Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:20 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Προφανως αναφερεσαι για επαναλαμβανομενη χρηση, γιατι σε μια ωρα αναγκης, δεν παθαινει κατι το αυτοκινητο!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:51 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Υπερβαλεις οσο δεν παει ομως, αλλα τελωσπαντων. Ξερω κατι παραπανω, μιας και το σπουδαζω.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:57 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
Blanc Ange έγραψε: Προφανως αναφερεσαι για επαναλαμβανομενη χρηση, γιατι σε μια ωρα αναγκης, δεν παθαινει κατι το αυτοκινητο!
|
|
|
|
|
GEMI
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 16:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13 Δημοσιεύσεις: 723
|
billaras έγραψε: Γιαννη, κανεις ενα μεγαλο λαθος. Το κυκλωμα ψυξης, δεν ειναι μονο ενα ψυγειο, ο θερμοστατης, 4 σωληνες και ενα ψυγειο θερμανσης. Το TU εχει υδροχιτωνια χαλυβδινα, τα οποια με το που μπει νερο, θα σκουριασουν αγρια, και δνε φευγει η σκουρια ετσι. Μαλιστα την αλουμινενια κεφαλη, η σκουρια μενει για καιρο μετα την αλλαγη παραφλου. Αρα να βαλει απιονισμενο νερο, σιγα τα 70 λεπτα που εχει... Τι νερο βρυσης.... Μακριααααααα. Δεν λεω για τις επικαθισεις στους αισθητηρες. Νομίζω δίκιο έχεις Βασίλη. Νόμιζα ότι ήταν αλουμινένιος ο κινητήρας όπως τα pezeuot. Πίστευα ότι το πρόβλημα ήταν μόνο στην αντλία βενζίνης η οποία με σκασμένη φλάντζα ούτως ή άλλως λιπαίνεται από την "μαγιονέζα". Σωστός
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 16:12 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
Και τα Pug χαλύβδινο έχουν, αν μιλάς για TU τοποθετημένο σε peugeot
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:14 |
|
|
ειρηνη ημην αδελφια!!! Γιαννη θα συμφωνησω με τους αλλους μοτερ δεν αλαζεις ετσι απλα ποσο μαλλον ενα μοτερακι με λιγα χιλιομετρα σαν το δικο μου και που ειναι σε καλη κατασταση. σαν ιδεα να αλαξω μοτερ με ψηνει το οικονομικο ομως δεν με ψηνει γιατι εχουμε και λεμε αμα βαλω ενα αλλο μοτερ θελω ενα καλο ρεκτιφιε. που ξερω τι μουφα θα μου χει πουλησει ο οποιος δηποτε θελω φρενα ιστοριες θελω ενα χιλιαρικο με λιγα λογια αμα το ειχα και δεν το ειχα αναγκη ΝΑΙ θα το εδινα για της κ@υλες μου Αλλα δεν το εχω και εχω σοβαροτερα πραματα για να χαλαω λεφτα αυτη την περιοδο.
σημερα του εκανα αρκετα χιλιομετρα καμοια 80 αρα και δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα με θερμοκρασιες κτλπ κοιταξα να δω και το βενδιλατερ να δω αμα δουλευει και ανοιξε κανονικα στους 100 βαθμους να ρωτησω κατι μηπως επρεπε να ειχε και δευτερη σκαλα και να ανοιγει και στους 90 βαθμους??? οποτε αν το βενδιλατερ μου ανοιγει κανονικα στους 100 βαθμους. τοτε δουλευει μια χαρα. χμμ ψυγειο οπως ειπε και ο πανος μου βρωμαει η υποθεση η θερμοστατης.. πανο με το καλο να ερθω να το δεις οταν μπορεσω
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:24 |
|
|
Σερραίος έγραψε: αν ο κινητήρας σου δεν σου έχει βγάλει πρόβλημα (έκτος τις φλάντζας )τότε μην τον αλλάξεις , ο μεταχειρισμένος κινητήρας είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο ρίσκο γουρούνι στο σακί που λέμε ,πίστεψε με 5 χρόνια δούλευα σε μαγαζί με ανταλλακτικά τους περισσότερους κινητήρες τους είχα βγάλει εγώ πάνω από τα τρακαρισμένα/κομμένα αμάξια που έφερνε το ξαδερφάκι μου από γερμανία ,όταν μπορούσαμε βάζαμε μπροστά το αμάξι 1-2 λεπτά για να δούμε αν δουλεύει σωστά ο κινητήρας μετά σβήσιμο κ ξήλωμα γράψιμο σε ένα ταμπελάκι τα χλμ κ μέσα στην αποθήκη όταν ερχότανε ο πελάτης του έλεγα αυτός είναι τόσα χλμ έχει τον βάλαμε μπροστά πριν τον βγάλουμε κ φαινότανε να δουλεύει σωστά κ όμως είχαμε μερικούς κινητήρες που έκαιγαν τόνους λάδι κ με πολλά προβλήματα τα οποία δεν μπορούσαν να φανούν στα 1-2 λεπτά που δούλεψαν πριν τους βγάλουμε. Και απο μενα συμφωνω απολυτα το μεταχειρο μοτερ ειναι λαχειο καθαρα. εγω πρωσοπικα αμα επρνα μεταχειρισμενο μοτερ θα του εκανα ενα καλο ρεκτιφιε για να εχω το κεφαλι μου υσηχο.
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:52 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
christopheroeo έγραψε: [ εγω πρωσοπικα αμα επρνα μεταχειρισμενο μοτερ θα του εκανα ενα καλο ρεκτιφιε για να εχω το κεφαλι μου υσηχο. χρήστο συγνώμη που θα στο πω αλλά δεν είναι σωστή η σκέψη σου. δεν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο με σκοπό να του κάνεις ρεκτιφιέ ! αγοράζεις ένα μοτερ με την προϋπόθεση ότι δουλεύει σωστά αν με το που βάλεις μπροστά το μοτέρ σου τινάξει φλάντσες κλπ επειδή καθότανε 1χρόνο στην αποθήκη(λέμε τώρα)το κόστος επισκευείς το καλύπτει ο ανταλακτιτζής-παλιατζής κ πάλι θα δεν θα ξέρεις σε τι κατάσταση ακριβώς είναι το υπόλοιπο μοτέρ ,αν δεν σου καλύψει την ζημιά ή θα σου δώσει άλλο μοτερ ή τα λεφτά σου πίσω ,το συνεργείο όμως θα πρέπει να πληρωθεί για το ανέβα κατέβα του κινητήρα . τώρα αν βάλεις τον κινητήρα πάνω κ δείχνει να δουλεύει σωστά κ μετά από ένα μήνα δεις ότι σου καίει λάδια κ σου κάνει διάφορα ναζάκια μην τον είδατε τον Παναγή ,θα γυρίζει κ θα σου πει μεγάλε το μοτερ το φόρεσες πάνω κ δούλεψε σωστά τώρα αν εσύ το έφαγες δεν φταίω εγώ!κ εν μέρη θα έχει κ δίκιο για να σου δώσω ένα παράδειγμα : είχα πουλήσει ένα 2λιτρο μοτέρ κάπου στα 180 άλογα(όπελ μάντα) το οποίο κυριολεκτικά ξύριζε κ δούλευε ρολόι ,το αμάξι το είχαμε φέρει οδικώς από γερμανία κ δεν είχε κάψει σταγόνα λάδι το κρατήσαμε ένα δύο μήνες μπας κ το πουλήσουμε ολόκληρο αλλά τελικά το κόψαμε κ το πουλήσαμε σε κομμάτια any way έρχεται ένα παλικάρι αγωράζει το μοτέρ κ μετά από 2 μέρες έρχεται κ λέει ότι το αμάξι δεν τραβάει καλά το κάνουμε μια βόλτα κ όντως ήταν πεσμένο ανοίγουμε καπό κ τι βλέπουμε οι αθεόφοβοι δεν είχα βάλει λάδια ότι είχε μέσα ο κινητήρας κάπου στο ένα λίτρο .ο άλλος παίρνει τον κινητήρα τον πάει σε ένα τσάκαλο κατεβάζει το κάρτερ κ ανοίγει κουζινέτα <<ααα ωραίο μοτερ σου έδωσε πεντακάθαρα τα κουζινέτα>>κ μετά παίρνει την καστάνια κ σφίγγει αβέρτα ......σε ένα μήνα χτύπησε μπιέλα . να μην σου πω για άλλους κ καλά επαγγελματίες που παίρνουν του κινητήρες κ πριν τους βάλουν στο μαγαζί πρώτα τους πλένουν με πιεστικό για να δείχνουν πεντακάθαρη χωρίς διαρροές .
_________________
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 19:11 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
christopheroeo έγραψε: ναι αυτο φανταζομαι και εγω και πραγματικα αν ειναι φλατζα χειροτερη περιοδο δεν μπορουσε να ειναι. Άποψη,1ον το μοτέρ το έφαγες απο ψυγείο-θερμοκρασίες, 2ον,δεν βάζουμε ποτέ νερό βρύσης σε μοτέρ, 3ον,δεν κάνουμε ποτέ ρεκτιφιέ σε μεταχειρισμένο μοτέρ, και 4ον,σε μεταχειρισμένο μοτέρ,πριν το βάλουμε πάνω, αλλάζουμε τα πάντα και οτι δεν αλλαχθεί,το ελέγχουμε.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Χριστόφορος
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 19:18 |
|
|
δεν εχω βαλει ποτε νερο τωρα οι 2 παρα προηγουμενοι ιδιοκτητες τι εκαναν πραγματικα δεν ξερω παντως απο αυτον που το πηρα το ειχε με παραφλου.
συγνωμη επειδη μαλλον κατι εχω κανει λαθος οταν λεμε ρεκτιφιε δεν σημενει οτι αλαζουμε πραγματα στο μοτερ τσιμουχακια κτλπ κτλπ ??? αυτο δεν σημενει το ρεκτιφιε ?
|
|
|
|
|
Tzakos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου Δημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 19:26 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36 Δημοσιεύσεις: 20859 Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Εικόνες: 1
|
Ρεκτιφιέ,εννοούμε,στο μοτέρ,ρεκτιφιέ στούς κυλίνδρους και ρεκτιφιέ στην κεφαλή,ή καπάκι,όπως το γνωρίζεις. Στους κυλίνδρους,τους μεγαλώνουμε,περνάμε καινούργια εμβολοχιτώνια,αλλάζουμε κουζινέτα,βάσης,στροφάλου κ.α,και στο καπάκι,το πρεσάρουμε,το κατεβάζουμε και αλλάζουμε όλα αυτά που είπες....... Γενικά η όλη διαδικασία,είναι χρονοβόρα και ακριβή,εάν θέλεις να έχεις καινούργιο μοτέρ,γιατί αλλιώς.......ξέρω άτομα που αλλάζουν μόνο φλάντζα,χωρίς τίποτα άλλο.......το μόνο σίγουρο στην υπόθεση αυτή,οτι πολύ γρήγορα,θα κάτσουν δεξιά,με αναμμένα τα αλάρμ,αν δουλεύουν κι αυτά.
_________________ Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|