Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:06 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ZX Τύποι: Πίσω καθίσματα και απόσταση από έδαφος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2010, 05:44 
Άβαταρ μέλους
Παιδιά γεια χαρά!

Μόλις γράφτηκα στο φόρουμ γιατί έχω κολλήσει με κάποια θέματα και χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια από κάποιον που τα ξέρει καλά αυτά. Καταρχάς είχα ένα Peugeot 205 εδώ και καιρό. Τώρα είμαι σε φάση που ψάχνω ένα καλό μεταχειρισμένο 306 ή ZX. Αν και ο μηχανικός που πήγαινα το 205 μου προτείνει το πρώτο, μου αρέσουν κάποια ZX που έχω δει στο δρόμο περισσότερο. Και αυτό για δύο βασικούς λόγους (που μπορεί να είναι και οφθαλμαπάτη). Πρώτον γιατί τα ZX μου φαίνονται ψηλότερα (εξαιτίας της περιοχής που μένω αλλά και των αναγκών μου το αμάξι θα το πηγαίνω σε χώμα οπωσδήποτε). Δεύτερον γιατί μου φαίνεται έχουν πιο μεγάλο χώρο στο πορτπαγκάζ. Οπότε η πρώτη βασική ερώτηση είναι: ισχύουν αυτά τα δύο ή τα μάτια μου κάνουν πουλάκια; :lol

Προχωράμε τώρα στα επόμενα που με έχουν μπερδέψει περισσότερο. Στην έκδοση Αvantage (του '93 είδα) στα πίσω καθίσματα σηκώνεται το κάτω μέρος (πέρα από το να πέφτουν οι πλάτες και να κουνιούνται μπρος-πίσω);;; Σε ένα Monte Carlo του '97 που είδα αυτό γινόταν. Αλλά ένας ιδιοκτήτης avantage '93 που τον ρώτησα μου λέει πως αυτό δεν γίνεται και ότι πέφτουν μονάχα οι πλάτες. Τελικά έχει να κάνει με τις εκδόσεις και αν ναι σε ποιες εκδόσεις σηκώνεται το κάτω μέρος των πίσω καθισμάτων (αυτό είναι 101% απαραίτητο για εμένα γιατί γενικά φορτώνω πράγματα στο αμάξι). Μήπως απλά ο ιδιοκτήτης δεν ήξερε αν γίνεται αυτό; :confused

Άλλο μπέρδεμα τώρα: Τα Monte Carlo μπροστά είναι πιο χαμηλά σε σχέση με το πίσω μέρος καθώς και με τις άλλες παλιότερες εκδόσεις του ZX; Στα MC ο μπροστά προφυλακτήρας είναι πιο χαμηλός (και γενικά όλο το μπροστινό τμήμα του αμαξιού ώστε να μοιάζει πιο σπορ) ή μου φαίνεται;

Παιδιά ζητάω συγγνώμη αν φαίνονται οι ερωτήσεις μου χαζές αλλά είμαι τελείως αδαής για το ZX και γενικά δεν σκαμπάζω και πολλά από αμάξια. Πάντως μ' αρέσει αυτό το αμάξι και αυτά που ρωτάω παίζουν ρόλο για το αν αποφασιστεί η αγορά ή όχι. Τέλος πάντων το βασικό ερώτημα είναι: μπορεί να έχει κανείς το ύψος (δηλ. απόσταση από έδαφος) των παλιών εκδόσεων όπως το avantage και χωρίς να φαίνεται ότι το αμάξι "γέρνει" προς τα μπροστά *ΚΑΙ* παράλληλα να έχει πλήρως αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα όπου θα σηκώνεται και το κάτω μέρος, θα πέφτουν οι πλάτες και θα γίνεται τελείως flat το πίσω μέρος; Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη έκδοση που πρέπει να κοιτάω ή πρέπει να πάρω την Α ή την Β και να αλλάξω κάποια μπροστινά αμορτισέρ ή έστω...πίσω καθίσματα; Σε όλα αυτά αναφέρομαι σε στάνταρ μέγεθος ελαστικών (νομίζω είναι 165/70/13 αν το θυμάμαι καλά), για πεντάπορτο αμάξι 1.400cc και φυσικά όχι σε αριθμούς από στοιχεία των εταιριών αλλά σε πραγματικές συγκρίσεις και συνθήκες.

Ελπίζω να μπορέσει κάποιος να ρίξει τα φώτα του και να με ξεμπλοκάρει!

Υ.Γ. Ξέρω βέβαια ότι είμαι σε φόρουμ φίλων της citroen αλλά αν υπάρχει κάποιος που πραγματικά πιστεύει ότι το 306 είναι καλύτερο, ιδίως στους 2 τομείς που με ενδιαφέρουν εμένα (δηλ. απόσταση από έδαφος και χώρος αποσκευών), παρακαλώ μην διαστάσει να το πει!!! Επίσης αν κάποιος ξέρει ποιο από το 306 ή το ZX έχει καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερες τελικές και καλύτερη συμπεριφορά σε στροφές/μεγάλους δρόμους επίσης μη διστάσει να μιλήσει! (αναφέρομαι ξανά σε πραγματικές συνθήκες με βασικό εξοπλισμό και όχι σε εξωτικό εξοπλισμό ή σε νούμερα εταιριών). Ευχαριστώ πολύ όποιους απαντήσουν.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ZX Τύποι: Πίσω καθίσματα και απόσταση από έδαφος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιαν 2010, 07:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
λοιπον λοιπον αρχιζουμε
1.το καθισμα στα zx πισω μπορουσε να εινε σηρομενο εμπρος πισω και να πεφτει.σε ολα πεφτει αλα προσοχη,το μπρος πισω δεν ηταν σε ολες τις εκδωσεις.εγω εχω coupe aura και πηγενε μπρος πισω και επεφτε αλα ειχε το εξτρα δερματινο σαλωνακι.πρεπει να δεις τι θα παρεις.
2.εινε σαφως ψιλοτερο απο ενα 306 και εμπρος πισω αλα και στο πατωμα
3.αν και εχουν ηδιο πατωμα για μερικα λητρα εχει μεγαλητερο μπαγκαζ
4.οι διαφορες εινε ποιοτικες αν και στην ουσια εχεις να κανεις με 2 ηδια αμαξια.τα 306 n3 που εινε η πρωτη γενια ειχαν μηδενικο εξοπλίσμο χαλια καθισματα και γενικα περισοτερα προβληματακια απο τα zx.απο την αλη η ποιοτιτα κατασκευης ηταν σαφως καλητερη
5.σαν κολημενος zxακιας σου λεω παρτο με κλιστα ματια αλα αν θες ψηλο μην παρεις απο τα τελευτεα.οι προφηλακτηρες απο τα τελευτεα 95 και μετα εινε αρκετα χαμηλοτεροι απο την πρωτη γενια του μοντελου

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ZX Τύποι: Πίσω καθίσματα και απόσταση από έδαφος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιαν 2010, 22:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=2752
Είναι ίδια σχεδόν αυτοκίνητα σε όλους τους τομείς, με τις διαφορές να αποτελούν κυρίως ζήτημα γούστου. Γνώμη μου μια ΖΧ 1.6cc aura, από πρώτης γενιάς ή 1.4cc monde carlo 2ης γενιάς με αερόσακο, μιας και παραδόξως υπάρχουν απειροελάχιστες 1.6cc f/l! Γενικά η 1.6 είναι πιο προσεγμένη (υδραυλικό τιμόνι, αεριζόμενα δισκόφρενα, καλύτερα καθίσματα, a/c, καλύτερα φώτα και 14αρες ζάντες) από την 1.4 πρώτης γενιάς, περισσότερο ταξιδιάρα ενώ η 1.4 είναι πιο νευρική και κατανάλωση περίπου η ίδια.
Το 306 βρίσκεται κάπου ανάμεσα στην ZX και την XSARA σαν εξέλλιξη αλλά επί της ουσίας είναι μια ΖΧ με ελαφρώς λιγότερο χαρακτήρα...
Μην το σκέφτεσαι πάρε όποιο σου αρέσει!!

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ZX Τύποι: Πίσω καθίσματα και απόσταση από έδαφος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιαν 2010, 10:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Digger έγραψε:
Στην έκδοση Αvantage (του '93 είδα) στα πίσω καθίσματα σηκώνεται το κάτω μέρος (πέρα από το να πέφτουν οι πλάτες και να κουνιούνται μπρος-πίσω);;;

Στην εκδοση Avantage τα πισω καθησματα ριχνουν μονο την πλατη απ οτι θυμαμαι και γω!
Τωρα αυτο που ειπες περι αποστασης απο το εδαφος δε σε καταλαβαινω!
Μαλλον ιδεα σου ειναι οτι "ριχνει" το μουτρο της! Η δικια μου τουλαχιστον η Avantage ειναι οριζοντια :mrgreen ...
Κατα τα αλλα περι θεμα επιδοσεων ειναι σχεδον τα ιδια με το 306 στα 1.400 κιβυκα, ισως με ενα μικρο προβαδισμα της ΖΧ, που λογο βαρους παει καλυτερα!
Απο θεμα ομορφιας προτιμησε τις τελευταιες ΖΧ ή τα τελευταια 306, που ειναι πιο ομορφα απο τα προ f/l. Τουλαχιστον το 306 διορθωθηκε κατα πολυ η φατσα του στο f/l!!!
Επισης θυμησου οτι μια ΖΧ τη βρισκεις πιο φθηνα απο ενα 306, κατα κανονα! ;)

Δες και αυτο: Αρθρο

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

πίσω αξονας
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: Πάνος
Απαντήσεις: 4
Αντικατάσταση Amortiser πίσω πόρτας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: tgi
Απαντήσεις: 4
Προβλημα με ρουλεμαν πισω αξονα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΠΙΣΩ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ