Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 15:04 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 19:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:ot
Πάντως Γιάννη,σε κάθε σου κουβέντα,φαίνεται η σχέση σου με τα μηχανάκια........ebc τακάκι που το θυμήθηκες ρε ?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 20:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Πω πω Μάνθο, μάμησέ τα αν σου πω ότι η ενασχόλησή μου με το rally κινητήρα κ το στροφάρισμά του με κάνει να νομίζω ότι καβαλώ κ συντηρώ μηχανάκι θα με πιστέψεις ?


Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Τετ 30 Μαρ 2011, 17:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Τα 247 των 106/Saxo δεν μπαινουν αν δεν αλλαξεις και μουαγιε... :(
Το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι δισκοι/δαγκανες απο AX Sport που ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα αλλα η διαφορα ειναι πολυ μικρη και προκειται παλι για συμπαγεις δισκους,ουτε καν αεριζομενους δηλαδη.
Απλα εκει,λογο δαγκανας,θα βρεις καλα τακακια οποτε θα κερδισεις απο εκει οτι μπορεσεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 07:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
sthom έγραψε:
Τα 247 των 106/Saxo δεν μπαινουν αν δεν αλλαξεις και μουαγιε... :(
Το μονο που μπορεις να βαλεις ειναι δισκοι/δαγκανες απο AX Sport που ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα αλλα η διαφορα ειναι πολυ μικρη και προκειται παλι για συμπαγεις δισκους,ουτε καν αεριζομενους δηλαδη.
Απλα εκει,λογο δαγκανας,θα βρεις καλα τακακια οποτε θα κερδισεις απο εκει οτι μπορεσεις...


δεν ειναι ελαχιστα μεγαλυτερα,ειναι 247mm αλλα οχι αεριζομενοι.
οσο για τις δαγκανες (bendix) στα ΑΧ sport & gt φορανε μεγαλυτερο τακακι,δηλαδη μεγαλυτερη επιφανια τριβης=καλυτερο φρενο.

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 08:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
238 ειναι του ΑΧ Sport,οχι 247.
Αλλα ειναι συμπαγεις...
Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.
Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 09:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Οι δισκοπλακες ειναι 247mm τις εβγαλα απο το δικο μου ΑΧ GT 1,4 '92 ειναι τριμπουλονες ,τις εχω μπροστα μου και τις μετρησα 10 φορες!!!!!!!!!!!!
:angr :angr :angr
το ΑΧ sport ειναι 1,3 95ps με δυο καρπυλατερ μοντ.87-88 και φοραει τις ιδιες με διαφορετικη δαγκανα της tevves & διαφορετικο ακρο!!!
Αν ΑΧ sport εννοεις το 1,1 μοντ. '95-'96 που κυκλοφορισε και πενταποτρο ,και στην ελλαδα η ελληνικη αντιπροσωποια ονομασε "sport" τοτε μπορει να εχεις δικιο!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Αφού είναι τριμπούλονες,δεν είναι του Le Mans,φίλε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 20:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
sthom έγραψε:
Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.
Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια...


+1

Το ΑΧ που ειχα (gt 1991, στην Ελλαδα απο πισω εγραφε GTI CAT) φοραγε 258 Χ 10 mm και εχω κρατησει ενα ζευγαρι στραβες δισκοπλακες για ενθυμιο :lol

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 23:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
vil έγραψε:
Οι δισκοπλακες ειναι 247mm τις εβγαλα απο το δικο μου ΑΧ GT 1,4 '92 ειναι τριμπουλονες ,τις εχω μπροστα μου και τις μετρησα 10 φορες!!!!!!!!!!!!
:angr :angr :angr
το ΑΧ sport ειναι 1,3 95ps με δυο καρπυλατερ μοντ.87-88 και φοραει τις ιδιες με διαφορετικη δαγκανα της tevves & διαφορετικο ακρο!!!
Αν ΑΧ sport εννοεις το 1,1 μοντ. '95-'96 που κυκλοφορισε και πενταποτρο ,και στην ελλαδα η ελληνικη αντιπροσωποια ονομασε "sport" τοτε μπορει να εχεις δικιο!!!!

Οχι,δεν λεω το 1100,το 1300αρι με τον TU2.4 και τα Solex λεω. ;)

Τα 247 που λες εσυ ειναι απο τα 1400αρια τελευταιας γενιας οπως και απο τα 4Χ4 με παχος δισκου 10mm ενω τα 247 των Saxo/106 ειναι 20,5 παχος. :)
Ηθελα να παρω τετοια ακρα(τριμπουλονα 247) για το 1100αρι Saxo που ειχα αλλα μολις ειδα οτι εχουν μολις 10mm παχος,εριξα ακυρο... :(


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 07:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
sthom έγραψε:
238 ειναι του ΑΧ Sport,οχι 247.
Αλλα ειναι συμπαγεις...
Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια...


και τα παραπανω τοτε ποιος τα εγραψε;;;;;;;;;;
ΑΛΛΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 07:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
antonios16v έγραψε:
sthom έγραψε:
Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.
Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια...


+1

Το ΑΧ που ειχα (gt 1991, στην Ελλαδα απο πισω εγραφε GTI CAT) φοραγε 258 Χ 10 mm και εχω κρατησει ενα ζευγαρι στραβες δισκοπλακες για ενθυμιο :lol

:agree :agree :agree
Αντωνη εχεις δικιο,αυτες φοραγε το GT '91,αυτο με το τετραγωνο ταμπλο μεσα, που.... μερα με την μερα διαλυονταν!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 08:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
vil έγραψε:
sthom έγραψε:
238 ειναι του ΑΧ Sport,οχι 247.
Αλλα ειναι συμπαγεις...
Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια...


και τα παραπανω τοτε ποιος τα εγραψε;;;;;;;;;;
ΑΛΛΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ειπα εγω οτι τα εγραψε αλλος;
Εκτος και αν δεν τα γραφω στα ελληνικα οποτε δεν γινονται κατανοητα...
Ειπα οτι το Sport με το 1300αρι μοτερ εβγαινε με 2 εκδοχες δισκων.
Τωρα το τι ειχε ο καθενας ειναι αλλη υποθεση μιας και σε τοσες παραλλαγες που βγηκε το ΑΧ στην γρηγορη εκδοση του,το μονο ευκολο ειναι να επικρατει ενα χαος γενικοτερα,ιδιαιτερα μετα απο τοσα χρονια...

Και γενικοτερα δεν μπορω να καταλαβω προς τι το τοσο επιθετικο υφος μιας και οταν ανεφερες 247,εγω επισημανα οτι τα 247 των 106/Saxo δεν μπαινουν χωρις να αλλαξεις ακρο,οχι ομως και τα υπολοιπα απο εκδοσεις με 3 μπουλονια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 13:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
sthom έγραψε:
vil έγραψε:
sthom έγραψε:
238 ειναι του ΑΧ Sport,οχι 247.
Αλλα ειναι συμπαγεις...
Εβγαζαν και 258 για καποια συγκεκριμενα μοντελα αλλα δεν ξερω απο που προερχονται.Λογικα απο κανενα μεγαλυτερο μοντελο με 3 μπουλονια...


και τα παραπανω τοτε ποιος τα εγραψε;;;;;;;;;;
ΑΛΛΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ειπα εγω οτι τα εγραψε αλλος;
Εκτος και αν δεν τα γραφω στα ελληνικα οποτε δεν γινονται κατανοητα...
Ειπα οτι το Sport με το 1300αρι μοτερ εβγαινε με 2 εκδοχες δισκων.Τωρα το τι ειχε ο καθενας ειναι αλλη υποθεση μιας και σε τοσες παραλλαγες που βγηκε το ΑΧ στην γρηγορη εκδοση του,το μονο ευκολο ειναι να επικρατει ενα χαος γενικοτερα,ιδιαιτερα μετα απο τοσα χρονια...






Και γενικοτερα δεν μπορω να καταλαβω προς τι το τοσο επιθετικο υφος μιας και οταν ανεφερες 247,εγω επισημανα οτι τα 247 των 106/Saxo δεν μπαινουν χωρις να αλλαξεις ακρο,οχι ομως και τα υπολοιπα απο εκδοσεις με 3 μπουλονια.


Καποια παιδια μεσα απο το forum προσπαθουν να μαθουν μερικα πραγματακια για το αυτοκινητο τους,(οπως και εγω πολλες φορες).Κατα την γνωμη μου δεν ειναι φρονιμο μα γραφουμε ανακρίβιες οταν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι γιατι τους μπερδευουμε αντι να βοηθουμε.
Π.χ.
Ειπα οτι το Sport με το 1300αρι μοτερ εβγαινε με 2 εκδοχες δισκων.
ποτε δεν βγηκε με δυο εκδοχες δισκων,αλλα μονο με μια 258.


Υ.Γ. ελληνικα ξερω να διαβαζω!!!!!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 18:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
vil έγραψε:
Καποια παιδια μεσα απο το forum προσπαθουν να μαθουν μερικα πραγματακια για το αυτοκινητο τους,(οπως και εγω πολλες φορες).Κατα την γνωμη μου δεν ειναι φρονιμο μα γραφουμε ανακρίβιες οταν δεν ειμαστε σιγουροι για κατι γιατι τους μπερδευουμε αντι να βοηθουμε.
Π.χ.
Ειπα οτι το Sport με το 1300αρι μοτερ εβγαινε με 2 εκδοχες δισκων.
ποτε δεν βγηκε με δυο εκδοχες δισκων,αλλα μονο με μια 258.


Υ.Γ. ελληνικα ξερω να διαβαζω!!!!!

Αμα σου δειξω 5 διαφορετικους γαλλικους καταλογους aftermarket δισκων που λενε οτι οι 238 ειναι στα πρωτα μοντελα και οι 258 στα τελευταια δηλαδη,εκει τι θα ελεγες;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αστάθεια στο Φρενάρισμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Απρ 2011, 10:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 24 Ιουν 2009, 18:35
Δημοσιεύσεις: 4428
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Εικόνες: 3
Θα ελεγα κατι για τους γαλλικους καταλογους aftermarket, αλλα θα με διαγραψουν απο το club.
δεν θα ελεγα τιποτα αν τα ειχες δει με τα ματια σου!
οσο για αυτα που λεω τα εχω δει με τα ματια μου και τα εχω πιασει με τα χερια μου!

_________________
Βασίλης AX Gti


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 7 [ 96 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενο



Συναφή θέματα

Έντονος ήχος νερού κατά την κίνηση ή απότομο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: xenbast
Απαντήσεις: 3
ΤΡΑΒΑΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ....
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 39
Αυτόματο άναμα των αλάρμ σε αποτομο φρενάρισμα.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 80
ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΡΕΛΑΝΤΙ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: NIKOS ZOUPIS
Απαντήσεις: 4
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ