Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 02:00 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 08:56 
Άβαταρ μέλους
Καλημέρα σε όλα τα παιδιά.

Έχω ένα citroen ZX 1.400 μοντέλο 1994 3 πορτο.

Αυτοκίνητο το οποίο έχει περάσει πολλά. Το αγόρασα το 2007 μεταχειρισμένο , αλλά με τα λεφτά που έχω δώσει τόσα χρόνια σίγουρα θα έπαιρνα καινούργιο.

Το 2008 μου είχε παρουσιάσει ένα πρόβλημα στο βηματικό ρελαντί. Μου το άλλαξε ένας φίλος βάζοντας μου ένα μεταχειρισμένο από bx. Μέχρι το Μαιο του 2011 πήγαινε σφαίρα αν και έκανε κατά καιρούς κάτι κολλήματα. Ένα πρωί άρχισε να ανεβάζει στροφές μόνο του και φοβήθηκα ότι θα μου κάψει τίποτα. Το πήγα σε ένα συνεργείο στη γειτονιά μου και έδωσα 50 ευρώ . Μου έβαλε ένα μεταχειρισμένο . Για 4-5 μήνες δούλευε καλά. Την Παρασκευή άρχισε πάλι να ανεβάζει στροφές. Σε ρελαντί φτάνει και τις 4000-5000
Η ερώτηση μου είναι. Από τι μπορεί να προέρχεται αυτή η φθορά?Μπορώ να γλυτώσω χρήματα στο συνεργείο βρίσκοντας κάποια πρόφαση ότι είναι δικό τους λάθος επειδή μου είχαν βάλει μεταχειρισμένο? Δεν είναι δυνατόν κάθε 5 μήνες να αλλάζω βηματικό.

Ευχαριστώ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 09:12 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αν πας και του πεις "Μου εβαλες μεταχειρισμενο και μετα απο 5 μηνες χαλασε, αλλαξε μου το στην εγγυηση" το πιο πιθανο ειναι να πρεπει να εχεις γυμνασμενα ποδια αρκετα.... :rop
Απο την στιγμη που ΕΣΥ θελησες να βαλεις μεταχειρισμενο και οχι καινουριο ο μηχανικος δεν εχει ευθυνη, μετα απο το περασμα μερικων ημερων η εβδομαδων για αυτο.
Ελεγξατε ολο το θεμα injection αν δουλευει καλα; Το καθαρισατε;
Το καλυτερο που ειχε ςνα κανεις απο το να δωσεις 50 ευρω για μεταχειρισμενο και ξαναεδωσες και καποια λεφτα το 2008, τοτε επρεπε να αγορασεις ενα καινουριο με 100-110 ευρω να ησυχαζες. Και ενα γενικο τσεκ απ στο Injection (καθαρισμα, ελεγχος ποτενσιομετρου) καλο θα σου εκανε.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 09:35 
Άβαταρ μέλους
Έχεις δίκιο. Εγώ λέω να παραγγείλω ένα βηματικό καινούργιο ( γύρω στα 80 κάνει) και να μου πάρει μόνο τα εργατικά.

Ο έλεγχος που λες για injection πόσο μπορεί να στοιχίζει?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ο ελεγχος συνηθως τιποτα, αντε το πολυ να σε χρεωσει 5-10-20 για το διαγνωστικο αναλογως το τι "ειδους" μαγαζι ειναι (αντιπροσωπεια, εξουσιοδοτημενο, ηλεκτρολογος, συνεργειο κτλ κτλ).

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Μανώλη, η ΖΧ σαν αυτοκίνητο έχει αποδεικτεί ιδιαίτερα αξιόπιστη (κυκλοφορούν άλλωστε πολλές ακόμη), αν είχες-έχεις προβλήματα ενδεχομένως φταίει το συνεργείο που επισκέπτεσαι.
Όσο για το βηματικό ρίξε μια ματιά εδώ, νομίζω σε συμφέρει και την αντικατάσταση την κάνεις μόνος σου: http://www.ebay.com/itm/Idle-Speed-Step ... tr#vi-desc
:thumb

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εεεεε, αυτο μαλλον ειναι για XU ή TU με Multipoint. :P

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
billaras έγραψε:
Εεεεε, αυτο μαλλον ειναι για XU ή TU με Multipoint. :P

Για XU δεν αναφέρει, αλλά με βάσει τους κωδικούς κάνει και για 1,4 MPI (KFX)& CPI (KDX, KDZ).

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Οκτ 2011, 19:39 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως το βηματικο της φωτο τουλαχιστον που εχει ειναι για πεταλουδα σωμα με τρυπα για το μοτερακι και οχι σαν το περιπου ορθογωνιο του κλασικου monopoint ΤU που σπρωχνει την πεταλουδα για να ανοιγει. Της φωτο ελευθερωνει οπη by-pass στο ιδιο το σωμα της πεταλουδας για τον αερα του ρελαντι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βηματικό ρελαντί
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 25 Οκτ 2011, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Δεκ 2009, 03:05
Δημοσιεύσεις: 171
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
ισως σε βοηθησει αυτο αν και εχει να κανει με αλλο κινητηρα...

http://greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=181&t=306&start=2820

_________________
για μενα πειτε ο,τι θελετε, για την ΖΧ μου ομως οχι...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Πρόβλημα: Αστάθεια ρελαντί και πτώση ισχύος
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 77
αργουν να πεσουν οι στοφες απο το ρελαντι
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 14
ασταθια στο ρελαντι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: xsarakias
Απαντήσεις: 3
Πρόβλημα ρελαντί και κίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ