Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 14:28 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 19:33 
Άβαταρ μέλους
οχι δεν εννουσα εαν παρω ενα μοτερ μεταχειρισμενο και να του μεγαλωσω κυλινδρους και ιστοριες βελτιωσης εννουσα αμα επερνα μεταχειρισμενο μοτερ να του αλαξω αυτα που χρειαζεται, αυτο νομιζα οτι σημενει το ρεκτιφιε κατι εμαθα και σημερα χεχε :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 05:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 481
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Εικόνες: 3
GEMI έγραψε:
zxpanos έγραψε:
δηλαδι με το μεταχηρο μοτερ δεν θα αλαξει ιμαντες?αντλια?ψηγειο?κολαρα?πραγμα που σημαινει οτι δεν γλιτωνει κατι,και πραγματικα απορω με την λογικη σου,αλα οκ οπως παντα δεν θα βγαλω ακρη.μια ερωτηση η citroen δεν εβγαζε τετοι μοτερ με μαπ μονο η παγκ?


Ποια λογική βρε δε βγάζεις άκρη ? Κ εγώ όπως πάντα δε καταλαβαίνω με την ορθογραφία σου..
Δηλ.τι προτείνεις από κόστος, να αλλάξει την φλάντζα με 300 € κ να αφήσει κολάρα, θερμοστάτες, φούσκα κλπ. ως έχουν? Ούτως ή άλλως αν τα αλλάξει όλα θα θέλει κάνα 500άρικο, αυτό εννοώ που είναι το δύσκολο κ φρακάρετε με ότι γράφω? Ένα μοτέρ μεταχειρισμένο σε πολύ καλύτερη κατάσταση το ίδιο θα του βγει κ μπαίνει με την μία.

αν τολμούσα να πω σε κάποιον που έχει κάψει φλάντζα άλλαξε μοτέρ το βρομόξυλο που θα έτρωγα μάλλον δεν θα περιγραφόταν. :spank
αλλά θα ήθελα μια και εγώ δεν εχω την "πείρα" που πρέπει να κάνεις ένα κόπο και να του βρεις εσύ ένα μοτέρ 20ετιας+ σε καλεί κατάσταση :laugh :laugh :laugh :laugh
πιστεύω να μην εχεις μαγαζί και να προτείνεις τέτοιες λύσεις στους πελάτες σου. :hmm

_________________
citroen xsara 1,6 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 06:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 17:29
Δημοσιεύσεις: 481
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
Εικόνες: 3
M.M έγραψε:
christopheroeo έγραψε:
ναι αυτο φανταζομαι και εγω και πραγματικα αν ειναι φλατζα χειροτερη περιοδο δεν μπορουσε να ειναι.



Άποψη,1ον το μοτέρ το έφαγες απο ψυγείο-θερμοκρασίες,
2ον,δεν βάζουμε ποτέ νερό βρύσης σε μοτέρ,
3ον,δεν κάνουμε ποτέ ρεκτιφιέ σε μεταχειρισμένο μοτέρ,
και 4ον,σε μεταχειρισμένο μοτέρ,πριν το βάλουμε πάνω,αλλάζουμε τα πάντα και οτι δεν αλλαχθεί,το ελέγχουμε.

πες τα Χρυσόστομε ΜΜ
μια φλάντζα κάηκε άλλαξε την βρε φίλε μου και τελείωσες.
ΑΛΛΑ θα ελέγξεις και ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ και ΚΟΛΑΡΑ και ΨΥΓΕΙΟ και ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ γιατι θα στην ξανά κάνει την ζημιά και ειδικά τώρα που αρχίζει και ανεβάζει θερμοκρασίες.
και ειδικά με αυτό που ανάφερες ότι το βεντιλατερ ξεκινά στους 100c, βρόμα η δουλειά.
και μια "συμβουλή" (χωρίς παρεξήγηση) πήγαινε το αυτοκίνητο από τον Πανο να λύσεις το πρόβλημα σου αλλωστε μηχανικό χρειάζεσαι και όχι τον Μπαμπινιώτη.

_________________
citroen xsara 1,6 Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Χριστοφορε παρακατω ειναι η αποψη μου..

Οταν εχεις μια ζημια ψαχνεις να βρεις ΠΡΩΤΑ τι προκαλεσε τη ζημια και οχι μονο να φτιαξεις τη ζημια..
Στη δικια σου λοιπον περιπτωση θα κοιταξεις βαλβιδα βεντιλατερ ,θερμοστατη, αισθητηρα θερμοκρασιας ογρανου, το ιδιο το βεντιλατερ σε περιπτωση που το καψει, το ψυγειο σου να δεις αν ειναι βουλωμενο και θα καθαριστει καλα το κυκλωμα απο τη "μαγιονεζα" που εχει τωρα μεσα και θα ελεγξετε και τα κολλαρα του κυκλωματος σε περιπτωση που μετα απο 15+ χρονια καποιο εχει πρηστει και χανει.. Απ οτι βεβαια καταλαβα διαρροη νερου δεν εχεις αρα απο κολλαρα και αντλια νερου δεν εχεις θεμα.. Τα υπολοιπα ομως τα ελεγχεις και ισως καποιο να εχει θεμα ισως και κανενα.. Γιατι λεω "ισως και κανενα".. γιατι τα μοτερακια μας βγαζαν φλατζα και στο ξεκαρφωτο λογω ετών.. Δε καιγεται η φλατζα συχνα σε μας αλλα οπως εγραψε και ο billaras αν δε κανω λαθος απλα χανεται η στεγανοτητα μετα νερων και λαδιων σε σημειο οπου περναει κεντρικος ελαιαγωγος και τα μπερδευει μετα..

Επισης δεν εχει κανενα μα κανενα νοημα να αλλαξεις μοτερ στα ιδια κυβικα ,οταν μαλιστα εχεις και λιγα χιλιομετρα.. Το μεταχειρισμενο μοτερακι δε ξερεις ποσο καθοταν αδουλευτο..Θα θελει και εκεινο φλατζα προληπτικα.. Θα θελει και εκεινο λαδια,φιλτρο λαδιου και παραφλου.. Θα θελει και τσιμουχακια βαλβιδων πιθανοτατα.. Θα σου ερθει πολυ πιο ακριβα και θα εχεις και ενα μοτερ που δε θα ξερεις πιθανα και ποσα χιλιμετρα εχει τραβηξει.. Ο μονος λογος να το κανεις αυτο ειναι να πας σε 1.4 ,1.6 16v και εκει πας σε μετατροπη ειτε πιο απλη ειτε πιο δυσκολη..

Μια φλατζουλα θα αλλαξεις ,θα πας πιθανον και πλανη ,θα ελεγξετε και τα παραπανω στη πρωτη παραγραφο και το αξακι θα φυσαει..Σου εσκασε απλα η πιο κοινη βλαβη στα saxo,ax,zx,xsara.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Μάιος 2011, 17:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Δεν καταλαβαινω γιατι σκωτονεστε. Προσοπικα εχω βαλει νερο στο ΒΧ, και ναι εχει πιασει σκουρια. Αλλα το αφισα. Οταν δεν εχεις επιλογη αναγκαστικα θα το βαλεις. Απο εκει και περα βεβαια για μια φλατζα δεν αλλαζεις μοτερ... Αν ηταν ετσι θα επρεπε να παραγωνται και για καθε αυτοκινητο 2-3 μοτερ για ανταλακτικα...

Κανε εναν ελεγχο και ειναι κομπλε...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2011, 10:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αυτο ειπα και γω Αλεξ, δε χαθηκε και ο κοσμος σε μια ωρα αναγκης να βαλεις λιγο νερο (να συμπληρωσεις βρε αδερφε, δεν ειπα ολο το κυκλωμα να γεμισει με νερο βρυσης)...τωρα αν το αφησεις το νερο μεσα για ποσο καιρο ή για ποσα χιλιομετρα, λογικο δεν ειναι να πειραχτουν πολλα απο τα εξαρτηματα? ;)

Τωρα στην αναγκη αυτοι που δε θα εβαζαν νερο, ας καθοντουσαν να τους φανε τα τσακαλια στο βουνο και να εψαχναν εκει τριγυρο για παραφλου total. :D :D :D

Πολυ γενικο το θεμα με το νερο, παρολαυτα. Σορρυ για το :ot .

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 07 Μάιος 2011, 17:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ 2011, 20:31
Δημοσιεύσεις: 80
Σε αυτα που προειπωθηκαν περι σκουριας,ναι,οντως σκουριαζει αμεσως και μαλιστα χωρις να περασει καν μια μερα.
Και οχι,ακομα και στους αλουμινενιους που εχουν χιτωνια,δεν σκουριαζουν απο εξω αλλα απο μεσα,στην επιφανεια που κινειται το πιστονι δηλαδη.
Λογο hobby και απειρων ωρων στο συνεργειο,εχω πλυνει και αλουμινενιο αλλα και μαντεμενιο TU και δυστυχως τα χιτωνια σκουριασαν και στους δυο μεσα σε λιγες ωρες για αυτο και τα αλειψα με γρασσο.

Οσο αφορα την προσωρινη λυση νερου στο ψυγειο,ναι,ειναι μια εκδοχη αλλα υποψιν οτι νερο βρυσης και αλουμινιο κανουν ηλεκτρολυση που σημαινει οτι το μπλοκ ψοριαζει με οτι συνεπαγεται αυτο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 10:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
:agree

Εκτός αυτού τρυπάει και το ψυγείο του καλοριφέρ,απο την ηλεκτρόλυση.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Με πείσατε πάντως χτες έβαλα σκέτο παραφλού (ευχαριστώ τον Billara κ Στέλιο που μου άνοιξε τα μάτια), άλλαξα κ τον σωλήνα του καλοριφέρ που ψιλοέχανε-πολύ μανίκι έφαγα τα χέρια μου.
Τόσους μήνες το είχα με σουπερ νερό βρύσης :D δεν έβγαλε ούτε σκουριά ούτε τρύπα στο ψυγείο.
Δεν το συνιστώ βέβαια σαν κανόνα μη βαράτε :P , το έκανα επειδή στον προηγούμενο τον 1,1 η καμένη φλάντζα κεφαλής έκανε τέτοιο λάδι στο σύστημα ψήξης κ οι αθεόφοβοι οι μηχανικοί δε μπήκαν στο κόπο να το ξεπλένουν κ άλλαζα συνεχώς το νερό μέχρι να καθαρίσει. Δε μίλησα ούτε σαν μηχανικός, ούτε επιμένω.

Νόμιζα ότι σκοπός του forum ήταν να γράφουμε τις εμπειρίες μας.


Τώρα για τα ευαίστητα αισθήματα των φίλων που πρότειναν με τόσο γραφικό τρόπο στον φίλο Χριστόφορο να κρατήσει τον 1,1, έχω να πω ότι πρότεινα αλλαγή κινητήρα γιατί ήμουν παθών ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ - είχα ακριβως την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ο Χριστόφορος το ξέρει).
4 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ μου πρότειναν για να γλυτώσω μετέπειτα προβλήματα κ κόστος κ που τελικά θα αναγκαζόμουν ούτως ή άλλως να τον αλλάξω. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟΣ Κ σιγουρα θα έχουν αρπάξει κ άλλα από την υπερθέρμανση, θα έπρεπε να ανοιχτεί κ το κόστος εργασίας ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για την αλλαγή κινητήρα.
300 € στην αλλαγή φλάντζα χωρίς την φλάντζα-κολάρα-θερμοστάτη-φούσκα κ ότι άλλο χρειαστεί κ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ , 200 € στην αλλαγή κινητήρα, ενώ με 1 κινητήρα saxo 5ετίας που ειχαν σχεδον όλοι στα συνεργεία τους κ έδιναν γραπτή εγγύηση, το συνολικό κόστος δε θα ξεπερνούσε τα 400 €. Επίσης δεν γνώριζαν τι θα συναντούσαν αν άνοιγαν τον 1,1 όπως καμιά καμένη βαλβίδα, κανα τρύπιο πιστόνι, στραβή μπέλια κλπ από την υπερθέρμανση που έκανε.

Αυτά κύριοι, πλέον με τα τόσα που άκουσα εδώ μέσα, δε πρόκειται ποτέ να ξαναεκφέρω άποψη σε κανένα τεχνικό θέμα. Κακοήθειες, παρεάκια κ πολύ χαμηλό επίπεδο που δε ντρέπονται ορισμένων εδώ που δεν έχουν στοιχειώδη τρόπους ευγένειας. Αναγκάστηκα να κατέβω στο επίπεδό τους κ ζητώ συγνώμη από τον Προκόπη, ο οποίος είναι κ φίλος μου.


Τελευταία επεξεργασία από GEMI και Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16604
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Δε νομιζω οτι πρεπει να το παιρνεις τοσο βαρια το θεμα.. :)

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
Μπα αν σε βρίζαν κ σένα (.."φίλε δε πας καλά", "..τι πίνεις", "..δε βγάζω άκρη μαζί σου", "φωστήρα τα φώτα σου..", "..πιστεύω να μην έχεις μαγαζί κ να προτείνεις τέτοια στους πελάτες σου..." κ τόσα pm), χειρότερα θα έκανες. Κ ύστερα να σε απειλούσαν (οι αθεόφοβοι) με μπαν.

Πολύ βαρύ το κλίμα στα τεχνικά θέματα.

Αναγκάστηκα να τα γράψω τα τελευταία για να σταματήσουν τα υβριστικά ποστ που αναφέρονται σε μένα. Μετά την προτροπή του Προκόπη συνεχίστηκαν αν κάνεις τον κόπο κ δεις..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:43 
Άβαταρ μέλους
GEMI έγραψε:
Με πείσατε πάντως χτες έβαλα σκέτο παραφλού (ευχαριστώ τον Billara κ Στέλιο που μου άνοιξε τα μάτια), άλλαξα κ τον σωλήνα του καλοριφέρ που ψιλοέχανε-πολύ μανίκι έφαγα τα χέρια μου.
Τόσους μήνες το είχα με σουπερ νερό βρύσης :D δεν έβγαλε ούτε σκουριά ούτε τρύπα στο ψυγείο.
Δεν το συνιστώ βέβαια σαν κανόνα μη βαράτε :P , το έκανα επειδή στον προηγούμενο τον 1,1 η καμένη φλάντζα κεφαλής έκανε τέτοιο λάδι στο σύστημα ψήξης κ οι αθεόφοβοι οι μηχανικοί δε μπήκαν στο κόπο να το ξεπλένουν κ άλλαζα συνεχώς το νερό μέχρι να καθαρίσει. Δε μίλησα ούτε σαν μηχανικός, ούτε επιμένω.

Νόμιζα ότι σκοπός του forum ήταν να γράφουμε τις εμπειρίες μας.

Τώρα για τα ευαίστητα αισθήματα των φίλων που πρότειναν με τόσο γραφικό τρόπο στον φίλο Χριστόφορο να κρατήσει τον 1,1, έχω να πω ότι πρότεινα αλλαγή κινητήρα γιατί ήμουν παθών ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ - είχα ακριβως την ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑ (ο Χριστόφορος το ξέρει).
4 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ μου πρότειναν για να γλυτώσω μετέπειτα προβλήματα κ κόστος κ που τελικά θα αναγκαζόμουν ούτως ή άλλως να τον αλλάξω. ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΑΛΑΙΟΣ Κ σιγουρα θα έχουν αρπάξει κ άλλα από την υπερθέρμανση, θα έπρεπε να ανοιχτεί κ το κόστος εργασίας ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ για την αλλαγή κινητήρα.
300 € στην αλλαγή φλάντζα χωρίς την φλάντζα-κολάρα-θερμοστάτη-φούσκα κ ότι άλλο χρειαστεί κ ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ , 200 € στην αλλαγή κινητήρα, ενώ με 1 κινητήρα saxo 5ετίας που ειχαν σχεδον όλοι στα συνεργεία τους κ έδιναν γραπτή εγγύηση, το συνολικό κόστος δε θα ξεπερνούσε τα 400 €. Επίσης δεν γνώριζαν τι θα συναντούσαν αν άνοιγαν τον 1,1 όπως καμιά καμένη βαλβίδα, κανα τρύπιο πιστόνι, στραβή μπέλια κλπ από την υπερθέρμανση που έκανε.

Αυτά κύριοι, πλέον με τα τόσα που άκουσα εδώ μέσα, δε πρόκειται ποτέ να ξαναεκφέρω άποψη σε κανένα τεχνικό θέμα. Λυπάμαι πολύ για το βαρύ κλίμα του Forum.


Γιαννη εγω ακομα σε διλιμα ειμαι απο την μια λεω να αλαξω μοτερ απο την αλλη λεω να το φτιαξω το δικο μου εχουμε και λεμε αλαγη μοτερ 1400 απο zx κομπλε μοτερ με πλεξουδα εγγεφαλο 250 -300 ευρω κατεβα παλιο μοτερ ανεβα κενουριο 150 ευρω 450 για να βαλω πανω το μοτερ + αλαγη ψυγειου 70 ευρω + τρομπα νερου 30 + παραφλου λαδια μπουζι ιμαντα προφανως + οτι πρεπει να ανοιχτει το μοτερ να δουμε τι θελει τσιμουχακια προληπτικα φλαντζες κανα 150 - 200αρι γυρω στα 600 ευρω περιπου θα μου κοστισει η αλαγη μοτερ + οτι χρειαζεται για να το δηλωσω 1400 το αυτοκινητο ? και νταξει αμα κανω αυτη την μετατροπη δεν θα το δηλωσω σιγα μην κοιταξει το μοτερ μου ο αστυνομικος. αλλα το βασικοτερο που σκεφτομαι ειναι οτι οκ περνω το μοτερ απο καποιον που δινει εγγυηση ετσι και με το που το βαζω μπρος το μοτερ σπαει χαλαει δεν παει μια δεν δεν δεν τι κανω ? θα μου πεις εγγυηση θα εχεις πας και σου δινει αλλο. ναι συφωνω μετα δεν θα πληρωσω αλλα 150 ανεβα κατεβα ? και στην ουσια χωρις να ξερω καν τι μοτερ θα ειναι αυτο ποσα κμ εχει τι εχει τραβηξει. απο την αλλη δεν ξερω και το δικο μου μοτερ ποσα πραγματικα χιλιομετρα εχει πριν 12 χρονια ειχε 50χιλιαδες χιλιομετρα και τωρα εχει 105000 το βιβλιο σερβις εχει μεσα μονο 2 - 3 σεβρις που ειχανε γινει σε εξουσοδιοτημετο συνεργιο και πριν 12 χρονια ειχε 50 χιλιαδες κμ τωρα τι εχει γινει η εχουν γυρησει το κοντερ ι εχει μηδενιση αυτο δεν το ξερω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:47 
Άβαταρ μέλους
αλλα για να εχει μηδενισει δεν νομιζω στης 200000 δεν μηδενιζει ? + 105000 που εχει τωρα 305000 χιλιαδες κμ ? ειναι πολλα για να εχει τοσο καλο σαλονι και η κατασταση του γενικα αλλα ποτε δεν ξερεις sorry για το ολο off topic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
GEMI έγραψε:
Μπα αν σε βρίζαν κ σένα (.."φίλε δε πας καλά", "..τι πίνεις", "..δε βγάζω άκρη μαζί σου", "φωστήρα τα φώτα σου..", "..πιστεύω να μην έχεις μαγαζί κ να προτείνεις τέτοια στους πελάτες σου..." κ τόσα pm), χειρότερα θα έκανες. Κ ύστερα να σε απειλούσαν (οι αθεόφοβοι) με μπαν.

Πολύ βαρύ το κλίμα στα τεχνικά θέματα.

Αναγκάστηκα να τα γράψω τα τελευταία για να σταματήσουν τα υβριστικά ποστ που αναφέρονται σε μένα. Μετά την προτροπή του Προκόπη συνεχίστηκαν αν κάνεις τον κόπο κ δεις..



Γιάννη το "τι πίνεις",το χρησιμοποιώ αρκετά και ίσως αναφέρεσαι σε μένα.
Επειδή με ξέρεις,θα αποφασίσεις μόνος σου.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "Μαγυονέζα" στο Ψυγείο Νερού
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Μάιος 2011, 12:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
christopheroeo έγραψε:
αλλα για να εχει μηδενισει δεν νομιζω στης 200000 δεν μηδενιζει ? + 105000 που εχει τωρα 305000 χιλιαδες κμ ? ειναι πολλα για να εχει τοσο καλο σαλονι και η κατασταση του γενικα αλλα ποτε δεν ξερεις sorry για το ολο off topic



Έχεις pm.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 5 [ 72 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΨΥΓΕΙΟ ΝΕΡΟΥ ΣΕ XANTIA II 1.8 16V TOY 2000
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: ΜΑΚΗΣ 66
Απαντήσεις: 12
Ένδειξη σφάλματος "P0480 - high speed fan"
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Θάνος
Απαντήσεις: 16
"ΚΟΠΑΝΕΣ"ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΘΝ ΟΔΟΥ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ-ΑΘΗΝΩΝ
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 8
GROUP BUY (ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ "ΚΟΥΒΕΡΤΕΣ" ΓΙΑ ΠΑΓΟ)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: souledge
Απαντήσεις: 22
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ