Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 06:09 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 14:27 
Άβαταρ μέλους
Ένα από τα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζω σε αυτήν την ζωή σχετίζεται και με την μεγαλύτερη τρέλα μου το μαμά ΖΧ (1.4i, avantage, '95) μου!! :lol Μετά την εγγραφή μου παραθέτω τον πόνο μου.... :cry :cry :cry

Η περιπέτεια μου ξεκίνησε στα 130.000km όπου χρειάστηκε να αλλάξω φλάντζα κτλ διότι όπως διαπιστώσαμε έκαιγε λάδι. Από τότε μέχρι τώρα δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι (10w40 συνθετικό total). Μετά την αλλαγή όλα ήταν κομπλέ! Στα 150.000km άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία. Δηλαδή ενώ τόσα χρόνια δούλευε λίγο πιο πάνω από τους 90C και δεν έπινε ούτε σταγόνα παραφλού τόσα χρόνια άρχισε να βαράει στην κίνηση ή στην εθνική :razz κάτι 100-110C, όπου το καλοκαίρι γινόταν πιο συχνό. Άλλα εγώ παρατηρούσα "μαγιονέζα" στο ψυγείο όπως του φίλου... viewtopic.php?f=41&t=6619
Οι διάφοροι γιατροί (εξουσιοδοτημένοι ή μη) μου έλεγαν ότι η "μαγιονέζα" δεν είναι τίποτα και οφείλεται στα "κακά" παραφλού, λέγε με Valeo. Τι να πω? Όσο για την υψηλή θερμοκρασία έφταιγε λέει η αλλαγή φλάντζας όπου πλανιάστηκε το καπάκι και με την αυξημένη συμπίεση ανέβαζε θερμοκρασίες εύκολα, για αυτό κατέβαινε η στάθμη στο ψυγείο.
Τελικώς συμπλήρωνα παραφλού μέχρι που κόπηκε εντελώς το κολάρο του καλοριφέρ και έμεινα επιτόπου. Αλλάχτηκαν, όλα κομπλέ, αλλά η "μαγιονέζα" χειροτέρευε και συνέχιζε να "πίνει" παραφλού. Κουβέντα τη "μαγιονέζα" για τη Κάθε 500km γέμιζα το 1/4 του ψυγείου. Μετά από φασαρίες μου στα 180.000 km για διαρροή βρήκαμε ότι έχανε "δάκρυα" από το ψυγείο, το οποίο αλλάχτηκε μαζί με σωληνώσεις, χαμηλότερο θερμοστάτη, λάστιχο θερμοστάτη και βαλβίδα θερμοκρασίας βερντιλατέρ για να ανοίγουν σε χαμηλότερη θερμοκρασία. Η "μαγιονέζα" όμως εξαφανίστηκε εντελώς!! Το πρόβλημα της κατανάλωσης παραφλού μειώθηκε αλλά παραμένει (1/4 παραφλού κάθε 5.000km είτε είναι χειμώνας είτε καλοκαίρι) καθώς και οι υψηλές θερμοκρασίες 100-110C οι οποίες δεν είναι καθημερινό φαινόμενο όπως πρώτα αλλά σχετικά συχνές τις μόνο τις ζεστές μέρες, κίνηση, εθνική, κτλ.
Οι γιατροί που το εξέτασαν είπαν ότι όλα είναι κομπλέ, πάντα σε αυτές τις θερμοκρασίες δουλεύουν όλα τα ΖΧ και χάνουν οι ενδείξεις των ψευτο-οργάνων που έχουν...και βέβαια ότι όλα είναι ιδέα μου (όπως πάντα :eek ), διότι όταν κινούμαι σε κατηφόρα ανεβαίνει ο δείκτης της βενζίνης και της θερμοκρασίας και στην ευθεία ή ανηφόρα πέφτει. Όταν όμως τους ρώτησα γιατί "πίνει" ακόμη παραφλού και πολλές φορές στην ευθεία δείχνει ακόμη σταθερά 100-110C όπου το βερντιλατέρ δουλεύει σαν τρελό. Μου είπαν ότι είναι η ιδέα μου (είπαμε είμαι φαντασιόπληκτος), φταίει η αυξημένη συμπίεση από το πλάνιασμα, κτλ...και όλα τα αυτοκίνητα "πίνουν" παραφλού και εγώ δεν το είχα προσέξει... Άκουσον, άκουσον όπου εδώ και 15 χρόνια ελέγχω ανελλιπώς 1 φορά την εβδομάδα τα πάντα πάνω στο αμάξι! Δεν το κρύβω είμαι ψυχάκιας με το παιδί μου! Εδώ όμως και 12 χρόνια δεν κατέβαζε ούτε σταγόνα παραφλού, καλά τι συμπίεση, πλάνιασμα κ παπάτζες λέμε?
Τώρα έχω 220.000km και ένα τρελό μαστόρι μου είπε ότι φταίει το λάδι (10w40) και βάλω πιο χοντρό διότι τα μέταλλα έχουν "ανοίξει" και για αυτό ανεβάζει θερμοκρασία και κατεβάζει παραφλού. Κάποιοι άλλοι λένε ότι το μοτέρ θέλει πέταμα κ.ο.κ Έχω γυρίσει την μισή Αθήνα και άκρη δεν έχω βγάλει. Το κάθε UFO πετάει και μια μπούρδα παίζοντάς το ειδήμονας...
Σημειωτέο δε ότι όλα τα σέρβις έχουν γίνονται πάντα στην ώρα τους και δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα άλλο πρόβλημα.
Εν κατακλείδι, είτε θέλω ψυχίατρο είτε κάποιον πυρηνικό υδραυλικό από εδώ μέσα που έχει PhD σε ZX ο οποίος θα μου λύσει το πρόβλημα!! ;) Συγνώμη αν σας ζάλισα και ευχαριστώ εκ των προτέρων!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 14:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
μονο που το διαβασα ανατρηχιασα!καταρχας καλως σε βρικαμε και χερομε που ακομα ενας φαντικος zx πρωστεθικε στην παρεα μας.εινε αληθεια οτι οι φλατζες στα tu κεγοντε για πλακα μετα τα 100.000 χλμ.οι περισοτεροι μαστορες για να δινουν χαμιλες τιμες βγαζοθν καπακι κανουν πλανισμα αλαζουν τσιμουχακια και τελος.τα πραγματα δεν εινε τοσο απλα αν και το προβλημα σου εινε αρκετα απλο.υπαρχουν εδω και 14 χρονια τεχνικες οδηγιες απο την μαμα psa οσο αφορα το σηγκεκριμενο προβλημα,και για να μην μακριγορω το θεμα εχει ως εξης
1.το 1999 η μαμα προχωρισε στην τεχνικη οδηγια που ελεγε οτι καθε φορα που βγαζεις καπακι αλαζεις βιδες κυλινδροκεφαλης,γιατι μετα απο μελετες καταλαβανε οτι οι βιδες εφτεγαν που κεγοντουσταν οι φλατζες.εσυ δεν νομιζω οτι αλαξες γιατι το 90% δεν τις αλαζουν.οι γνησιες βιδες εχουν 9 ευρω περιπου η μια και περνει 10.αν δεν εχεις αλαξει βιδες απλα θελει ξανα καπακι εξω και αλες βιδες πριν το κανεις κοσκινο παλι.η σαπουναδα που αναφερεις υποδιλωνει οτι το συστημα δεν καθαριστικε οταν αλαξες την φλατζα με αποτελεσμα να υπαρχουν ακομα λαδια στα νερα.αυτο βουλονει το ψηγειο με αποτελεσμα να σπασει.τα νερα που χανεις εινε υπερβολικα οπως και οι θερμοκρασιες που δουλευει.τσεκαρε την αντλια αν εινε σε καλη κατασταση(αντλια και θερμοστατης επρεπε να ειχαν αλαχτει με την φλατζα αναγκαστικα)οκ αν χανει αλαξε την.αν δεν χανει η αντλια τοτε νερα περνανε στο θαλαμο καυσης απο το καπακι και αυτο οφιλετε στο λαθος σφιξιμο,γιατι η δεν αλαξες βιδες η σφιχτικε λαθος.ενας μπακαλιστικος τροπος πριν ξαναλισεις εινε να σφιξεις το καπακι περιπου 9 κιλα και θα δεις οτι ολες οι βιδες θα παρουν πολη σφηξιμο.τωρα για τα λαδια και την μεγαλη σημπιεση εινε μια λαλακια αυτο που σου ειπανε γιατι εμενα το δικο μου εχει 11 σημπιεση με μαμα εμβολα και δεν σικωνει τσικ θερμοκρασια και εγω το βαζω σηνεχια πιστα,η τοποθετηση χαμηλοτερου θερμοστατη και βαλβιδας εινε μπακαλιστικη μεθοδος,αν σικωνει θερμοκρασια το φιαχνεις δεν το μπαλωνεις.αυτα τα ολιγα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε zxpanos για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Απρ 2010, 21:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Εγω να την πω την αληθεια, τον καταλαβαινω απολυτα...
Ευτυχως δεν ειχα τοοοοσα προβληματα, αλλα εμενα τις αλλαξε τελικα τις βιδες που λεει ο Πανος!
Τσεκαρε φιλε μου αν θες στη σελιδα που σου παραθετω, τη δημοσιευση μου με καποια απο τα σερβις που εκανα, να δεις και τι δικη μου αμαρτολη ιστορια!
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=41&t=306&start=420&sid=71a5a76790eb27b73ef69c62d844023a
Βεβαια αυτο το αυτοκινητο, οσο με "πληγωνει" τοσο με πορωνει! αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο! :roll

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Blanc για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2010, 00:56 
Άβαταρ μέλους
ΤΝΧ για τις άμεσες απαντήσεις σας παίδες. Τελικά φίλε zxpanos δεν τα έχω χαμένα :bounce αλλά δεν μπορώ να βρω το χαρτί του σέρβις, όπου σε τέτοιες βλάβες πήγαινα πάντα στην αντιπροσωπεία καθώς και στα περισσότερα σέρβις μου. Βίδες δεν είμαι σίγουρος αν μου άλλαξαν. Από όταν έβαλα καινούργιο ψυγείο δεν έχει καθόλου σαπουνάδες μέσα, απλά θέλει συμπλήρωμα κάθε τόσο με παραφλού. Όταν πάω για το σέρβις που πλησιάζει σιγά-σιγά θα τσεκάρω τρόμπα νερού και θα αλλάξω την τάπα του ψυγείου, οπωσδήποτε!
Μέχρι τα 160.00km οι βελόνες από τα οργανάκια (βενζίνης κ θερμοκρασίας νερού) δεν κουνούσαν χιλιοστό!! Μετά έγιναν κουνιστές ;) , σε στροφές, σε ανηφόρες-κατηφόρες κτλ. Υπάρχει έστω κ μικρή περίπτωση να φταίνε όντως τα οργανάκια? Ρωτάω για να σιγουρευτώ, διότι αν ότι φταίνε οι καπακόβιδες θα του τα χώσω άσχημα :guns . Όχι τόσο επειδή το έκανε κατά λάθος ή επίτηδες αλλά ο συγκεκριμένος ήταν από τους πρώτους που πήγε να βγάλει τρελό και ότι δεν ξέρω τι βλέπω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2010, 02:39 
Άβαταρ μέλους
Blanc Ange έγραψε:
Εγω να την πω την αληθεια, τον καταλαβαινω απολυτα...
Ευτυχως δεν ειχα τοοοοσα προβληματα, αλλα εμενα τις αλλαξε τελικα τις βιδες που λεει ο Πανος!
Τσεκαρε φιλε μου αν θες στη σελιδα που σου παραθετω, τη δημοσιευση μου με καποια απο τα σερβις που εκανα, να δεις και τι δικη μου αμαρτολη ιστορια!
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=41&t=306&start=420&sid=1b59f456e605e9eaec579381ee0eb071
Βεβαια αυτο το αυτοκινητο, οσο με "πληγωνει" τοσο με πορωνει! αλλα αυτο ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο! :roll



ΤΝΧ για την παραπομπή σου Blanc! Τσέκαρα. Καταρχήν να σε ρωτήσω, το ΖΧ σου το πας για σέρβις στο συνεργείο που φαίνεται η σφραγίδα στο book service που σκάναρες?? Αν πηγαίνεις σε αυτό πες μου τη γνώμη σου. Το πήρες καινούργιο ή μεταχειρισμένο? Για μεταχειρισμένο δεν ξέρω αν έχεις πολλές βλάβες. Καταρχήν να σου πω ότι άλλαξα τελικό καζανάκι 3 φορές (τις 2 γνήσιο κ καλά Citroen) από το 1995-2002 με κόστος τότε περίπου 80Ε και σιλανσιέ 2 φορές (την πρώτη ό,τι να΄ταν 15Ε έδωσα). Όταν χρειάστηκε να αλλάξω τελικό για 4 φορά και σιλανσιέ για 3 έβαλα τελικό GrN με 110Ε και σιλανσιέ ελευθέρας ανοξείδωτο no name με 20Ε τότε. Από το 2002 δουλεύουν δίχως πρόβλημα....
Εμείς το έχουμε από καινούργιο και έχω αλλάξει περίπου τα ίδια εκτός από:
*Ημιαξονια,
*Ψαλιδια εμπρός,
*Τορνισμα πατούρες,
*Αντικατασταση ψαλιδια εμπρος τροχών
*A/C δεν έχω αλλά ίσως βάλω κάποια στιγμή...
*Τα αμορτισέρ δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ και τον τελευταίο καιρό βροντάνε λίγο.

ΑΛΛΑΞΑ εκτός των προγραμματισμένων:
*Δεξιό φλας (ξεκόλλησε το καπάκι από τον ήλιο, κλασσικό πρόβλημα)
*Έβαψα οροφή (έφυγε το χρώμα μάλλον από τον ήλιο ή από τις χλωρίνες που πετάνε οι κυράτσες όταν πλένουν τα μπαλκόνια).
* 3 φορές μπαταρία (η 1 που ήταν της μάνας του τα έφτυσε σε 5 χρόνια, η Bosch με το gel άντεξε 9 χρόνια και τον τελευταίο καιρό έχω μία (μάλλον αμερικάνικη) με gel την Exide. Δεν την ξέρω καν, είναι 55 και την έβαλα σε προσφορά πριν 2 έτη περίπου με 35Ε.
*Κάτι με τις κλειδαριές δεν θυμάμαι 50Ε έκαστος, 200Ε σύνολο τελικά
* 4 φορές ελαστικά (1) Michelin MTX 175/65/14 εργοστάσιο μέχρι τα 60.000km, (2) Μichelin Energy 185/60/14 - 120.000km, (3) Μichelin Energy 185/60/14 - 195.000km , (4) Μichelin Energy Fuel Saver 185/60/14 μέχρι τώρα. Τα ΜΤΧ ήταν απλά για πέταμα μετά τα 15.000km.

Τέλος να σου πω ότι είχα το ίδιο πρόβλημα με σένα όσο αφορά τον λεβιέ ταχυτήτων. Ξεκόλλησαν πέντε κομμάτια από πάνω και από τα νεύρα μου τα κόλλησα με UHU στιγμής :jaw ναι με UHU και ησύχασα εδώ και 6 μήνες. Το μόνο που φαίνεται αν το παρατηρήσεις είναι κάτι μικρές ρωγμές. Αλλά η φούσκα των ταχυτήτων σκίστηκε από τον πρώτο χρόνο, φθηνολάστιχα.

Όσο για ψαλίδια κτλ μου φαίνεται κάπως παράξενο διότι εγώ ανεβαίνω συνέχεια με όσα km και είμαι (όταν δεν υπάρχουν πεζοί) και πεζοδρόμια με το πλάι διότι βρίσκει ο προφυλακτήρας. Χωματόδρομοι κάργα, πέτρες, λακκούβες συνέχεια, πέντε φορές είχα χτυπήσει παλιότερα κράσπεδο (μετά από λαλακία)που έκανα όπου τις 2 σηκώθηκε στον αέρα κυριολεκτικά το αμάξι (κάτι σαν τον κιτ), τις άλλες 2 με έφερε τετ α κε και την τελευταία απλά κατέληξα στα γρασίδια. :mrgreen και χρειάστηκε να αλλάξω μόνο την δεξιά φούσκα του ημιαξονίου στα 185.000km σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο με 14Ε+25Ε περαστικά*19%ΦΠΑ= 46,41 το 2008. Μάλλον ακριβά...?
Έχω 4 φίλους που είχαν ΖΧ (oι 2 είχαν avantage 1.4i '91, o άλλος 1.6 του '93 πολύ πειραγμένο και ο τελευταίος monte carlo 1.4i του '97 - αγορασμένα όλα καινούργια) τα έσκιζαν, τους έπιναν το αίμα, κάθε μέρα κόντρες από γάιδαρο μέχρι και Boeing 747 :eek ότι τρέχει στήνεται. Αθήνα-Πάτρα και Αθήνα-Λαμία ψωμοτύρι (δουλειά ή διασκέδαση) με κόφτες και τελική όλη την ώρα.
Οι τρεις τους στην εθνική οδηγούσαν δίχως αύριο δεν τους ένοιαζε αστυνομία, κλήσεις, οι υπόλοιποι πραγματικοί φονιάδες! Τα χλμ που είχαν ήταν από 140.000km μέχρι 170.000km μέχρι που τα πούλησαν ή τα τράκαραν. Ουδέποτε διαμαρτυρήθηκαν για το παραμικρό εκτός από το κορδονάκι του πορτμπαγκάζ!! ΠΟΤΕ!! Στο σέρβις ήταν λάδια-τακάκια, ιμάντες τίποτα μα τίποτα άλλο, ούτε λοιπά προβλεπόμενα!!
Ο τέταρτος της παρέας με το 1.4i '91 όμως που δεν το έσκιζε και οδηγούσε σαν κυρία τον έσκισε στα προβλήματα το ΖΧ! Κάθε φορά που πήγαινε για σέρβις έκλαιγε!!

Δεν ξέρω αγαπημένε μου συμπάσχοντα αν την έπαθα, έπαθες, πάθαμε ή αν άλλοι την έχουν καλύτερα ή χειρότερα με τα ΖΧ τους αλλά σίγουρα και πρακτικά ένα ηθικό δίδαγμα βγαίνει από τους φίλους μου και μάλλον μετά από 15 χρόνια λέω να το ακολουθήσω:

Σκίστο για να μην σε σκίσει! Σαν τις γυναίκες ένα πράγμα, είτε τρως παντόφλα και γαργάρα είτε κάνεις ό,τι γουστάρεις και αν φας παντόφλα την έφαγες! Τουλάχιστον έκανες και το κέφι σου είχες και την γυναίκα σου είχες και την Τζούλια σου... Τι άλλο να θέλουμε? Άρχοντες :mrgreen :mrgreen


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2010, 04:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Citronellos έγραψε:
ΤΝΧ για την παραπομπή σου Blanc! Τσέκαρα. Καταρχήν να σε ρωτήσω, το ΖΧ σου το πας για σέρβις στο συνεργείο που φαίνεται η σφραγίδα στο book service που σκάναρες?? Αν πηγαίνεις σε αυτό πες μου τη γνώμη σου. Το πήρες καινούργιο ή μεταχειρισμένο?

Εκει το πηγαιναμε απο το πρωτο σερβις (δεν ειναι μεταχειρισμενο το αμαξι) μεχρι και στο σερβις των 90.000km!
Να σου πω την αληθεια (το χω αναφερει και αλλου και δε θελω να κανω διαφημιση) αλλα προσωπικα εχω τις καλυτερες εντυπωσεις απο κει!
Τωρα οσον αφορα τα ημιαξονια μου, ειλικρινα δεν ξερω τι σκατουλια παιζει! Φταιω εγω που του κανω που και που καποιες μακαβριες εκκινησεις? Αλλοι εχουν κανει και χειροτερα...
Δεν ξερω, παντως κατα τ'αλλα και μενα δεν εχει ζητησει τιποτα η κουκλιτσα μου!
Λαδακια, φιλτρακια αντε και ιμαντες! (εξαιρεση μια φλατζα που ειναι στανταρ και τα ημιαξονια-ψαλιδια) :roll


Citronellos έγραψε:
*Τα αμορτισέρ δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ και τον τελευταίο καιρό βροντάνε λίγο.

Πλακα κανεις ετσι??? :eek


Citronellos έγραψε:
Σκίστο για να μην σε σκίσει! Σαν τις γυναίκες ένα πράγμα, είτε τρως παντόφλα και γαργάρα είτε κάνεις ό,τι γουστάρεις και αν φας παντόφλα την έφαγες! Τουλάχιστον έκανες και το κέφι σου είχες και την γυναίκα σου είχες και την Τζούλια σου... Τι άλλο να θέλουμε? Άρχοντες :mrgreen :mrgreen

Δεν ημουν αυτης της αποψεως, αλλα αρχιζω να την ασπαζομαι αυτη την αποψη για πολλους κια διαφορους λογους! :mrgreen

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2010, 16:26 
Άβαταρ μέλους
Blanc Ange έγραψε:
Εκει το πηγαιναμε απο το πρωτο σερβις (δεν ειναι μεταχειρισμενο το αμαξι) μεχρι και στο σερβις των 90.000km!
Να σου πω την αληθεια (το χω αναφερει και αλλου και δε θελω να κανω διαφημιση) αλλα προσωπικα εχω τις καλυτερες εντυπωσεις απο κει!

Σε αρκετά σέρβις το έχω πάει και εγώ εκεί, σε γενικές γραμμές νομίζω ότι είναι μέτριος για δύο λόγους. Όταν δεν έχει δουλειά ασχολείται με το αμάξι σου (όταν έχει δουλειά σε ψιλογράφει) και επειδή οι υπόλοιποι μάστορες στην πλειοψηφία τους είναι άσχετοι και αεριτζήδες. Εκεί είχα δει ένα ΖΧ 1.4i ('91) ενός παππού το 2005 με 850.000km :surprised (με μαμά μοτέρ) και έλεγε συνέχεια ότι αν δεν ήταν ο συγκεκριμένος μάστορας τόσο καλός δεν θα είχε φτάσει τόσα χλμ το αμάξι. Έχω ακούσει πολύ καλά και πολύ κακά λόγια για αυτόν. Μάστορας μυστήριο...


Citronellos έγραψε:
*Τα αμορτισέρ δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ και τον τελευταίο καιρό βροντάνε λίγο.

Blanc Ange έγραψε:
Πλακα κανεις ετσι??? :eek

Όχι, αλήθεια λέω. Τελευταία φορά το κοίταξα στις 200.000km. Δεν το έχω βάλει σε αμορτισερόμετρο, αλλά είχα πάει 5-6 φορές σε αμορτισεράδες και αντιπροσωπείες για να τα αλλάξω. Αφού το οδηγούσαν όλοι έλεγαν ότι είναι κρίμα και αντέχουν λίγο ακόμα! Δεν ξέρω τι να πω...



Blanc Ange έγραψε:
Δεν ημουν αυτης της αποψεως, αλλα αρχιζω να την ασπαζομαι αυτη την αποψη για πολλους κια διαφορους λογους! :mrgreen

Σιγά-σιγά επιστρέφω στις παλιές μου συνήθειες τότε που όλοι μου έλεγαν ότι έπρεπε να πάρω το 16ν ή αγροτικό καθώς τότε δεν μου έβγαζε ούτε ένα πρόβλημα. Όταν άρχισα να το προσέχω ξεκίνησαν όλα...

Μόλις μαζέψω $$$ θα αλλάξω ανάρτηση οπωσδήποτε. Εσύ τι φοράς?
Όταν έκανες καπάκι σου άλλαξε τις βίδες από την πρώτη φορά ή τη δεύτερη??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2010, 18:11 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
ρε αγάπη δεν μασάει τπτ ξέρω εγώ!κάπου εδώ μέσα κυκλοφορήσαν κάποια βιντεακια να δεις τι μπορεί να κάνει ένα zx!μπορείς καλιστα να πρεσάρεις και το σύστημα ψύξης να δεις αν χάνει πουθενά.από ΑΘΗΝΑ είσαι?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Απρ 2010, 20:14 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Φοραω τα μαμα αμορτισερ-ελατηρια και το καλοκαιρι παω για MONROE, θελω να το κανω ενα τσικ πιο σκληρο! Σε καμια περιπτωση δε θελω ομως να χαλασω αυτη την υπεροχη ανεση που εχει τωρα!
Καπακι μια φορα εκανα και τις ειχε αλλαξει τις βιδες! Το διευκρινησα αργοτερα, το χω γραψει λαθος στο τοπικ που σου παρεθεσα!

Η ΖΧ φιλε μου οπως σου λεει και ο Πανος, ειναι η πιο αληθινη Citroen (συμβατικη, γιατι υπαρχουν και τα υδροπνευματικα)!!!
Τετοια αμαξια δεν ξαναβγαινουν, να σαι σιγουρος! :cool

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Απρ 2010, 15:06 
Άβαταρ μέλους
zxpanos έγραψε:
μπορείς καλιστα να πρεσάρεις και το σύστημα ψύξης να δεις αν χάνει πουθενά.από ΑΘΗΝΑ είσαι?

Με την πρώτη ευκαιρία αυτό θα ψάξω αν χάνει από κάπου. Ναι, Αθήνα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Απρ 2010, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Blanc Ange έγραψε:
Φοραω τα μαμα αμορτισερ-ελατηρια και το καλοκαιρι παω για MONROE, θελω να το κανω ενα τσικ πιο σκληρο! Σε καμια περιπτωση δε θελω ομως να χαλασω αυτη την υπεροχη ανεση που εχει τωρα!
Καπακι μια φορα εκανα και τις ειχε αλλαξει τις βιδες! Το διευκρινησα αργοτερα, το χω γραψει λαθος στο τοπικ που σου παρεθεσα!

Η ΖΧ φιλε μου οπως σου λεει και ο Πανος, ειναι η πιο αληθινη Citroen (συμβατικη, γιατι υπαρχουν και τα υδροπνευματικα)!!!
Τετοια αμαξια δεν ξαναβγαινουν, να σαι σιγουρος! :cool

Blanc Ange Μην το κανεις αυτο θα το μετανιωσεις βαλε τα μαμα γιατι τα αλλα δεν εχουν καθολου αντοχη και καθολου καλα χαρακτηριστικα αποσβεσης,ενω με τα μαμα παιζει να πετυχεις και προσφορα εγω στην Xsara τα εβαλα με 300 ευρω ολα μαζι (εργασια+ αντ/κα) στην αντιπροσωπεια και ειναι τζετ. Τωρα οσον αφορα το θεμα το φιλου μας μηπως εχει βουλωσει το ψυγειακι του καλοριφερ και δεν μπορει να εξαερωσει σωστα το αμαξι? Το ειχα παθει στο Saxo στα 300.000 xlm. Επισης τσεκαρε την ταπα του ψυγειου να ειναι ΓΝΗΣΙΑ με το ΜΩΒ θαυμαστικο και οχι καποια που να μοιαζει (ή να ειναι ιμιτασιον ολοιδια) ή να κουμπωνει. Εν αναγκη πηγαινε αγορασε εσυ μια απο αντ/πεια στο σακουλι της!!!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:49 
Άβαταρ μέλους
GeZ έγραψε:
Blanc Ange Μην το κανεις αυτο θα το μετανιωσεις βαλε τα μαμα γιατι τα αλλα δεν εχουν καθολου αντοχη και καθολου καλα χαρακτηριστικα αποσβεσης,ενω με τα μαμα παιζει να πετυχεις και προσφορα εγω στην Xsara τα εβαλα με 300 ευρω ολα μαζι (εργασια+ αντ/κα) στην αντιπροσωπεια και ειναι τζετ.


Όποιον "ειδικό" :suspi είχα ρωτήσει για αμορτισέρ, μου είχε πει είτε να βάλω τα μαμά ξανά είτε Bilstein GrN με Eibach έχουν μεγαλύτερη αντοχή από όλα. Αν δεν βάλω κανένα από τα παραπάνω όλα τα υπόλοιπα αμορτισέρ (Κoni, KYB κτλ) είναι πάνω κάτω τα ίδια :scratch

GeZ έγραψε:
Τωρα οσον αφορα το θεμα το φιλου μας μηπως εχει βουλωσει το ψυγειακι του καλοριφερ και δεν μπορει να εξαερωσει σωστα το αμαξι? Το ειχα παθει στο Saxo στα 300.000 xlm.


Εκτός από τα διάφορα συνεργεία έχω πάει και σε δύο ψυγειάδες. Δεν μου είπαν κάτι για το ψυγειάκι του καλοριφέρ, αλλά για να το λες θα το έχω και αυτό υπόψιν μου να τους το πω για να το τσεκάρουν! Λίστα θα κάνω στο τέλος, λες και πάω για ψώνια :D

GeZ έγραψε:
Επισης τσεκαρε την ταπα του ψυγειου να ειναι ΓΝΗΣΙΑ με το ΜΩΒ θαυμαστικο και οχι καποια που να μοιαζει (ή να ειναι ιμιτασιον ολοιδια) ή να κουμπωνει. Εν αναγκη πηγαινε αγορασε εσυ μια απο αντ/πεια στο σακουλι της!!!!!

Τάπα ψυγείου δεν έχω αλλάξει ποτέ, αλλά με όλα αυτά θα αλλάξω σίγουρα τώρα. Έχει αυτή που ήταν πάνω από όταν αγοράστηκε το αμάξι αλλά μωβ θαυμαστικό δεν έχω παρατηρήσει κάπου...Που να το τσεκάρω?

Πρέπει να τα φτιάξω όλα για να μπούμε παρέα στο 1 million miles club ;) περνώντας και τους κρύους Σουηδούς... http://www.volvoclub.org.uk/press/relea ... rdon.shtml


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Απρ 2010, 22:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Τοτε θα ειναι μεταλλικη η ταπα αν ειναι η πρωτη του ! Κρατα τη για ενθυμιο τωρα ειναι πλαστικες. Εγω με την Saxαρα εχω 390.000 χλμ με το ιδιο μοτερ χωρις ρεκτιφιε και δεν καιει σταγονα λαδι ακομη!!!!!!!!!!!!
Η ταπα που λεω ειναι αυτη
Εικόνα
Φαινεται το μωβ θαυμαστικο πιστευω!!!

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

θερμοκρασιες νερου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: alexk
Απαντήσεις: 2
Θερμοκρασιες c2 vts
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Newc2
Απαντήσεις: 10
Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
Δ. Συζήτηση: ZX
Συγγραφέας: citronellos
Απαντήσεις: 14
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ SAXO 1100
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: bizakias
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια