Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:19 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 10:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
M4dc0wDisease έγραψε:
Καλές βόλτες φίλε.Και καλά κεράσματα!

:agree
Αντε και σε κανα μηνα βγαζω και το δικο μου γιαννη!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 11:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Ωραία ! Έχω το ιντζέκτιον του 1,1 αν θέλεις πέρνα να σου το δώσω Vil.
Χτες καθάρισα την πεταλούδα στο δικό μου, έβαλα σφιχτηρες σε όλα τα κολάρα, ρύθμισα μίγμα, καθάρισα Map, ρυθμιστή θέσης γκαζιού, ποτενσιόμετρο βηματικού ραναλντί, μπουζί, φίλτρο αέρα κ πλέον έφυγαν κάτι αρρυθμίες που είχα όταν το πρωτοπήρα. Μένει να βάλω δίχαλο από 16v στην εξάτμιση για να έχω ροπές από χαμηλά κ οπωσδήποτε, ψυγείο λαδιού για το καλοκαίρι κ είναι Οκ. Α κ τα ελατήρια που έβαλα τρίζουν καμιά φορά, έχεις καμιά ιδέα ?

Ένας Mod ας αλλάξει το θέμα παρακαλώ σε "Αλλαγή κινητήρα από Peuzeot rally 1,3 8v σε citroen AX 1.1".


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 12:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Γιαννη τριζουν ή κανουν ενα "ντανγ" οταν κοβεις πολυ το τιμόνι?

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Σε εγκάρσιες ανωμαλίες κάνουν ένα "γκουπ" με τρίξιμο, κ όταν στρίβω τέρμα το τιμόνι βαραίνει κ δυσκολεύεται.
Το βράδυ θα έρθεις στο meeting ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 13:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
γιαννη αν το αμαξι χαμηλωσε με τα ελατηρια που εβαλες τοτε θελεις και κοντιτερα αμορτησερ,γιατι μαλλον αυτο που ακους ειναι το τερματικο του αμοτρησερ,και αν συνεχισεις ετσι θα τα παρεις στο χερι.Ή πας για κοντιτερα και πιο χοντρα π.χ. bilstein sprint
ή πας μηχανουργιο και κοβεις το βακτρο απο τα μαμα που εχεις, οσο και το χαμηλωμα του αυτοκινητου ,(φθηνοτερη λυση αλλα οχι και καλυτερη)και θα τα χαλασεις σε μεγαλητερη διαρκεια!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Αυτό είναι το ένα πρόβλημα σίγουρα. Το άλλο πιστεύω είναι το εξής: Οι σπείρες στα ελατήρια είναι αν θυμάσαι προοδευτικές. Στις ταλαντώσεις συπηρώνονται πρώτα οι αραιές κ μετά οι πυκνές. Το θέμα είναι ότι οι πυκνές σχεδόν ακουμπάνε μεταξύ τους όταν συμπιέζονται. Θα μπορούσε να λύθεί το πρόβλημα αν έβαζα ελαστικό σωληνοειδές "μακαρόνι" στις πυκνές σπείρες ? Θα ψεκάσω με WD40 για να τσεκάρω αν το τρίξιμο είναι όντως από αυτό..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 11:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Νεότερα απότο project σχετικά με την προσαρμογή του εγγέφαλου :

Από την αρχή που έβγαλα το αμάξι από το συνεργείο μου άναβε το "check engine" το γνωστό λαμπάκι με τον κινητήρα. Καθάρισα map, πεταλούδα, άλλαξα μπουζί, κάνω reset (έβγαλα τον πόλο από την μπαταρία το βράδυ).

Το πρωί βάζω μπρος, όλα καλά, μετά από 10 χιλιόμετρα το λαμπάκι ξανανάβει. Στο συνεργείο το βάλαν στο διαγνωστικό κ έβγαλε μήνυμα "μη δυνατότητα προσαρμογής", που σημαίνει ότι η χαρτογράφηση του δεν είναι εργοστασιακή- έτσι μου είπαν τέλος πάντων.

Μετά από διάφορα πειράματα, τελικά κατέληξα στην εξής λύση.
Κάνω reset τον εγγέφαλο, βγάζω το φίλτρο αέρα τελείως, κάνει την προσαρμογή του ο εγγέφαλος σε 10 χιλ. μέχρι να ανάψει το λαμπάκι.
Κατόπιν βάζω το φίλτρο αέρα κ το λαμπάκι σβήνει κ παραμένει σβηστό, που σημαίνει πιστεύω (?) - όλα καλά.

Πως εξηγείται αυτό ?????????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Γιάννη,σου το είχα πεί απο το meeting,οτι είναι θέμα αέρα....... :thumb

Δεν με ακούς και θα θυμώσω...... :laugh

Έπρεπε να περάσουν 15 μέρες,για να δικαιωθώ......... :no1

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 15:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Σωστά Μάνθο, αλλά μου είπες ότι δε του φτάνει ο αέρας. Το θέμα είναι ότι για να αυτοπρυθμιστεί σωστά, πρέπει να το κάνω βόλτα χωρίς το φίλτρο κ μετά να βάλω την χοάνη. Μετά σβήνει το λαμπάκι. Γιατί όμως δεν μπορεί να αυτορυθμιστεί με όλα κουμπωμένα πάνω του, αυτό δε μπορώ να καταλάβω ???? Νομίζω ότι κάτι συμβαίνει με τα μπεκ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 17:48 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Για πηγαινε τα για ενα καθαρισματακι. :bounce

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 20:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
GEMI έγραψε:
Σωστά Μάνθο, αλλά μου είπες ότι δε του φτάνει ο αέρας. Το θέμα είναι ότι για να αυτοπρυθμιστεί σωστά, πρέπει να το κάνω βόλτα χωρίς το φίλτρο κ μετά να βάλω την χοάνη. Μετά σβήνει το λαμπάκι. Γιατί όμως δεν μπορεί να αυτορυθμιστεί με όλα κουμπωμένα πάνω του, αυτό δε μπορώ να καταλάβω ???? Νομίζω ότι κάτι συμβαίνει με τα μπεκ..



Στο ξαναλέω Γιάννη,το εργαλείο δεν έχει τον απαιτούμενο αέρα,βρές τρόπο στην εισαγωγή του,για να "πληρώνετε",όχι πιο γρήγορα,αλλά πιο πολύ.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
Αυτό τώρα θέλει μελέτη. Δεν είναι έτσι απλό.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 22:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Σωστά Άρη. Αυτό προσπαθώ να πω τον Μάνθο κ μου πετάει ένα "θέλει αέεεεερα" το μηχάνημα κ άντε να το βρω !!
Λοιπόν με το σύστημα που προείπα το λαμπάκι δεν αναβει. Πλέον θα μετρήσω την κατανάλωση κ αν είναι τσιμπιμένη τότε θα καθαρίσω μπεκ.. Στο μεταξύ θα αλλάξω κ τον "λ" μήπως μετράει λάθος, αλλά απ' ότι μου είπαν ή δουλεύει ή όχι. Δηλ. αν ήταν ο "λ" προβληματικός το λαμπάκι θα άναβε συνέχεια ούτως ή άλλως. Σήμερα ήρθε κ ο vil από το μαγαζί κ είπαμε μερικά πράματα.. Κάτι με τα διάκενα των μπουζί κλπ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 22:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι, σε αυτοκινητα με εναν "λ", αν ο "λ" δεν εχει καει τοτε δεν αναβει. Αν καει ναι τοτε δεν τον βλεπει ή βραχυκυκλωνει και ετισ αναβει.
Σε αυτοκινητα με 2 "λ", αν ο πρωτος που ρυθμιζει το μιγμα αρχικα, ειναι κουκουρουκου, τοτε το βλεπει ο 2ος και αναβει λαμπακι.
Πρεπει αν ,ετρησεις καυσαερια να δεις αν διορθωνει κατα το πατα ασε του γκαζιου. Αν ειναι κατω απο 0,97 τοτε ειναι υπερπλουσιο, αν ειναι πανω απο 1,03 τοτε ειναι υπερφτωχο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 23:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Thanks Billara !! Θα το τσεκάρω σε εξατμισά.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 9 από 11 [ 157 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αλλαγή κλειδαριάς πόρτας η αφαλού λόγο καταστροφής
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Dimpap
Απαντήσεις: 3
Στρώσιμο καινούριου κινητήρα diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Manolis
Απαντήσεις: 26
Βάρος ζαντών και αλλαγή τους με ελαφρύτερες
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 16
Πρόβλημα με κόμπιασμα κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: scorer
Απαντήσεις: 29
Αλλαγή λαδιών??
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: akalyptos_82
Απαντήσεις: 10
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ