Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:23 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Συνηθησμένα προβλήματα των ΑΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2013, 00:38 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα παιδιά!
Άνοιξα αυτό το θέμα για να συγκεντρώνουμε αν θέλετε και εσείς όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τα συνηθισμένα προβλήματα των ΑΧ, αλλά και να θέσω και τις δικές μου απορίες.
Πριν από 8 μήνες περίπου αγόρασα ένα ΑΧ του 96. Είναι το 2ο ΑΧ στην οικογένεια. Ωστόσο αντιμετωπίζω από τότε που το αγόρασα τα εξής προβλήματα στα οποία δεν έχω βρει ακόμα λύση.
1ον Όταν κάνω όπισθεν και πατάω φρένο ακούγετε ένα γκουπ. Έχω αλλάξει βάση ψαλιδιού, μια στρογγυλή βάση στο κάτω μέρος της μηχανής (σασμαν) έλεγξα και τη βάση του αμορτισέρ και είναι καλή όπως επίσης και τα ακρόμπαρα. Μήπως έχει συμβεί σε κάποιον κάτι παρόμοιο. Ωστόσο το ίδιο συμβαίνει και στο άλλο το ΑΧ αλλά λιγότερο.
2ον Η μηχανή χτυπάει πυράκια. Ο μηχανικός έριξε μέσα ένα υγρό αλλά δεν έκανε τίποτα. Δεν ξέρω τι να κάνω για αυτό.
3ον Στις πόσες στροφές περίπου πρέπει να δουλεύει στο ρελαντί? Γιατί το ένα ΑΧ που έχουμε στην οικογένεια δουλεύει στις 500 ενώ το δικό μου στις 1000. Είναι και τα δυο 1.1 με εγκέφαλο Magneti Marelli αλλά δεν ξέρω επειδή το δικό μου έχει Α/C αν παίζει αυτό κάποιο ρόλο.
Ευχαριστώ πολύ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνηθησμένα προβλήματα των ΑΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2013, 09:01 
Άβαταρ μέλους
και εγω το εχω το γκουπ στην οπισθεν.. στο ξεκινιμα του αυτοκινητου οταν ειναι κρυο , ο ηχος μου ακουγεται απο τους δισκους,δαγκανες λογικα επειδη ειναι στραβοι οι δισκοι... δεν ειμαι και σιγουρος.. το ρελαντι δουλευει στης 500 οταν ζεσταθει , αν στο αλλο αυτοκινητο σου δουλευει στην 1000 εχεις προβλημα με το μοτερακι ρελαντι. για αρχη βγαλτο κανε ενα καθαρισμα, αμα δεν φτιαξει πας για μοτερακι ρελαντι.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνηθησμένα προβλήματα των ΑΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2013, 15:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Καλησπέρα παίδες,

αυτό το γκούπ δεν είναι πρόβλημα άπλά είναι ο θόρυβος που
κάνει το ελατήριο της δαγκάνας όταν κάνεις όπισθεν ,τώρα για τα
υπόλοιπα δεν γνωρίζω ... :(

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνηθησμένα προβλήματα των ΑΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Φεβ 2013, 21:08 
Άβαταρ μέλους
Δεν το κάνει όταν ξεκινάω αλλά όταν πατάω φρένο για να σταματήσω αλλά όταν οι ρόδες είναι στριμμένες δεν το κάνει. Τέλος πάντων θα το ξαναδώ. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνηθησμένα προβλήματα των ΑΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Μαρ 2013, 19:43 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους!
Λοιπόν όσον αφορά τα θέματα που αναφέρθηκαν :
1. Ο θόρυβος στην όπισθεν-όπως αναφέρθηκε και παραπάνω-είναι απο την δαγκάνα,με ένα γρασάρισμα ίσως ελαττωθεί προσωρινά,η καλύτερη λύση είναι αλλαγή ή επισκευή,ουσιαστικά δεν είναι πρόβλημα και υπάρχει περίπτωση αν μπούν καινούργιοι δίσκοι και τακάκια να εξαφανιστεί ο θόρυβος-λογικά τώρα δίσκοι και τακάκια πρέπει να είναι σχετικά φαγωμένα έχοντας μεγαλύτερο κενό μεταξύ τους.
2. Πυράκια μπορεί να χτυπάει για πολλούς λόγους.Αρχικά πρέπει να τσεκάρεις μπουζί-καλωδιώσεις.Το αμάξι πόσα χιλιόμετρα έχει?Αν είναι ταλαιπωρημένο το μοτέρ τότε ίσως να μην μπορείς να τα αποφύγεις....
3. Τα τελευταία ax 1.1 και τα 106 1.1 '94-'95 φοράνε τον Magneti Marelli g6 - οπότε ίδιες βλάβες σε όλα.
Το ρελαντί πρέπει να βρίσκεται λίγο κάτω απο τις 1000 όταν ζεσταθεί το μοτέρ,στις 500 λογικά θα ρετάρει και θα σβήνει-δυστυχώς η διαβάθμιση στο στροφόμετρο του ax δεν είναι και ότι καλύτερο οπότε αν θεωρείς ότι είναι 500 μπορεί στην πραγματικότητα να είναι 800+ πράγμα που είναι σωστό.
Το μοτεράκι ρελαντί σωστά αναφέρθηκε πρίν ότι μπορεί να θέλει καθάρισμα ή άλλαγμα-έστω και προληπτικά λόγω ηλικίας και χρήσης,πάντως αν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα ίσως να εμφάνιζε και άλλα θέματα στην λειτουργία του.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συνηθησμένα προβλήματα των ΑΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Σεπ 2013, 08:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Σεπ 2013, 08:13
Δημοσιεύσεις: 8
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Για το γκουπ δε μπορώ να ξέρω πολλά.
Για το ρελαντί όμως υπέυθυνα σου λέω ότι είναι 100% θέμα βηματικού μοτέρ ρελαντί.
Αν φοράς μανίσιο injection καθάρισε το και πιθανότατα δε θα έχεις για αρκετό καιρό πρόβλημα.
Αν σου κάνει όμως μεγάλα ανεβοκατεβάσματα στις στροφές τισ μηχανής πας για αλλαγή (κόστος περίπου πενήντα ευρώ)
Αν φοράς monopoint injection από saxo - 106 ...τράβα βρες τον παλιό σου ψεκασμό, τα βηματικά στα συγκεκριμένα injection χαλάνε συνεχώς.
Για τα πυράκια κάνε μια ρύθμιση και πρόσεχε τις βενζίνες που βάζεις, μπορεί στο τράβηγμα να τις βλέπουμε όλες ίδιες, στη λειτουργία όμως κάνουν τη διαφορά!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 6 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Γνωστά προβλήματα σε C4 picasso 2ης γενιάς
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Προβλήματα με ιούς , spam και κακόβουλο λογισμικό ...
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: madmak
Απαντήσεις: 26
προβληματα ζημιες βλαβες
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: nightrider86
Απαντήσεις: 33
Γεμισα προβληματα μεσα σε 5 μερες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: iozarel
Απαντήσεις: 39
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ