crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 00:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Δεν ξερω για τα 1.6, αλλα τα 1.4 το κανουν συνεχεια. πειδι εχουν μικρο ψυγειο, "σκανε"...
Εμενα μου εμφανιστικε ενας τρυγμος στο ταμπλο (μετα απο κλοτσια που εφαγε...), και "βραχικυκλωσα το ρουμπινετο του καλοριφερ, και χανω υγρα ψυγειου...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Ιουν 2007, 19:10 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Αγαπητέ Γιώργο,
Αυτό ήταν ένα ευπαθές σημείο του ΒΧ 1.6 που το ξέραμε από την αρχή ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΠΟΤΕ. Παρόλα αυτά έχω διακόπτη για να ενεργοποιώ manual το βεντιλατέρ μέσα από την καμπίνα σε περιπτώσεις που χρειάζεται. Το αστείο είναι ότι ο διακόπτης αυτός είναι ο διακόπτης των προβολέων ομίχλης (που δεν έχω). Σου συστείνω να κάνεις το ίδιο σ' έναν ηλεκτρολόγο για να είσαι ήσυχος. Μόλις δεις λαμπάκι, τσουπ το κουμπάκι!
Πάντως εμένα θερμοκρασία δεν μου έχει ανεβάσει ποτέ λόγω τέτοιου θέματος. Μια φορά που μου ανέβασε πριν κανα εξάμηνο, ήταν λόγω ενός τρύπιου κολάρου που έχανε νερά.
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 12:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Μόνος σου το έκανες?
Θυμάμαι μου είχες πει πως όταν ζεσταίνονται τα φρένα μειώνεται πολύ η απόδοσή τους.
Το παρατήρησα και εγώ στο δικό μου όταν άλλαξα δισκοπλακες τον πρωτο καιρό. Μου το παρουσίασε 2 φορές μετά από παρατεταμένο φρενάρισμα, όταν πάτησα απότομα φρένο...
Αλλά από δε μου ξανασυνέβη.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 16:47 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Όχι δεν έχει μόνιμο πρόβλημα ο θερμοστάτης. Κάποια κομμάτια τότε απλώς είχαν βγει ελαττωματικά και η Citroen αντιμετώπιζε το πρόβλημα με αυτό τον τρόπο προληπτικά. Σου είπα εμένα δεν μου χρειάστηκε ποτέ.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 17:34 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Κοιτα σχετικα με το φρεναρισμα απο τοτε δεν το εχω σκισει και πολλες φορες...
Αλλα το αριστερο τακακι ηταν πιτα σε σχεση με το δεξι, αρα κατι τρεχει...
Αυτο με τον θερμοσταση ειναι προβλημα γενικο, και εγω το λυνω... αλλαζωντας θερμοστατες...
Για το By pass ειναι πανευκολο. Θα σου δειξω στο meeting...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 18:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
190000κμ τωρς δεν μου εχει κάνει κατι...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 19 Ιουν 2007, 19:14 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
Ούτε εγώ είχα ποτέ πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή. Μια φορά μας είχε αφήσει στο δρόμο όμως από καρβουνάκια δυναμό το καλοκαίρι του 1999. ΒΧ-power θέλω φωτό του εργαλείου σου!
Α και για να μην ξεχνιόμαστε...
Πριν 2 εβδομάδες παρατήρησα ότι κατά το παρκάρισμα δημιουργούσα μια λωρίδα LHM στο δρόμο. Πήγα στο μηχανικό μου και ανακαλύψαμε ότι έφταιγε η βοηθητική μπουκάλα της κρεμαγιέρας του υδραυλικού τιμονιού, η οποία είχε χαλάσει και είχε κόψει και τα σωληνάκια που οδηγούσαν στην τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού. ΕΥΤΥΧΩΣ είχα μια κρεμαγιέρα στην αποθήκη που είχα πάρει μεταχειρισμένη όταν είχα αλλάξει τρόμπα τιμονιού και είχα την μπουκάλα και τα σωληνάκια από αυτήν.
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 09:03 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
1) Ο πολλαπλασιαστής μου είχε παρουσιάσει πρόβλημα στην παλιά ΒΧ. Στην πορεία ξαφνικά έκανε διακοπές και άν έσβηνε δεν έπαιρνε με τίποτα μπροστά για λίγη ώρα. Κάποια στιγμή έπαιρνε κανονικά μπροστά σα να μη συνέβαινε τίποτα. Δυστυχώς δεν έμαθα ποτέ ποια ήταν η αιτία...
2)
thundermaster έγραψε: που οδηγούσαν στην τρόμπα του υδραυλικού τιμονιού. ΕΥΤΥΧΩΣ είχα μια κρεμαγιέρα στην αποθήκη που είχα πάρει μεταχειρισμένη όταν είχα αλλάξει τρόμπα τιμονιού και είχα την μπουκάλα και τα σωληνάκια από αυτήν.
Έχει το υδραυλικό τιμόνι τρόμπα?
Αφού λειτουργεί με LHM.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
thundermaster
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 20 Ιουν 2007, 12:18 |
|
Εγγραφή: Σάβ 30 Σεπ 2006, 20:49 Δημοσιεύσεις: 306
|
ΣΑΦΩΣ και έχει. Την έχω αλλάξει. Και που λειτουργεί με LHM, δεν χρειάζεται και μια τρόμπα για να το τροφοδοτεί με LHM; Εκτός από την αντλία υψηλής, το υδραυλικό τιμόνι έχει μια τρόμπα κι αυτό.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|