Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:09 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Δεν έχω!!!

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Οκ τώρα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 13:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Χριστοφορε τα ειπαμε και απο το τηλ. μια χαρα ειναι το αμαξι και οντως εχει κατα τα τη γνωμη μου αυτα τα λιγα χιλιομετρα.. Αρκει να δεις το σαλονακι μου με 145.000km.Η φλατζα μπορει να σου σκασει και στα 70.000 αν το δουλευεις μονο πολη π.χ. Μια φλατζουλα και θα σαι τζετ,ετοιμος να καταπιεις πολλα χιλιομετρα.. :thumb

Και φυσικα δε ξερεις αν με το νεο μοτερακι δε θα ξαναζητησει φλατζα.. Εχω παραδειγμα φιλου.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 14:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Τα μοτερ με αλουμινενιο κορμο ειναι "μαλωμενα" με τις φλαντζες γιατι περνανε πολυ κοντα τα νερα με τα λαδια(εχουν αγωγους διπλα-διπλα εννοω) με αποτελεσμα η φλαντζα να σαπιζει και οχι απαραιτητα να καιγεται απο θερμοκρασιες οπως πολλοι νομιζετε...
Με λιγα λογια,καλο ειναι μετα απο ενα σεβαστο χρονικο διαστημα(πχ 2-3 χρονια) να αλλαζετε μια φλαντζα κεφαλης χωρις να περιμενετε να καει...

Το κοστολογιο ειναι πολυ πιο μικρο απο οτι φανταζεστε μιας και αν δεν εχει παρουσιασει προβλημα εως τοτε,αυτα που θα χρειαστειτε ειναι μια φλαντζα(25-30Ε) και ενα σετ μπουζονια κεφαλης(οριακα καπου στα 30-40Ε) συν την εργασια του μηχανικου(και το 100αρικο παρα πολυ ειναι).
Οποτε με λιγοτερα απο 200Ε εχετε το κεφαλι σας ησυχο...

Σε περιπτωση που καψει φλαντζα,οντως εκει παει μακρια η βαλιτσα και αξιζει καποιος να σκεφτει αλλα σεναρια.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 14:53 
Άβαταρ μέλους
τα μπουζονια της κεφαλης ειναι οι βιδες της κεφαλης που λενε ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 16:50 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Το μπουζονι, ειναι βιδα ακεφαλη, μονο σπειρωμα απο επανω μεχρι κατω. Ετσι ηταν οι παλιες μηχανες π.χ. των Alfa/Fiat/Lancia, ξεβιδωνες ενα παξιμαδι μεγαλο για την κεφαλη, το μπουζονι ηταν βιδωμενο στο μπλοκ.
Εσυ εχεις βιδες μακριες, με λαιμο, δλδ σημειο χωρις σπειρωμα κατω απο το κεφαλι.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε billaras για την δημοσίευση του/της: Επισκέπτης
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 07:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
sthom έγραψε:
Τα μοτερ με αλουμινενιο κορμο ειναι "μαλωμενα" με τις φλαντζες γιατι περνανε πολυ κοντα τα νερα με τα λαδια(εχουν αγωγους διπλα-διπλα εννοω) με αποτελεσμα η φλαντζα να σαπιζει και οχι απαραιτητα να καιγεται απο θερμοκρασιες οπως πολλοι νομιζετε...
Με λιγα λογια,καλο ειναι μετα απο ενα σεβαστο χρονικο διαστημα(πχ 2-3 χρονια) να αλλαζετε μια φλαντζα κεφαλης χωρις να περιμενετε να καει...

Το κοστολογιο ειναι πολυ πιο μικρο απο οτι φανταζεστε μιας και αν δεν εχει παρουσιασει προβλημα εως τοτε,αυτα που θα χρειαστειτε ειναι μια φλαντζα(25-30Ε) και ενα σετ μπουζονια κεφαλης(οριακα καπου στα 30-40Ε) συν την εργασια του μηχανικου(και το 100αρικο παρα πολυ ειναι).
Οποτε με λιγοτερα απο 200Ε εχετε το κεφαλι σας ησυχο...

Σε περιπτωση που καψει φλαντζα,οντως εκει παει μακρια η βαλιτσα και αξιζει καποιος να σκεφτει αλλα σεναρια.

σε ολα τα μοτερ ετσι ειναι λαδια νερα διπλα διπλα,και για το κοστος καλα τα λες αλα,την κεφαλη δεν θα την πλανισεις?ψηγειο που εινε μεσα στα λαδια δεν θα αλαξεις?αντλια?θερμοστατη?τον ιμαντα?τα εχεις ολα στο χερι θα ξαναβαλεις τα ηδια?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 09:06 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Μα Πανο εννοει πριν φτασει στο σημειο να φταιει κατι αλλο για την φλατζα, ή να χανει λαδια προς το κυκλωμα ψυξης. Αρα γιατι να αντικαταστησει τοσα οσα λες; Αντε ιμαντα και τεντωτηρες χρονισμου.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 09:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Μα αυτο που λεει ο Βασιλης δεν ειπα πιο πριν;
Αλλαζεις φλαντζα προληπτικα για να γλιτωσεις οοοολα τα παραπανω...Αν ειναι να περιμενεις να ανεβασει θερμοκρασια ή να δεις "μαγιονεζα",τοτε δυστυχως τα πληρωνεις και με το παραπανω.

Σχετικα με την θεση λαδιων και νερων,δεν ειναι ετσι ρε...
Τα αλουμινενια επειδη εχουν τα χιτωνια που "κολυμπανε" στο ψυκτικο,εχουν αλλες θερμοκρασιες και προβληματα.
Στα μαντεμια δεν ειναι ετσι για αυτο και τα μαντεμια καινε φλαντζα πολυ πιο σπανια...
Ποσα 1300αρια 106 εχεις δει με φλαντζα και ποσα 1400/1600 XSi ή Rallye; :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 09:14 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παντως εγω στο ΒΧ που φορουσε τον παππου των TU, ενα μαντεμενιο οριζοντιο 1,4, εχει 177000, με τα τελευταια 27000 σκισμενα απο μενα και φλατζα ακομα γιοκ. :P

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 09:16 
Άβαταρ μέλους
το ΑΧ που εχει ενας φιλος μου απο τα γιαννενα του 92 1.1 οπου του βαζει νερο στο ψυγειο και μου λεει ουτε σκουρια εχει δει ουτε τιποτα και προσπαθουσα να τον πεισω να μην βαζει νερο αλλα εκει τον χαβα του


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Μάιος 2011, 09:52 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Εξαρτατια ποτε ξεκινησε να του βαζει....
Παντως δεν θα ζησει και πολυ το μοτερ του. Ειδικα στα ΤU πριν καν το καταλαβει, θα αρχισουν τα παααααααααρα πολλα προβληματα... Εχει τυχει να μην βγαινει αλουμινενια κεφαλη απο σκουριασμενα χιτονια-μπλοκ (λογω μαντεμενιου μπλοκ) ακομα και με εξολκεα...Ειχε κολλησει απο την σκουρια. ΑΚι φυσικα με το που ανοιχτηκε μετα κοπων και βασανων, απλα πεταχτηκε ολοκληρο στο χυτηριο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 5 [ 72 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5



Συναφή θέματα

Σωληνάκια ανάρτησης, "χταπόδι"
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Goldfish
Απαντήσεις: 2
Πρόβλημα με ψεκασμό νερού στο παρπριζ..
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: panagos
Απαντήσεις: 9
Offtopic απο "Προβληματα με αντιπροσωπους"
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: BILL-THAI
Απαντήσεις: 1
"Εφυγε" ο Γιώργος Μοσχούς
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: winemaker
Απαντήσεις: 5
ψυγειο a/c για c1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια