Σελίδα 1 από 1

Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 10 Απρ 2014, 22:42
από Dimitris_Bk
Καλησπερα παιδια.!!!! θελω την βοηθεια σας,ειμαι σε σκεψη τον τελευταιο καιρο να κανω το ΑΧ 4μπουλονο. θα χρειαστω ακραξονια και αξονα πισω σωστα? και εννοειται και ζαντες 4μπουλονες.!!!Χρειαζεται κατι αλλο? αμορτισερ θα μπαινουν αυτα που εχω τωρα? για δωστε ιδεες.!!!

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ 2014, 06:28
από Drakonakis
Καλημέρα, για να κάνεις αυτή τη δουλειά χρειάζεσαι μπουκάλες (γόνατα με φρένα κομπλέ), ημιαξόνια, άξονα πίσω κομπλέ, ζάντες κλπ. Αντιστρεπτική μπροστά έχεις; Αν θες να βελτιώσεις γενικά το στήσιμο βάζεις και αντιστρεπτική στην μπουκάλα και θέλει κάποιες ενισχύσεις στις βάσεις των ψαλιδιών και των θόλων γιατί το ΑΧ δεν είναι SAXO...
Τι μοντέλο και τι κυβικά είναι το ΑΧ;

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ 2014, 10:47
από Dimitris_Bk
Καλημερα και ευχαριστω για την απαντηση.!!! το ΑΧ ειναι μοντελο του 96 1.1...Θελει πολυ ''φασαρια'' δηλαδη για να το κανω 4μπουλονο?

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Απρ 2014, 21:52
από Drakonakis
Όχι πολύ φασαρία αλλά αν είναι να το κάνεις το κάνεις σωστά, τα ανταλλακτικά είναι αρκετά αλλά με ψάξιμο μπορείς να τα βρεις πακέτο σε καλή κατάσταση και τιμή.
Αμορτισέρ μπαίνουν και τα δικά σου...αν για κάποιο λόγο το θέλεις

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Απρ 2014, 01:28
από Dimitris_Bk
Ωραια σ'ευχαριστω πολυ.!!! θα αρχισω να ψαχνω και βλεπουμε.!!!Απο ποια μοντελα να ψαξω που να μπαινουν χωρις παντετες ? απλως δηλανη να βγαλω και να βαλω..!!!

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Απρ 2014, 08:06
από vil
Λοιπον φιλε μου επειδει τα εφαγα σtην μαπα προσφατα , για μπροστα χρειαζεσαι :
1) γονατα εμπρος αριστερα & δεξια απο οποιοδηποτε ΑΧ-Saxo-106 τετραμπουλονο
2) ημιαξονια εμπρος αριστερο (κοντο) και δεξιο (μακρύ χωρις ενδιαμεση βαση) απο 106 Ι 1100 & Saxo '97-'99 1100.
3) Δαγκανες εμπρος και δισκους αναλογος των δαγκανων που θα βρεις (διαμετρο και παχος)
4) πισω μπορεις να αλλαξεις μονο κιθαρες και ταμπουρα παλι απο 106 ή Saxo.
με αυτα, και τα δικα σου ελατηρια - αμορτισέρ εμπρος και ενα ζευγαρι ντιζες χειροφρενου πισω, εισαι τετραμπουλονος.
παντος η γνωμη μου ειναι να πας σε ενα διαλυτηριο και να βρεις ενα 106- Saxo και να τα παρεις ολα δηλ. μαζι και ψαλιδια και αντιστρεπτικες και πισω αξονα κομπλε !!!!

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Απρ 2014, 14:04
από Dimitris_Bk
Σ'ευχαριστω πολυ vil για τις πληροφορεις.!!!θα αρχισω το ψαξιμο και βλεπουμε..!!! :)

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Απρ 2014, 10:20
από Dimitris_Bk
vil εχεις πμ.!!!

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Απρ 2014, 14:12
από vil
Δεν χρειαζεται να μιλαμε με π.μ. Δημητρη, αλλωστε εισαι στο σωστο θεμα !!!!

Λοιπον, μπαινουν ολα απο το Saxo ,μονο προσεχε τα ελατήρια εμπρος ειναι φαρδύτερα του Saxo και ποιο στενά τα δικά σου και τα top mount ειναι τελείως διαφορετικά (βαζεις τα δικα σου ελατηρια-top mount, οσο για τα αμορτισερ βαλε οποια ειναι καλύτερα) και οπως σου ειπα το δεξι ημιαξονιο .... αν ειναι με βαση ρουλεμαν στην μεση, πρεπει να παρεις και την βαση, η οποια ειναι βιδωμενη πανω στον κινητηρα. τα αλλα ολα μπαινουν ...... ξεβιδωνεις βγαζεις τα παλια και βαζεις του Saxo (ψαλιδια εμπρος-ακρα εμπρος-ιμιαξονια-αντιστρεπτικη εμπρος) , πισω το ΑΧακι σου (1100) δεν εχει αντιστρεπτικη αν θελεις να βαλεις στον αξονα σου αντιστρεπτικη πρεπει να αλλαξεις τα μπρατσα του αξονα σου (το οποιο ειναι λιγο πιπα), αν παρεις και τον πισω αξονα απο το Saxo εισαι κομπλε ( μονο με τα σωληνακια των φρενων μπορει να εχεις λιγο θεμα, αλλα λύνεται εύκολα το δικο σου δεξι σωληνακι ειναι λιγο ποιο μακρύ γιατι μαλλον δεν εχει πισω κατανεμητή πέδησης το ΑΧ, ενω το Saxo εχει)...... Δες το δικο σου, δες και το Saxo και θα καταλαβεις τι λεω.....

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Απρ 2014, 16:05
από Dimitris_Bk
Ευχαριστω πολυ φιλε vil.!!! να εχω βρει αυτο που δινει οτι χρειαζομαι http://www.car.gr/parts/view/3555282/. τωρα μενει να ρωτησω τιμη.!! :)

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 15 Απρ 2014, 22:50
από vil
πολλα θα σου πει ....... σε διαλυτηριο πηγαινε για να σου βγει φθηνοτερα.......σε ορισμενα διαλυτηρια πληρωνεις με το κιλο ,,,περιπου 600€/τονο δηλ. 60€/100κιλα !!!!!!

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2014, 06:57
από Drakonakis
Πρώτα πρέπει να ψαχτείς με το τι θες και μετά να ψάξεις. Μόνο για τις ζάντες το θέλεις ή να δέσει κάπως το μπροστινό σύστημα και τα φρένα;
ΑΧ 1.1 υπάρχουν και με κατανεμητή και χωρίς αλλά αυτό δεν είναι τόσο πρόβλημα, τα ελατήρια όπως σωστά είπε ο Βασίλης έχουν διαφορά αλλά μπαίνουν (δεν προτείνεται όμως) οι βάσεις των αμορτισέρ μπαίνουν του ΑΧ. Ημιαξόνια βάζεις πακέτο το ζευγάρι από τα γόνατα και όχι από άλλης χρονολογίας ή κυβικών. Σε περίπτωση που θέλεις αντιστρεπτική και δεν έχει μπροστά κοιτάς αν τα ψαλίδια σου έχουν τρύπες για τα καβαλέτα κι αν ναι ψάχνεις 19 ή 21 χιλιοστά. Αν θέλεις να το στρίβεις πιο πολύ κοιτάς για άκρα-ψαλίδια από Gti leman ή rallye ή vts και άξονα με πιο χοντρές αντιστρεπτικές πίσω. Κάτι παρόμοιο κάνεις και με τα φρένα πχ βάλε αεριζόμενους μπροστά μια που θα το κάνεις...

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2014, 09:13
από Dimitris_Bk
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια..!!!Φιλε drakonaki οχι δεν το θελω μονο για τις ζαντες, θελω γενικα να δεσει το αμαξι και εννοειται οτι μπροστα θα βαλω αεριζομενα δισκοφρενα. Τωρα κατι αλλο, διαλυτηριο που βρισκουμε? δεν εχω ιδεα.

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Απρ 2014, 14:11
από vil
είναι αυτοί που μαζεύουν τα αυτοκίνητα και σου δίνουν χαρτί απόσυρσης !!!

Re: Αλλαγη απο 3μπουλονο σε 4μπουλονο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Απρ 2014, 08:42
από Tzakos
Καί αν ξέρεις καί που βρίσκονται,γίνεσαι ρακοσυλλέκτης...... :laugh :laugh :laugh