Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 10:53 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
M4dc0wDisease έγραψε: Καλές βόλτες φίλε.Και καλά κεράσματα! Αντε και σε κανα μηνα βγαζω και το δικο μου γιαννη!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 11:59 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Ωραία ! Έχω το ιντζέκτιον του 1,1 αν θέλεις πέρνα να σου το δώσω Vil. Χτες καθάρισα την πεταλούδα στο δικό μου, έβαλα σφιχτηρες σε όλα τα κολάρα, ρύθμισα μίγμα, καθάρισα Map, ρυθμιστή θέσης γκαζιού, ποτενσιόμετρο βηματικού ραναλντί, μπουζί, φίλτρο αέρα κ πλέον έφυγαν κάτι αρρυθμίες που είχα όταν το πρωτοπήρα. Μένει να βάλω δίχαλο από 16v στην εξάτμιση για να έχω ροπές από χαμηλά κ οπωσδήποτε, ψυγείο λαδιού για το καλοκαίρι κ είναι Οκ. Α κ τα ελατήρια που έβαλα τρίζουν καμιά φορά, έχεις καμιά ιδέα ?
Ένας Mod ας αλλάξει το θέμα παρακαλώ σε "Αλλαγή κινητήρα από Peuzeot rally 1,3 8v σε citroen AX 1.1".
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 12:20 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Γιαννη τριζουν ή κανουν ενα "ντανγ" οταν κοβεις πολυ το τιμόνι?
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 12:52 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Σε εγκάρσιες ανωμαλίες κάνουν ένα "γκουπ" με τρίξιμο, κ όταν στρίβω τέρμα το τιμόνι βαραίνει κ δυσκολεύεται. Το βράδυ θα έρθεις στο meeting ?
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 13:00 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
γιαννη αν το αμαξι χαμηλωσε με τα ελατηρια που εβαλες τοτε θελεις και κοντιτερα αμορτησερ,γιατι μαλλον αυτο που ακους ειναι το τερματικο του αμοτρησερ,και αν συνεχισεις ετσι θα τα παρεις στο χερι.Ή πας για κοντιτερα και πιο χοντρα π.χ. bilstein sprint ή πας μηχανουργιο και κοβεις το βακτρο απο τα μαμα που εχεις, οσο και το χαμηλωμα του αυτοκινητου ,(φθηνοτερη λυση αλλα οχι και καλυτερη)και θα τα χαλασεις σε μεγαλητερη διαρκεια!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Φεβ 2011, 13:23 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Αυτό είναι το ένα πρόβλημα σίγουρα. Το άλλο πιστεύω είναι το εξής: Οι σπείρες στα ελατήρια είναι αν θυμάσαι προοδευτικές. Στις ταλαντώσεις συπηρώνονται πρώτα οι αραιές κ μετά οι πυκνές. Το θέμα είναι ότι οι πυκνές σχεδόν ακουμπάνε μεταξύ τους όταν συμπιέζονται. Θα μπορούσε να λύθεί το πρόβλημα αν έβαζα ελαστικό σωληνοειδές "μακαρόνι" στις πυκνές σπείρες ? Θα ψεκάσω με WD40 για να τσεκάρω αν το τρίξιμο είναι όντως από αυτό..
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 11:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Νεότερα απότο project σχετικά με την προσαρμογή του εγγέφαλου :
Από την αρχή που έβγαλα το αμάξι από το συνεργείο μου άναβε το "check engine" το γνωστό λαμπάκι με τον κινητήρα. Καθάρισα map, πεταλούδα, άλλαξα μπουζί, κάνω reset (έβγαλα τον πόλο από την μπαταρία το βράδυ).
Το πρωί βάζω μπρος, όλα καλά, μετά από 10 χιλιόμετρα το λαμπάκι ξανανάβει. Στο συνεργείο το βάλαν στο διαγνωστικό κ έβγαλε μήνυμα "μη δυνατότητα προσαρμογής", που σημαίνει ότι η χαρτογράφηση του δεν είναι εργοστασιακή- έτσι μου είπαν τέλος πάντων.
Μετά από διάφορα πειράματα, τελικά κατέληξα στην εξής λύση. Κάνω reset τον εγγέφαλο, βγάζω το φίλτρο αέρα τελείως, κάνει την προσαρμογή του ο εγγέφαλος σε 10 χιλ. μέχρι να ανάψει το λαμπάκι. Κατόπιν βάζω το φίλτρο αέρα κ το λαμπάκι σβήνει κ παραμένει σβηστό, που σημαίνει πιστεύω (?) - όλα καλά.
Πως εξηγείται αυτό ?????????
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 12:22 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Γιάννη,σου το είχα πεί απο το meeting,οτι είναι θέμα αέρα....... Δεν με ακούς και θα θυμώσω...... Έπρεπε να περάσουν 15 μέρες,για να δικαιωθώ.........
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 15:27 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Σωστά Μάνθο, αλλά μου είπες ότι δε του φτάνει ο αέρας. Το θέμα είναι ότι για να αυτοπρυθμιστεί σωστά, πρέπει να το κάνω βόλτα χωρίς το φίλτρο κ μετά να βάλω την χοάνη. Μετά σβήνει το λαμπάκι. Γιατί όμως δεν μπορεί να αυτορυθμιστεί με όλα κουμπωμένα πάνω του, αυτό δε μπορώ να καταλάβω ???? Νομίζω ότι κάτι συμβαίνει με τα μπεκ..
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 20:36 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
GEMI έγραψε: Σωστά Μάνθο, αλλά μου είπες ότι δε του φτάνει ο αέρας. Το θέμα είναι ότι για να αυτοπρυθμιστεί σωστά, πρέπει να το κάνω βόλτα χωρίς το φίλτρο κ μετά να βάλω την χοάνη. Μετά σβήνει το λαμπάκι. Γιατί όμως δεν μπορεί να αυτορυθμιστεί με όλα κουμπωμένα πάνω του, αυτό δε μπορώ να καταλάβω ???? Νομίζω ότι κάτι συμβαίνει με τα μπεκ.. Στο ξαναλέω Γιάννη,το εργαλείο δεν έχει τον απαιτούμενο αέρα,βρές τρόπο στην εισαγωγή του,για να "πληρώνετε",όχι πιο γρήγορα,αλλά πιο πολύ.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 20:59 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Αυτό τώρα θέλει μελέτη. Δεν είναι έτσι απλό.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 22:42 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Σωστά Άρη. Αυτό προσπαθώ να πω τον Μάνθο κ μου πετάει ένα "θέλει αέεεεερα" το μηχάνημα κ άντε να το βρω !! Λοιπόν με το σύστημα που προείπα το λαμπάκι δεν αναβει. Πλέον θα μετρήσω την κατανάλωση κ αν είναι τσιμπιμένη τότε θα καθαρίσω μπεκ.. Στο μεταξύ θα αλλάξω κ τον "λ" μήπως μετράει λάθος, αλλά απ' ότι μου είπαν ή δουλεύει ή όχι. Δηλ. αν ήταν ο "λ" προβληματικός το λαμπάκι θα άναβε συνέχεια ούτως ή άλλως. Σήμερα ήρθε κ ο vil από το μαγαζί κ είπαμε μερικά πράματα.. Κάτι με τα διάκενα των μπουζί κλπ..
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 22:56 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Οχι, σε αυτοκινητα με εναν "λ", αν ο "λ" δεν εχει καει τοτε δεν αναβει. Αν καει ναι τοτε δεν τον βλεπει ή βραχυκυκλωνει και ετισ αναβει. Σε αυτοκινητα με 2 "λ", αν ο πρωτος που ρυθμιζει το μιγμα αρχικα, ειναι κουκουρουκου, τοτε το βλεπει ο 2ος και αναβει λαμπακι. Πρεπει αν ,ετρησεις καυσαερια να δεις αν διορθωνει κατα το πατα ασε του γκαζιου. Αν ειναι κατω απο 0,97 τοτε ειναι υπερπλουσιο, αν ειναι πανω απο 1,03 τοτε ειναι υπερφτωχο.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αλλαγή κινητήρα από ΑΧ 1,6 1991 σε ΑΧ 1,1 '96 Δημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Φεβ 2011, 23:40 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Thanks Billara !! Θα το τσεκάρω σε εξατμισά.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|