Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 15:00 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:01 
Άβαταρ μέλους
το καρμπυλατερ το εχω καθαρισει πριν 2 εβδομαδες γιαυτον τον λογο και μου το ρυθμισαν.το κυκλωμα αναφλεξης πως θα το ελεγξω?? υποψην οτι η μηχανη ειναι 1400cc και καιει υπερβολικα πολυ βενζινη, παλια δεν εκαιγε τοσο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Σίγουρα στο ρύθμισαν σωστά;;Γιατί αν δεν είναι το καρμπυρατέρ και είναι το σύστημα ανάφλεξης τότε θα πρέπει να έχει μία όχι και τόσο καλή λειτουργία (συνήθως ή πειράκια ή αρκετά μειωμένη απόδοση)

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:26 
Άβαταρ μέλους
υπαρχει περιπτωση να φταιει το ντιστριμπιντερ γιατι το εχω αλλαξει. Αυτο που εβαλα ειναι BOSCH ενω το αλλο που ειχε ηταν Dushelier. υποψιαζομαι πως ειναι απο μεγαλυτερη μηχανη, γιατι το πηρα απο τα παλια, μεταχειρισμενο.Ποια ειναι η αποψη σχετικα με αυτο?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Θα έχει λάθος μοίρες ανάφλεξης έτσι. Poia μηχανή έχεις, 150Α ή 150C;

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:40 
Άβαταρ μέλους
εγω εχω την K1G (TU3A).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Το εχω προσεξει και εγω που εχω 1.4 injection.... Καιει 10λιτρα τα 100 χλμ περιπου, τιμη τεραστια για 1.4, και ειδικα για τον τροπο που οδηγαω. Παρατηρισα κιωλας οτι δεν τραβαει καλα (σε σχεση με ενα xsara 1.4, που και καλα εχει και ποιο ψωφιο μοτερ)

Πες μας λιγο ποσα χλμ εχεις πανω, Εχεις ανοιξει μοτερ για καθαρησμα (εμενα αυτο θελει μαλλον), τι λαδια σου καιει?

Δες λιγο και κατα ποσο τσουλαει.. μην ειναι κανα ρουλεμαν που αυξανει την καταναλωση γιατι δισκολευει να το γυρισει (το επαθα σε saxo 1.1 που καιει σαν 2.0λιτρο :shock: )

Για τις αναρτησεις διαβασε λιγο εδω...
http://www.greekcitroenclub.gr/forum/vi ... php?t=2113

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:49 
Άβαταρ μέλους
εχει 207.000χλμ και κατι ψιλα. Δεν την εχω ανοιξει ποτε την μηχανη.Καιει λαδι αλλα δεν καιει υπερβολικα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Μπορείς να δείς τον αριθμό που έχει ο διανομέας;;

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 11:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μια απο τα ιδια με εμενα...
Μαλλον εχει ερθει η ωρα για ενα ρεκτιφιε (που αν το κανεις βαλε injection...).

Το WD40 το βαζεις τραβωντας τα πλαστικα που καληπτουν τις μπουκαλες, και του δινεις να καταλαβει...

Μετα απο ποση ωρα παρατηρεις αυτο το ανομοιο "καθησμα"?

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 12:00 
Άβαταρ μέλους
θα ψαξω να βρω τον αριθμο του διανομεα και θα σου το πω φιλε GeZ. οσο για το καθισμα τι να σας πω, σημερα που το ειδα το αυτοκινητο εχει ομοιο καθησμα σε ολες τις ροδες. κανει κανα 10λεπτο να κατσει, οχι τελειως βεβαια. Οταν εννοεις μπουκαλες ενοοεις τις τις σφαιρες?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
εννοεί τους κυλινδρους όχι τις σφαίρες :thumbup
Εικόνα

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Οχι, ειναι η αντοισηχη αναρτηση σε ενα συμβατικο...
Ειναι κατω απο τις σφαιρες, αυτο που κανει την κινηση...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 12:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
GeZ ολο με προλαβαινεις... :thumbup

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 12:13 
Άβαταρ μέλους
και κατι αλλο οταν βαζω μπροστα την μηχανη η ταση του ρευματος ειναι υψηλη και τα παραθυρα κατεβαινουν κανονικα,μετα απο κανα λεπτο πεφτει η ταση του ρευματος και τα παραθυρα με δυσκολια σηκωνονται. Τι λετε να φταιει???? Η ταση πεφτει και απο τα φωτα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 12:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48
Δημοσιεύσεις: 969
Τοποθεσία: Μέγαρα
Εικόνες: 0
Κουρασμένη μπαταρία ή το δυναμό θέλει συντήρηση (καρβουνάκια καθάρισμα κλπ).Αλλά μήπως θέλουν καθάρισμα οι ράγες στα παράθυρά;Γιατί μπορεί να κατεβαίνει εύκολα αλλά όταν θέλει καθάρισμα ανεβαίνει δύσκολα.Η τάση από τα φώτα πέφτει μόνη της ή όταν ανεβάζεις τα παράθυρα;

_________________
GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου.....
http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 5 από 25 [ 375 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 25  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen xarra picasso προβλήματα με τα φλας
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Nikos paraskevas
Απαντήσεις: 2
Προβληματα με αντιπροσωπους-επισημα συνεργεια
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Someone
Απαντήσεις: 1195
προβληματα κραδασμων στην καμπινα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 59
Πρώτα προβλήματα μεταχειρισμένου c3
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Προβλήματα με ιούς , spam και κακόβουλο λογισμικό ...
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: madmak
Απαντήσεις: 26
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια