Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 19:54 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Μόλις τελείωσα ουφ!. Τελικά τα ελατήρια δεν τα ταίριαξαν (ήθελαν μεγάλη πιατέλα) κ κατέληξα στα μαμά ελατήρια με καινούργια αμορτισέρ. Αποτέλεσμα μαλακό, χωρίς να μπορώ να το πιέζω στις στροφές, αλλά αθόρυβο στα κοπανήματα. Πίσω το σκληρό αμορτισέρ σε συνδυασμό με τη μαλακή μπάρα, έχει σαν αποτέλεσμα μία ελαφριά ταλάντωση στο ταξίδι του πίσω μέρους, σα τραμπολίνο ένα πράμα αλλά υποφερτό. Πιστεύω θα το συνηθίσω. Επίσης μπήκε κ κοτσαδούρα - χωρίς αυτό δε θα μπορούσα να ζήσω (!!), για να τραβάω κάνα πράγμα κ να κάνω τον καλοθελητή στις γειτόνισες (lol). Ημιαξόνια εβαλα καινούργια (έμαθα κ την περιβόητη κοντή-μακρυά βόλτα τι σημαίνει- εννούσαν το πάσο οι τσέτουλες οι μηχανικοί) κ καινούργια δισκόφρενα. Αποτέλεσμα να σταματήσει το "πάρκισον" του τιμονιού σε κάθε φρενάρισμα κ το μπαμ-μπουμ κ κουμπουριές στο άφησε κλείσε γκάζι όταν κάνουν εμπλοκή οι τροχοί με το σασμάν. Τα καθίσματα είναι όλα τα λεφτά, τόσο που φοβάμαι πια μη μου το κλέψουν !!
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Πέμ 01 Ιούλ 2010, 21:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Thanks. Αύριο θα το πλύνω κ θα ανεβάσω καλιτεχνικές φωτό.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Σάβ 03 Ιούλ 2010, 20:38 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Σήμερα έβαλα κ λάστιχα. Brigestone 165-65-13. H μαμά διάσταση είναι 155-70-13. Τελικά όμως δεν τελείωσα..
Μπροστά έχω ταλαντώσεις που θα λεγα είναι επικίνδυνες μετά τα 130. Οπότε πάω για Apex. Επίσης ερώτηση, υπάρχουν τίποτα αντιστρεπτικές δοκοί που να μπαίνουν από άλλα μοντέλα ?
ΥΓ: Το τελίκιασα για να δω τι βγάζει ο 1,1 κ μου βγαλε 173 GPS στις 6,000 με 5η. Μέχρι τις 5.500 στροφές ανεβάζει καρφί. Καλά είναι ?
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 05:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Φιλε GEMI οπως σου πε και ο Πανος μια σελιδα πιο πισω, καλυτερα μη βαλεις τα HR στα μαμα αμορτισερ! Αν σου ειναι δυσκολο οικονομικα να κανεις την αγορα Blistein-HR, υπαρχουν και αλλες λυσεις, βαλε μια πιο φθηνη μαρκα. Ειχα παρει προσφορα για Monroe στη ΖΧ και ειχε πολυ καλες τιμες...ψαξου λιγο παραπανω, καλυτερα απο το να σπασεις τελειως τα αμορτισερ σου! Φιλικα
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 10:41 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Ταλαντώσεις εννοώ, όταν παίζω το τιμόνι σε μεγάλες ταχύτητες το αμάξι γέρνει υπερβολικά. Στην ευθεία είναι σχετικά σταθερό. Apex 3ποντα λέω να βάλω. Επειδή είναι πιο σκληρά θα έρθει σχεδόν στο ίδιο ύψος - έτσι νομίζω δηλ. Αν αντέξουν τα μορτισέρ 20.000 χιλ. ευχαριστημένος θα είμαι μιας κ το κόστος τους είναι 60 €. Η σκληρότητά τους είναι αρκετά καλή για το βάρος του μπροστινού . Μετά θα τα παω μάλλον για ανακατασκευή.
Τα monroe κοπανάνε στο πρώτο μπαμπ κ μετά είναι μαλακά (λόγω της βαλβίδας) τα έχω δοκιμάσει στο παρελθόν κ δε με ικανοποίησαν. Τα bilstein είναι σκληρά κ δεν έχουν επαναφορά. Τα κίτρινα ρυθμιζόμενα κονι "λένε" αλλά είναι πανάκριβα.
Από αντιστρεπτικούς τι παίζει, γνωρίζει κανείς ?
Να πω επίσης 2λόγια γενικά. Το "φτιάξιμο" του ΑΧ μου αρέσει υπερβολικά μιας κ είμαι της τύπος της μόντας.
Το κόστος των υλικών είναι αρκετά χαμηλό, υπάρχει αφθονία στην αγορά κ μπορείς να κάνεις τρελά πράγματα στο citroen. Είχα παλαιότερα ford, fiat κ ξέρω. Για ανάρτηση κ μπρστινό σύστημα - καινούργια ξόδεψα 300 €, που σε άλλη μάρκα έδινα 1.500-2.000 €. Στα γαλλικά πρώτη φορά ασχολήθηκα κ είμαι ενθουσιασμένος. Το AX είναι μικρό μεν, αλλά έχει φοβερά πλεονεκτήματα. Απλότητα κατασκευής, αξιοπιστία, είναι πολύ οικονομικό (υπολογίζω 5,5 l/100Km), στρίβει για πλάκα, ακούει κάθε εντολή φρενάρει κ είναι ελαφρύτατο κ μικρό για αμάξι πόλης, χωρίς να σε ταλαιπωρεί στο ταξίδι. Με τα καθίσματα ο χώρος μπροστά έχει ανοίξει τόσο που νομίζεις είσαι σε μεγάλο αυτοκίνητο. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, έχει μόνωση στο πάτωμα (!!) που δεν έχουν καινούργια αυτοκίνητα σήμερα, κ σε συνδυασμό με τα bridextone (δεν το περίμενα) ο δρόμος έγινε αθόρυβος. Το ταμπλώ του είναι αρκετά στιβαρό, δε τρίζει σχεδόν τίποτα, τα κοπανήματα στις λακούβες είναι "γλυκά", ο συμπλέκτης επίσης, κ ο κινητήρας δουλεύει σα ρολόι. Το τιμόνι αν κ μηχανικό, λόγω των στενών ελαστικών είναι ικανοποιητικά ελαφρύ. Έπαθα πλάκα με τα Γαλλικά αυτοκίνητα είναι μπροστά σε πολλούς τομείς. Sorry για το μεγάλο ποστ, ευχαριστώ για την συζήτηση..!
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 16:57 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
Αμορτισέρ τύπου bilstein χοντρομπούκαλα με ελατήρια χαμηλώματος κλπ... bye bye θόλοι!Το ΑΧ δεν είναi SAXO.Μπορείς να βάλεις μόνο τα αμορτισέρ από saxo vts όσο για τις αντιστρεπτικές το πιθανότερο είναι να μην έχει καθόλου.Από 3μπούλονα μόνο τα Sport και Gti είχαν πίσω (15χιλ) και μπρος (21χιλ) ενώ τα 1,1 είχαν μόνο μπροστά (18χιλ) και όχι όλα αλλά αυτά που είχαν το look συνήθως δεν είχαν ούτε μπρος ούτε πίσω για να τις βάλεις θες την ζαμφόρ καβαλέτα και ψαλίδια.Ζαμφόρ στη μπουκάλα είχαν μόνα τα Leman αλλά εκεί θες πολύ περισσότερα πράγματα ενώ μπορείς να βρεις και πράγματα από saxorallo(ζαμφόρ καβαλέτα ψαλίδια μπουκάλες και ημιαξόνια, ημιαξόνια από look vts 1,4 να ταιριάζουν στα μουαγιέ,του 1.6 τα ημιαξόνια δεν σου κάνουν)εκεί βέβαια έχεις γίνει και 4μπούλονος με άλλες προοπτικές για φρένα και φυσικά θες και ζάντες...
_________________ www.drakonakis.gr
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Drakonakis για την δημοσίευση του/της: GEMI
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 22:56 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Θα το κάνω μια ευθυγράμμιση μπας κ στρώσουν οι τροχοί. Τώρα που "έκατσαν" τα αμορτισέρ θαρρώ πως το ελέγχω καλύτερα ή τουλάχιστον το συνήθισα. Αν βάλω μπάρα θόλων πάνω κ μπάρα ψαλιδιών κάτω θα καταφέρω τίποτα ή θα κάνω μια τρύπα στο νερό ? Μου αρέσει που περνάω αέρα τους κατσικόδρομους της πόλης μας, παντού έργα μετρό γίνονται. Με τα apex θα το έχω αυτό ?
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Κυρ 04 Ιούλ 2010, 23:15 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 756
|
Είδες αν έχει ζαμφόρ εμπρός?Μπας και...αλλά πολύ δύσκολο το θεωρώ.Να δέσεις θόλους και βάσεις ψαλιδιών ενώ καλά καλά δεν ξέρεις αν έχει αντιστρεπτική?Η μπροστινή ζαμφόρ που πιάνει στα ψαλίδια είναι έτσι τοποθετημένη που η κλασική μπάρα ψαλιδιών δεν κάνει και τόσο δουλειά όσο στα άλλα με ζαμφόρ στη μπουκάλα...
_________________ www.drakonakis.gr
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Drakonakis για την δημοσίευση του/της: GEMI
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Βελτίωση ανάρτησης στο citroen ΑΧ-SAXO Δημοσιεύτηκε: Δευτ 05 Ιούλ 2010, 12:30 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Nik_ZX έγραψε: Αμορτισέρ τύπου bilstein χοντρομπούκαλα με ελατήρια χαμηλώματος κλπ... bye bye θόλοι!Το ΑΧ δεν είναi SAXO.............. Nik_ZX έγραψε: Είδες αν έχει ζαμφόρ εμπρός?Μπας και...αλλά πολύ δύσκολο το θεωρώ.Να δέσεις θόλους και βάσεις ψαλιδιών ενώ καλά καλά δεν ξέρεις αν έχει αντιστρεπτική?............... Φίλε Νικ ευχαριστώ για την πληροφορία. Όντως κάτι δε μου πήγαινε καλά όταν σκέφτηκα να το σκληρύνω μπροστά. Οι θόλοι είναι ευαίσθητοι κ το βάρος μπροστά πολύ μικρό. Αντιστρεπτικές δεν έχει, ούτε βάσεις, ζαμφορ κλπ. Οπότε η μόνη συμβιβαστική λύση που μπορώ να κάνω στο ως έχει σύστημα είναι πάνω θολόμπαρα κ κάτω ψαλιδόμπαρα. Με κόστος 150 €. Το θέμα είναι αν κ πόσο θα βελτιωθεί με αυτές τις προσθήκες. Για αλλαγή ψαλιδίων δεν υπάρχει λόγος, μιας κ το έφερα το αυτοκίνητο όπως το θέλω, πλην τις κλίσεις που παίρνει, οι οποίες είναι ελεγχόμενες μεν, αλλά μια μικρή βελτιωσούλα ακόμα θα ήταν καλύτερα να γίνει.. Επίσης μία ακόμα ερώτηση για τα φρένα. Μπροστά έχω τα μαμά τακάκια. Αν έβαζα επώνυμα πχ. brembo ή ferodo θα είχα καλύτερο αρχικό δάγκωμα ? Τα μαμά θέλουν αρκετή πίεση για να πιάσουν, μετά αποδίδουν σχετικά καλά.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|