A110ALPINE
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 05:49 |
|
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29 Δημοσιεύσεις: 481 Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ Εικόνες: 3
|
GEMI έγραψε: zxpanos έγραψε: δηλαδι με το μεταχηρο μοτερ δεν θα αλαξει ιμαντες?αντλια?ψηγειο?κολαρα?πραγμα που σημαινει οτι δεν γλιτωνει κατι,και πραγματικα απορω με την λογικη σου,αλα οκ οπως παντα δεν θα βγαλω ακρη.μια ερωτηση η citroen δεν εβγαζε τετοι μοτερ με μαπ μονο η παγκ? Ποια λογική βρε δε βγάζεις άκρη ? Κ εγώ όπως πάντα δε καταλαβαίνω με την ορθογραφία σου.. Δηλ.τι προτείνεις από κόστος, να αλλάξει την φλάντζα με 300 € κ να αφήσει κολάρα, θερμοστάτες, φούσκα κλπ. ως έχουν? Ούτως ή άλλως αν τα αλλάξει όλα θα θέλει κάνα 500άρικο, αυτό εννοώ που είναι το δύσκολο κ φρακάρετε με ότι γράφω? Ένα μοτέρ μεταχειρισμένο σε πολύ καλύτερη κατάσταση το ίδιο θα του βγει κ μπαίνει με την μία. αν τολμούσα να πω σε κάποιον που έχει κάψει φλάντζα άλλαξε μοτέρ το βρομόξυλο που θα έτρωγα μάλλον δεν θα περιγραφόταν. αλλά θα ήθελα μια και εγώ δεν εχω την "πείρα" που πρέπει να κάνεις ένα κόπο και να του βρεις εσύ ένα μοτέρ 20ετιας+ σε καλεί κατάσταση πιστεύω να μην εχεις μαγαζί και να προτείνεις τέτοιες λύσεις στους πελάτες σου.
_________________ citroen xsara 1,6
|
|
|
|
|
A110ALPINE
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 06:06 |
|
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29 Δημοσιεύσεις: 481 Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ Εικόνες: 3
|
M.M έγραψε: christopheroeo έγραψε: ναι αυτο φανταζομαι και εγω και πραγματικα αν ειναι φλατζα χειροτερη περιοδο δεν μπορουσε να ειναι. Άποψη,1ον το μοτέρ το έφαγες απο ψυγείο-θερμοκρασίες, 2ον,δεν βάζουμε ποτέ νερό βρύσης σε μοτέρ, 3ον,δεν κάνουμε ποτέ ρεκτιφιέ σε μεταχειρισμένο μοτέρ, και 4ον,σε μεταχειρισμένο μοτέρ,πριν το βάλουμε πάνω, αλλάζουμε τα πάντα και οτι δεν αλλαχθεί,το ελέγχουμε. πες τα Χρυσόστομε ΜΜμια φλάντζα κάηκε άλλαξε την βρε φίλε μου και τελείωσες. ΑΛΛΑ θα ελέγξεις και ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ και ΚΟΛΑΡΑ και ΨΥΓΕΙΟ και ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ γιατι θα στην ξανά κάνει την ζημιά και ειδικά τώρα που αρχίζει και ανεβάζει θερμοκρασίες. και ειδικά με αυτό που ανάφερες ότι το βεντιλατερ ξεκινά στους 100c, βρόμα η δουλειά. και μια "συμβουλή" (χωρίς παρεξήγηση) πήγαινε το αυτοκίνητο από τον Πανο να λύσεις το πρόβλημα σου αλλωστε μηχανικό χρειάζεσαι και όχι τον Μπαμπινιώτη.
_________________ citroen xsara 1,6
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 14:57 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Χριστοφορε παρακατω ειναι η αποψη μου..
Οταν εχεις μια ζημια ψαχνεις να βρεις ΠΡΩΤΑ τι προκαλεσε τη ζημια και οχι μονο να φτιαξεις τη ζημια.. Στη δικια σου λοιπον περιπτωση θα κοιταξεις βαλβιδα βεντιλατερ ,θερμοστατη, αισθητηρα θερμοκρασιας ογρανου, το ιδιο το βεντιλατερ σε περιπτωση που το καψει, το ψυγειο σου να δεις αν ειναι βουλωμενο και θα καθαριστει καλα το κυκλωμα απο τη "μαγιονεζα" που εχει τωρα μεσα και θα ελεγξετε και τα κολλαρα του κυκλωματος σε περιπτωση που μετα απο 15+ χρονια καποιο εχει πρηστει και χανει.. Απ οτι βεβαια καταλαβα διαρροη νερου δεν εχεις αρα απο κολλαρα και αντλια νερου δεν εχεις θεμα.. Τα υπολοιπα ομως τα ελεγχεις και ισως καποιο να εχει θεμα ισως και κανενα.. Γιατι λεω "ισως και κανενα".. γιατι τα μοτερακια μας βγαζαν φλατζα και στο ξεκαρφωτο λογω ετών.. Δε καιγεται η φλατζα συχνα σε μας αλλα οπως εγραψε και ο billaras αν δε κανω λαθος απλα χανεται η στεγανοτητα μετα νερων και λαδιων σε σημειο οπου περναει κεντρικος ελαιαγωγος και τα μπερδευει μετα..
Επισης δεν εχει κανενα μα κανενα νοημα να αλλαξεις μοτερ στα ιδια κυβικα ,οταν μαλιστα εχεις και λιγα χιλιομετρα.. Το μεταχειρισμενο μοτερακι δε ξερεις ποσο καθοταν αδουλευτο..Θα θελει και εκεινο φλατζα προληπτικα.. Θα θελει και εκεινο λαδια,φιλτρο λαδιου και παραφλου.. Θα θελει και τσιμουχακια βαλβιδων πιθανοτατα.. Θα σου ερθει πολυ πιο ακριβα και θα εχεις και ενα μοτερ που δε θα ξερεις πιθανα και ποσα χιλιμετρα εχει τραβηξει.. Ο μονος λογος να το κανεις αυτο ειναι να πας σε 1.4 ,1.6 16v και εκει πας σε μετατροπη ειτε πιο απλη ειτε πιο δυσκολη..
Μια φλατζουλα θα αλλαξεις ,θα πας πιθανον και πλανη ,θα ελεγξετε και τα παραπανω στη πρωτη παραγραφο και το αξακι θα φυσαει..Σου εσκασε απλα η πιο κοινη βλαβη στα saxo,ax,zx,xsara.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 17:45 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Δεν καταλαβαινω γιατι σκωτονεστε. Προσοπικα εχω βαλει νερο στο ΒΧ, και ναι εχει πιασει σκουρια. Αλλα το αφισα. Οταν δεν εχεις επιλογη αναγκαστικα θα το βαλεις. Απο εκει και περα βεβαια για μια φλατζα δεν αλλαζεις μοτερ... Αν ηταν ετσι θα επρεπε να παραγωνται και για καθε αυτοκινητο 2-3 μοτερ για ανταλακτικα...
Κανε εναν ελεγχο και ειναι κομπλε...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
sthom
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μάιος 2011, 17:19 |
|
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31 Δημοσιεύσεις: 80
|
Σε αυτα που προειπωθηκαν περι σκουριας,ναι,οντως σκουριαζει αμεσως και μαλιστα χωρις να περασει καν μια μερα. Και οχι,ακομα και στους αλουμινενιους που εχουν χιτωνια,δεν σκουριαζουν απο εξω αλλα απο μεσα,στην επιφανεια που κινειται το πιστονι δηλαδη. Λογο hobby και απειρων ωρων στο συνεργειο,εχω πλυνει και αλουμινενιο αλλα και μαντεμενιο TU και δυστυχως τα χιτωνια σκουριασαν και στους δυο μεσα σε λιγες ωρες για αυτο και τα αλειψα με γρασσο.
Οσο αφορα την προσωρινη λυση νερου στο ψυγειο,ναι,ειναι μια εκδοχη αλλα υποψιν οτι νερο βρυσης και αλουμινιο κανουν ηλεκτρολυση που σημαινει οτι το μπλοκ ψοριαζει με οτι συνεπαγεται αυτο...
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:18 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Με πείσατε πάντως χτες έβαλα σκέτο παραφλού (ευχαριστώ τον Billara κ Στέλιο που μου άνοιξε τα μάτια), άλλαξα κ τον σωλήνα του καλοριφέρ που ψιλοέχανε-πολύ μανίκι έφαγα τα χέρια μου. Τόσους μήνες το είχα με σουπερ νερό βρύσης δεν έβγαλε ούτε σκουριά ούτε τρύπα στο ψυγείο. Δεν το συνιστώ βέβαια σαν κανόνα μη βαράτε , το έκανα επειδή στον προηγούμενο τον 1,1 η καμένη φλάντζα κεφαλής έκανε τέτοιο λάδι στο σύστημα ψήξης κ οι αθεόφοβοι οι μηχανικοί δε μπήκαν στο κόπο να το ξεπλένουν κ άλλαζα συνεχώς το νερό μέχρι να καθαρίσει. Δε μίλησα ούτε σαν μηχανικός, ούτε επιμένω. Νόμιζα ότι σκοπός του forum ήταν να γράφουμε τις εμπειρίες μας. Τώρα για τα ευαίστητα αισθήματα των φίλων που πρότειναν με τόσο γραφικό τρόπο στον φίλο Χριστόφορο να κρατήσει τον 1,1, έχω να πω ότι πρότεινα αλλαγή κινητήρα γιατί ήμουν παθών ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ - είχα ακριβως την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ο Χριστόφορος το ξέρει). 4 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ μου πρότειναν για να γλυτώσω μετέπειτα προβλήματα κ κόστος κ που τελικά θα αναγκαζόμουν ούτως ή άλλως να τον αλλάξω. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟΣ Κ σιγουρα θα έχουν αρπάξει κ άλλα από την υπερθέρμανση, θα έπρεπε να ανοιχτεί κ το κόστος εργασίας ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για την αλλαγή κινητήρα. 300 € στην αλλαγή φλάντζα χωρίς την φλάντζα-κολάρα-θερμοστάτη-φούσκα κ ότι άλλο χρειαστεί κ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ , 200 € στην αλλαγή κινητήρα, ενώ με 1 κινητήρα saxo 5ετίας που ειχαν σχεδον όλοι στα συνεργεία τους κ έδιναν γραπτή εγγύηση, το συνολικό κόστος δε θα ξεπερνούσε τα 400 €. Επίσης δεν γνώριζαν τι θα συναντούσαν αν άνοιγαν τον 1,1 όπως καμιά καμένη βαλβίδα, κανα τρύπιο πιστόνι, στραβή μπέλια κλπ από την υπερθέρμανση που έκανε. Αυτά κύριοι, πλέον με τα τόσα που άκουσα εδώ μέσα, δε πρόκειται ποτέ να ξαναεκφέρω άποψη σε κανένα τεχνικό θέμα. Κακοήθειες, παρεάκια κ πολύ χαμηλό επίπεδο που δε ντρέπονται ορισμένων εδώ που δεν έχουν στοιχειώδη τρόπους ευγένειας. Αναγκάστηκα να κατέβω στο επίπεδό τους κ ζητώ συγνώμη από τον Προκόπη, ο οποίος είναι κ φίλος μου.
Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:27 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16604 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Δε νομιζω οτι πρεπει να το παιρνεις τοσο βαρια το θεμα..
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:31 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
Μπα αν σε βρίζαν κ σένα (.."φίλε δε πας καλά", "..τι πίνεις", "..δε βγάζω άκρη μαζί σου", "φωστήρα τα φώτα σου..", "..πιστεύω να μην έχεις μαγαζί κ να προτείνεις τέτοια στους πελάτες σου..." κ τόσα pm), χειρότερα θα έκανες. Κ ύστερα να σε απειλούσαν (οι αθεόφοβοι) με μπαν.
Πολύ βαρύ το κλίμα στα τεχνικά θέματα.
Αναγκάστηκα να τα γράψω τα τελευταία για να σταματήσουν τα υβριστικά ποστ που αναφέρονται σε μένα. Μετά την προτροπή του Προκόπη συνεχίστηκαν αν κάνεις τον κόπο κ δεις..
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:43 |
|
|
GEMI έγραψε: Με πείσατε πάντως χτες έβαλα σκέτο παραφλού (ευχαριστώ τον Billara κ Στέλιο που μου άνοιξε τα μάτια), άλλαξα κ τον σωλήνα του καλοριφέρ που ψιλοέχανε-πολύ μανίκι έφαγα τα χέρια μου. Τόσους μήνες το είχα με σουπερ νερό βρύσης δεν έβγαλε ούτε σκουριά ούτε τρύπα στο ψυγείο. Δεν το συνιστώ βέβαια σαν κανόνα μη βαράτε , το έκανα επειδή στον προηγούμενο τον 1,1 η καμένη φλάντζα κεφαλής έκανε τέτοιο λάδι στο σύστημα ψήξης κ οι αθεόφοβοι οι μηχανικοί δε μπήκαν στο κόπο να το ξεπλένουν κ άλλαζα συνεχώς το νερό μέχρι να καθαρίσει. Δε μίλησα ούτε σαν μηχανικός, ούτε επιμένω. Νόμιζα ότι σκοπός του forum ήταν να γράφουμε τις εμπειρίες μας. Τώρα για τα ευαίστητα αισθήματα των φίλων που πρότειναν με τόσο γραφικό τρόπο στον φίλο Χριστόφορο να κρατήσει τον 1,1, έχω να πω ότι πρότεινα αλλαγή κινητήρα γιατί ήμουν παθών ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ - είχα ακριβως την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ο Χριστόφορος το ξέρει). 4 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ μου πρότειναν για να γλυτώσω μετέπειτα προβλήματα κ κόστος κ που τελικά θα αναγκαζόμουν ούτως ή άλλως να τον αλλάξω. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟΣ Κ σιγουρα θα έχουν αρπάξει κ άλλα από την υπερθέρμανση, θα έπρεπε να ανοιχτεί κ το κόστος εργασίας ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για την αλλαγή κινητήρα. 300 € στην αλλαγή φλάντζα χωρίς την φλάντζα-κολάρα-θερμοστάτη-φούσκα κ ότι άλλο χρειαστεί κ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ , 200 € στην αλλαγή κινητήρα, ενώ με 1 κινητήρα saxo 5ετίας που ειχαν σχεδον όλοι στα συνεργεία τους κ έδιναν γραπτή εγγύηση, το συνολικό κόστος δε θα ξεπερνούσε τα 400 €. Επίσης δεν γνώριζαν τι θα συναντούσαν αν άνοιγαν τον 1,1 όπως καμιά καμένη βαλβίδα, κανα τρύπιο πιστόνι, στραβή μπέλια κλπ από την υπερθέρμανση που έκανε. Αυτά κύριοι, πλέον με τα τόσα που άκουσα εδώ μέσα, δε πρόκειται ποτέ να ξαναεκφέρω άποψη σε κανένα τεχνικό θέμα. Λυπάμαι πολύ για το βαρύ κλίμα του Forum. Γιαννη εγω ακομα σε διλιμα ειμαι απο την μια λεω να αλαξω μοτερ απο την αλλη λεω να το φτιαξω το δικο μου εχουμε και λεμε αλαγη μοτερ 1400 απο zx κομπλε μοτερ με πλεξουδα εγγεφαλο 250 -300 ευρω κατεβα παλιο μοτερ ανεβα κενουριο 150 ευρω 450 για να βαλω πανω το μοτερ + αλαγη ψυγειου 70 ευρω + τρομπα νερου 30 + παραφλου λαδια μπουζι ιμαντα προφανως + οτι πρεπει να ανοιχτει το μοτερ να δουμε τι θελει τσιμουχακια προληπτικα φλαντζες κανα 150 - 200αρι γυρω στα 600 ευρω περιπου θα μου κοστισει η αλαγη μοτερ + οτι χρειαζεται για να το δηλωσω 1400 το αυτοκινητο ? και νταξει αμα κανω αυτη την μετατροπη δεν θα το δηλωσω σιγα μην κοιταξει το μοτερ μου ο αστυνομικος. αλλα το βασικοτερο που σκεφτομαι ειναι οτι οκ περνω το μοτερ απο καποιον που δινει εγγυηση ετσι και με το που το βαζω μπρος το μοτερ σπαει χαλαει δεν παει μια δεν δεν δεν τι κανω ? θα μου πεις εγγυηση θα εχεις πας και σου δινει αλλο. ναι συφωνω μετα δεν θα πληρωσω αλλα 150 ανεβα κατεβα ? και στην ουσια χωρις να ξερω καν τι μοτερ θα ειναι αυτο ποσα κμ εχει τι εχει τραβηξει. απο την αλλη δεν ξερω και το δικο μου μοτερ ποσα πραγματικα χιλιομετρα εχει πριν 12 χρονια ειχε 50χιλιαδες χιλιομετρα και τωρα εχει 105000 το βιβλιο σερβις εχει μεσα μονο 2 - 3 σεβρις που ειχανε γινει σε εξουσοδιοτημετο συνεργιο και πριν 12 χρονια ειχε 50 χιλιαδες κμ τωρα τι εχει γινει η εχουν γυρησει το κοντερ ι εχει μηδενιση αυτο δεν το ξερω
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:47 |
|
|
αλλα για να εχει μηδενισει δεν νομιζω στης 200000 δεν μηδενιζει ? + 105000 που εχει τωρα 305000 χιλιαδες κμ ? ειναι πολλα για να εχει τοσο καλο σαλονι και η κατασταση του γενικα αλλα ποτε δεν ξερεις sorry για το ολο off topic
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:48 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
GEMI έγραψε: Μπα αν σε βρίζαν κ σένα (.."φίλε δε πας καλά", "..τι πίνεις", "..δε βγάζω άκρη μαζί σου", "φωστήρα τα φώτα σου..", "..πιστεύω να μην έχεις μαγαζί κ να προτείνεις τέτοια στους πελάτες σου..." κ τόσα pm), χειρότερα θα έκανες. Κ ύστερα να σε απειλούσαν (οι αθεόφοβοι) με μπαν.
Πολύ βαρύ το κλίμα στα τεχνικά θέματα.
Αναγκάστηκα να τα γράψω τα τελευταία για να σταματήσουν τα υβριστικά ποστ που αναφέρονται σε μένα. Μετά την προτροπή του Προκόπη συνεχίστηκαν αν κάνεις τον κόπο κ δεις.. Γιάννη το "τι πίνεις",το χρησιμοποιώ αρκετά και ίσως αναφέρεσαι σε μένα. Επειδή με ξέρεις,θα αποφασίσεις μόνος σου.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:49 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
christopheroeo έγραψε: αλλα για να εχει μηδενισει δεν νομιζω στης 200000 δεν μηδενιζει ? + 105000 που εχει τωρα 305000 χιλιαδες κμ ? ειναι πολλα για να εχει τοσο καλο σαλονι και η κατασταση του γενικα αλλα ποτε δεν ξερεις sorry για το ολο off topic Έχεις pm.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|