ευχαριστω παιδες....
όντως ολες οι εργασιες εγιναν στην πυλωτη, και χωρις ανυψωτικο
Στο ΑΧ δεν εμεινε εκτος απο τις καλωδιωσεις των πορτων τιποτε αλλο. Ακομη και η βενζιναντλια μπηκε απο το Saxo αλλα με πατεντα.
Οσο για την ευκολια που ειχε το project.......καμια ευκολια.....ολα ειναι ιδια αναμεσα στα δυο αυτοκινητα (τουλαχιστο ετσι μου φαινονταν) αλλα τελικα δεν ταίριαζε τιποτα, κυριως οτι αφορα το εσωτερικο. Πολυ πατεντα στην οποια επρεπε οχι μονο να κοψεις και να το βολεψεις, αλλα να σκεφτεις πως πρεπει να γινει ωστε να εινα επισκεψιμο το καθε σημειο και επισκευασιμο χωρις να ξηλωσεις ολο το αμαξι αν χρειαστει......
Το ιδιο και για το μηχανοστασιο που περα απο την βαση του ABS και του υδραυλικου τιμονιου που μπηκαν με την μια, γιατι υπηρχαν οι οπες για να πιαστουν τα παξιμαδια και να βιδωσουν οι βιδες που τις συγκρατουν, τα υπολοιπα ολα ηθελαν πετεντα...βαλε....μετρα....κοψε...ραψε...κτλ.
Προσωπικα η ηθικη κυριως ικανοποιηση ειναι τεραστια γιατι εβαλα στο μυαλο μου κατι και τελικα το υλοποίησα με τον καλυτερο, για μενα, τροπο!!!!!
γνωστος μου λαμαρινας που το ειδε μου ειπε οτι ολη αυτη η δουλεια δεν πληρωνεται και οτι αν ντε και καλα ηθελα να το κανω σε καποιο συνεργειο η τιμη θα ξεπερνουσε τα 3000€-3500€!!!!!