Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 23 Οκτ 2020, 07:51 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2014, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
ειχα εδω και μερικες μερες θεμα με την καταναλωση στο ΑΧακι, και μιλαω για το δικο μου ΑΧ (για οσους δεν ξερουν με μοτερ 1,3 Rallye)
.....αυξημενη καταναλωση με διαφορα χαζα στο ρελαντι ,έντονη μυρωδιά βενζινης απο την εξατμηση και με μπουκοματα στις χαμηλες, δυσκολια εκκινησης του μοτερ αν δεν ηταν κρυο ....
μετα απο ψαξιμο κατελυξα στο συμπερασμα οτι ενω το αυτοκινητο ηταν σαν να ειχε περισσότερη βενζινη απ'οτι επρεπε η πιεση της βενζινης στην εισοδο τις μπεκιερες ηταν λιγο χαμηλη και σε λειτουργια και οταν απλα ανοιγες το διακοπτη!!!!!!
τελικα το προβλημα το βρηκα και εμεινα κοκκαλο ......... ηταν ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης ,ο οποίος (πρωτη φορα το βλεπω και το συνανταω) εβγαζε βενζινη απο το σωληνακι που παει στην εισαγωγη (υποπιεση) για να ρυθμίζει αναλογα με την ζητηση την παροχη-πιεση της βενζινης στα μπεκ ........ με αποτελεσμα εκτος απο την βενζινη που ψεκαζαν τα μπεκ να πηγαινει βενζινη στην εισαγωγη αερα απο το σωληνακη υποπιεσης που συνδεει το ρυθμιστή πιεσης με την εισαγωγη........
δεν εχω ξαναδει ρυθμηστη πιεσης να χανει απο εκεινο το σημειο βενζινη............και ομως συνεβη........ :angr :angr :angr

_________________
Βασίλης AX Gti


Τελευταία επεξεργασία από vil και Πέμ 16 Ιαν 2014, 22:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2014, 14:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Ευχομαι Βασίλη να είναι και το τελευταίο προβληματάκι,σε εμένα μου έτυχε πρόβλημα με τον ρυθμιστή πίεσης και νόμιζα οτι μου έκανε νούμερα η αντλία βενζίνης..τέλος καλό όλα καλά :)

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2014, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
:( :( :(

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2014, 23:04 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20862
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Τράτζικ.......
Πως έγινε αυτό ρε φίλε? :hmm

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 00:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 15569
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Κουφο! Συμβαινουν αυτα.. καποτε ο πατερας μου εμενε στη μεση του δρομου και οταν ελυνε καρμπιρατερ κατουραγε νερο! Τι "πλακωθηκε" με το βενζινα, τι κατεβασε ρεζερβουαρ τελικα ειχε ραγισει ο λαιμος που πιανει η μανικα της βενζινης στο βενζιναδικο και οταν εβρεχε,εγλυφε και εμπαινε μεσα.... :surprised :cens

_________________
Εικόνα Εικόνα Εικόνα Εικόνα
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 227.000km
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 208.000km


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 09:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27
Δημοσιεύσεις: 2688
Ετσι είναι παίδες ...κουφές σπάνιες βλάβες που σε κάνουν να ξεχνάς και αυτά που ξέρεις
(η που νομίζεις πως ήξερες) πάντως στη δική μου περίπτωση την έβγαλα με 20-25 ευρώ ....

_________________
ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 11:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
vil έγραψε:
ειχα εδω και μερικες μερες θεμα με την καταναλωση στο ΑΧακι, και μιλαω για το δικο μου ΑΧ (για οσους δεν ξερουν με μοτερ 1,3 Rallye)........................
δεν εχω ξαναδει ρυθμηστη πιεσης να χανει απο εκεινο το σημειο βενζινη............και ομως συνεβη........ :angr :angr :angr



Βασίλη θυμάσαι που λέγαμε τι θόρυβο κάνει η αντλία όταν γυρίζεις το κλειδί ? Αν σταματάει ο θόρυβος πριν βάλεις μπρος σημαίνει ότι "φρενάρει" η βενζίνη στον ρυθμιστή πίεσης.
Στο δικό μου συνέχιζε ένα σφύριγμα πριν βάλω μπρος και τον άλλαξα προληπτικά στις αρχές ακόμα που έβαλα τον κινητήρα.

Για οικονομία μην περιμένεις πολλά έτσι όπως το έχεις στήσει σε προκαλεί να το γκαζώνεις. :D

Βρήκα έναν τρόπο για οικονομία, αλλάζεις τον σωλήνα αέρα με στενότερο και βάζεις κλειστό καζανάκι για το χειμώνα, φυσικά κόβεις και τις βενζίνες με πρόγραμμα. Θέλει πατέντα που μόνο εσύ μπορείς να την πετύχεις :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Tzakos έγραψε:
Τράτζικ.......
Πως έγινε αυτό ρε φίλε? :hmm


Μάλλον σκίστηκε η μεμβράνη που εχει για την υποπιεση και περνουσε βενζινη απο 'κει!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 15:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Σεπ 2013, 19:32
Δημοσιεύσεις: 16
Οχι "μαλλον"... σιγουρα!!

3 εχω αλλαξει .... οχι στο ΑΧ αλλα στο 106 μου που φοραει 1.6 8ν μοτερ (NFW) αλλα με την αλουμινενια εισαγωγη ...
Και οι τρεις ηταν bosch 3 bar απο xsi μοτερ. και μαζι ακολουθησε καθε φορα το μοτερακι του ρελαντι... και αυτη η βλαβη πολυ συχνη, τουλαχιστον σε εμενα.
Θα προτεινα παντως την αγορα καινουριου ρυθμηστη, οχι μεταχειρο, γιατι εχει την ταση πολλες φορες το ανταλλακτικο να ειναι πολυκαιρισμενο, και η μεμβρανη που εχει μεσα να εχει "καει".
Ενας καλος τροπος να δουμε αν εχει τρυπησει η μεμβρανη, ειναι να ρουφηξεις με το στομα απο το σωληνακι της υποπιεσης, να κρατησεις το κενο αερα, και να δεις αν το χανει.


Τελευταία επεξεργασία από z@ck! και Δευτ 20 Ιαν 2014, 19:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
:agree
μοτερακι ρελαντι μια φορα !!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 19:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Σεπ 2013, 19:32
Δημοσιεύσεις: 16
Το τελευταιο μοτερακι ρελαντι το αγορασα απο ebay. δεν το εχω δοκιμασει ακομα, θα δουλεψει σε 2-3 βδομαδες που θα φορεσω το μοτερ στο ΑΧ.
Αν δουλευει σωστα και κρατησει εστω και το μισο της ζωης του marelli, ειναι καλη εναλλακτικη , μιας και ειναι στο 1/3 της τιμης στην πορτα σου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
το μοτερ τι το εκανες ??? Επισκευη??

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 20:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Σεπ 2013, 19:32
Δημοσιεύσεις: 16
ακομα τιποτα.
καθαρισμο, βαψιμο, λιγο ισιωμα το καρτερ και ενα καλο service θα γινει ξεκνωντας σε λιγες μερες.
Το αμαξι το πηρα τον Σεπτεμβρη, ειναι 1.100 του 94' διπορτο, look gt, και απο την πρωτη μερα που το πηρα δεν εχω κανει τιποτα αλλο εκτος του να βαζω βενζινη...
Αλλα το 1.1 θελει τωρα φουσκες ημιαξονιων, συχρονιζε 1ης, 2ας και 3ης στο σασμαν, λαστιχα, μια πολυ μικρη επισκευη (ισιωμα) στην μασκα, μια επισκευη στις γειωσεις - ηλεκτρικα του και κατι αλλα μικρομερεμετια οποτε θα του βαλω τον 1.6 (8ν) κινητηρα που εχω απο το 106 (S1) μου μαζι με σασμαν, ψαλιδια, αντιστρεπτικη - φρενα - γονατα μπροστα - πισω δισκοφρενατο αξονα, και διαφορες αλλες π@π@ριες οπως ABS,φουσκα και τρομπα φρενων απο Saxo VTS,συνεμπλοκ πολυουρεθανης, καθισματα κ.τ.λ.....
Αν και κατοχος αρκετων 106 στο παρελθον, θελω να το κρατησω λιγο πολιτισμενο για αρχη, μεχρι να καταληξω το στησιμο του και στα ορια του με πιο πολλα αλογα στην καροτσα.

Γενικα για το θεμα του μοτερ ρελαντι, μια καλη προταση για να ζει λιγο παραπανω, ειναι ενα κιτ γειωσεων η γενικα τα σωστα ρευματα. Οτι βοηθαει στο σωστο ρελαντι επιμηκυνει την διαρκεια ζωης του μοτερ (ρελαντι).

Btw.... μηπως εχει κανεις πεταμενη πουθενα καμια αεροτομη? :hmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 20:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
ραψτο στα ραμφοι ,στους θολους , πιατα(βασεις ψαλιδιων) και κατω βαση μοτερ(τουνελ).

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 21:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 15 Σεπ 2013, 19:32
Δημοσιεύσεις: 16
το εχω υπ'οψιν μου, κυριως για την βαση μηχανης κατω απο τον εγκεφαλο, που θα βαλω την βαση απ το 106 που κανει "φωλια", οπως και ολες τις ενισχυσεις στις βασεις ψαλιδιων.

Αλλα δεν μπορω να τα κανω ολα τωρα, δυστυχως θα πρεπει να περιμενω ρευστο, γιατι προεχουν πιο σοβαρα εξαρτηματα στην επενδυση χρηματων, οπως πχ τα λαστιχα.
Το μηχανοστασιο θελω να το επισκευασω ολο, αλλα οταν θα εχει καταληψει πλεον μηχανικα το αμαξι,βαλω χλαπες με 4 τρυπες στο top mount, καθως και μολις ξαναφτιαξω ΟΛΑ τα ηλεκτρολογικα ξανα απο το μηδεν, ωστε να μην το χαλασω γρηγορα.

To γαμωτο ειναι οτι ολα τα κανω μονος μου εκτος απο την φανοποιεια, και ειναι αυτο που χρειαζομαι πιο πολυ απο ολα! Και αντε.... το βαψιμο το κανω μονος μου.... το ραψιμο ομως? :(


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 17 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο





Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ