Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:54 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2011, 13:12 
Άβαταρ μέλους
ειχε χαλασει το δυναμο και δεν φορτιζε την μπαταρια το πηγα σε εναν ηλεκτρολογο μετρησει την ταση με το πολυμετρο μου λεει η μπαταρια τα εχει φτυσει το δυναμο φορτιζει κανονικα και αλαζω μπαταρια.. μετα μεσα σε 2 3 μερες ξεφορτοσε και η καινουρια μπαταρια, παω στο ηλεκτρολογο παλι μετραει την ταση.. ηταν στο 13 στο ρελαντι.. που σημενει οτι δεν φορτιζει το δυναμο σωστα λυνει το δυναμο αλαζει αυτοματο.. τα καρβουνα τα κοιταξε ηταν οκ και για μερικες μερες ειμουν μια χαρα. αλλα τωρα εχω αλλο θεμα.. μια αναβει το λαμπακι της μπαταριας μια οχι.. εχω καταλαβει οτι μια φορτιζει μια οχι.. και στο ματι της μπαταριας δεν ειναι τελιως πρασινη... εχει αντιμετοπισει καποιος αλλος αναλογο προβλημα ?? το δυναμο ειναι της valeo.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2011, 13:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Μπορεί τα καρβουνάκια να μην είναι εντάξει και πότε να κάνουν επαφή και πότε οχι. Το είχα πάθει παλιά και με λίγο κοπάνημα στο δυναμό έφτιαξε και δεν μου το ξανάκανε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Ιούλ 2011, 13:34 
Άβαταρ μέλους
οταν λες κοπανημα τι εννοεις ?? να κοπανησω ελαφρα τον αυτοματο ? η απο πανω στον αυτοματο ??

εντομεταξυ εχω πεσει και σε ηλεκτρολογο τσακαλο αστερι... βαριεται τωρα να μου λυσει τον δυναμο και μου λεει αμα σου αναψει τελιως το λαμπακι τοτε να μου το φερεις αμα μεινω δηλαδη ?? απαντηση δεν μενεις... παντως τωρα που το μετρησαμε στο πολυμετρο σημερα.. εδινε μια χαρα ηταν στο 14 και κατι στο ρελαντι


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιούλ 2011, 17:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ε καλά αυτο το μια δίνει, μια οχι καρβουνάκια πρέπει να είναι. Το χτυπάς λίγο με ενα σφυρί γύρω γύρω στο μεταλλικό κάλυμμα. Αυτό έκανε τη δουλειά στο δικό μου. Η απλά το λύνεις και αλλάζεις καρβουνάκια. Δεν έχουν φαγωθεί, απλά μαγκώνουν και δεν κατεβαίνουν με το ελατήριο για να κάνουν σωστή επαφή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιούλ 2011, 21:56 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Χριστοφορε, αφου αλλαξατα ευτοματο γιατι τα εκλασε τελειως, τωρα πρεπει να θελει καρβουνα. Επρεπε κανονικα να αλλαχτουν με το πρωτο ανογμα" του εστω και προληπτικα. Κοστος δεν εχουν, απο λιγο εως τιποτα. Απο εργασια ομως, θα σε συνεφερε να γινουν ολα μια φορα. Αλλαξε τα να ξενοιασεις. Μην τα ξαναμετρησεις, γιατι παλι θα φορτιζει οταν εισαι εκει, και οταν φευγεις θα σταματα.... :laugh :laugh
Αν δεν εφταιγε το δυναμο, και εφταιγε το καλωδιακι για το λαμπακι που αναβει, τοτε θα ηταν πρασσινο το ματι της μπαταριας και θα ψιλοαναβε το λαμπακι. Αφου τωρα ειναι μαυρο σαν να φορτιζει ή ειναι ελαφρα πεσμενη η ισχυς της, τοτε σημαινει οτι πρεπει να δεις το δυναμο.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Ιούλ 2011, 22:44 
Άβαταρ μέλους
το ματι της μπαταριας ειναι ψιλο πρασινο και στην μεση εχει το κοκινο λαμπακι που .. στην αρχη δεν το ειχε..

χθες που εκανα 20 χιλιομετρα το λαμπακι της μπαταριας αναβε στο ρελαντι πανω απο της 900 1000 στροφες δεν αναβε και οταν επεφτε στο ρελαντι παλι αναβε.. δηλαδη στο ρελαντι σαν να μην φορτιζει και στης πιο ψηλες στροφες φορτιζει.. παντως οσες φορες το πηγα να το δει το πολυμετρο εδειχνε οτι φορτιζε.. τωρα τι να πω.. ισως καποιο καλωδιο δεν εχει κανει καλη επαφη ισως τα καρβουνα ? ισως θελει πεταμα το ολο το δυναμο τι να πω δεν ξερωω...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 00:27 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Αν σου κρατησει η μπαταρια μεχρι τα μεσα της εβδομαδας ισως το δουμε μαζι ρε να τελειωνεις.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Ιούλ 2011, 00:37 
Άβαταρ μέλους
θελω να πιστευω οτι θα κρατησει... δεν θελω να ξαναπαω σε αυτον τον ηλεκτρολογο γιατι στο τελος θα τσακωθουμε..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 11:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Νοέμ 2009, 11:19
Δημοσιεύσεις: 11
To ζητημα ειναι απλο: Eαν στους πολους της μπαταριας φερνει περιπου 14 ('η ακομα και 13 (οριακα) Volt,τοτε κανενα προβλημα. ΕΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΡΟΦΩΝ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΧΝΟΣΒΗΝΕΙ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ('η ακομα και να αχνοσβηνει μονιμα στο ρελαντι,να κανει πως σβηνει στις μεσαιες στροφες και ψηλα να αναβει παλι απο αχνα εως εντονα) το προβλημα ειναι ΣΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΝΑΜΟ-ΜΙΖΑΣ,και στις υψηλες στροφες (αρα κραδασμους και θερμοκρασιες) η ηδη επιβαρυμενη επαφη 'η το καλωδιο το ιδιο "τα παιζει" ωμικα. ΣΕΝΑΡΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙ ΚΟΛΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΚΑΡΒΟΥΝΩΝ ΞΕΧΑΣΤΕ ΤΑ,δεν εχουν παρατηρηθει ποτε,γιατι τα καρβουνα δεν τριβονται καπου πανω περιφερειακα για να πεις οτι θα φαγωθουν,κι επισης το casing τους ειναι απο λειο πλαστικο καλης ποιοτητας (η μουτζουρα δεν τα επηρεαζει),και γι'αυτο υπαρχουν και τα ελατηριακια προφορτισης στη βαση τους. Επισης,να ενημερωσω οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΚΑΛΩΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ (το ψιλο) ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑΣΗ ΤΟ ΔΥΝΑΜΟ,ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ. Αν το λαμπακι μενει μονιμως αναμμενο ενω βγαζει το αυτοκινητο ταση,το προβλημα εγκειται στον αυτοματο (με δεδομενο οτι το καλωδιακι ειναι ενταξει...). Αυτα



Υ.Γ.: Aν κι εφ'οσον δεις οτι στο ρελαντι φορτιζει περιπου κανονικα,αλλα (κυριως στο δρομο) σου αναβει το λαμπακι της μπαταριας μετα απο καποιες στροφες (συνηθως μετα τις 4.000 και με 3η 'η 4η,που ειναι αυξημενη η ροη του ρευματος στον εγκεφαλο και στο ποτενσιομετρο της πεταλουδας) ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ "ΚΟΒΕΙ" ΑΠΟΤΟΜΑ,τοτε την εχει ακουσει η περιελιξη του ροτορα (συνηθεστερα,και λογω φαγωμενου ρουλεμαν...) 'η η πλακετα με τις διεγερσεις (αλλαζει δυσκολα και ειναι πανακριβη). Οποτε πας για δυναμο (αν χρειαστεις εχω να σε βολεψω με δοκιμασμενο-εγγυηση...)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Σεπ 2011, 12:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Αφού είναι ... επιστημονική φαντασία το κόλημα στα κάρβουνα... :cens
πως εξηγείς λοιπόν οτι το δικό μου έμεινε εν κινήσει απο μπαταρία (άρα δεν είχε δυναμό) και με κοπάνημα στο δυναμό και τίποτα άλλο έφτιαξε και δεν το ξανάκανε ποτέ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Σεπ 2011, 19:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Νοέμ 2009, 11:19
Δημοσιεύσεις: 11
Για δοκιμασε να το εξηγησεις αυτο σε οποιονδηποτε τεχνικο (censored!) να δεις τι θα σου πει... Επιγραμματικα θα σου πω οτι με κοπανηματα παιρνουν μπροστα μονο τα παλια τρανζιστορακια. Αλλα μια και ψαχνεσαι να δεις τι και πως σου φταιει,ποιος σου ειπε οτι δεν θα μπορουσε να ηταν καλλιστα μισοπαιγμενη επαφη καλωδιου 'η ακομα και κολλημενος ηλεκτρομαγνητης διεγερσης στην πλακετα (πλατω),? Το ανοιξες αγορι μου? Τα δοκιμασες τα καρβουνακια με το χερι? Εχεις ανοιξει ποτε σου δυναμο να δεις πως ειναι μεσα?
edit mod zx lover


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Σεπ 2011, 17:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
edit mod zx lover
Hρεμια παρακαλω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Σεπ 2011, 18:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ηρεμίαααα.....

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Σεπ 2011, 01:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 02 Νοέμ 2009, 11:19
Δημοσιεύσεις: 11
edit mod zx lover
Tα προσωπικα σας εκτος φορουμ, αν συνεχισετε θα υπαρξουν κυρωσεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με το Δυναμο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 30 Ιουν 2015, 01:37 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους,

Εχω και εγώ ένα saxo του '98 1.1 με 157.000χλμ το οποίο το πήρα μεταχειρισμένο πριν μερικούς μήνες. Ενώ του εχω βάλει καινούργια μπαταρία από τοτε που πήρα, παρατήρησα πως ανάβει πολύ άχνα το λαμπάκι της μπαταρίας. Ενίοτε σβήνει κιόλας, αλλά κυρίως θα το παρατηρήσω το βράδυ όπου είναι χαμηλός ο φωτισμός. Στο συνεργείο που το πήγα μου είπε, πως είναι μια χαρά η μπαταρία (φορτιζει) και πως δεν εχει πρόβλημα το δυναμό (γρήγορος έλεγχος με το βολτομετρο). Αυτό το είχα σκεφτεί κι εγώ γιατι αλλιώς θα είχα μείνει στο δρόμο. Οφείλω να πω πως άκουσα και μια φορά κατι σαν γρήγορο τακ-τακ (το οποίο σκέφτηκα πως μπορεί να είναι τελικά το δυναμό που εχει αρχίσει να τα παίζει), αλλά δεν το ξαναεκανε. Εχω επίσης καθαρίσει πόλους μπαταρίας. Εχω καταλήξει πως είναι μάλλον κάποια σύνδεση καλωδιακή, όπως γράφει ο sazmanoglou παραπάνω. Πως μπορώ να ελέγξω την καλωδίωση στο δυναμό ή/και να αντικαταστήσω το καλώδιο που τυχόν εχει χαλάσει/διαβρωθεί; Επίσης δεν βρίσκω πουθενά στο Ίντερνετ βιντεο συγκεκιμενα για saxo που να μιλα έστω για αντικατάσταση του δυναμό, μιας που είναι λιγάκι δύσκολη η πρόσβαση στο δυναμό.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 15 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ (ΓΙΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: texle
Απαντήσεις: 5
Πρόβλημα φρένα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Tsiou28
Απαντήσεις: 9
Πρόβλημα κατά την πρωινή εκκίνηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: kosvts
Απαντήσεις: 18
πρόβλημα με εγκέφαλο σε c4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
Πρόβλημα με κεντρικό κλείδωμα.
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Devil_7
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ