Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 18:48 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 16:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
Σήμερα επανήλθε ενας ιντερνετόφιλος από τα παλιά...Στρατός, δουλειά, σχολή. Τωρα όμως τελείωσαν όλα κ ο στρατός κ η σχολή κ η δουλειά.. :D Τώρα έχει μόνο ΔΝΤ, ξύλο, τσούτσα κ καράτε...

Οπότε καλώς σας ξαναβρήκα, το πιο ενημερωτικό κ φιλικό forum στο ΝΕΤ.

Από το τελευταίο μου post Τρελές Θερμοκρασίες σε ZX http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=181&t=7047 είδα αυξήση των αναφορών-προβλημάτων σε θερμοκρασίες. Άνοιξα το κουτί της Πανδώρας μου φαινεται κ βγήκε η κατάρα της μανας Citroen απο μέσα.

Τωρα είμαι στα 250,000km κ αφου έφαγα την 2ετή νήλα ειπα το καλοκαίρι να πάω διακοπες...Τι το ήθελα αφου 2χρ. με πάει γόνατο. Κάνω μόνος μου ενα τσεκ-απ στο ΖΧ μου κ να'σου τιγκα στις "μαγιονέζες" μεσα στο παραφλού. Λεω δεν βαριέσαι θα παω διακοπες κ οδικώς, να λιωσει στο δρομο λεω. Το κυκλοφορω για 10 μερες κ 2 μερες πριν φυγω το ελεγχω ξανα κ τι βλέπω? Τίγκα στη λαδίλα το δοχειο του παραφλού. Ήμαρτον λεω παλιο-Φρανσουάδες κ παω για ευχελαιο...

Όπως είχε πει ο φίλτατος zxpanos ρούφηξα την επισκευή στην φλάτζα πηγαίνοντας το αμάξι διακοπες αντι για μένα...Από τοτε έχω κανει μόνο 1.000km. Παρόλα αυτά δεν "πίνει" παραφλού πια, φυγαν μαγιονέζες, λαδιλες κτλ. Αλλά εξακολουθει να λειτουργεί όποτε το ζορίζω για αρκετή ώρα ή όποτε πεφτω σε κίνηση 1η-2η στους 100οC. Αλλά μόλις πιασει τους 110οC βουρ πεφτει στα κανονικά του παλι 95οC (Ευτυχως που μου πεφτει μόνο αυτο). Πληροφοριακά αναφέρω, ότι σε ένα ξένο forum είδα να επιμένουν ότι μέτα από "μαγιονέζες" κτλ. επιβάλλεται καθάρισμα κυκλώματος νερού, αλλαγή λαδιών κ φιλτρου λαδιου διοτι εχουν κρατησει βρωμα. Κατι που οι περισσοτεροι "δικοί μας" μαστορες λενε: "Ελα μωρε υπερβολες.."

Τι λέτε λυθηκε το προβλημα ή ακόμη χαροπαλεύει για τα τελευταία του χιλιομετρα το μοτέρ?
Λεω να πάω για εξωτερικο οργανο θερμοκρασιας ωστε να την ελεγχω με ακρίβεια κ αν είναι ακόμη ψηλά θα βάλω ψυγείο λαδιου. Η΄να το αφησω ωσπου παει κ αλλάξω μοτέρ ή να το πετάξω μετα? Τι λέτε?

Αυτά τα ιστορικά στοιχεία για λόγους καταγραφής στο forum.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 16:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το αμαξι εχει φλατζαρει 100%
Διαβασε με εδω, εχω καλυψει τα παντα.. :shy
viewtopic.php?f=181&t=9832
Μπραβο που απ οτι διαβαζω και σε αλλο θεμα της κανεις γενικο μαζεμα.. :clap

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 17:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
nonos έγραψε:
Το αμαξι εχει φλατζαρει 100%
Διαβασε με εδω, εχω καλυψει τα παντα.. :shy
viewtopic.php?f=181&t=9832
Μπραβο που απ οτι διαβαζω και σε αλλο θεμα της κανεις γενικο μαζεμα.. :clap


Το εχω διαβασει το ποστ σ! TNX!

nonos έγραψε:
Αν εχει νερα κομπλε και αποδεδειγμενα καμια διαρροη, τοτε εχεις προβλημα ειτε με το μοτερ του βεντιλατερ οποτε δεν ανοιγει οταν φτασει στη θερμοκρασια για ν ανοιξει, ειτε με τη βαλβιδα του βεντιλατερ (ειναι το εξαρτηματακι πανω δεξια στο ψυγειο οπως κοιτας το μηχανοστασιο) ,ειτε εχεις κολλημενο θερμοστατη, ειτε εχεις θεμα με ρελε ή ασφαλεια του βεντιλατερ που και παλι δεν ανοιγει οταν πρεπει.. Αν δε χανει δλδ απο καπου νερα το κυκλωμα, ειναι κατι απο τα παραπανω..


Μαλλον εδώ είμαι, ΔΕΝ χανει νερά ούτε διαρροή έχει, οπότε βαλβιδα βεντιλατερ, ή ρελε ή ασφαλεια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 17:44 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το θεμα ειναι οτι οταν ανεβασει θερμοκρασια μετα τη ριχνει πραγμα που σημαινει οτι το βεντιλατερ και το ρελε του λειτουργουν κανονικα οπως και η βαλβιδα του βεντιλατερ που δινει την εντολη.. :thumb :mrgreen Αυτο που εγω πιστευω ειναι πως εχει θεμα ο αισθητηρας θερμοκρασιας που πιανει πανω στο κορμο της μηχανης. Για να σιγουρευτεις θα το βαλεις σε διαγνωστικο citroen ,το λεγομενο Lexia , να δειτε ποσο διαβαζει το προγραμμα και ποσο δειχνει το οργανο..Παιζει να ειναι και θεμα ενδειξης του οργανου στο ταμπλω και να μην εχεις επι της ουσιας προβλημα.. Το δικο μου δειχνει 3 χρονια τωρα 100C αλλα και με lexia αλλα και με ειδικο θερμομετρο που μετρησα το παραφλου μου ειναι στους 89-90. :thumb

Αν επισης φοβασαι οτι ειναι βρωμικο το κυκλωμα μετα την επισκευη, υπαρχει ειδικο καθαριστικο στη πιατσα που το δουλευεις ακομα και σταματημενο με στροφες το μοτερ για να γυριζει η αντλια νερου και να τα κυκλοφορει και μετα το πετας και βαζεις νεα παραφλου.. Μια αλλαγη παραφλου θα σου κοστισει με την εξαερωση και το καθαριστικο, σαν κοστος.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 23:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Δε ξέρω αν βοηθάω αλλά θα πω κάτι ανάλογο που είχα με το θερμοστάτη.

Μολις χασει λίγα υγρά από την τάπα υπερπλήρωσης, ο θερμοστάτης κάνει τα χαζά του κ καμιά φορά κολάει. Στο δικό μου έβγαλα τελείως το θερμοστάτη κ ησύχασα προς το παρόν. Άμα έχεις μαγιονέζα στο ψυγείο, μπορείς να βγάλεις το ψευτοκάπακο κ να καργάρεις τις βίδες της κεφαλής. Αυτό θα το κάνεις 2-3 φορές, (σε διαφορετικές μέρες με κρύο κινητήρα), παίρνουν στο σύνολο κάπου μία με μιάμιση στροφή επιπλέον από τις ροπές σύσφιξης. Η μαγιονέζα σταματάει, μετά βγάζεις τον θερμοστάτη κ έχεις κάνει μία επισκευή τέτοια στον κινητήρα σου που θα ζήλευε η citroen η peugeot μαζι και τα συνεργεία που περιμένουν πελάτες για φλάντζα. Απλά κάντο κρίση έχουμε.. :thumb Πρόσεξε μόνο πως σφίγγεις τις βίδες της κεφαλής, όχι απότομες κινήσεις..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 23:23 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οι βιδες στα TU δεν σφυγγουν με ροπη, αλλα με ροπη αρχικα, και μετα 2 φορες απο 120 μοιρες. Στα XU ειναι με ροπη και 2 φορες απο 150 μοιρες. Αν το κανεις με ροπη, αστο.... Δεν ξανασκαλιζεις μετα το αρχικο σφυξιμο, γιατι μετα η καθε βιδα σφυγγει αλαντι αλλων ασχετα της ροπης, αφου το καπακι πιεζεται ανομοιομορφα.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
Έχω φίλο που έχει διαγνωστικό lexia κ θα το κοιτάξουμε δωρεαν. Δεν το είχα σκεφτεί για τόση μεγάλη απόκλιση 10 βαθμών, αλλά για να το λες...Μακάρι να φταίει μόνον το όργανο. Θα δείξει. Μετά την επισκευή έχει λίγη "μαγιονέζα" το ψυγείο, απομεινάρια όχι τιποτα τρομερό.

Νονέ, αλλαγή παραφλού κ εξαέρωση ξερω να την κάνω μόνος μου. Κάπου ίσως βρω να καβατζώσω και λίγο καθαριστικό. Αν δεν καθαρίσει θα προχωρήσω στο επόμενο επίπεδο του GEMI.

Τι να τα κάνω τα μαστόρια αφου εχω εσάς...

billaras έγραψε:
Οι βιδες στα TU δεν σφυγγουν με ροπη, αλλα με ροπη αρχικα, και μετα 2 φορες απο 120 μοιρες. Στα XU ειναι με ροπη και 2 φορες απο 150 μοιρες. Αν το κανεις με ροπη, αστο.... Δεν ξανασκαλιζεις μετα το αρχικο σφυξιμο, γιατι μετα η καθε βιδα σφυγγει αλαντι αλλων ασχετα της ροπης, αφου το καπακι πιεζεται ανομοιομορφα.


Κ αν πιεστεί ανομοιόμορφα τι γίνεται? Παίζει θέμα?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 23:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Βασιλη φοράω τον TU3J αν το λέω καλά ? 1300 πεζό ραλλύ, ψυγείο το ίδιο που είχα, 1100 citroen.

Εϊχα μαγιονέζα κ έβγαλα το ψευτοκάπακο όπως είπα παραπάνω. ¨Εσφιξα τις 8 βίδες κ πήραν κάπου μισή στροφή. Την επόμενη μερα το ίδιο κ την μεθεπόμενη άλλη μία. Σύνολο 1,5 στροφή η καθε μια βίδα. Η μαγιoνέζα στοπ η στάθμη σταθεροποιήθηκε. Το ψυγείο είχε όμως εμονή να πηγαίνει τη στάθμη χαμηλά καπου στο μέσο πετουσε τα περίσια η τάπα. Μετά άρχιζε τα χαζα του ο θερμοστάτης. Τον έβγαλα εδώ κ 1 μηνα έβαλα παραφλού κ είναι οκ. Ούτε θερμοκρασίες ούτε μαγιονέζα. Ξέρω ότι μπορεί να έχω "τελιώσει" το καπάκι, έχει πετσικάρει κ δε ξέρω τι, αλλά αν χαλάσει πετάω όλο τον κινητήρα, αυτό το σκεπτικό έχω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 23:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Οταν εχεις μια ζημια φτιαχνεις τη ζημια και δε κανεις οτι μπορεις απλα για να σταματησεις τα συμπτωματα για να φαινετια οτι δεν εχει ζημια.GEMI διαφωνω :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Οκτ 2012, 23:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Το ξέρω ρε παιδιά, αλλά αν είναι παλιός ο κινητήρας τι μπάλωμα να βάλω. 300 τον πήρα ολόκληρο, 400 ζητάνε για φλάντζα, 500 δε κάνει όλο το αμάξι. Όσο πάει, αν χαλάσει θα πάω μετανάστης στην γερμανία πιο φθηνά θα μου βγει :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Οκτ 2012, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ναι εν μερη συμφωνω με την ιδεα σου, αλλα ενα μοτερ που το "ξερεις" το κρατας οσο παει αν ειναι, γιατι το επομενο ισως ειναι μπλεξιμο.
Και γενικα "περιεργες" ιδεες και λυσεις καλο ειναι καπως να αποφευγονται. Το να αναφερει καποιος "κανονικα κανεις αυτο, αλλα γεω εκανα αυτο για να γλιτωσω κατι" ειναι πιο σωστο απο το να πεις "κανε αυτο που δεν το προτεινει κανενας αλλα το εκανα".

Συγνωμη αν γινομαι "κακος" αλλα μετα ισως κυνηγα καποιος εναν αλλο απο εδω μεσα οταν παθει τελικα ζημια χειροτερη ή και επικινδυνη απο παραπλησιες λυσεις.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Οκτ 2012, 23:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Βασίλη το αναλύω τόσο λεπτομερέστατα που είναι αδύνατο να το κάνει κάποιος κ μετά να ζητάει εξηγήσεις. Στο κάτω κάτω, forum είμαστε κ λέμε τις εμπειρίες μας δεν αναλάβαμε κάνεναν εργολαβικά. Αλλά ο κανόνας που λες απαξιώνεται όταν ο κινητήρα ακόμα κ ολόκληρο το αμάξι κάνει λιγότερα από την επισκευη. Δηλ. πχ. αν είχε ο φίλος μας ένα audi του 2008 πχ. σε καμία περίπτωση δε θα το έλεγα γιατί απλά δε θα το εκανα αυτό στο δικό μου κ εκεί θα είχες απολυτο δίκιο.
Αλλά όταν ακόμα κ ο ίδιος ο φιλος μας, λεει ότι "δε παίζει μία", εχει κινητηρα 20ετίας που ήδη έπρεπε να έχει πετάξει, έχει καμία σημασία να του αναλύσουμε ποσο κανει η επισκευη? αυτό το ξέρει δε ρώτησε κάτι τέτοιο.
Ακόμα , θα καίει λάδια, περισια βενζίνα βγαζει ντουμιανια και παπάδες ΚΤΕΟ δε περνάει κλπ οπότε να του πεις να αλλάξει μόνο φλάντζα χωρίς ριμπιλτ όλοκληρο πάλι μλκ θα του πεις για να πετάξει τα λ7 του. Μετά αμα χτυπήσει μπιέλα (250.000 χιλ. εχει) θα του πεις να το ξανανοίξει ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Οκτ 2012, 23:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
GEMI έγραψε:
Αλλά ο κανόνας που λες απαξιώνεται όταν ο κινητήρα ακόμα κ ολόκληρο το αμάξι κάνει λιγότερα από την επισκευη.

Συμφωνώ, αλλά όπως λεει κ μια διαφημίση:"Συναισθηματική αξία ανεκτιμητη.".
Είναι σαν να έχεις τρελλό ερωτα, με μία γυναικα που το βλεπουν όλοι ότι είναι ασχημη ακομη κ 'συ ο ιδιος. Σου κανει πεισματα, ναζια, κτλ αλλά σου δινει ομως ολα οσα εσυ ζητας κ για αυτο την θελεις ακόμη πιο πολύ... :lol
GEMI έγραψε:
Ακόμα , θα καίει λάδια, περισια βενζίνα βγαζει ντουμιανια και παπάδες ΚΤΕΟ δε περνάει κλπ οπότε να του πεις να αλλάξει μόνο φλάντζα χωρίς ριμπιλτ όλοκληρο πάλι μλκ θα του πεις για να πετάξει τα λ7 του.

Μόνο στην πρωτη αλλαγη φλατζας εκαιγε λιγο λαδι πιο πριν κ μετα, ουτε σταγονα. Σταθερα στο max του δείκτη λαδιου. Τωρα αν καιει τοσο λίγο που δεν φαινεται στο δείκτη αυτο δεν το ξερω...Έξαλλου οπως παρηγοριουνται και μερικοι Γερμανοι, λιπαίνεται καλύτερα.
GEMI έγραψε:
Μετά αμα χτυπήσει μπιέλα (250.000 χιλ. εχει) θα του πεις να το ξανανοίξει ?

Σε ανάλογες ερωτήσεις μου προς μαστορους. Η απάντηση ηταν ότι ανοιγεται ωσπου θελεις κ εχεις λ7 για να το επισκευάζεις, αλλά αυτά ΔΕΝ τα χάβω. Ποια η γνώμη σας?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Οκτ 2012, 08:22 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εχει δικιο για το θεμα ανοιγματος και λ7ων.
Αν το ανοιξεις και ειναι καλουτσικο τοτε απλα λυσιμο πληρως της κεφαλης, και αλλαγη τσιμουχακια. Ελεγχος διαρροων απο βαλβιδες και ισως ειναι μαι καλη επισκευη με πλανισμα και βιδες. Αν εχει νεροφαγωματα, τοτε αν σε τραβαν τα λ7 γεμιζεις την κεφαλη σε οσα σημεια χρειαζεται και ειναι πολυ σημαντικα (κοντα στους κυλινδτους, την βαλβιδα λαδιου κτλ κτλ), τριβεις βαλβιδες, αλλαζεις τσιμουχακια και πλανιζεις και βιδες. Τα υπολοιπα απλα δεν τα αναφερω, ειναι "κλασικα" αναλωσιμα, το λουρι, ισως τρομπα νερου, λαδια, παραφλου, θερμοστατης, μπουζι, φιλτρα.

Εγω παντως προ διμηνου ισως και κατι, ειχα κανει τετοια δουλεια σε ΖΧ 1,4, με νεο σετ χρονισμου, τρομπα νερου, βγαλσιμο κινητηρα-σασμαν, αντικατασταση τρομπας λαδιου, καθαρισμα καρτερ, στεγανοποιηση, βιδες, φλατζα victor reinz, γεμισμα κεφαλης, ενισχυμενα τσιμουχακια, τριψιμο βαλβιδων, καθαρισμα, πλυσιμο μπλοκ απο λασπη, αντικατασταση συμπλεκτη, ελεγχος τσιμουχας βολαν, κυλινδρακι πολυσφηνου αντικατασταση, βγαλσιμο διχαλου και καθαρισμα απο σκουριες, πλυσιμο κινητηρα-κιβωτιου εξωτερικο, αλλαγη σωληνων βενζινης, καθαρισμα τρομπας βενζινης, φλοτερ βενζινης, υγρων φρενων, αντικατασταση σινεμπλοκ ψαλιδιων και καθαρισμα ψαλιδιων και ημιαξονιων, βγαλσιμο προφυλακτηρα, και ρεγουλαρισμα, και αντικατασταση ηλεκτρονικης αναφλεξης, αντικατασταση μιζας, γρασαρισμα της μεταχειρισμενης, επισκευη διακοπτη μηχανης και νεα μπαταρια του πηγε 750 ολα.
ΟΚ για ενα ΖΧ ειναι πολλα ισως, οταν στα ιδια λεφτα παιρνεις ενα ολοκληρο, αλλα οταν ηδη το εχεις, τωρα εχει ενα αμαξι πληρως αξιοπιστο και λειτουργικο. Το να βγαλει κατι θα ειναι μαλακιουλες ισα ισα να ασχολιεται.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τρελλές Θερμοκρασίες ΖΧ - Part 2
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 04 Οκτ 2012, 12:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 02 Οκτ 2012, 15:02
Δημοσιεύσεις: 23
billaras έγραψε:
Εχει δικιο για το θεμα ανοιγματος και λ7ων.
Αν το ανοιξεις και ειναι καλουτσικο τοτε απλα λυσιμο πληρως της κεφαλης, και αλλαγη τσιμουχακια. Ελεγχος διαρροων απο βαλβιδες και ισως ειναι μαι καλη επισκευη με πλανισμα και βιδες. Αν εχει νεροφαγωματα, τοτε αν σε τραβαν τα λ7 γεμιζεις την κεφαλη σε οσα σημεια χρειαζεται και ειναι πολυ σημαντικα (κοντα στους κυλινδτους, την βαλβιδα λαδιου κτλ κτλ), τριβεις βαλβιδες, αλλαζεις τσιμουχακια και πλανιζεις και βιδες. Τα υπολοιπα απλα δεν τα αναφερω, ειναι "κλασικα" αναλωσιμα, το λουρι, ισως τρομπα νερου, λαδια, παραφλου, θερμοστατης, μπουζι, φιλτρα.
ΟΚ για ενα ΖΧ ειναι πολλα ισως, οταν στα ιδια λεφτα παιρνεις ενα ολοκληρο, αλλα οταν ηδη το εχεις, τωρα εχει ενα αμαξι πληρως αξιοπιστο και λειτουργικο. Το να βγαλει κατι θα ειναι μαλακιουλες ισα ισα να ασχολιεται.


:agree


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Θερμοκρασιες λαδιου νερου κ.τ.λ.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 7
Become a part of the SHIT Heads: Introducing American Shit C
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Stephenexepe
Απαντήσεις: 0
MY RACING LIFE...PART I.
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 46
Become a part of the SHIT Heads: Presenting American Shit Co
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: Stephenexepe
Απαντήσεις: 0
Citroen Saxo 1.4i Bελτιοτικό Project Part 2
Δ. Συζήτηση: Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων Χρηστών
Συγγραφέας: MrSaxoBeat
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ