Σελίδα 2 από 3

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 17:07
από dimitrisc4vts
δεν ειναι σε καμια περιπτωση το ιδιο μεταλλο τα χαμηλωματος με τα κανονικα. ειναι και θεμα ασφαλειας. οπως βλεπω καποιους παιρνουν το τρυπανι και το spudik και τις απλες δισκοπλακες τις κανουν χαρακτες και τρυπητες. ενω στην αγορα οι τρυπητες εχουν σχεδον την διπλασια τιμη απο τις απλες για καποιο λογο βεβαια. τωρα σχετικα με τα αμορτισερ οταν εισαι πιο χαμηλα στην ασφαλτο(και οχι με κομμενα ελατηρια) εχεις τις εξης επιλογες: κατηγορια sachs,alco,apex τιμες κατω απο 400 και ενω εισαι χαμηλωμενος πας σαν βαρκα. κατηγορια bilstein,koni πας σαν κουτσουρο με ολα τα θετικα και αρνητικα. αν θες κατι ενδιαμεσο πας σε εργοστασιακα με την προυποθεση οτι δεν θα σου κρατησουν πολυ.

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 17:19
από sthom
Το συρμα κατασκευης σιγουρα δεν ειναι ιδιο,απλα οι διακυμανσεις σε σκληροτητα ειναι πολυ μικρες ωστε να μπορουν να διαχειριστουν μεγαλες διαφορες στο σεταρισμα των αμορτισερ.
Για αυτο,καλυτερα να γερνει χωρις να τερματιζει το αμορτισερ(με την μειωμενη διαδρομη του εστω και με κοψιμο) παρα να τερματιζει και να μην υπαρχει πια αναρτηση. :(

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 21:48
από vil
dimitrisc4vts έγραψε:
δεν ειναι σε καμια περιπτωση το ιδιο μεταλλο τα χαμηλωματος με τα κανονικα. ειναι και θεμα ασφαλειας. οπως βλεπω καποιους παιρνουν το τρυπανι και το spudik και τις απλες δισκοπλακες τις κανουν χαρακτες και τρυπητες. ενω στην αγορα οι τρυπητες εχουν σχεδον την διπλασια τιμη απο τις απλες για καποιο λογο βεβαια. τωρα σχετικα με τα αμορτισερ οταν εισαι πιο χαμηλα στην ασφαλτο(και οχι με κομμενα ελατηρια) εχεις τις εξης επιλογες: κατηγορια sachs,alco,apex τιμες κατω απο 400 και ενω εισαι χαμηλωμενος πας σαν βαρκα. κατηγορια bilstein,koni πας σαν κουτσουρο με ολα τα θετικα και αρνητικα. αν θες κατι ενδιαμεσο πας σε εργοστασιακα με την προυποθεση οτι δεν θα σου κρατησουν πολυ.



Αν την ψαξεις λιγο με τις πιεσεις τους (bilstein) δεν ειναι ουτε κοτσουρο ουτε κοπαναει και τα κρατας μια ζωη.Οσο για το κουτσουρο δεν εχει να κανει αποκλειστηκα με τα αμορτησερ αλλα περισσοτερο με την επιλογη του ελατηριου.Ψαξτο λιγο και θα δεις!!!!!

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Μαρ 2011, 23:22
από dimitrisc4vts
αν δεις καποια μου ποστ φορουσα τα koni τα ρυθμιζομενα στην σκληροτητα με τα hr ελατηρια 3,5 αρκετα μαλακο ελατηριο. :) η κατασταση ηταν απελπιστικη. :sad ισως να παιζει και ρολο το βαρος που εχει ο κινητητας του 2λιτρου σε συνδιασμο με την 17αρα ζαντα. :hmm αλλα απο πατημα δεν το συζηταω. εσυ βεβαια vil λες για τα bilstein αλλα πιστευω στην ιδια κατηγορια ειναι. τωρα εβαλα τα sachs advantage ειναι βαρκα στον γυαλο με τα hr αλλα πολυ φιλικα.

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 05:40
από zxpanos
καλα εγω δεν το εχω με το κοψιμο ειμαι καταγια διαφορους λογους αλα αν θες πεζουν στο ebay αναρτησεις με στενα ελατηρια και ρυθμισεις με 300 ευρακια για ax-zx-saxo-xsara γιατι δεν δοκιμαζεις?

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 29 Μαρ 2011, 22:19
από sthom
Οσο αφορα τα Bilstein,δεν προκειται να συνεργαστουν με κανενα φαρδυ ελατηριο οσο μιλαμε για τα motorsport(τα γνωστα αποκαλουμενα group N).
Γενικα "παντρεμα" ελατηριων χαμηλωματος με σκληροτερο αμορτισερ(διαφορετικης μαρκας και τα δυο),λιγο απιθανο να πετυχουν σε ΑΧ/Saxo/106 χωρις σεταρισμα μιας και ο συγκεκριμενος τυπος ελατηριων ειναι αρκετα μαλακος,τα sport αμορτισερ με πιο σκληρο bump απο αυτο που μπορουν να διαχειριστουν τα ελατηρια και στο τελος καταληγεις με αναρτηση που δεν δουλευει. :(

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 06:18
από vil
Οχι δεν μιλαμε για τα motorsport(group N) αλλα για τα Β8 sprint που η bilstein τα δινει για χαμηλωμα,και τα οποια ειναι 32mm πιο κοντα απο το μαμα αμορτησερ,και για ολα τα ΑΧ τα συστηνει με ελατηρια H-R 29901-1 μοβ (-35mm),για 106 και saxo τα συστηνει με H-R 29757-1 μπλε (~-45mm) εκτος απο τα 16V 106&saxo που τα συστηνει με αλλο ελατηριο της H-R.
Εγω στο δικο μου ΑΧ που εχω βαλει μπροστα ακρα απο 106 I ,εχω βαλει Β8 sprint με ελατηρια Η-R μπλε 29757-1 και ουτε κοπαναει ουτε βαρκα ειναι χαμηλωσε περιπου 35mm μπροστα, εδεσε το αυτοκινητο μπροστα και ειμαι απιστευτα ευχαριστημενος.
Παντος για καθε μοντελο citroen-peugeot αν θελεις να χαμηλωσει χωρις να γινει βαρκα, και να ξοδευεις λεφτα στον αερα, καλο ειναι να την ψαχνεις λιγο και με καποιον που ειναι γνώστης ,και εδω στην μακεδονια νομιζω οτι ο Κυρλαγκιτσης ειναι απο τους καλητερους στο θεμα αναρτηση-τιμονι-φρενα.

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 07:42
από sthom
Εγω παλιοτερα που ειχα δοκιμασει Sprint με Eibach Pro Kit,μου ειχε φανει βαρκα γυαλο και δεν τα ξαναπροτιμησα ποτε.
Με τα ιδια ελατηρια βεβαια ειχα δοκιμασει και τα group N και μου φανηκε ακριβως το αντιθετο,κοπανουσε παντου και παντα χωρις η αναρτηση να εχει καν την υποτυπωδη λειτουργια.
Βεβαια αν με ρωτησεις,με γνωμονα την ανεση και την πιο σωστη λειτουργια,σιγουρα θα προτιμουσα τα Sprint απο τα group N αλλα και παλι,αν ειναι να συμπεριφερεται ετσι η αναρτηση,τοτε γιατι να μην αφησεις τα μαμα αμορτισερ και ελατηρια;

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 07:50
από vil
Παιξε λιγο με τις πιεσεις μπαουντ και ριμπαουντ των bilstein και θα καταφερεις το ιδανικο για σ'ενα.στα Β6,Β8 και motorsport μπορεις να τα σεταρεις οπως θελεις.

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 08:28
από sthom
Εγω δεν ξανασχοληθηκα ποτε ξανα με Bilstein,κατεφυγα σε λυσεις Peugeot Sport απο τοτε. :)
Απλα και με την Jam δεν βγαζεις ευκολα ακρη μιας και αν πας και ζητησεις Χ,πολλες φορες παιρνεις Ψ... :(

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 09:51
από vil
φυσικα και παιρνεις ψ(προτηνουν) γιατι το χ που ζητας δεν προκειτε να δουλεψει και το γνωριζουν.Θα ηταν καλητερα να σου εδιναν το χ που ζητας ,να το πληρωνες και να μην δουλευε;;;;;;;

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 13:55
από Tzakos
sthom έγραψε:
Οσο αφορα τα Bilstein,δεν προκειται να συνεργαστουν με κανενα φαρδυ ελατηριο οσο μιλαμε για τα motorsport(τα γνωστα αποκαλουμενα group N).
Γενικα "παντρεμα" ελατηριων χαμηλωματος με σκληροτερο αμορτισερ(διαφορετικης μαρκας και τα δυο),λιγο απιθανο να πετυχουν σε ΑΧ/Saxo/106 χωρις σεταρισμα μιας και ο συγκεκριμενος τυπος ελατηριων ειναι αρκετα μαλακος,τα sport αμορτισερ με πιο σκληρο bump απο αυτο που μπορουν να διαχειριστουν τα ελατηρια και στο τελος καταληγεις με αναρτηση που δεν δουλευει. :(


Επέτρεψέ μου να σου πω οτι κάνεις λάθος.Φορούσα Bilstein sprint με Eibach ελατήρια σε C4 Coupe και το αυτοκίνητο ήταν αλλού.
Όσο για την Jam,έχω ένα πρωτάθλημα Β.Ελλάδος(1996) και μια δεύτερη Πανελληνίου ασφάλτου(2004),με δικές της αναρτήσεις.Πολύ απλά,πρέπει να εξηγήσεις στους ανθρώπους (σαφέστατα),τι ζητάς........

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 15:22
από Χριστόφορος
παιδια το σιγουρο ειναι παντως οτι δεν θα τα βαλω ολα καινουρια πολλα λεφτα για παλιο αμαξι και δεν συμφερει και ελατηρια μονο πισω θα αλαξω αυτα ακουω να κανουν εναν θορυβο ενα γκαπ οταν περνω κλειστες στροφες γρηγορα. τωρα για αμορτισερ δεν ξερω θα ψαχτω οταν εχω κανα φραγκο

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Μαρ 2011, 23:22
από sthom
vil έγραψε:
φυσικα και παιρνεις ψ(προτηνουν) γιατι το χ που ζητας δεν προκειτε να δουλεψει και το γνωριζουν.Θα ηταν καλητερα να σου εδιναν το χ που ζητας ,να το πληρωνες και να μην δουλευε;;;;;;;

Ε,οχι παντα...Η ξεροκεφαλια ειναι πολυ κακο χαρακτηριστικο και οταν πας και λες οτι θελω αυτες τις πιεσεις γιατι τις λεει η PS ή η RS αλλα στο τελος καταληγεις με αλλα πραγματα,τοτε αυτο ειναι μεγαλο προβλημα...
Στο κατω-κατω οταν σε πληρωνουν και σου ζητανε κατι συγκεκριμενο αναλαμβανωντας την ευθυνη,τοτε εισαι υποχρεωμενος να το κανεις ετσι εκτος φυσικα και αν ξεκαθαρισεις εξαρχης οτι δεν μπορεις/θες να το κανεις ετσι οπως σου ζητανε. ;)

M.M έγραψε:
Επέτρεψέ μου να σου πω οτι κάνεις λάθος.Φορούσα Bilstein sprint με Eibach ελατήρια σε C4 Coupe και το αυτοκίνητο ήταν αλλού.
Όσο για την Jam,έχω ένα πρωτάθλημα Β.Ελλάδος(1996) και μια δεύτερη Πανελληνίου ασφάλτου(2004),με δικές της αναρτήσεις.Πολύ απλά,πρέπει να εξηγήσεις στους ανθρώπους (σαφέστατα),τι ζητάς........

Στο C4 μπορει και να δουλεψαν,στο 106/Saxo/AX παντως δεν δουλεψε ποτε τιποτα τετοιο... :(
Οσο για την Jam,ξερω πολυ καλα την εταιρια απο την εποχη που ακομα εκανε κουμαντο ο Τασος και καλα που υπαρχει και ο Αρης που ειναι πιο συνεννοησιμος...
Παραδεχομαι και με το παραπανω την γνωση τους και τις δυνατοτητες τους απλα οπως ειπα και πριν,οταν σου ζητανε Χ και κανεις Ψ,τοτε μονον κακο στον εαυτο σου κανεις... :s

Υ.Γ. Η 40αρα με την οποια το πουλησες στον Μητρακα υπαρχει ακομα στα χερια μας. :mrgreen

Re: ελατηρια + αμορτησερ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Μαρ 2011, 07:57
από vil
christopheroeo έγραψε:
παιδια το σιγουρο ειναι παντως οτι δεν θα τα βαλω ολα καινουρια πολλα λεφτα για παλιο αμαξι και δεν συμφερει και ελατηρια μονο πισω θα αλαξω αυτα ακουω να κανουν εναν θορυβο ενα γκαπ οταν περνω κλειστες στροφες γρηγορα. τωρα για αμορτισερ δεν ξερω θα ψαχτω οταν εχω κανα φραγκο


πισω το ΑΧ δεν εχει ελικοειδη ελατηρια ,αλλα ραβδους στρεψης.
λιγο περιεργο να ακουγετε θορυβος απο εκει.μηπως ειναι τα αμορτησερ αυτα που ακουγοντε,μηπως εχεις θεμα με τα ρουλμαν των μπρατσων του αξονα,μηπως με τα silentblocks;;;
ψαξτο λιγο!!!!!!