Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 11:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 11:56 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
δηλαδι με το μεταχηρο μοτερ δεν θα αλαξει ιμαντες?αντλια?ψηγειο?κολαρα?πραγμα που σημαινει οτι δεν γλιτωνει κατι,και πραγματικα απορω με την λογικη σου,αλα οκ οπως παντα δεν θα βγαλω ακρη.μια ερωτηση η citroen δεν εβγαζε τετοι μοτερ με μαπ μονο η παγκ?

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 12:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 481
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Εικόνες: 3
GEMI έγραψε:
christopheroeo έγραψε:
το χω σκεφτει να αλαξω μοτερ αλλα δεν ειμαι για εξοδα μεροκαματιαρης ανθρωπος :D νερο δεν θα του εβαζα το θελω το μοτερακι μου η μεταλικη ποσο παει ξερουμε ? το σκεφτομαι και γω να μην εχω προβλημα μετα!!!!!!!


Χριστόφορε ότι κ να ρίξεις πλέον στο μοτέρ σου είτε νερό είτε παραφλού, το ίδιο πράγμα είναι. Αυτό το λέω επειδή το ΜΟΤΕΡ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ. Όπερ σημαίνει, ότι θα πρέπει μαζί με την φλάντζα να αλλάξεις θερμοστάτη, φούσκα ψυγείου κ κολάρα, αντλία νερού κ ίσως ψυγείο !!
ΑΛΛΙΩΣ με την φλάντζα κ μόνο που θα αλλάξεις στο ίδιο αποτέλεσμα θα φτάσεις.. Τα μέταλλα, το ψυγείο κ τα κολάρα είναι πολυκαιρισμένα με ότι σημαίνει αυτό. Κόστος : ...Ας πουν οι ειδήμονες μαστόρηδες του forum. Αν είσαι ευχαριστημένος με τον παλιο κινητήρα που έχεις κ δε σου καίει λάδια , βενζίνη κλπ. τότε προχώρα το. Να ξέρεις όμως ότι επειδή το πλακώνεις το εργαλείο κ επειδή ο 1,1 δεν έχει map κ διάφορους αισθητήρες στο monopoint καίει τα άντερά του όταν το γκαζώνεις. Με έναν κινητήρα peuzeot θα καις το μισό κ θα πηγαίνεις σφαίρα.. Αυτά, η επιλογή είναι δική σου.

με το συμπαθιο φιλε δεν πας καλα με αυτα που γραφεις,συνελθε.

_________________
citroen xsara 1,6 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 12:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Δεν κατάλαβα ρε φίλε μήπως εσύ δε πας καλά ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 12:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
zxpanos έγραψε:
δηλαδι με το μεταχηρο μοτερ δεν θα αλαξει ιμαντες?αντλια?ψηγειο?κολαρα?πραγμα που σημαινει οτι δεν γλιτωνει κατι,και πραγματικα απορω με την λογικη σου,αλα οκ οπως παντα δεν θα βγαλω ακρη.μια ερωτηση η citroen δεν εβγαζε τετοι μοτερ με μαπ μονο η παγκ?


Ποια λογική βρε δε βγάζεις άκρη ? Κ εγώ όπως πάντα δε καταλαβαίνω με την ορθογραφία σου..
Δηλ.τι προτείνεις από κόστος, να αλλάξει την φλάντζα με 300 € κ να αφήσει κολάρα, θερμοστάτες, φούσκα κλπ. ως έχουν? Ούτως ή άλλως αν τα αλλάξει όλα θα θέλει κάνα 500άρικο, αυτό εννοώ που είναι το δύσκολο κ φρακάρετε με ότι γράφω? Ένα μοτέρ μεταχειρισμένο σε πολύ καλύτερη κατάσταση το ίδιο θα του βγει κ μπαίνει με την μία.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Αλλά ντάλα της Παρασκευής το γάλα...
Αυτό έλειπε οπότε φλαντζάρει ένα καπάκι να αλλάζουμε κινητήρα.
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 12:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Ναι καλά, εδώ εσείς προτείνατε αλλαγή κινητήρα σε άνθρωπο που θέλει 5-10 άλογα επάνω. Κ μιλάμε ούτε που του έκαιγε λάδια κ δεν είχε καμία βλάβη.. Κ σας φαίνεται παράξενο που του λέω να αλλάξει τον 20σαετίας 1,1.. Δε παίζεστε ρε μαστόρηδες. Σε τρύπιο σακί μπαλώματα :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 12:42 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Έλα ρε μάστορη εσύ, δώσε τα φώτα σου στην ανθρωπότητα.
Για σένα δλδ είναι απόλυτα λογικό να προτείνεις αλλαγή κινητήρα σε αυτοκινητάκι με λίγα χιλιόμετρα που απλά φλαντζάρισε. Δλδ αν το μαιμουδιάσει το αμάξι με άλλο κινητήρα και το κάνει συναρμολογούμενο τι θα καταλάβει.
Επίσης, φτιάξε λίγο το ύφος σου γιατί δεν θα τα πάμε καλά.
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 12:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
zx lover έγραψε:
....
Επίσης, φτιάξε λίγο το ύφος σου γιατί δεν θα τα πάμε καλά.
sent from my E10i using Tapatalk while doing 230km/hr


Τι δε θα πάμε καλά ρε παντογνώστη που έμεινες στο ZX κ κοιμάσαι με αυτό :laugh .. Θα με κάνεις ντα :rop


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 12:55 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
καταρχας ως σηνηθως βγαζεις μια εμπαθεια που δεν δικαιολογιτε.τα αμαξια δεν ειναι υπολογιστες και εχουν αλη μεθοδο.εγω απλα ειπα οτι και μοτερ να αλαξει παλι θελει τα ηδια πραγματα.ξερεις τι γλιτωνει?βιδες και φλατζα.ολα τα αλα τα αλαζει,σην οτι μετα θες και εργασια για το ανεβα κατεβα του μοτερ.σην οτι δεν ξερεις τι μοτερ θα βαλεις.και τελος απλα χαλαρωσε γιατι εγω τουλαχιστον δεν φημιζομαι για την ψηχρεμια μου και αρκετες φορες με εχεις προκαλεσει χορις λογο.δεν εχουμε τπτ να χορισουμε δεν σε ξερω δεν με ξερεις μην γνωριστουμε ασχημα.τελευτεα φηλικη κουβεντουλα

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 13:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
zxpanos έγραψε:
καταρχας ως σηνηθως βγαζεις μια εμπαθεια που δεν δικαιολογιτε.τα αμαξια δεν ειναι υπολογιστες και εχουν αλη μεθοδο.εγω απλα ειπα οτι και μοτερ να αλαξει παλι θελει τα ηδια πραγματα.ξερεις τι γλιτωνει?βιδες και φλατζα.ολα τα αλα τα αλαζει,σην οτι μετα θες και εργασια για το ανεβα κατεβα του μοτερ.σην οτι δεν ξερεις τι μοτερ θα βαλεις.και τελος απλα χαλαρωσε γιατι εγω τουλαχιστον δεν φημιζομαι για την ψηχρεμια μου και αρκετες φορες με εχεις προκαλεσει χορις λογο.δεν εχουμε τπτ να χορισουμε δεν σε ξερω δεν με ξερεις μην γνωριστουμε ασχημα.τελευτεα φηλικη κουβεντουλα


Να είστε φρόνιμα παιδάκια κ να μην πετάτε σπόντες χωρίς λόγο. Αν δεις ποιο πάνω ποιος ξεκίνησε ..θα καταλάβεις. Κ εμπάθεια έχετε εσείς με το παρεάκι σας κ τα βάλατε όλοι μαζί μου.

Τέλος για να ξέρουμε κ τον λογαριασμό για πες ένα πρόχειρο κόστος με αλλαγή φλάντζα κινητήρα κ τι εγγύηση του δίνεις ή έστω πόσο πιστεύεις ότι θα αντέξει το μοτεράκι του. Κ μετά ψάξε για κάνα μεταχειρισμένο κ ξανακάνε τις πράξεις. Απλή πρόσθεση είναι πιστεύω να την κατέχεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 13:06 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 13:04
Δημοσιεύσεις: 7375
Τοποθεσία: αθηνα
φιλε μου,6 χρονια εδω μεσα δεν εχω τσακωθει με κανεναν,αν γηρισεις πισω τα ποστ σου θα δεις ποιος βγαζει εμπαθεια και τι κανει.δεν σε χαρακατηρισα ποτε,αρχισες μια μερα και εκανες επιθεση.το θεμα να τελιωσει εδω αλα να ξερεις οτι αλο να εχεις διαφορετικη γνωμη και αλο να χαρακτηριζεις.τες παν δεν ασχολουμε αλο...τωρα για το παρεακι κτλ καλητερα πρωτα ρωτα και μετα να εκφερεις γνομη

_________________
SAY YES TO A SAFE RACE
SAY NO TO A STREET RACE!!!
CITROEN ZX COUPE 2000 EE11
CITROEN BERLINGO MULTISPACE
CITROEN C3 FURIO
Εικόνα Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 13:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
zxpanos έγραψε:
φιλε μου,6 χρονια εδω μεσα δεν εχω τσακωθει με κανεναν,αν γηρισεις πισω τα ποστ σου θα δεις ποιος βγαζει εμπαθεια και τι κανει.δεν σε χαρακατηρισα ποτε,αρχισες μια μερα και εκανες επιθεση.το θεμα να τελιωσει εδω αλα να ξερεις οτι αλο να εχεις διαφορετικη γνωμη και αλο να χαρακτηριζεις.τες παν δεν ασχολουμε αλο...τωρα για το παρεακι κτλ καλητερα πρωτα ρωτα και μετα να εκφερεις γνομη


Τον Χριστόφορο θα τον αναλάβεις εσύ κ θα μας πει τα νέα. Εσύ στα αυτοκίνητα κ εγώ όπως είπες στους υπολογιστές. Μην το παίρνεις προσωπικά πίσω από πληκτρολόγια είμαστε. ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 13:52 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 20 Φεβ 2007, 21:04
Δημοσιεύσεις: 3526
Τοποθεσία: GoodView
Εικόνες: 33
Στον επόμενο που θα γράψει post σε παρόμοιο ύφος θα αναγκαστούμε να τον αποχωριστούμε για αρκετό καιρό. Δεν είμαστε εδώ για να βρούμε τον εξυπνότερο. Ο καθένας λέει την άποψή του και όπως απαιτεί να τον σέβονται, αντίστοιχα πρέπει να σέβεται και αυτός τους άλλους. Τα υπονοούμενα, σχόλια και χαρακτηρισμούς κρατήστε τα για την προσωπική σας ζωή και τις κατ' ιδίαν συζητήσεις σας.

Στο παρών ας συνεχίσετε μόνο για το πρόβλημα που αναφέρεται στο πρώτο post. Τα υπόλοιπα με pm.

_________________
Εικόνα Εικόνα
"Tρακτερισμός": Κατάσταση κατά την οποία κινητήρας THP γουργουρίζει σαν αγροτικό όχημα κατά την πρωινή εκκίνησή του!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 02 Μαρ 2008, 09:32
Δημοσιεύσεις: 82
Τοποθεσία: CORINTH
Χριστος Ανεστη αδερφοι ;)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Γιαννη, κανεις ενα μεγαλο λαθος. Το κυκλωμα ψυξης, δεν ειναι μονο ενα ψυγειο, ο θερμοστατης, 4 σωληνες και ενα ψυγειο θερμανσης. Το TU εχει υδροχιτωνια χαλυβδινα, τα οποια με το που μπει νερο, θα σκουριασουν αγρια, και δνε φευγει η σκουρια ετσι. Μαλιστα την αλουμινενια κεφαλη, η σκουρια μενει για καιρο μετα την αλλαγη παραφλου. Αρα να βαλει απιονισμενο νερο, σιγα τα 70 λεπτα που εχει...
Τι νερο βρυσης.... Μακριααααααα.
Δεν λεω για τις επικαθισεις στους αισθητηρες.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 5 [ 72 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

Μεγαλυτερο ψυγειο νερου σε ΑΧ
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: sthom
Απαντήσεις: 0
θερμοκρασίας νερού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: pmike26
Απαντήσεις: 17
ψυγειο a/c για c1
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C1
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Βελτιωτικός Οίκος "gutmann"
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: KarlBarks
Απαντήσεις: 7
ψυγειο νερου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 2
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια