Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:54 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Δεν έχω!!!
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 13:00 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Χριστοφορε τα ειπαμε και απο το τηλ. μια χαρα ειναι το αμαξι και οντως εχει κατα τα τη γνωμη μου αυτα τα λιγα χιλιομετρα.. Αρκει να δεις το σαλονακι μου με 145.000km.Η φλατζα μπορει να σου σκασει και στα 70.000 αν το δουλευεις μονο πολη π.χ. Μια φλατζουλα και θα σαι τζετ,ετοιμος να καταπιεις πολλα χιλιομετρα.. Και φυσικα δε ξερεις αν με το νεο μοτερακι δε θα ξαναζητησει φλατζα.. Εχω παραδειγμα φιλου.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 14:15 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
Τα μοτερ με αλουμινενιο κορμο ειναι "μαλωμενα" με τις φλαντζες γιατι περνανε πολυ κοντα τα νερα με τα λαδια(εχουν αγωγους διπλα-διπλα εννοω) με αποτελεσμα η φλαντζα να σαπιζει και οχι απαραιτητα να καιγεται απο θερμοκρασιες οπως πολλοι νομιζετε... Με λιγα λογια,καλο ειναι μετα απο ενα σεβαστο χρονικο διαστημα(πχ 2-3 χρονια) να αλλαζετε μια φλαντζα κεφαλης χωρις να περιμενετε να καει...
Το κοστολογιο ειναι πολυ πιο μικρο απο οτι φανταζεστε μιας και αν δεν εχει παρουσιασει προβλημα εως τοτε,αυτα που θα χρειαστειτε ειναι μια φλαντζα(25-30Ε) και ενα σετ μπουζονια κεφαλης(οριακα καπου στα 30-40Ε) συν την εργασια του μηχανικου(και το 100αρικο παρα πολυ ειναι). Οποτε με λιγοτερα απο 200Ε εχετε το κεφαλι σας ησυχο...
Σε περιπτωση που καψει φλαντζα,οντως εκει παει μακρια η βαλιτσα και αξιζει καποιος να σκεφτει αλλα σεναρια.
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 14:53 |
|
|
τα μπουζονια της κεφαλης ειναι οι βιδες της κεφαλης που λενε ?
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 16:50 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Το μπουζονι, ειναι βιδα ακεφαλη, μονο σπειρωμα απο επανω μεχρι κατω. Ετσι ηταν οι παλιες μηχανες π.χ. των Alfa/Fiat/Lancia, ξεβιδωνες ενα παξιμαδι μεγαλο για την κεφαλη, το μπουζονι ηταν βιδωμενο στο μπλοκ. Εσυ εχεις βιδες μακριες, με λαιμο, δλδ σημειο χωρις σπειρωμα κατω απο το κεφαλι.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
|
|
|
|
|
zxpanos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 07:41 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04 Δημοσιεύσεις: 7375 Τοποθεσία: αθηνα
|
sthom έγραψε: Τα μοτερ με αλουμινενιο κορμο ειναι "μαλωμενα" με τις φλαντζες γιατι περνανε πολυ κοντα τα νερα με τα λαδια(εχουν αγωγους διπλα-διπλα εννοω) με αποτελεσμα η φλαντζα να σαπιζει και οχι απαραιτητα να καιγεται απο θερμοκρασιες οπως πολλοι νομιζετε... Με λιγα λογια,καλο ειναι μετα απο ενα σεβαστο χρονικο διαστημα(πχ 2-3 χρονια) να αλλαζετε μια φλαντζα κεφαλης χωρις να περιμενετε να καει...
Το κοστολογιο ειναι πολυ πιο μικρο απο οτι φανταζεστε μιας και αν δεν εχει παρουσιασει προβλημα εως τοτε,αυτα που θα χρειαστειτε ειναι μια φλαντζα(25-30Ε) και ενα σετ μπουζονια κεφαλης(οριακα καπου στα 30-40Ε) συν την εργασια του μηχανικου(και το 100αρικο παρα πολυ ειναι). Οποτε με λιγοτερα απο 200Ε εχετε το κεφαλι σας ησυχο...
Σε περιπτωση που καψει φλαντζα,οντως εκει παει μακρια η βαλιτσα και αξιζει καποιος να σκεφτει αλλα σεναρια. σε ολα τα μοτερ ετσι ειναι λαδια νερα διπλα διπλα,και για το κοστος καλα τα λες αλα,την κεφαλη δεν θα την πλανισεις?ψηγειο που εινε μεσα στα λαδια δεν θα αλαξεις?αντλια?θερμοστατη?τον ιμαντα?τα εχεις ολα στο χερι θα ξαναβαλεις τα ηδια?
_________________ SAY YES TO A SAFE RACE SAY NO TO A STREET RACE!!! CITROEN ZX COUPE 2000 EE11 CITROEN BERLINGO MULTISPACE CITROEN C3 FURIO
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 09:11 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
Μα αυτο που λεει ο Βασιλης δεν ειπα πιο πριν; Αλλαζεις φλαντζα προληπτικα για να γλιτωσεις οοοολα τα παραπανω...Αν ειναι να περιμενεις να ανεβασει θερμοκρασια ή να δεις "μαγιονεζα",τοτε δυστυχως τα πληρωνεις και με το παραπανω. Σχετικα με την θεση λαδιων και νερων,δεν ειναι ετσι ρε... Τα αλουμινενια επειδη εχουν τα χιτωνια που "κολυμπανε" στο ψυκτικο,εχουν αλλες θερμοκρασιες και προβληματα. Στα μαντεμια δεν ειναι ετσι για αυτο και τα μαντεμια καινε φλαντζα πολυ πιο σπανια... Ποσα 1300αρια 106 εχεις δει με φλαντζα και ποσα 1400/1600 XSi ή Rallye;
|
|
|
|
|
billaras
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 09:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47 Δημοσιεύσεις: 14930 Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
|
Παντως εγω στο ΒΧ που φορουσε τον παππου των TU, ενα μαντεμενιο οριζοντιο 1,4, εχει 177000, με τα τελευταια 27000 σκισμενα απο μενα και φλατζα ακομα γιοκ.
_________________
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100km Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 09:16 |
|
|
το ΑΧ που εχει ενας φιλος μου απο τα γιαννενα του 92 1.1 οπου του βαζει νερο στο ψυγειο και μου λεει ουτε σκουρια εχει δει ουτε τιποτα και προσπαθουσα να τον πεισω να μην βαζει νερο αλλα εκει τον χαβα του
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|