Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 19:50 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 12:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Πέτρος έγραψε:
@vil πώς θα σιγουρέψω αν το πρόβλημα βρίσκεται στο ποντεσιόμετρο πεταλούδας γκαζιού?Πάντως με λίγο ''πείραγμα'' που έκανα κατά διαστήματα, γιατί μου έβγαζε check engine, πείραζα το μοτεράκι του ρελαντί και φαινόταν οτι απο εκεί προερχόταν...Δηλαδή..κάποιες φορές ήταν σαν να κόλαγε το όλο σύστημα..και εγώ τυχαία τι έκανα κ έφτιαχνε?-άνοιγα την πεταλούδα του γκαζιού περίπου στις 2500 και αφου είχε αναμένο του check engine(το οποίο έσβηνε επίσης όταν πάταγα γκάζι και άναβε όταν το άφηνα), πάταγα το μοτεράκι του ρελαντί με το χέρι προς τα μέσα...και κάποια στιγμή επανερχόταν!(δεν άναβε πλέον το check engine)και το check engine εξαφανιζόταν.Λές να είναι τα καρβουνάκια? για το πέξιμο στα φώτα?κατι άλλο...το δυναμό δεν παράγει εναλλασόμενο ρεύμα?δεν εχει κάποια ηλεκτρονικά ώστε να γίνει συνεχές?δεν έχει κάποιο κύκλωμα για την φόρτιση της μπαταρίας???


οταν λες μοτερακι???
Εννοεις το μαυρο σχεδον ορθογωνιο κουτι,μπροστα απο το σωμα του monopoint που απο την πισω αριστερη πλευρα του εχει το αξονακι που μπενοβγαινει και παταει την πεταλουδα του γκαζιου.
Το ποντεσιομετρο της πεταλουδας ειναι ενα σχεδον τραπεζοειδους σχηματος πλαστικο ,με μια τετραπολικη φισα,βιδομενο πανω στην δεξια πλευρα του monopoint.
Λογικο ειναι αν ενα απο τα δυο δεν αναφερει σωστα στον εγκεφαλο να βγαζει check.
Με αυτα που του εκανες ισως το μπερδεψες και για αυτο εκανε χαζα.
παντος κοιταξε λιγο και τα καλωδια που πηγαινουν στο monopoint αλλα και αυτα που πηγαινουν στον πλλαπλασιαστη και στην ηλεκτρονικη.Το δικο μου οταν το πηρα ηταν ολες οι μονοσεις σαπιες και ακουμπουσαν μεταξυ τους τα καλωδια.Δουλευε αλλα εκανε οτι να'ναι,μεχρι που αλλαξα πλεξουδα (απο 106 Ι 1,4XR) και ησυχασα!!!!
Οσο για τα τρεμοπαιξιμο στα φωτα και το δυναμο....ναι εχει ολα οσα ανεφερες ενσωματωμενα επανω του,παντος το δικο μου εστρωσε με αλλαγη καρβουνα!!!
Οτι αλλο θελεις ειμαστε εδω και εγω και ο GEMI αλλα και ολο το forum πιστευω,
απλα εγω και ο Gemi νομιζω οτι ειμαστε απο τους λιγοστους στο GCC που εχουμε, συντηρουμε και ασχολουμαστε ακομη με ΑΧ!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vil για την δημοσίευση του/της: Πέτρος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
@ Billaras Τελικά έτσι όπως τα λες είναι!!Πήγα κ το άλλαξα!!!και είναι κομπλέ τώρα!!!Από ότι είδα τα όργανα στο ταμπλό δεν τρεμοπαίζουν καθόλου!!Επίσης πλέον δεν πέφτουν κ οι στροφές όταν ανάβω τα φώτα(πρίν πέφτανε αρκετά)Να πω πώς το τρανζίστορ πάει μαζί με καρβουνάκια..Αλλάχτηκε με καινούριο.

@Vil τώρα είμαι οκ από το τρεμόπαιγμα..θα δω και το βράδυ τα φώτα καλύτερα..
Ναι μοτεράκι ρελαντί λέω αυτό που περιγράφεις..και αυτό το μπέρδεμα που του έκανα που λες, με το παίξε παίξε εξάλειφε το σφάλμα που έβγαζε check engine.Με έχει μπερδέψει!δεν ξέρω..Έχεις καμιά ιδέα πώς να εξετάσω τι μου προκαλεί αυτό??Ρώτησα για διαγνωστικό να διαβάζει τι αποθηκευμένα σφάλματα έχει..αλλά δεν πρέπει να έχει κανείς..Αυτό που μου λες για την πλεξούδα την έχω ελένξει σε εκείνα και σε άλλα σημεία...και όπου είχε σαπίσει και ξεγυμνωθεί καλώδιο το έντυσα με μονωτική, και δεν κάνει επαφή πουθενά.
Σε αυτό που λες επίσης για την συντήρηση του ΑΧ σε αυτούς τους λιγοστούς βάλε και εμένα!!!Γιατί όσο μου το επιτρέπουν τα οικονομικά το ''πειράζω''!!(αν δεν ήμουν φοιτητής και είχα εισόδημα από δουλειά κυριολεκτικά καινούριο θα το είχα κάνει!).Έχω χαλάσει αρκετό χρόνο σε επισκευές και διάφορα..Έτσι όμως όπως το πάω σιγά σιγά πάλι καινούριο θα το κάνω :P !!

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
@vil Δεν έχω περιγράψει σωστά αυτό που θέλω να πω για να σε κάνω να καταλάβεις τι εννοώ με το Check engine.Εμ, έτσι όπως τα γράφω.. :scratch
Λοιπόν τι γίνεται..Οι υποψίες μου είναι ότι φταίει το μοτεράκι του ρελαντί.
Κάποιες φορές όταν πάω κανονικά στο δρόμο (εκτός απο τις αρυθμίες και τα προηγούμενα που περιέγραψα..) υπάρχει περίπτωση να ανάψει το λαμπάκι check engine.Συνήθως ανάβει όταν είναι στο ρελαντί ή όταν πατάω και αφήνω το γκάζι όχι όμως απαραίτητα όταν είμαι ακίνητος.Τώρα τι έκανα εγώ και έχω υποψίες για το μοτεράκι του ρελαντί.Είμαι παρκαρισμένος στο σπίτι μου απ'έξω και μου ανάβει το check engine και ανοίγω καπό να δω τι συμβαίνει.παρατήρησα πως το μοτεράκι έκανε τα δικά του και είχε μπει πιο μέσα το εμβολάκι του απο ότι συνήθως με αποτέλεσμα η πεταλούδα γκαζιού να είναι τέρμα κλειστή και ακουμπάει στην βίδα που έχει σαν στόπ αλλά δεν ακούμπαγε καθόλου στο εμβολάκι και εκεί άναβε check engine.όταν όμως έδινα λιγάκι γκάζι και το κράταγα σταθερό το check engine έσβηνε,όταν το άφηνα το γκάζι άναβε πάλι.Μετά άρχιζα να το πειράζω λίγο ανεβάζοντας λίγο τις στροφές και πατώντας το εμβολάκι που είχε μπει πιο μέσα και κάποια στιγμή επανέρχεται στην θέση που ήταν κανονικά και ύστερα απο την επαναφορά δεν ξανα ανάβει το check engine.Αυτο που παρατηρώ όμως είναι πώς κρατάει την πεταλούδα πιο ανοιχτή απο όσο θα έπρεπε..έτσι νομίζω.Απο την άλλη πιστεύω οτι ίσως να έχει και το ποντεσιόμετρο της πεταλούδας πρόβλημα και την κρατάει το μοτεράκι την πεταλούδα πιο ανοιχτή γιατι ίσως στην χαμηλή θέση δεν διαβάζει σωστά.. Αλλά δεν μπορώ να δώσω 117€ για το μοτεράκι και μετά να μην είναι αυτο το πρόβλημα..ούτε να αλλάξω ποντεσιόετρο πεταλούδας και να μήν είνα ούτε αυτό...(Είναι πολύ ακριβή νομίζω καινούρια).Οπότε ίσως συμφέρει να αλλάξω όλο το καρμπυρατέρ με όλα τα ηλεκτρονικά πάνω του κ το μπέκ...αλλά αν δεν είναι εκει το πρόβλημα και είναι σε κάποιο άλλο ηλεκτρονικό?Είμαι στο ψάξιμο...Αυτό που δεν έχω κάνει είναι να ελένξω με πολύμετρο το ποντεσιόμετρο της πεταλούδας να δω τι ενδείξεις θα πάρω..αν κάπου έχει ασυνέχεια ή έχει φθαρεί πολύ κ δεν κάνει καλή επαφή..Απο πού λέτε να αρχίσω το ψάξιμο???

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 17:31 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως, για να δεις αν φταιει το ποτενσιομετρο, πρεπει να το βαλεςι σε διαγνωστικο, και να παταει καποιος πολυ αργα το γκαζι, για να βλεπεις αν αλλαζει η θεση τοιυ γκαζιου (ρελαντι, μεση, φουλ) και αν δεν πηδαει ή γυρνα πισω τις μοιρες γωνιας της πεταλουδας. Αυτο θα σημαινει οτι ο γραφητης του ποτενσιομετρου ειναι φθαρμενος.

Για το μοτερακι ρελαντι παλι μεσω του γνησιου τουλαχιστον διαγνωστικου ξερω οτι το κανει τσεκ, και το βαζει βγαζει την φωλια του για να ελεγχθει η διαδρομη του. Αν βγαλει σφαλμα εκει, τοτε ειναι απο το μτοερακι. Επισης γενικα να μπριζωσεις να δεις απο τι ειναι το σφαλμα. Γιατι ισως ειναι ακομα και απο καμμενο αισθητηρα "λ" που ειναι στα καυσαερια. Αν σας βγαλει καποιο μηνυμα σαν "αδυναμια ρυθμισης πλουσιου μιγματος" μαλλον ειναι απο "λ".

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Πέτρος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 17:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Που να το μπριζώσω????Δεν ξέρω αν η citroen έχει τόσο παλιό διαγνωστικό ακόμα..(θα ρωτήσω όμως)
Κάρτα καυσαερίου έβγαλε πάντως.Αυτό που είδα είναι οτι ο λ, δίνει τιμή εντός ορίων, φτωχό μείγμα...
Αλλά απο την άλλη στην προηγούμενη κάρτα καυσαερίων ο λ έδειχνε ακριβώς 1,000 !
Αλλά τα προβλήμματα ήταν ακριβώς τα ίδια..

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιούλ 2011, 21:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Κοιταξε Πετρο, η διαγνωστικη φυσα των ΑΧ ειναι μια πρασσινη με 2 καλωδια μεσα. Ο ανταπτωρας ειναι απο ενα διπινο σε OBD, δεν νομιζω να μην την εχουν... ΚΞαι δεν νομιζω και καποιος σοβαρος ηλεκτρολογος που ασχολιεται τουλαχιστον με Citroen να μην εχει εστω τετοια φυσα.

Επισης μην κλιτας τι νουμερα γραφει η καρτα. Τα περισσοτερα δυστυχως δεν κανουν καν ελεγχο καυσαεριων, ή αν κανουν και τα νουμερα ειναι περιεργα, τοτε τους αντιγραφουν τα παλια.... :angr :rop
Εγω παντως το μετραω.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 00:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Billara αυτο που λες για τον αντάπτορα κάποιο παιδί μου το έχει ξαναπεί''βρες αντάπτορα να το βάλουμε στο μηχάνημα να το δούμε''Αλλά που θα βρώ αντάπτορα απο ΟΒD σε αυτή την φύσα με τα δύο καλωδιάκια..?(Ξέρω είναι μια πράσινη με 2 επαφές κοντά στον εγκέφαλο)Βασικά πρέπει να πάω μια βόλτα να ρωτήσω...Θα δίξει..υπήρχε αυτό για τον έλεγχο σφαλμάτων που έχει αποθηκεύσει ο εγκέφαλος και δίνει κωδικούς σφάλματος ανάβοντας και σβήνοντας την λυχνία
http://www.paddystoolstore.ie/Paddys-To ... R-CIT-PEUG
υπάρχει περίπτωση να φτιάξω κάτι τέτοιο????
τι εννοείς το μετράς???...Αυτό που λέω είναι τι μου έδειξε η μέτρηση σε ένα συνεργείο που πήγα για να βγάλω κάρτα...περνάει κανονικά απο καυσαέρια...εκτός και αν το μηχάνημα δεν μετράει σωστά...

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 08:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Τι ασχολείσαι με το διαγνωστικό τα obd κ τις φύσες ? Είναι σα να παθαίνει ο ασθενής κ εσύ ζητάς επισκευή του αξονικού τομογράφου :D .

Έχει 2-3 αισθητήρες ο κινητήρας, μαπ, λ κ ποτενσιόμετρο πεταλούδας τους τσεκάρεις κ βλέπεις. Επίσης αν έχεις καταλύτη πας για αλλαγή ή τον ξηλώνεις τελείως. Ρυθμίζεις βαλβίδες, καθαρίζεις το μονοπόιντ κ είναι κομπλέ. Δεν έχει τίποτα άλλο μετά, εκτός από το να κατεβάσεις κινητήρα.

Μη φανταστείς ότι έχει κανα 4πήρυνο κομπιουτερ το διαγνωστικό του, θα σου βγάλει "αλαντάλον" κωδικούς βλάβης κ θα μπλέξεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 10:19 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ειπαμε, οι συμβουλες για αφαιρεση καταλυτη ειναι εντελως παρανομες και αυτοκτονικες. :rtfm :rtfm Να μην επαναληφθει. Σιγα το κοστος του για ενα 1000ρακι, περιπου τα 100 ευρω. Δεν ειναι και 1998 που ειχαν 1000 ευρω....

Και πως θα δει βρε Γιαννη, αν δουλευει σε ολο το φασμα του το ποτενσιομετρο αν δεν δει αν βλεπει και την θεση και τις μοιρες γωνιας της πεταλουδας;
Και επαναλαμβανω οτι και να μετρησε στο μηχανημα καυσαερια, δεν γραφουν παντα τα ακριβη νουμερα. Μονο αν το μετρησεις επιτοπου τωρα ζεστο, θα δεις τι βγαζει πραγματικα και αν διορθωνει.

Οσο για την φυσα, τι να σου πω... Ο ηλεκτρολογος που το παω στην Πατρα, το εχει, και εχει ολες τις παλιες και νεες φυσες των περισσοτερων αυτοκινητων που κυκλοφορουν, εγω στο γνησιο διαγνωστικο που εχω δανειστει, εχει 3 μπριζες, και η μια απο αυτη ειναι ο ανταπτορας αυτος που σου ανεφερα. Πες μας σε ποια περιοχη εισια να δουμε αν θα μπορουμε να βοηθησουμε.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
κ έβγαλες ποτέ άκρη με το διαγνωστικό ? :hmm
Ξέρεις τι μηνύματα όλα κ όλα σου δίνει ? Εγώ όποτε το πήγα για διάγνωση έβγαζε "μη προσαρμογή εγκεφάλου" .. κ αντε βρες τη ζημιά. :suspi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 12:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
@GEMI Σίγουρα αν αλλάξω όλα αυτά πιστεύω θα είναι εντάξει...αλλά κοστίζουν!!!!μια φορά ρώτησα για σκέτο ποντεσιόμετρο πεταλούδας και είπαν οτι κάνει 400 €..Αν αρχίζω να τα αλλάζω όλα θα μου πάει πολύ ακριβά...μονο αν βρω όλο το injection unit μεταχειρισμένο...και αν είναι και εντάξει και και...και θα θέλει και καθάρισμα...ο λ έχει περίπου 100 €.
@Bilaras είχα ρωτήσει για καταλύτη ελεύθερο και μου είπαν οτι θα κοστίσει γύρω στα 200 € με τοποθέτηση,ο δικός του γύρω στα 150 €.
Αλλά δεν μπορώ να τα κάνω όλα αυτά μαζί δεν βγαίνω!!!Ένα ένα!!όσο για να βρω διαγνωστικό θα πάω αυτές τις μέρες σε κάποια Citroen να μου πουν...Στο μηχάνημα ζεστό μετρήθηκε..Ίσως το μηχάνημα έχει μια πολύ μικρή απόκλιση αλλά πρέπει να είναι πολύ κοντά οι μετρήσει ς που κάνει..τι να πω...
Αθήνα μένω.

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το ποτενσιομεντρο δεν εχιε 400, 400 εχει ολο το σωμα της πεταλουδας, ισως και το Monopoint σου. Συνηθως ειναι περιπου στα 60-100 ευρω το πολυ αναλογως του τυπου. Αν το παρεις και απ' εξω ισως σου βγει 20-30 ευρω με μεταφορικα.

Κοιταξε Γιαννη, υπαρχουν και σφαλματα που δνε τα καταλαβαινει κανεις. γιατι ισως ειναι και σφαλματα επικοινωνιας. Τωρα τι αν σου πω. Οσες φορες εχω βαλει αμαξι, συνηθως ναι εχω βγαλει ακρη.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 13:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Λοιπόν για να σε βοηθήσουμε φίλε :

1. Πας σε εναν "καρπυρατερά" ή "Καθαρίζουμε Ιντεζκτσιον" κ του λες να λύσει-καθαρίσει την πεταλούδα. Αυτός θα σου πει αν δει κάτι ελατωματικό. Μετά πας σε ηλεκτρολόγο κ του ζητάς να ελέγξει τι σήμα δίνει ο "λ" κ ο μαπ.
2.Ψάχνεις στα μεταχειρισμένα - ξεκινάς με car.gr κ τηλέφωνα, να βρεις τυχόν ελαττωματικά ποτενσιόμετρα, μαπ "ανταλ. ΑΧ σε τιμές χώμα" κλπ.
3. Τα αντικαθιστάς.
4. Πας σε εξατμισά κ του λες να βγάλει τον καταλύτη που έχεις κ να σου περάσει ενα μεταχειρισμένο με δική του ευθύνη κ εγγύηση (εδώ χρεώνουν 60 €, άντε να σου πάρει κάνα 80άρι με τα περαστικά).
5. Αφαιρείς το πόλο του ρεύματος στη μπαταρία κ περιμένεις κανα 10άλεπτο να σου σβήσει το chek, (αν δε σου έχει σβήσει μετά από όλα τα παραπάνω).
6. Είσαι έτοιμος.
Σύνολο κανα 200άρικο ευρω.

Αυτή είναι η πιο οικονομική λύση που ξέρω, αλλά προϋποθέτει ψάξιμο-υπομονή κ πανε έλα σε 2-3 μαστόρηδες όπου θα τους κατευθύνεις.


Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Τετ 20 Ιούλ 2011, 17:50, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 14:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
billaras έγραψε:
Κοιταξε Γιαννη, υπαρχουν και σφαλματα που δνε τα καταλαβαινει κανεις. γιατι ισως ειναι και σφαλματα επικοινωνιας. Τωρα τι αν σου πω. Οσες φορες εχω βαλει αμαξι, συνηθως ναι εχω βγαλει ακρη.


Πες μου τι κωδ. chck σε έχει βοηθήσει από το διαγνωστικό ? Μπορεί να έχεις δίκιο, αλλά εγώ που το πήγαινα παλιά δεν βγάζαμε ποτέ άκρη. Μετά έκανα όλα τα παραπάνω που είπα στο παιδί κ το λαμπάκι έσβησε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως καλο ειναι να τα ψαξει ολα σιγα σιγα και φυσικα να δει το σφαλμα που καταγραφεται στον εγγεφαλο. Οχι με κωδικο σφαλματος σε δοιαγνωστικα εμποριου, αλλα σε γνησιο που σου λεει συνηθως ακριβως τι ειναι με λεξεις τουλαχιστον και οχι νουμερα.

Καλο κανει να ελεγθει αρχικα το καθε εξαρτημα που ανεφερε ο Γιαννης, ο "λ" φαινεται αν δουλευει και μερωντας καυσαερια, δεν ειναι δυσκολο. Ο map sensor τπν μετρας να δεις αν ειναι καμμενος με πολυμετρο. Σε διαγνωστικο βλεπεις να πατωντας γκαζι αλλαζει η τιμη του κα9ι δνε σκαλωνει σε λαθος ή παλια τιμη. Επισης ισως ειναι απλα βουλωμενο το σωληνακι του.

Ακομα εν τω μεταξυ το παιδι δεν μας ειπε που περπαταει το αμαξι του για να δουμε αν μπορουμε να βοηθησουμε.


Εξαρταται τι διαγνωστικο το εβαζες πανω. Σε laptop; Αν οχι, φαουλ.
Ναι εμενα μια φορα μονο ειχε αναψει τσεκ στο xantia και ειχε καψει "λ", βγαζοντας το σφαλμα "αδυναμια ρυθμισης πλουσιου μιγματος", αφου η τιμη του "λ" στο διαγνωστικο εμενε σταθερη γυρω στο 400 και ετσι βαζοντας τον παλιο που εχω κρατησει, εσβηνε το τσεκ. Ετσι τον αντικατεστησα στην εγγυηση.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 61 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

CITROEN BX DO-IT-YOURSELF SITE
Δ. Συζήτηση: BX
Συγγραφέας: thundermaster
Απαντήσεις: 10
Μεταχειρισμενα Ανταλλακτικα citroen
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 0
Πόσα km μετράει μέχρι σήμερα η Citroen σας;
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 261
31/03/1999 31/03/2019 20 χρονια Citroen Xantia II
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 0
Citroen C3 vs Βιολογικη Τουαλετα
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 36
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια