GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 20:24 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Πω πω Μάνθο, μάμησέ τα αν σου πω ότι η ενασχόλησή μου με το rally κινητήρα κ το στροφάρισμά του με κάνει να νομίζω ότι καβαλώ κ συντηρώ μηχανάκι θα με πιστέψεις ?
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Τετ 30 Μαρ 2011, 17:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 22:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
Τα 247 των 106/Saxo δεν μπαινουν αν δεν αλλαξεις και μουαγιε... Το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι δισκοι/δαγκανες απο AX Sport που ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα αλλα η διαφορα ειναι πολυ μικρη και προκειται παλι για συμπαγεις δισκους,ουτε καν αεριζομενους δηλαδη. Απλα εκει,λογο δαγκανας,θα βρεις καλα τακακια οποτε θα κερδισεις απο εκει οτι μπορεσεις...
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 07:35 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
sthom έγραψε: Τα 247 των 106/Saxo δεν μπαινουν αν δεν αλλαξεις και μουαγιε... Το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι δισκοι/δαγκανες απο AX Sport που ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα αλλα η διαφορα ειναι πολυ μικρη και προκειται παλι για συμπαγεις δισκους,ουτε καν αεριζομενους δηλαδη. Απλα εκει,λογο δαγκανας,θα βρεις καλα τακακια οποτε θα κερδισεις απο εκει οτι μπορεσεις... δεν ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα,ειναι 247mm αλλα οχι αεριζομενοι. οσο για τις δαγκανες (bendix) στα ΑΧ sport & gt φορανε μεγαλυτερο τακακι,δηλαδη μεγαλυτερη επιφανια τριβης=καλυτερο φρενο.
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 08:31 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
238 ειναι του ΑΧ Sport,οχι 247. Αλλα ειναι συμπαγεις... Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται. Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια...
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 09:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Οι δισκοπλακες ειναι 247mm τις εβγαλα απο το δικο μου ΑΧ GT 1,4 '92 ειναι τριμπουλονες ,τις εχω μπροστα μου και τις μετρησα 10 φορες!!!!!!!!!!!! το ΑΧ sport ειναι 1,3 95ps με δυο καρπυλατερ μοντ.87-88 και φοραει τις ιδιες με διαφορετικη δαγκανα της tevves & διαφορετικο ακρο!!! Αν ΑΧ sport εννοεις το 1,1 μοντ. '95-'96 που κυκλοφορισε και πενταποτρο ,και στην ελλαδα η ελληνικη αντιπροσωποια ονομασε "sport" τοτε μπορει να εχεις δικιο!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 13:50 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Αφού είναι τριμπούλονες,δεν είναι του Le Mans,φίλε.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
antonios16v
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 20:36 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08 Δημοσιεύσεις: 1576 Τοποθεσία: ΝΙκαια
|
sthom έγραψε: Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται. Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια... +1 Το ΑΧ που ειχα (gt 1991, στην Ελλαδα απο πισω εγραφε GTI CAT) φοραγε 258 Χ 10 mm και εχω κρατησει ενα ζευγαρι στραβες δισκοπλακες για ενθυμιο
_________________
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 23:29 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
vil έγραψε: Οι δισκοπλακες ειναι 247mm τις εβγαλα απο το δικο μου ΑΧ GT 1,4 '92 ειναι τριμπουλονες ,τις εχω μπροστα μου και τις μετρησα 10 φορες!!!!!!!!!!!! το ΑΧ sport ειναι 1,3 95ps με δυο καρπυλατερ μοντ.87-88 και φοραει τις ιδιες με διαφορετικη δαγκανα της tevves & διαφορετικο ακρο!!! Αν ΑΧ sport εννοεις το 1,1 μοντ. '95-'96 που κυκλοφορισε και πενταποτρο ,και στην ελλαδα η ελληνικη αντιπροσωποια ονομασε "sport" τοτε μπορει να εχεις δικιο!!!! Οχι,δεν λεω το 1100,το 1300αρι με τον TU2.4 και τα Solex λεω. Τα 247 που λες εσυ ειναι απο τα 1400αρια τελευταιας γενιας οπως και απο τα 4Χ4 με παχος δισκου 10mm ενω τα 247 των Saxo/106 ειναι 20,5 παχος. Ηθελα να παρω τετοια ακρα(τριμπουλονα 247) για το 1100αρι Saxo που ειχα αλλα μολις ειδα οτι εχουν μολις 10mm παχος,εριξα ακυρο...
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 07:39 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
sthom έγραψε: 238 ειναι του ΑΧ Sport,οχι 247. Αλλα ειναι συμπαγεις... Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια... και τα παραπανω τοτε ποιος τα εγραψε;;;;;;;;;; ΑΛΛΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 07:44 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
antonios16v έγραψε: sthom έγραψε: Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται. Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια... +1 Το ΑΧ που ειχα (gt 1991, στην Ελλαδα απο πισω εγραφε GTI CAT) φοραγε 258 Χ 10 mm και εχω κρατησει ενα ζευγαρι στραβες δισκοπλακες για ενθυμιο Αντωνη εχεις δικιο,αυτες φοραγε το GT '91,αυτο με το τετραγωνο ταμπλο μεσα, που.... μερα με την μερα διαλυονταν!!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 08:51 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
vil έγραψε: sthom έγραψε: 238 ειναι του ΑΧ Sport,οχι 247. Αλλα ειναι συμπαγεις... Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια... και τα παραπανω τοτε ποιος τα εγραψε;;;;;;;;;; ΑΛΛΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ειπα εγω οτι τα εγραψε αλλος; Εκτος και αν δεν τα γραφω στα ελληνικα οποτε δεν γινονται κατανοητα... Ειπα οτι το Sport με το 1300αρι μοτερ εβγαινε με 2 εκδοχες δισκων. Τωρα το τι ειχε ο καθενας ειναι αλλη υποθεση μιας και σε τοσες παραλλαγες που βγηκε το ΑΧ στην γρηγορη εκδοση του,το μονο ευκολο ειναι να επικρατει ενα χαος γενικοτερα,ιδιαιτερα μετα απο τοσα χρονια... Και γενικοτερα δεν μπορω να καταλαβω προς τι το τοσο επιθετικο υφος μιας και οταν ανεφερες 247,εγω επισημανα οτι τα 247 των 106/Saxo δεν μπαινουν χωρις να αλλαξεις ακρο,οχι ομως και τα υπολοιπα απο εκδοσεις με 3 μπουλονια.
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 13:23 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
sthom έγραψε: vil έγραψε: sthom έγραψε: 238 ειναι του ΑΧ Sport,οχι 247. Αλλα ειναι συμπαγεις... Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια... και τα παραπανω τοτε ποιος τα εγραψε;;;;;;;;;; ΑΛΛΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ειπα εγω οτι τα εγραψε αλλος; Εκτος και αν δεν τα γραφω στα ελληνικα οποτε δεν γινονται κατανοητα... Ειπα οτι το Sport με το 1300αρι μοτερ εβγαινε με 2 εκδοχες δισκων.Τωρα το τι ειχε ο καθενας ειναι αλλη υποθεση μιας και σε τοσες παραλλαγες που βγηκε το ΑΧ στην γρηγορη εκδοση του,το μονο ευκολο ειναι να επικρατει ενα χαος γενικοτερα,ιδιαιτερα μετα απο τοσα χρονια... Και γενικοτερα δεν μπορω να καταλαβω προς τι το τοσο επιθετικο υφος μιας και οταν ανεφερες 247,εγω επισημανα οτι τα 247 των 106/Saxo δεν μπαινουν χωρις να αλλαξεις ακρο,οχι ομως και τα υπολοιπα απο εκδοσεις με 3 μπουλονια. Καποια παιδια μεσα απο το forum προσπαθουν να μαθουν μερικα πραγματακια για το αυτοκινητο τους,(οπως και εγω πολλες φορες).Κατα την γνωμη μου δεν ειναι φρονιμο μα γραφουμε ανακρίβιες οταν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι γιατι τους μπερδευουμε αντι να βοηθουμε. Π.χ. Ειπα οτι το Sport με το 1300αρι μοτερ εβγαινε με 2 εκδοχες δισκων.ποτε δεν βγηκε με δυο εκδοχες δισκων,αλλα μονο με μια 258. Υ.Γ. ελληνικα ξερω να διαβαζω!!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 18:34 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
vil έγραψε: Καποια παιδια μεσα απο το forum προσπαθουν να μαθουν μερικα πραγματακια για το αυτοκινητο τους,(οπως και εγω πολλες φορες).Κατα την γνωμη μου δεν ειναι φρονιμο μα γραφουμε ανακρίβιες οταν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι γιατι τους μπερδευουμε αντι να βοηθουμε. Π.χ. Ειπα οτι το Sport με το 1300αρι μοτερ εβγαινε με 2 εκδοχες δισκων. ποτε δεν βγηκε με δυο εκδοχες δισκων,αλλα μονο με μια 258.
Υ.Γ. ελληνικα ξερω να διαβαζω!!!!! Αμα σου δειξω 5 διαφορετικους γαλλικους καταλογους aftermarket δισκων που λενε οτι οι 238 ειναι στα πρωτα μοντελα και οι 258 στα τελευταια δηλαδη,εκει τι θα ελεγες;
|
|
|
|
|
vil
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα Δημοσιεύτηκε: Παρ 01 Απρ 2011, 10:07 |
|
Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35 Δημοσιεύσεις: 4428 Τοποθεσία: Θεσσαλονικη Εικόνες: 3
|
Θα ελεγα κατι για τους γαλλικους καταλογους aftermarket, αλλα θα με διαγραψουν απο το club. δεν θα ελεγα τιποτα αν τα ειχες δει με τα ματια σου! οσο για αυτα που λεω τα εχω δει με τα ματια μου και τα εχω πιασει με τα χερια μου!
_________________ Βασίλης AX Gti
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|