Πριν απο ενα μηνα πηρα ενα AX GT 1.4 του 91,που η Ελληνικη αντιπροσωποια
ειχε βαφτισει GTI KAT,εναντι 400 ευρω για να μαθει βασικα η γυναικα να οδηγει.
Το αμαξι ηταν σε μετρια κατασταση και ειχε να παρει εμπρος 2 χρονια,αλλα με μια νεα μπαταρια και λιγο χτυπημα στο μπεκ ξεκινησε και το πηγαμε σπιτι.
Απο τοτε ξεκινησε και ο αγωνας μου στην πιλωτη ενος φιλου να το φερω σε μια κατασταση που να ειναι ασφαλεις και αξιοπιστο.
Ετσι αντικατεστησα τα εξης,αλλα προληπτηκα και αλλα γιατι επρεπε
Μπαταρια
Μπουζι
Μπουζοκαλωδια
Ντιστριμπιτερ
Ιμαντας εκκεντροφορου
Τεντωτηρας
Ιμαντας δυναμο
Τρομπα νερου
Τσιμουχακια βαλβιδων
Ολα τα φιλτρα
Λαδια
Βαλβολινες
Παραφλου
Θερμοστατης
Βαλβιδα βεντιλατερ
Φουσκες αριστερου ημιαξονιου
Φουσκες κρεμαργιερας
Ακρομπαρα (αριστερο δεξιο)
Σωληνακια βενζινης
Σωληνακια υποπιεσης
Μαρκουτσια φρενων
Αντλια φρενων
Κυλινδρακι ταμπουρου πισω αριστερα
Σιαγωνες ταμπουρων
Υγρα φρενων
Ντιζες χειροφρενου
Ντιζα γκαζιου
Μια ταπα ταμπουρου
Διακοπτη φωτων/φλας
Ενα κολαρο νερου(επιστροφη)
Ντιζακι στον επιλογεα ταχητητων
Σπιραλ εισαγωγης
MP3 PIONEER
Ηχεια
Λαστιχα 165/60 14
Επισης μεταχειρισμενα
Μηχανισμος υαλοκαθαριστηρα εμπρος
Ηλεκτρομαγνητικη κλειδαρεια δεξια
Ολα αυτα μου κοστοισαν γυρω στα 1250 ευρω και τα τοποθετησα μονος μου.
Εβγαλε καρτα καυσαεριων και την επομενη εβδομαδα παει για κτεο αφου του κανω μια ευθυγραμμιση και το βαλω και σε φρενομετρο.
Το αμαξι κυριολεκτηκα πεταει παρα τα μονο 80 αλογα που ειχει,και στεναχωρει πολλα συνχρονα 1600αρια
Για εμενα δεν το βλεπω σαν επενδυση αλλα για την χαρα της δημιουργιας