Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Ιαν 2011, 16:17 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Γιάννη,χρόνια πολλά. Άσε τους υπολογισμούς απο βδομάδα,γιατί τέτοιες μέρες,με τόσο κρασί και τόσο φαγητό,το λάθος είναι σίγουρο.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιαν 2011, 08:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
GEMI έγραψε: E και? ε και?0-100 για παντα!!!!!!!!!
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιαν 2011, 09:35 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Ναι, η αληθεια ειναι οτι θα γινει λιγο πιο αργο με του 1,1....αλλα ισως δεν θα εχει τρομακτικη διαφορα κανονικα. Γιαννη βλεπεις και κανεις ρε συ. Αν θες, δοκιμασε να δεις πως θα ειναι με το 1,1 κιβωτιο και μετα αν ειναι αλλαξε το κορωπηνιο.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιαν 2011, 12:45 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Γιατί ρε παιδιά? Το παλικάρι δεν είναι κοντράκιας. Τι να το κάνει το 0-100? Μια χαρά θα είναι το ΑΧ έτσι. Οικονομικότατο, με καλές ρεπρίζ και ξεκούραστο. Για τον πραγματικό κόσμο είναι το αυτοκίνητο.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 02 Ιαν 2011, 13:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
χεχε.. Λοιπόν αυτές είναι οι ενδείξεις που υπολόγισα με λάστιχα 165/65/13 κ διάφορα σενάρια με σασμάν, κορωπηνία κ στις 7.000 του 1,3 8V, λίγο πριν δηλ. της μέγιστης ιπποδύναμής. Με σασμάν ΑΧ κ κορωπηνίο το δικό του (3,58) έχουμε :Σχέσεις ταχύτητας Km/H 1η 3,42................. 59 2α 1,95................. 102 3η 1,35................. 147 4η 1,05................. 189 5η 0,85................. 235 Με σασμάν ΑΧ κ κορωπηνίο 14/60 (4,24) του έχουμε :Σχέσεις ταχύτητας Km/H 1η 3,42................. 50 2α 1,95................. 86 3η 1,35................. 125 4η 1,05................. 160 5η 0,85................. 198 Με σασμάν 306 κ κορωπηνίο δικό του (4,05) έχουμε :Σχέσεις ταχύτητας Km/H 1η 2,92................. 61 2α 1,87................. 94 3η 1,41................. 125 4η 1,15................. 154 5η 0,92................. 192 6η 0,79................. 224 Με σασμάν 306 κ κορωπηνίο 14/60 (4,24) έχουμε :Σχέσεις ταχύτητας Km/H 1η 2,92................. 58 2α 1,87................. 90 3η 1,41................. 120 4η 1,15................. 147 5η 0,92................. 184 6η 0,79................. 213 Τείνω να αφήσω το σασμάν του ΑΧ με κορωπηνίο 14/60, εκτός αν πάρω το σασμάν του 306 κ ταιριάξω ημιαξόνια. Πηγές : http://www.205gti.com/techgearboxUK.htmhttp://www.306gti6.com/forum/showthread ... 204&page=1http://www.gearboxman.co.uk/inforatios.html#download
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Ιαν 2011, 12:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Ετσι, σωστα τα λεει ο Γιωργος. Βαλε σαν τον δικο σου 1,1 ή 1,4. Αλλιως τον 1,3 θα πρεπει να τον ανοιξεις σιγουρα.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Ιαν 2011, 14:48 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Παιδιά ευχαριστώ, αλλά έχω πάρει ήδη τον κινητήρα. Το μοτόρι είναι καλό, με αλλαμένα ελατήρια, ροική στην κεφαλή κ καινούργιες φλάντζες κομπλέ, αντλία νερού, δυναμό, εγγέφαλο, ιντζέκσιον, πολλαπλή εισαγωγής-εξαγωγής κλπ. Συνεργεία για να τον βάλουν βρίσκω εύκολα, αλλά σηκωνουν τα χέρια στα ηλεκτρολογικά του.
Αντιμετωπίζω πρόβλημα στο να βρω καλό ηλεκτρολόγο να μου 'παντρέψει' τις πλεξούδες.
Η πλεξούδα από τον 1.3 είναι κομμένη στην άκρη κ θα πρέπει να μονταριστεί πάνω στην καρότσα του ΑΧ. Από σασμάν δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αν γνωρίζει κανείς ειδικό συνεργείο στη Θεσσαλονίκη που να το αναλαμβάνει (με δικό του ηλεκτρολόγο) θα ήθελα να δώσει πληροφορίες.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Ιαν 2011, 17:51 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
billaras έγραψε: Δεν μπορεις προς το παρων να βαλεις το monopoint του δικου σου να δουλεψει το μοτερ, και μετα να δεις τι θα κανεις; Αυτό μου είπε ένας μηχανικός, με πολλαπλές κ ψεκασμό από τον 1,1 μπορεί να το κάνει, αλλά μισή δουλειά. Ο κινητήρας του pegeot βγάζει 117 δυναμομετρημένους ίππους, κρίμα δεν είναι να τον φιμώσω ?
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Ιαν 2011, 18:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Α, Πανο, αν δεν γινεται ΟΚ. Απλα ρωτησα. Γιαννη, το 1,3 δεν βγαζει 117, βγαζει 101. Το 1,6 16ν των Rallye-VTS εβγαζε τοσα. Εκτος αν φοραει και εκκεντροφορο, εκτος απο ρο'ι'κη...
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Τετ 05 Ιαν 2011, 19:17 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του παιδιού που μου τον έδωσε είναι βελτιωμένος με ροική, εκκντρα, πρόγραμμα πεζο σπορτ, αντλία νερού, δε καίει λάδια κλπ. Ροπιάζει από τις 4.500 μέχρι τις 6.500 rpn κ έχει κόφτη στις 8.200 στροφές. Βρήκα άκρη στην αντιπροσωπεία της ρενω, μου λένε ότι έχουν κάνει πολλές μετατροπές σε ΑΧ, απλά αλλάζουν τη βάση μηχανής κ ο ηλεκτρολόγος τους συνδέει την πλεξούδα. Άντε να δούμε..
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|