Συγγραφέας |
Μήνυμα |
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Νοέμ 2011, 14:08 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Το παίρνει η γυναίκα μου καμιά φορά με το θεόμακρο σασμαν που είχα πατίναρε στον συμπλέκτη ή πατούσε με λίγες στροφές το γκάζι μπουκώνοντάς το κ καίγοντας τσάμπα βενζίνη. Οπότε πριν φάει τον συμπλέκτη κ μιας κ έπεσε στα χέρια μου το original σασμαν, το οποίο ήταν κ ανακατασκευασμένο με ενισχυμένα γρανάζια, συγχρονιζέ 5ης κλπ. είπα να το περάσω. Αν κρίνω από το αποτέλεσμα είναι πιο σφιχτό κ αθόρυβο από το παλιό. Το σαββατοκύριακο έκανα ένα ταξιδάκι κ πήγαινε καλά, βάζεις 5η κ πας χωρίς να χρειάζονται κατεβάσματα. Βέβαια καίει περισσότερο αλλά αν το πας με 130-140 έχει 5.000 στροφές κ η κατανάλωση είναι γύρω στα 6-7 λ/100 km. Brujo έγραψε: Βάλε 25 άρηδες τροχούς Για τροχούς σκέφτομαι να βάλω ζάντες 13άρες αλουμινίου με 5,5 φάρδος κ λάστιχα το καλοκαίρι 175 από 165 που έχω για να ψηλώσει κ να μακραίνει λίγο ακόμα η 5η.
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:17 |
|
|
ελα η ΑΧαρα!!!!!!!!!!!! η τεταρτη σκυλιαζει!!!!
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:21 |
|
|
τα 0-100 γιαννη σε ποσα sec τα εχει ?
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Κ η 5η το ίδιο πάει Χριστόφορε ( το σασμάν έχει μελετηθεί να ανοίγει κ να γεμίζει κ την 5η) δε μπόρεσα να τ ανοίξω πιο πέρα, στη διαδρομή έπαιζα συνέχεια τα φώτα για να μου αδειάζουν την λωρίδα ενώ παράλληλα σε έβριζα Το Σ/Κ μάλλον θα πάω Ολυμπιάδα, οπότε στην εθνική οδό μπορώ να το τελικιάζω άνετα μέχρι τα 215 στις 8.000 στροφές. Να ξαναπώ ότι δεν είναι εύκολο να παίζεις αν το αμάξι δεν είναι "φτιαγμένο" για αυτές τις ταχύτητες.. 0-100 σε 8.5'' κατά μέσο όρο με 2α στις 8100+ στροφές (με το νέο σασμάν). (Edit : Thanks ΖΧ_lover για το βιντεάκι δεν ήξερα πως να το κάνω.)
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Τρί 28 Φεβ 2012, 22:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τρί 28 Φεβ 2012, 22:34 |
|
|
χαχαχαχα , γιαυτο μου εσπασε η βαση καθισματος σημερα???? τι καταρες θα ακουσα φανηκε στο βιντεο παντως οτι υπηρχαν , φορες που αφηνες το γκαζι, παει ωραια παντως, αν και δεν το ανοιξες καλα λογο κινησης, θελω και αλλο βιντεο , χωρις κινηση , και χωρις καταρες
|
|
|
|
|
CitroenThessaloniki
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τετ 18 Σεπ 2013, 08:51 |
|
Εγγραφή: Τετ 18 Σεπ 2013, 08:13 Δημοσιεύσεις: 8 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
nonos έγραψε: Να πεταξω την ιδεα για 1.3 rallye? Ας μας διαφωτισουν οι πιο ψαγμενοι αν εχει μανουρα ή οχι.. Ταιριάζουν όλοι οι μονοπόιντ χωρίς αλλαγές βάσεων κτλ αλλά όταν ακούτε πλεξούδες και καλωδιώσεις να ξέρετε ότι πιθανότατα πάτε για αλλαγές εγκεφάλου. Οι multipoint δε ταιριάζουν υπάρχοντα στα ηλεκτρικά. Ακόμη κι αν φορέσεις τον παλιό σου ψεκασμό, έχουν διαφορά στους αισθητήρες για θερμοκρασία, λάδια κτλ
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|