Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 15:58 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Νοέμ 2011, 14:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Το παίρνει η γυναίκα μου καμιά φορά με το θεόμακρο σασμαν που είχα πατίναρε στον συμπλέκτη ή πατούσε με λίγες στροφές το γκάζι μπουκώνοντάς το κ καίγοντας τσάμπα βενζίνη. Οπότε πριν φάει τον συμπλέκτη κ μιας κ έπεσε στα χέρια μου το original σασμαν, το οποίο ήταν κ ανακατασκευασμένο με ενισχυμένα γρανάζια, συγχρονιζέ 5ης κλπ. είπα να το περάσω.
Αν κρίνω από το αποτέλεσμα είναι πιο σφιχτό κ αθόρυβο από το παλιό. Το σαββατοκύριακο έκανα ένα ταξιδάκι κ πήγαινε καλά, βάζεις 5η κ πας χωρίς να χρειάζονται κατεβάσματα. Βέβαια καίει περισσότερο αλλά αν το πας με 130-140 έχει 5.000 στροφές κ η κατανάλωση είναι γύρω στα 6-7 λ/100 km.

Brujo έγραψε:
Βάλε 25 άρηδες τροχούς :laugh


Για τροχούς σκέφτομαι να βάλω ζάντες 13άρες αλουμινίου με 5,5 φάρδος κ λάστιχα το καλοκαίρι 175 από 165 που έχω για να ψηλώσει κ να μακραίνει λίγο ακόμα η 5η. :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Όπως υποσχέθηκα στον Χριστόφορο ανέβασα ένα βιντεάκι (σημερινό). Η διαδρομή έγινε στον περιφεριακό, με λίγη κίνηση αλλά κατάφερα μέχρι τα 200 Κμ/Ω. Το κοντέρ είναι ρυθμισμένο να δείχνει ακριβώς στα 100km/h ενώ χάνει λίγο από εκεί κ πέρα. Η πραγματική ταχύτητα είναι περίπου 205 km/h μετρημένα με gps. Φυσικά για να πάει έτσι το ΑΧ κ να κινηθεί με ασφάλεια σε αυτές τις ταχύτητες, έχει ενισχυθεί με ζυγαριές, ψαλίδια κ πίσω άξονα από ΑΧ GT, τα λάστιχα είναι μαστίχα κ η ευθυγράμιση κ η ζυχοστάθμιση στην τρίχα.

Dont do it at your home :




edit zx lover
Στο εφτιαξα να φαινεται!
:thumb :salute


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:17 
Άβαταρ μέλους
ελα η ΑΧαρα!!!!!!!!!!!! η τεταρτη σκυλιαζει!!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:21 
Άβαταρ μέλους
τα 0-100 γιαννη σε ποσα sec τα εχει ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Κ η 5η το ίδιο πάει Χριστόφορε ( το σασμάν έχει μελετηθεί να ανοίγει κ να γεμίζει κ την 5η) δε μπόρεσα να τ ανοίξω πιο πέρα, στη διαδρομή έπαιζα συνέχεια τα φώτα για να μου αδειάζουν την λωρίδα ενώ παράλληλα σε έβριζα :D :D
Το Σ/Κ μάλλον θα πάω Ολυμπιάδα, οπότε στην εθνική οδό μπορώ να το τελικιάζω άνετα μέχρι τα 215 στις 8.000 στροφές. Να ξαναπώ ότι δεν είναι εύκολο να παίζεις αν το αμάξι δεν είναι "φτιαγμένο" για αυτές τις ταχύτητες.. :!

0-100 σε 8.5'' κατά μέσο όρο με 2α στις 8100+ στροφές (με το νέο σασμάν).

(Edit : Thanks ΖΧ_lover για το βιντεάκι δεν ήξερα πως να το κάνω.)


Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Τρί 28 Φεβ 2012, 22:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:34 
Άβαταρ μέλους
χαχαχαχα , γιαυτο μου εσπασε η βαση καθισματος σημερα???? τι καταρες θα ακουσα :D


φανηκε στο βιντεο παντως οτι υπηρχαν , φορες που αφηνες το γκαζι, παει ωραια παντως, αν και δεν το ανοιξες καλα λογο κινησης, θελω και αλλο βιντεο , χωρις κινηση , και χωρις καταρες :D :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Σεπ 2013, 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 18 Σεπ 2013, 08:13
Δημοσιεύσεις: 8
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
nonos έγραψε:
Να πεταξω την ιδεα για 1.3 rallye? :nos
Ας μας διαφωτισουν οι πιο ψαγμενοι αν εχει μανουρα ή οχι.. :)

Ταιριάζουν όλοι οι μονοπόιντ χωρίς αλλαγές βάσεων κτλ αλλά όταν ακούτε πλεξούδες και καλωδιώσεις να ξέρετε ότι πιθανότατα πάτε για αλλαγές εγκεφάλου.
Οι multipoint δε ταιριάζουν υπάρχοντα στα ηλεκτρικά. Ακόμη κι αν φορέσεις τον παλιό σου ψεκασμό, έχουν διαφορά στους αισθητήρες για θερμοκρασία, λάδια κτλ


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 11 από 11 [ 157 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 7, 8, 9, 10, 11



Συναφή θέματα

χτυπημα μπροστα δεξια μετα την αλλαγη των τοπ μαουντεν άμφω
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Αλλαγη κορνας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: kanakis
Απαντήσεις: 3
Αύξηση στροφών κινητήρα σε ρελαντί κατάσταση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS3
Συγγραφέας: ds3_ncl
Απαντήσεις: 10
ηλεκτρογκαζο αλλαγη σε ντιζα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: giannisC2vts
Απαντήσεις: 33
Ξαφνικό κόψιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Tsiou28
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ