Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 23:49 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Σεπ 2011, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Σεπ 2011, 22:02
Δημοσιεύσεις: 11
Μετά απο 200000 χλμ τρύπισε η φούσκα αβανς στο καημένο το ζχακι. Το δικο μου φοραει distributor ducellier και μου ειπαν στα ανταλακτικα οτι δεν κυκλοφορει ξεχωριστα φουσκα για ducellier, μονο για bosch, και οτι πρεπει να παρω ολοκληρο το ντιστριμπιτερ που εχει 200ε.
Ενας αλλος μου ειπε οτι δεν πειραζει να ειναι τρυπια η φουσκα του αβανς, και οτι παιζει ρολο μονο στο ξεκινιμα του κινιτηρα. Ισχυει κατι τετοιο?
Εχω παρατηρησει επισης οτι τωρα τελευταια εχει αυξηθει η καταναλωση και υποψιαζομαι τη φουσκα.
Κανεις καμια ιδεα που μπορω να βρω κανενα φτηνο ντιστριμπιτερ. Ευχαριστω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 23 Σεπ 2011, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αυτος που σου ειπε για το ξεκινημα... δεν εχει ιδεα πως δουλευει και τι δουλεια κανει. Ειναι μεγα λαθος.

Παιζει ρολο στις επιταχυνσεις, οπου θελει προπορεια ο σπινθηρας του μπουζι. Αν ειναι κομμενη βαραει πυρακια στις επιταχυνσεις αλλα στο σταθερο γκαζι ειναι ολα ΟΚ. Για το Duchellier εχει δικιο, παει ολοκληρο, παρολο που βγαινει η φουσκα του. Δες μηπως εχει αυτος κατι αν σε βοηθησει http://www.vrisko.gr/details/7057b4dg2a ... E%BD%CE%B1

Αλλιως μειωσε το αβανς και ριξε το μερικες μοιρες να το πας στην προπορεια. Ετσι θα χτυπαει λιγοτερα πυρακια.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Σεπ 2011, 11:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Σεπ 2011, 22:02
Δημοσιεύσεις: 11
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια billaras αλλα δεν καταλαβαινω γιατι σε σταθερο γκαζι δεν παιζει ρολο η φουσκα; Σε σταθερη πορεια με το γκαζι πατημενο μεχρι τη μεση π.χ. δεν υπαρχει αρκετη υποπιεση στη πολλαπλη εισαγωγης για να τραβηξει τη φουσκα; Δεν θα υπαρχει διαφορα αν ειναι τρυπια?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 24 Σεπ 2011, 19:38 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Δεν παιζει ρολο το βυθισμα του γκαζιου. Το φορτιο παιζει, δλδ το ποσο πατας και πσοες στροφες εχεις. Οταν ειναι τερμα πατημενο εχεις ουσιαστικα σχεδον ατμοσφαιρικη πιεση πριν και μετα την πεταλουδα. Οταν ειναι αφημενη κλειστη τοτε εχεις μεγιστη. Το θεμα ειναι η προοδευτικοτητα του σπινθυρισμου κατα την διαρκεια που αυξανει στροφες ο κινητηρα;ς κατα το φορτιο. Ετσι αν εχεις σκισει φουσκα τοτε εχεις μεγαλη αργοπορεια στον σπινθηρα αρα πυρακια.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2011, 18:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Σεπ 2011, 22:02
Δημοσιεύσεις: 11
Τελικα αγορασα ολοκληρο ντιστριμπιτερ, 130e καινουριο. Το Σαββατο θα το βαλω πανω και θα σας πω εντυπωσεις. Ελπιζω να πεσει η καταναλωση και τα καυσαερια που τον τελευταιο καιρο ειναι λιγο ανεβασμενα. Μια ωραια αναλυση για το χρονισμο του κινητηρα και τη φουσκα αβανς εχει εδω: http://en.wikipedia.org/wiki/Ignition_t ... ng_advance


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2011, 19:30 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Απο που το βρηκες τελικα; :hmm
Για να πεσει η καταναλωση δες λιγο το Monopoint σου και το μπεκ του, και αν δεν εχεις αλλαξει μπουζοκλαλωδια αν το κανεις καλο θα εχει. Απο το ιδιο μαγαζι που σου εστειλα λινκ υπολογισε γυρω στα 22-25 ευρω ολο το σετ σιλικονης.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 20:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Σεπ 2011, 22:02
Δημοσιεύσεις: 11
Το αγορασα απο το μαγαζι που μου ειπες, το Γκικα, 70-80 ευρω κατω απο τους αλλους που ρωτησα.
Το εχω βαλει πανω χωρις ομως να ρυθμισω αβανς γιατι δεν εχω λυχνια, στα σημαδια του παλιου. Το αμαξι σιγουρα ακουει καλυτερα στα μισα γκαζια, τωρα αν βελτιωθηκε η καταναλωση ειναι νωρις ακομα για να πω.
Τα μπουζοκαλωδια τα εχω αλαξει στα 130000χλμ γιατι εκανε διακοπες. Στο μπεκ του ψεκασμου τι να κοιταξω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 20:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Να το καθαριζες με υπερηχους σε καταλληλο καταστημα. Συνηθως οι ηλεκτρολογοι εχουν ή και καποια συνεργεια.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Φούσκα αβανς
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 03 Οκτ 2011, 22:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Σεπ 2011, 22:02
Δημοσιεύσεις: 11
Monopoint ειναι. Οσο και να κατουραει το μπεκ, μεχρι να φτασει η βενζινη στο θαλαμο καυσης θα εχει εξαερωθει.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Δερμάτινος λεβιές, φούσκα ταχυτήτων και "τεμπέλης"
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C5
Συγγραφέας: The Ace
Απαντήσεις: 16
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΝΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: lebanner
Απαντήσεις: 12
Start button - Φουσκα λεβιε. Pls help!
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 9
φουσκα κρεμαργιερας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsarakias
Απαντήσεις: 4
ΦΟΥΣΚΑ ΛΕΒΙΕ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: LOYTRIANOS
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια