Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:49 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Προφανως αναφερεσαι για επαναλαμβανομενη χρηση, γιατι σε μια ωρα αναγκης, δεν παθαινει κατι το αυτοκινητο!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:40 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Οχι, αναφερομαι εστω και για μια μερα. Εχεις δει εσυ σιδηρο/χαλυβα που παει νερο, χωρις καποια προστασια, και δεν σκουριαζει; :hmm
Οι αισθητηρες ναι ισω ςπερασει διαστημα για να κανει κακο στο κελυφος τους.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Υπερβαλεις οσο δεν παει ομως, αλλα τελωσπαντων. Ξερω κατι παραπανω, μιας και το σπουδαζω.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Blanc Ange έγραψε:
Προφανως αναφερεσαι για επαναλαμβανομενη χρηση, γιατι σε μια ωρα αναγκης, δεν παθαινει κατι το αυτοκινητο!

:agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 18 Απρ 2010, 17:13
Δημοσιεύσεις: 723
billaras έγραψε:
Γιαννη, κανεις ενα μεγαλο λαθος. Το κυκλωμα ψυξης, δεν ειναι μονο ενα ψυγειο, ο θερμοστατης, 4 σωληνες και ενα ψυγειο θερμανσης. Το TU εχει υδροχιτωνια χαλυβδινα, τα οποια με το που μπει νερο, θα σκουριασουν αγρια, και δνε φευγει η σκουρια ετσι. Μαλιστα την αλουμινενια κεφαλη, η σκουρια μενει για καιρο μετα την αλλαγη παραφλου. Αρα να βαλει απιονισμενο νερο, σιγα τα 70 λεπτα που εχει...
Τι νερο βρυσης.... Μακριααααααα.
Δεν λεω για τις επικαθισεις στους αισθητηρες.


Νομίζω δίκιο έχεις Βασίλη. Νόμιζα ότι ήταν αλουμινένιος ο κινητήρας όπως τα pezeuot. Πίστευα ότι το πρόβλημα ήταν μόνο στην αντλία βενζίνης η οποία με σκασμένη φλάντζα ούτως ή άλλως λιπαίνεται από την "μαγιονέζα". Σωστός :thumb


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
Και τα Pug χαλύβδινο έχουν, αν μιλάς για TU τοποθετημένο σε peugeot


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 16:43 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Blanc Ange έγραψε:
μιας και το σπουδαζω.


Γιατι εγω σκαβω; :hmm
:laugh :laugh

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:14 
Άβαταρ μέλους
ειρηνη ημην αδελφια!!! Γιαννη θα συμφωνησω με τους αλλους μοτερ δεν αλαζεις ετσι απλα ποσο μαλλον ενα μοτερακι με λιγα χιλιομετρα σαν το δικο μου και που ειναι σε καλη κατασταση. σαν ιδεα να αλαξω μοτερ με ψηνει το οικονομικο ομως δεν με ψηνει γιατι εχουμε και λεμε αμα βαλω ενα αλλο μοτερ θελω ενα καλο ρεκτιφιε. που ξερω τι μουφα θα μου χει πουλησει ο οποιος δηποτε θελω φρενα ιστοριες θελω ενα χιλιαρικο με λιγα λογια αμα το ειχα και δεν το ειχα αναγκη ΝΑΙ θα το εδινα για της κ@υλες μου Αλλα δεν το εχω και εχω σοβαροτερα πραματα για να χαλαω λεφτα αυτη την περιοδο.

σημερα του εκανα αρκετα χιλιομετρα καμοια 80 αρα και δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα με θερμοκρασιες κτλπ κοιταξα να δω και το βενδιλατερ να δω αμα δουλευει και ανοιξε κανονικα στους 100 βαθμους να ρωτησω κατι μηπως επρεπε να ειχε και δευτερη σκαλα και να ανοιγει και στους 90 βαθμους??? οποτε αν το βενδιλατερ μου ανοιγει κανονικα στους 100 βαθμους. τοτε δουλευει μια χαρα. χμμ ψυγειο οπως ειπε και ο πανος μου βρωμαει η υποθεση η θερμοστατης.. πανο με το καλο να ερθω να το δεις οταν μπορεσω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αν ο κινητήρας σου δεν σου έχει βγάλει πρόβλημα (έκτος τις φλάντζας )τότε μην τον αλλάξεις , ο μεταχειρισμένος κινητήρας είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο ρίσκο γουρούνι στο σακί που λέμε ,πίστεψε με 5 χρόνια δούλευα σε μαγαζί με ανταλλακτικά τους περισσότερους κινητήρες τους είχα βγάλει εγώ πάνω από τα τρακαρισμένα/κομμένα αμάξια που έφερνε το ξαδερφάκι μου από γερμανία ,όταν μπορούσαμε βάζαμε μπροστά το αμάξι 1-2 λεπτά για να δούμε αν δουλεύει σωστά ο κινητήρας μετά σβήσιμο κ ξήλωμα γράψιμο σε ένα ταμπελάκι τα χλμ κ μέσα στην αποθήκη όταν ερχότανε ο πελάτης του έλεγα αυτός είναι τόσα χλμ έχει τον βάλαμε μπροστά πριν τον βγάλουμε κ φαινότανε να δουλεύει σωστά κ όμως είχαμε μερικούς κινητήρες που έκαιγαν τόνους λάδι κ με πολλά προβλήματα τα οποία δεν μπορούσαν να φανούν στα 1-2 λεπτά που δούλεψαν πριν τους βγάλουμε.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
:agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:24 
Άβαταρ μέλους
Σερραίος έγραψε:
αν ο κινητήρας σου δεν σου έχει βγάλει πρόβλημα (έκτος τις φλάντζας )τότε μην τον αλλάξεις , ο μεταχειρισμένος κινητήρας είναι ένα πάρα πολύ μεγάλο ρίσκο γουρούνι στο σακί που λέμε ,πίστεψε με 5 χρόνια δούλευα σε μαγαζί με ανταλλακτικά τους περισσότερους κινητήρες τους είχα βγάλει εγώ πάνω από τα τρακαρισμένα/κομμένα αμάξια που έφερνε το ξαδερφάκι μου από γερμανία ,όταν μπορούσαμε βάζαμε μπροστά το αμάξι 1-2 λεπτά για να δούμε αν δουλεύει σωστά ο κινητήρας μετά σβήσιμο κ ξήλωμα γράψιμο σε ένα ταμπελάκι τα χλμ κ μέσα στην αποθήκη όταν ερχότανε ο πελάτης του έλεγα αυτός είναι τόσα χλμ έχει τον βάλαμε μπροστά πριν τον βγάλουμε κ φαινότανε να δουλεύει σωστά κ όμως είχαμε μερικούς κινητήρες που έκαιγαν τόνους λάδι κ με πολλά προβλήματα τα οποία δεν μπορούσαν να φανούν στα 1-2 λεπτά που δούλεψαν πριν τους βγάλουμε.


:agree Και απο μενα συμφωνω απολυτα το μεταχειρο μοτερ ειναι λαχειο καθαρα. εγω πρωσοπικα αμα επρνα μεταχειρισμενο μοτερ θα του εκανα ενα καλο ρεκτιφιε για να εχω το κεφαλι μου υσηχο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 18:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
christopheroeo έγραψε:
[
εγω πρωσοπικα αμα επρνα μεταχειρισμενο μοτερ θα του εκανα ενα καλο ρεκτιφιε για να εχω το κεφαλι μου υσηχο.



χρήστο συγνώμη που θα στο πω αλλά δεν είναι σωστή η σκέψη σου. δεν παίρνεις ένα μεταχειρισμένο με σκοπό να του κάνεις ρεκτιφιέ !
αγοράζεις ένα μοτερ με την προϋπόθεση ότι δουλεύει σωστά αν με το που βάλεις μπροστά το μοτέρ σου τινάξει φλάντσες κλπ επειδή καθότανε 1χρόνο στην αποθήκη(λέμε τώρα)το κόστος επισκευείς το καλύπτει ο ανταλακτιτζής-παλιατζής κ πάλι θα δεν θα ξέρεις σε τι κατάσταση ακριβώς είναι το υπόλοιπο μοτέρ ,αν δεν σου καλύψει την ζημιά ή θα σου δώσει άλλο μοτερ ή τα λεφτά σου πίσω ,το συνεργείο όμως θα πρέπει να πληρωθεί για το ανέβα κατέβα του κινητήρα .
τώρα αν βάλεις τον κινητήρα πάνω κ δείχνει να δουλεύει σωστά κ μετά από ένα μήνα δεις ότι σου καίει λάδια κ σου κάνει διάφορα ναζάκια μην τον είδατε τον Παναγή ,θα γυρίζει κ θα σου πει μεγάλε το μοτερ το φόρεσες πάνω κ δούλεψε σωστά τώρα αν εσύ το έφαγες δεν φταίω εγώ!κ εν μέρη θα έχει κ δίκιο για να σου δώσω ένα παράδειγμα :
είχα πουλήσει ένα 2λιτρο μοτέρ κάπου στα 180 άλογα(όπελ μάντα) το οποίο κυριολεκτικά ξύριζε κ δούλευε ρολόι ,το αμάξι το είχαμε φέρει οδικώς από γερμανία κ δεν είχε κάψει σταγόνα λάδι το κρατήσαμε ένα δύο μήνες μπας κ το πουλήσουμε ολόκληρο αλλά τελικά το κόψαμε κ το πουλήσαμε σε κομμάτια :( any way έρχεται ένα παλικάρι αγωράζει το μοτέρ κ μετά από 2 μέρες έρχεται κ λέει ότι το αμάξι δεν τραβάει καλά το κάνουμε μια βόλτα κ όντως ήταν πεσμένο ανοίγουμε καπό κ τι βλέπουμε οι αθεόφοβοι δεν είχα βάλει λάδια :surprised ότι είχε μέσα ο κινητήρας κάπου στο ένα λίτρο .ο άλλος παίρνει τον κινητήρα τον πάει σε ένα τσάκαλο κατεβάζει το κάρτερ κ ανοίγει κουζινέτα <<ααα ωραίο μοτερ σου έδωσε πεντακάθαρα τα κουζινέτα>>κ μετά παίρνει την καστάνια κ σφίγγει αβέρτα ......σε ένα μήνα χτύπησε μπιέλα .

να μην σου πω για άλλους κ καλά επαγγελματίες που παίρνουν του κινητήρες κ πριν τους βάλουν στο μαγαζί πρώτα τους πλένουν με πιεστικό για να δείχνουν πεντακάθαρη χωρίς διαρροές .

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 19:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
christopheroeo έγραψε:
ναι αυτο φανταζομαι και εγω και πραγματικα αν ειναι φλατζα χειροτερη περιοδο δεν μπορουσε να ειναι.



Άποψη,1ον το μοτέρ το έφαγες απο ψυγείο-θερμοκρασίες,
2ον,δεν βάζουμε ποτέ νερό βρύσης σε μοτέρ,
3ον,δεν κάνουμε ποτέ ρεκτιφιέ σε μεταχειρισμένο μοτέρ,
και 4ον,σε μεταχειρισμένο μοτέρ,πριν το βάλουμε πάνω,αλλάζουμε τα πάντα και οτι δεν αλλαχθεί,το ελέγχουμε.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 19:18 
Άβαταρ μέλους
δεν εχω βαλει ποτε νερο τωρα οι 2 παρα προηγουμενοι ιδιοκτητες τι εκαναν πραγματικα δεν ξερω παντως απο αυτον που το πηρα το ειχε με παραφλου.


συγνωμη επειδη μαλλον κατι εχω κανει λαθος οταν λεμε ρεκτιφιε δεν σημενει οτι αλαζουμε πραγματα στο μοτερ τσιμουχακια κτλπ κτλπ ??? αυτο δεν σημενει το ρεκτιφιε ?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: "μαγυονεζα" στο ψυγειου νερου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Μάιος 2011, 19:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Ρεκτιφιέ,εννοούμε,στο μοτέρ,ρεκτιφιέ στούς κυλίνδρους και ρεκτιφιέ στην κεφαλή,ή καπάκι,όπως το γνωρίζεις.
Στους κυλίνδρους,τους μεγαλώνουμε,περνάμε καινούργια εμβολοχιτώνια,αλλάζουμε κουζινέτα,βάσης,στροφάλου κ.α,και στο καπάκι,το πρεσάρουμε,το κατεβάζουμε και αλλάζουμε όλα αυτά που είπες.......
Γενικά η όλη διαδικασία,είναι χρονοβόρα και ακριβή,εάν θέλεις να έχεις καινούργιο μοτέρ,γιατί αλλιώς.......ξέρω άτομα που αλλάζουν μόνο φλάντζα,χωρίς τίποτα άλλο.......το μόνο σίγουρο στην υπόθεση αυτή,οτι πολύ γρήγορα,θα κάτσουν δεξιά,με αναμμένα τα αλάρμ,αν δουλεύουν κι αυτά.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 5 [ 72 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5  Επόμενο



Συναφή θέματα

GROUP BUY (ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΕΣ "ΚΟΥΒΕΡΤΕΣ" ΓΙΑ ΠΑΓΟ)
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: souledge
Απαντήσεις: 22
Αλλαγή τρόμπας νερού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Tzakos
Απαντήσεις: 8
Δοχείο νερού υαλοκαθαριστηρων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: nikolaos
Απαντήσεις: 1
Έντονος ήχος νερού κατά την κίνηση ή απότομο φρενάρισμα
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: xenbast
Απαντήσεις: 3
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ