 160 Τοποθεσία: Μπουρδελιστάν Ελλάδος
|
2.0 16V με 150 άλογα δεν υπάρχει!
Η 2.0 16 με 167 ή με 135 ή 2.0 τούρμπο με 145.
Αυτός που βρήκες είναι ο δεκαεξαβαλβιδος της πρωτης Χανθιας με την "εντυπωσιακή" εισαγωγή, ο οποίος είναι μία μούφα και μισή! Απόφυγέ τον...
|
|
|
|
|
n_olympios
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιουν 2007, 17:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:40 Δημοσιεύσεις: 1200 Τοποθεσία: Athenshire
|
XU10 J4D/Z 150 PS (147 hp/110 kW)
Η ιπποδύναμή του συνήθως αναφέρονταν στα χαρτιά ως 155 ίπποι.
Από τις τελευταίες εκδόσεις των 405 Μi16, τις πρώτες ΖΧ 16v ή τις (πρώτες) Xantia 2.0 16v.
Ενώ ήταν βασισμένος στο μπλοκ του XU9, με κυβισμό 1905 κυβ. εκατοστά ο οποίος ήταν εκπληκτικός κινητήρας, ο XU10 στη συγκεκριμένη έκδοση ήταν απαίσιος κινητήρας. Ο 8βάλβιδος όμως (με 123 ίππους) ήταν εξαίσιος.
_________________ oısɹəʌəɹ :ʇıɔsəɹolɟ ɐʇɐqoɹd snʇɹıʌ
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|