Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 13:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Billara Αργυρούπολη είμαι.Η Citroen είναι κοντά μου στην βουλιαγμένης, θα πάω κάποια στιγμή....δεν είπα οτι τόσο έχει αλλά τόσο μου είπε ο άνθρωπος που πήρα τηλέφωνο που έχει ανταλακτικά αυτοκινήτων για καινούριο.Δεν ρώτησα αλλού ούτε έψαξα..είχα βρει ενα site με ποντεσιομέτρα κλπ. αλλα δεν το έχω ψάξει περαιτέρω.. αυτό που θέλω είναι να το συνδέσω σε κάποιο μηχάνημα να πάρω μια κάποια ένδειξη να αρχίσω απο κάπου..να με προσανατολίσει κάπου.Για μεταχειρισμένο είμαι λίγο δυστακτικός γιατί αν δεν το βάλεις να δουλέψει δεν θα ξέρεις, όσο και καθαρό να φαίνεται!H μέτρηση των καυσαερίων που έκανα ήταν σε ένα μηχάνημα OPUS 40 gas analyzer και ήμουν μπροστά όταν γινόταν η μέτρηση και παρακολουθούσα τις μετρήσεις που έκανε..απο ότι είδα δουλεύει αλλά είναι κοντά στα όρια για αλλαγή...αλλά αυτό που παρατηρώ όμως είναι πώς ακριβώς τα ίδια προβλήματα που μου έκανε και παλαιότερα τα κάνει ακριβώς ίδια με τώρα που δίχνει πιό πεσμένος απο πρίν...o άνθρωπος εκεί μου είπε δεν χρειάζεται να τον αλλάξω.εγώ πάντως έχω σκοπό του χρόνου να τον αλλάξω. άρα ίσως φταίει εν μέρη λίγο και ο λ αλλά το πρόβλημα δεν πρέπει να προέρχεται απο αυτόν.Αναφέρω μετρήσεις: το 2010
ρελαντί : co :0% vol., co cor. 0% vol., HC:25 ppm, co2:14.8%, 02:0.11%, λ=1.004 (ελαφρώς πιο φτωχό μείγμα και έχει περιεκτικότητα οξυγόνου στα καυσαέρια 0.11 % άρα αυτό δικαιολογεί και την τιμή του λ άρα όχι τέλεια καύση )
υψηλές στροφές: co :0.02% vol., co cor. 0.02% vol., HC:42 ppm, co2:14.7%, 02:0.05%, λ=1.000(σχεδόν τέλεια καύση)
2011
ρελαντί : co :0.02% vol., co cor. 0.02% vol., HC:54 ppm, co2:14.4%, 02:0.46%, λ=1.019
υψηλές στροφές: co :0.03% vol., co cor. 0.03% vol., HC:24 ppm, co2:14.2%, 02:0.59%, λ=1.027(με βάση στοιχείων που βρήκα ο λ είναι εντός ορίων και κυμαίνονται 0.97<λ<1,030)

GEMI στο καρμπυρατέρ την πεταλούδα την έχω καθαρίσει,τοn injector- μπεκάκι, ρώτησα έναν μηχανικό με εξουσιοδοτημένο συνεργείο mercedes που είχα πάει ένα αμάξι (suzuki jimny..!!!!) να πάει να κάνει καθαρισμό των μπέκ και να αλλάξει μπουζί και τον ρώτησα για καθαρισμό του ΑΧ.Μου είπε κάποια πράγματα για το πώς και τι...και μου στη συνέχεια μου πρότεινε να πάρω ένα καθαριστικό μπέκ...των ρώτησα κάνει δουλειά αυτό?? μου είπε θα κάνει...πήγα και πήρα ένα STP για τα μπέκ και είδα μια κάποια διαφορά αλλά δεν έλυσε το πρόβλημα.(ξέχασα να πώ δεν έχω check engine...μου το βγάζει κάποιες φορές όχι πάντα...νομίζω οτι προέρχεται απο το μοτεράκι του ρελαντί γιατί όπως είπα και παραπάνω όταν το πειράζω αυτό σβήνει και δεν ξανά ανάβει...ανάβει όποτε να'ναι και όταν είμαι σταματημένος και ανάψει πειράζοντας το λίγο εξαλείφεται το λαμπάκι,δεν σημαίνει όμως αυτό οτι σίγουρα φταίει αυτό. αλλά αν δεν βγάζει check engine δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και σφάλματα...)

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Συγγνώμη ρε παιδιά αν κουράζω με όλα αυτά τα κατεβατά....αλλά συζητώντας το ελπίζω να βρεθεί μια άκρη....
Πάντως σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον σας!

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
είχα κρατήσει ένα μικρό αρχείο με φωτογραφίες απο την εγχείρηση που του έκανα πέρυσι...Άν θέλει κάποιος ας δει.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 144&type=1

Όλα καλά απο πέρυσι μέχρι σήμερα..αλλά τα προβλήματα που έχω τα είχα και πρίν...ηλεκτρολογικά...αλλά έχω θετικά δεν καίω πλέον λάδια και βάζω αυτά που λέει ο κατασκευαστής χωρίς πρόβλημα.. λέει 10W-40 και 15w-40.Αυτά μου είπε και η citroen οτι παίρνει.

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιούλ 2011, 21:23 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Ωραιος!!!! :clap :clap Αλλαξες πιστονια ή τα καθαρισες; Αλλαξες και εδρανα και ελατηρια πιστονιων βλεπω. :clap Βαλβιδες;

Ελπιζω να αλλαξατε τις βιδες συσφιξης του καπακιου.

Αν μπορεις να περιμενεις μεχρι τις 27 περιπου του μηνα αυτου ισως ειμαι Αθηνα και το δουμε. Αλλιως μπορεις να πας στον Πανο στην Λ.Αθηνων 181 αν σε βγαζει ο δρομος που εχει και αυτος γνησιο διαγνωστικο με φυσα για το δικο σου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 03:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Billara εκεί που λες είναι η σχολή μου κοντά...αλλά τώρα δεν παώ λόγω καλοκαιριού που είναι κλειστή...ίσως κάποια στιγμή πεταχτώ αν δεν βγάλω άκρη εδώ τριγύρω...
Ναι έκανα όλα αυτά που λές...ναι βίδες κυλινδροκεφαλής καινούριες...μόνο που αυτές θέλαν torx καρυδάκια για το σφίξιμο!!πήγα και πήρα γιατι δεν είχα...
το μόνο που δεν έκανα....είναι να αλλάξω και τα έδρανα-μεταλλάκια του στροφαλοφόρου...
δεν ήθελα να μπώ σε αυτή την διαδικασία...θα μου έπερνε κάπως παραπάνω χρόνο και χρήμα...αλλά για να το έκανα δεν μπορούσα έτσι θα ήθελα να βγάλω το μοτέρ απο εκεί για να μπορέσω να δουλέψω....Αρχικά ξεκίνησα για να αλλάξω τσιμουχάκια και φλάντζα..αλλά είπα ίσως να κάνω κάτι καλύτερο απο αυτό....αλλάχτηκαν πολλά πράγματα...αντλία νερού και πολλά άλλα...Α!τα πιστόνια στο ρεκτιφιέ που πήγαινα μπήκαν σε υαλοβολή!!γίνανε πραγματικά σαν καινούρια...τα χιτώνια γυαλίστηκαν!Ρώτησα και αυτόν στο ρεκτιφιέ μήπως θέλουν αλλαγή χιτώνια για τυχών ύπαρξης οβαλότητας..αλλά και αυτά ήταν οκ...οπότε..τα γυάλισε.Βαλβίδες οι ίδιες...και αυτές ήταν οκ...απλά φρεζάρισμα και τρίψιμο οι έδρες τους...εγώ απλά τις είχα καθαρίσει από τα κατάλοιπα...Πάντως ο άνθρωπος στο ρεκτιφιέ ήταν πολύ σούπερ!!!Καλή δουλειά και φθηνός και πολύ εξυπηρετικός και πολλά καλά!!!Σε αυτό είμαι τυχερός γιατί πιστεύω οτι έπεσα σε πολύ καλά χέρια!!
Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι οτι πάνω στο στρώσιμο μέτρησα και κατανάλωση...και έμεινα λίγο έκπληκτος για τα αποτελέσματα..όταν το τελείωσα και όλα καλά...ρύθμισα καλά τις βαλβίδες να μήν χτυπάνε και έφυγα ταξιδάκι για καλοκαίρι εύβοια....το πήγαινα πολύ χαλαρά δεν ξεπέρασα τις 2500 rpm και ήμουν σε εκτός πόλης διαδρομές και σε εθνική...το γεμίζω απο εδώ Αθήνα τέρμα 42 λίτρα ρεζερβουάρ έχει...και πήγα όλες μου τις διακοπές με ένα ντεπόζιτο!!όταν έφτασα ψαχνά ο δείκτης του καυσίμου δεν είχε πέσει καθόλου σχεδόν...και λέω μα καλά τι έκαψε??αέρα..??να μην τα πολυλογώ όταν γύριζα μέτρισα κοντά στα 800 χλμ...στο περίπου βγάζει το ρεζερβουάρ...και λέω καλά είμαστε...απλά δεν το άφησα να κατέβει τελείως για ασφάλεια..υπολογίζω όταν έβαλα ξανά βενζίνη να είχα γύρω στα 15 λίτρα μέσα..σε όλο αυτό που έκανα μέτρησα περίπου 5,25 λίτρα στα 100..Απο αυτό περί οικονομίας είμαι ευχαριστημένος πάντως :love
Από ''βελτιώσεις'' έχω μόνο μια group n!!! :laugh γιατί η προηγούμενη μου έφυγε στο δρόμο!!!στην κυριολεξία!! :laugh

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 03:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Πάντως έχω αλλάξει αρκετά πράγματα στο αμάξι αυτό..πολλά δεν τα θυμάμαι καν..Τα τελευταία πράγματα που άλλαξα ήταν το ψυγείο νερού, γιατι είχα ξεμείνει απο λεφτά...και τον αυτόματο με καρβουνάκια δυναμό!Η χαρά της δημιουργίας απερίγραπτη!!!(Έτσι για την χαρά της δημιουργίας που είχε γράψει και ο φίλος Antonios 16v!!Άραγε τι να κάνει??Μου είχε δώσει και μια αεροτομή και με έκανε ακόμα πιο ευτυχισμένο!!)
Τέλος πάντων...όλα με την σειρά τους...Μόλις ξεμπερδέψω και βρώ το πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά..αυτα που με προβληματίζουν μετά είναι για το βάψιμο και οι αναρτήσεις..Κάποια στιγμή ελπίζω να τα καταφέρω...Υγεία πάνω απο όλα και βλέπουμε!

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 09:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Έκανες τόσα πράγματα κ δε μπορείς να λύσεις το μονοπόιντ να δεις τι φταίει ? Κοίτα για φαγωμένα καλώδια όπως σου είπε ο Vil, το ίδιο πρόβλημα είχε κ απορούσε πως δούλευε το μοτέρ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 12:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Έλα ντε!!!Το μονοπόιντ έχει λυθεί!!!Φαγωμένα καλώδια τα βρήκα και τα έφτιαξα με μονωτική....Δεν έχω βραχυκύκλωμα..Αλλά ακόμα είμαι στο ψάξιμο...το μόνο που δεν έλυσα είναι το ποντεσιόμετρο πεταλούδας..Το μοτεράκι του ρελαντί το είχα ανοίξει αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω τι να έχει χαλάσει απο εκει μέσα!!!έχει ένα μοτέρ μέσα το οποίο γυρίζει δεξιόστρωφα και αριστερόστροφα...εκτός αν τα έχει παίξει αυτό...αλλά το έβαλα σε 12 βόλτ και δούλευε οκ...εκτός αν για κάποιο λόγω έχει αυξηθεί η αντίσταση του...τι να πώ...

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Ο Vil θα σου πει λεπτομέρειες για το μονοποιντ, μοτεράκια, μαρκουτσάκια, ματζαφλάρια, γκαβλιτσέκια κλπ :D
Έχεις σκοπό να το φτιάξεις αστέρι ή γενικώς μαστορεύεσαι ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 13:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Κοίταξε έχω σκοπό να το κάνω...Αλλά κατά πόσον θα τα καταφέρω δεν ξέρω...(Από οικονομικής άποψης)
Αλλά και γενικότερα μαστορεύομαι...Ξεκοιλιάζω διάφορα!! :D

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Ιούλ 2011, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
στειλε μου ενα mail σου με π.μ. αν δεν θελεις δημοσια για να σου στειλω καποιες φοτο με τα του monopoint και τι μετρησεις πρεπει να κανεις με πολυμετρο απο το autodata!

_________________
Βασίλης AX Gti


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vil για την δημοσίευση του/της: Πέτρος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιούλ 2011, 21:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Vil σε ευχαριστώ πάρα πολύ για αυτά που έστειλες..!!!Θα τα μετρήσω και όταν τα μετρήσω θα δω τις μετρήσεις και αν δεν βγάλω άκρη τα ξαναλέμε...

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Ιούλ 2011, 06:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Ok οτι θελεις εδω ειμαστε!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 11 Σεπ 2011, 16:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Νοέμ 2009, 11:19
Δημοσιεύσεις: 11
Παιδες καλησπερα,και πανω απ'ολα στο φιλο μου το Billara που ολο λεμε να βρεθουμε κι ολο δε βρισκομαστε. Καποιες τεχνικες επισημανσεις: 1.Αυτοματος του δυναμο + ανορθωτης τασης + καρβουνακια + αντιπαρασιτικο αποτελουν ΕΝΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑ και μονο και ειναι υπομορφη τρανζιστορ,εντος του δυναμο. 2. Εαν η ταση ειναι πανω απο 15 Volt,η βλαβη ειναι στο προαναφερθεν εξαρτημα. Εαν ειναι κατω απο 13 μεχρι και 10,το προβλημα ειναι 50% στον αυτοματο,ενα 20% στην πλακετα (ειναι fix με τις διεγερσεις των ηλεκτρομαγνητων του στατορα) κι αλλο ενα 30% φαγωμενο ρουλεμαν που εχει οδηγησει στην τριβη και το φαγωμα της περιελιξης του ροτορα,λογω επαφης του με τους μαγνητες του στατορα (συνηθως λογω υπερβολικου σφιξιματος του ιμαντα... και φυσικα και αντιστοιχου "σκισιματος" στα γκαζια). Αν κατω απο 10 VOLT εως και 0,τοτε 70% αυτοματος,'η αν ακουγεται και μεταλλικος θορυβος κατα την περιστροφη του ρουλεμαν 100% ΦΑΓΩΜΕΝΟΣ ΡΟΤΟΡΑΣ (οποτε αντιο δυναμο,γιατι κοστος περιελιξης = αξια 3 (τριων) μεταχειρισμενων μοναδων...). 3.Οσον αφορα στο προβλημα με το ρελαντι, η πειρα εχει δειξει οτι κατα 85% οφειλεται στο βηματικο μοτερ του ρελαντι (ΠΡΟΣΟΧΗ: AN KI EΦ' ΟΣΟΝ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ CHECK ENGINE!). Αν αναβει και το CHECK ENGINE σποραδικα,τοτε αν συνοδευεται κι απο πνιξιματα,μαυρο καπνο στην εξατμιση και υπερβολικη καταναλωση,ειναι 85% το ποτενσιομετρο της πεταλουδας και 15% ο εγκεφαλος (μου εχουν συμβει και οι δυο περιπτωσεις σε τετοια,ειναι και τα δυο ευπαθη οργανα σε ολα τα PSA με ψεκασμο μονου σημειου...). Σε καθε περιπτωση ο μηχανικος σου θα σου βρει τη λυση,'η εν τελει ενας καλος μηχανικος/ηλεκτρολογος με εμπειρια σε αντιστοιχους..."μπελαδες" (τα προβληματα εννοω,οχι το αυτοκινητο καθαυτο,το οποιοειναι ενα απο τα καλυτερα τετρατροχα,για πολλους λογους...). Ελπιζω να σε διαφωτισα. Και που εισαι,σε οποιαδηποτε περιπτωση χρειαστεις ειτε δυναμο,ειτε αυτοματο ειτε monojet/ποτενσιομετρο/μοτερακι ρελαντι,εχω να σε καλυψω,μη μου αγχωνεσαι...


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε sazmanoglou για την δημοσίευση του/της: Πέτρος
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: citroen ax 1100cc 1992year
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 27 Σεπ 2011, 17:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Ιαν 2009, 06:11
Δημοσιεύσεις: 19
Γεια σας..Μετά απο μετρήσεις και άλλα διάφορα χρειάζομαι άμεσα τον αισθητήρα θερμοκρασίας αέρα
και ποτενσιόμετρο πεταλούδας...Έψαξα για τον αισθητήρα αέρα αλλά μέχρι στιγμής δεν βρήκα άκρη....Συνεχίζω το ψάξιμο.....Κανείς τίποτα?

_________________
Straights are for fast cars and corners for fast drivers.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 61 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

υβριδικο citroen c5
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 26
Citroen Metropolis concept
Δ. Συζήτηση: Concepts
Συγγραφέας: nonos
Απαντήσεις: 25
Σύστημα Citroën Connect Box
Δ. Συζήτηση: Δ.Τ. Citroen Hellas
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 0
Νεο Citroen 2CV
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 17
CITROEN XSARA 1 ΘΟΛΩΜΑ ΤΖΑΜΙΩΝ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: johnkou
Απαντήσεις: 18
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ