Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 10:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 14:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
XA!Σημερα επαθα το αλλο κουλο... οπως επλενα το αμαξι, μαλλον πηρε νερο η κορνα και κανει σαν πορδη.!!! :rant :ysteric

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 15:55 
Άβαταρ μέλους
crazywolf έγραψε:
XA!Σημερα επαθα το αλλο κουλο... οπως επλενα το αμαξι, μαλλον πηρε νερο η κορνα και κανει σαν πορδη.!!! :rant :ysteric

Βάλε τενόρους... :fsss :ysteric

Άλλαξέ την σε ένα συνεργείο ή ηλεκτρολογείο. Αν θυμάμαι καλά από το δικό μου, δεν πρέπει είναι μεγάλο το κόστος... hmmm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιούλ 2007, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Θα στεγνώσει ρε χαζέ!!
Άσε που είναι και ευκαιρία να κόψεις αυτή την κακιά συνήθεια.... :thumbup

Εγώ θα έκανα άνετα έναν ολόκληρο μήνα για να το ανακαλύψω... hmmm :fsss

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Ιούλ 2007, 01:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Στην Αθηνα μαν δεν ειναι κακια σηνηθεια διστοιχος... Δεν το κανω λογο βαρεμαρας, αλλα λογο επιβιωσης... Βασικα λεω να βαλω απο καραβι πανω του... :evil:

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 17:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 18:18
Δημοσιεύσεις: 1311
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ο θερμοσίφωνας την έκοψε την κόρνα εδώ...

ΌΛο τον μαλώναμε.... :fsss





Τον καημένο!!

_________________
C4 VTS 1.6+αεροτομή+αισθητήρες εμπρός+συναγιαρμό+JBL παλιά!!
Τώρα C4 VTS 2.0+πανοραμική+δερμα+JBL
Έχω γίνει Μίτς Μπιουκάνον... Παλιά!
Τώρα είμαι Μαΐκλ Νάιτ!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: προβληματα ΒΧ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 16:20 
Άβαταρ μέλους
το δικο μου ΒΧ 1.4 με καρμπυλατερ εχει προβλημα(νομιζω).οταν κλεινω την μ μηχανη μετα απο λιγο το πισω μερος του αυτοκινητου καθεται(βουλιαζει) ενω το μπροστα μερος ειναι σηκωμενο σε κανονικο υψος.
Τι λετε ρε παιδια να εχει????[/b]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 17:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Ή θέλουν άλλαγμα (ή γέμισμα) οι πίσω σφαίρες ή το πίσω ρομπότ θα έχει εσωτερικές διαρροές ;)

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 18:21 
Άβαταρ μέλους
τις εχω γεμιζει τις σφαιρες πριν 6 μηνες δεν νομιζω να θελουν ξανα γεμισμα. Τι ενοοεις οταν λες πως εχει εσωτερικες διαροες το ρομποτ????


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Εννοώ οτί ο άξονας του ρομπότ δεν εφάπτεται απόλυτα με το σώμα του ρομπότ με αποτέλεσμα όταν δεν τροφοδοτείται το κύκλωμα με πίεση να μην μπορεί να κρατήσει την πιέση που έχει ήδη κι έτσι να κάθεται.Την βαλβίδα ασφαλείας την κοίταξες;

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 20:04 
Άβαταρ μέλους
που ειναι η βαλβιδα ασφαλειας για να την κοιταξω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Στην εμπρός γέφυρα στην μεριά του οδηγού πίσω από την κρεμαγιέρα
Εικόνα
Για να την ελέγξεις βάλε μπροστά το αυτοκίνητο αστο να φορτωσει το υδρ. κύκλωμα σβήστο και μετά ανεβοκατέβασε το πίσω μέρος με τα χέρια.Αν πέσει αμέσως τότε χρειάζεται αλλάγή η εν λόγω βαλβίδα ;)

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 11 Ιαν 2008, 22:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μετα απο ποση ωρα περιπου? Αν ειναι πανω απο 10 λεπτο 15 λεπτο, παιζει να εχουν "κολλησει" και οι μπουκαλες σου μπροστα (κλασσικο θεμα)
Λυση.
1)wd40 στις μπουκαλες
2)hydroclaen
3) μαστορας για καθαρισμο.

Τωρα αν καθεται αμεσως, αυτο που λεει ο GeZ, αλλα καλα θα κανεις να το κοιταξεις anyway...
Ποτε εκανες καθαρισμο του ρομποτ τελευταια?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 09:01 
Άβαταρ μέλους
δεν νομιζω να το εχω κανει ποτε. το WD40 πως θα το ριξω στις μπουκαλες.εχω WD40 αλλα δεν το εχω χρησιμοποιησει στις μπουκαλες γιατι δεν ξερω που να το ριξω. Σημερα που πηρα το αυτοκινητο για να παω σε μια δουλεια το ειδα πως οι αναρτησεις(ολες) ηταν κανονικα στο υψος τους . Τι να πω?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 09:02 
Άβαταρ μέλους
το δοκιμασα αυτο που ειπε ο GeZ και οι αναρτησεις ειναι οκ. Α και κατι αλλο προβλημα που εχω που ειναι ποιο σημαντικο για μενα.Ρε παιδια μου και πολλη βενζινη το αυτοκινητο, δεν ξερω τι να κανω. Το ΒΧ μου ειναι με καρμπυλατερ (δυστιχως).παταω γκαζι και κατεβαζει λιτρα η μηχανη.Τι λετε να ειναι???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 10:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Θα έχεις μάλλον αρρύθμιστο ή ακατάλληλο καρμπυρατέρ. Κάνε έναν έλεγχο στο καρμπυρατέρ και στο κύκλωμα ανάφλεξης ;)

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 4 από 25 [ 375 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 25  Επόμενο



Συναφή θέματα

Συνηθησμένα προβλήματα των ΑΧ
Δ. Συζήτηση: AX
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Προβλήματα με C4
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 1
Picasso C4 Άλυτα Προβλήματα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Πρώτα προβλήματα μεταχειρισμένου c3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
διαρροή λαδιου - προβλήματα εκκίνησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: sv8iik
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ