Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2014, 13:35 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
ειχα εδω και μερικες μερες θεμα με την καταναλωση στο ΑΧακι, και μιλαω για το δικο μου ΑΧ (για οσους δεν ξερουν με μοτερ 1,3 Rallye) .....αυξημενη καταναλωση με διαφορα χαζα στο ρελαντι ,έντονη μυρωδιά βενζινης απο την εξατμηση και με μπουκοματα στις χαμηλες, δυσκολια εκκινησης του μοτερ αν δεν ηταν κρυο .... μετα απο ψαξιμο κατελυξα στο συμπερασμα οτι ενω το αυτοκινητο ηταν σαν να ειχε περισσότερη βενζινη απ'οτι επρεπε η πιεση της βενζινης στην εισοδο τις μπεκιερες ηταν λιγο χαμηλη και σε λειτουργια και οταν απλα ανοιγες το διακοπτη!!!!!! τελικα το προβλημα το βρηκα και εμεινα κοκκαλο ......... ηταν ο ρυθμιστής πίεσης βενζίνης ,ο οποίος (πρωτη φορα το βλεπω και το συνανταω) εβγαζε βενζινη απο το σωληνακι που παει στην εισαγωγη (υποπιεση) για να ρυθμίζει αναλογα με την ζητηση την παροχη-πιεση της βενζινης στα μπεκ ........ με αποτελεσμα εκτος απο την βενζινη που ψεκαζαν τα μπεκ να πηγαινει βενζινη στην εισαγωγη αερα απο το σωληνακη υποπιεσης που συνδεει το ρυθμιστή πιεσης με την εισαγωγη........ δεν εχω ξαναδει ρυθμηστη πιεσης να χανει απο εκεινο το σημειο βενζινη............και ομως συνεβη........
_________________ Βασίλης AX Gti
Τελευταία επεξεργασία από vil και Πέμ 16 Ιαν 2014, 22:55, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Πέμ 16 Ιαν 2014, 23:04 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Τράτζικ....... Πως έγινε αυτό ρε φίλε?
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 00:32 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16605 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Κουφο! Συμβαινουν αυτα.. καποτε ο πατερας μου εμενε στη μεση του δρομου και οταν ελυνε καρμπιρατερ κατουραγε νερο! Τι "πλακωθηκε" με το βενζινα, τι κατεβασε ρεζερβουαρ τελικα ειχε ραγισει ο λαιμος που πιανει η μανικα της βενζινης στο βενζιναδικο και οταν εβρεχε,εγλυφε και εμπαινε μεσα....
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 09:58 |
|
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιαν 2012, 19:27 Δημοσιεύσεις: 2688
|
Ετσι είναι παίδες ...κουφές σπάνιες βλάβες που σε κάνουν να ξεχνάς και αυτά που ξέρεις (η που νομίζεις πως ήξερες) πάντως στη δική μου περίπτωση την έβγαλα με 20-25 ευρώ ....
_________________ ο έξυπνος παραδέχεται,ο πονηρός δικαιολογείται,ο βλάκας επιμένει
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 11:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
vil έγραψε: ειχα εδω και μερικες μερες θεμα με την καταναλωση στο ΑΧακι, και μιλαω για το δικο μου ΑΧ (για οσους δεν ξερουν με μοτερ 1,3 Rallye)........................ δεν εχω ξαναδει ρυθμηστη πιεσης να χανει απο εκεινο το σημειο βενζινη............και ομως συνεβη........ Βασίλη θυμάσαι που λέγαμε τι θόρυβο κάνει η αντλία όταν γυρίζεις το κλειδί ? Αν σταματάει ο θόρυβος πριν βάλεις μπρος σημαίνει ότι "φρενάρει" η βενζίνη στον ρυθμιστή πίεσης. Στο δικό μου συνέχιζε ένα σφύριγμα πριν βάλω μπρος και τον άλλαξα προληπτικά στις αρχές ακόμα που έβαλα τον κινητήρα. Για οικονομία μην περιμένεις πολλά έτσι όπως το έχεις στήσει σε προκαλεί να το γκαζώνεις. Βρήκα έναν τρόπο για οικονομία, αλλάζεις τον σωλήνα αέρα με στενότερο και βάζεις κλειστό καζανάκι για το χειμώνα, φυσικά κόβεις και τις βενζίνες με πρόγραμμα. Θέλει πατέντα που μόνο εσύ μπορείς να την πετύχεις
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Παρ 17 Ιαν 2014, 12:39 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Tzakos έγραψε: Τράτζικ....... Πως έγινε αυτό ρε φίλε? Μάλλον σκίστηκε η μεμβράνη που εχει για την υποπιεση και περνουσε βενζινη απο 'κει!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
z@ck!
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 15:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Σεπ 2013, 19:32 Δημοσιεύσεις: 16
|
Οχι "μαλλον"... σιγουρα!!
3 εχω αλλαξει .... οχι στο ΑΧ αλλα στο 106 μου που φοραει 1.6 8ν μοτερ (NFW) αλλα με την αλουμινενια εισαγωγη ... Και οι τρεις ηταν bosch 3 bar απο xsi μοτερ. και μαζι ακολουθησε καθε φορα το μοτερακι του ρελαντι... και αυτη η βλαβη πολυ συχνη, τουλαχιστον σε εμενα. Θα προτεινα παντως την αγορα καινουριου ρυθμηστη, οχι μεταχειρο, γιατι εχει την ταση πολλες φορες το ανταλλακτικο να ειναι πολυκαιρισμενο, και η μεμβρανη που εχει μεσα να εχει "καει". Ενας καλος τροπος να δουμε αν εχει τρυπησει η μεμβρανη, ειναι να ρουφηξεις με το στομα απο το σωληνακι της υποπιεσης, να κρατησεις το κενο αερα, και να δεις αν το χανει.
Τελευταία επεξεργασία από z@ck! και Δευτ 20 Ιαν 2014, 19:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
z@ck!
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 19:23 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Σεπ 2013, 19:32 Δημοσιεύσεις: 16
|
Το τελευταιο μοτερακι ρελαντι το αγορασα απο ebay. δεν το εχω δοκιμασει ακομα, θα δουλεψει σε 2-3 βδομαδες που θα φορεσω το μοτερ στο ΑΧ. Αν δουλευει σωστα και κρατησει εστω και το μισο της ζωης του marelli, ειναι καλη εναλλακτικη , μιας και ειναι στο 1/3 της τιμης στην πορτα σου.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 20:05 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
το μοτερ τι το εκανες ??? Επισκευη??
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
z@ck!
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 20:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Σεπ 2013, 19:32 Δημοσιεύσεις: 16
|
ακομα τιποτα. καθαρισμο, βαψιμο, λιγο ισιωμα το καρτερ και ενα καλο service θα γινει ξεκνωντας σε λιγες μερες. Το αμαξι το πηρα τον Σεπτεμβρη, ειναι 1.100 του 94' διπορτο, look gt, και απο την πρωτη μερα που το πηρα δεν εχω κανει τιποτα αλλο εκτος του να βαζω βενζινη... Αλλα το 1.1 θελει τωρα φουσκες ημιαξονιων, συχρονιζε 1ης, 2ας και 3ης στο σασμαν, λαστιχα, μια πολυ μικρη επισκευη (ισιωμα) στην μασκα, μια επισκευη στις γειωσεις - ηλεκτρικα του και κατι αλλα μικρομερεμετια οποτε θα του βαλω τον 1.6 (8ν) κινητηρα που εχω απο το 106 (S1) μου μαζι με σασμαν, ψαλιδια, αντιστρεπτικη - φρενα - γονατα μπροστα - πισω δισκοφρενατο αξονα, και διαφορες αλλες π@π@ριες οπως ABS,φουσκα και τρομπα φρενων απο Saxo VTS,συνεμπλοκ πολυουρεθανης, καθισματα κ.τ.λ..... Αν και κατοχος αρκετων 106 στο παρελθον, θελω να το κρατησω λιγο πολιτισμενο για αρχη, μεχρι να καταληξω το στησιμο του και στα ορια του με πιο πολλα αλογα στην καροτσα. Γενικα για το θεμα του μοτερ ρελαντι, μια καλη προταση για να ζει λιγο παραπανω, ειναι ενα κιτ γειωσεων η γενικα τα σωστα ρευματα. Οτι βοηθαει στο σωστο ρελαντι επιμηκυνει την διαρκεια ζωης του μοτερ (ρελαντι). Btw.... μηπως εχει κανεις πεταμενη πουθενα καμια αεροτομη?
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 20:51 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
ραψτο στα ραμφοι ,στους θολους , πιατα(βασεις ψαλιδιων) και κατω βαση μοτερ(τουνελ).
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
z@ck!
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Και ομως συνέβη !!!! Δημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιαν 2014, 21:13 |
|
Εγγραφή: Κυρ 15 Σεπ 2013, 19:32 Δημοσιεύσεις: 16
|
το εχω υπ'οψιν μου, κυριως για την βαση μηχανης κατω απο τον εγκεφαλο, που θα βαλω την βαση απ το 106 που κανει "φωλια", οπως και ολες τις ενισχυσεις στις βασεις ψαλιδιων. Αλλα δεν μπορω να τα κανω ολα τωρα, δυστυχως θα πρεπει να περιμενω ρευστο, γιατι προεχουν πιο σοβαρα εξαρτηματα στην επενδυση χρηματων, οπως πχ τα λαστιχα. Το μηχανοστασιο θελω να το επισκευασω ολο, αλλα οταν θα εχει καταληψει πλεον μηχανικα το αμαξι,βαλω χλαπες με 4 τρυπες στο top mount, καθως και μολις ξαναφτιαξω ΟΛΑ τα ηλεκτρολογικα ξανα απο το μηδεν, ωστε να μην το χαλασω γρηγορα. To γαμωτο ειναι οτι ολα τα κανω μονος μου εκτος απο την φανοποιεια, και ειναι αυτο που χρειαζομαι πιο πολυ απο ολα! Και αντε.... το βαψιμο το κανω μονος μου.... το ραψιμο ομως?
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|